masa140 Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Autor Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Pozostaje chyba renowacja bo sam to raczej tego nie ogarnę
biznes365 Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Patrzę Chrysler 300C i masa140 myślę ktoś kotleta odgrzał,a jednak nie super praca .Felgi to kolega bieniek ogarniał.W relacji czerwona skoda fabia może on pomoże,swoim doświadczeniem i wiedzą jakoś to ogarnąć.Pozdrawiam i czekam na relację z renowacji felg.
kamil_rosen Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Faktycznie ten pędzelek mega śmieszny, chyba jednak dla ułatwienia sobie pracy warto zainwestować w coś większego Praca sama w sobie widać, że konkretnie zrobiona, ale jednak troszkę błędów, czy też takich różnych pierdółek się wkradło. Choćby według mnie nakładanie Perla na nadkola to spore nie porozumienie. Szkoda czasu. Ja za nie długo zamawiam Owatrola i tym przesmaruje, bo ogólnie to jak widzę jak moja czasochłonna praca z nadkolami, po jednym deszczu dniu jest zmywana do cna to już mi się odechciewa. Ogólnie chyba Perl na zewnątrz to nie jest jakaś super opcja. No i jak już było mówione grill, a przede wszystkim felgi do odnowy, bo nawet ten piękny lakier nie zasłoni tego utlenionego aluminium. Myślę, że dał byś radę temu sam. Papierki o różnych gradacjach, później wodne, na końcu Autosol i jeszcze jakaś lepsza pasta do metalu/aluminium i powinno się udać. Nie są całe polerowane, więc powinieneś dać radę. Na pewno nie wyjdzie od razu, ale jest to do zrobienia. I nie przeskakiwać za bardzo z gradacjami i wyjdzie igła. Najbardziej mnie też boli np praca pod maską. Patyczki, pierdółki, a za miesiąc będzie jak przed pracą, kurzy się tam bardzo, nie ma na to siły. Ale jak będzie głosowanie, to masz mój głos. Widać czas i serce PS. auto mi się w ogóle nie podoba
Dystrybutor e36ace Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Dystrybutor Zgłoś Opublikowano 30 Sierpnia 2013 kolego KamilRosen, z tymi felgami to nie jest taka prosta sprawa jak napisałeś bo ramiona felg z tego co wiem co porowate więc najpierw trzeba by zeszlifować papierem te pory czy jak to tam nazwać.Masa roboty, moim zdaniem leszym rozwiązaniem byłoby lakierowanie
Dystrybutor e36ace Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Dystrybutor Zgłoś Opublikowano 30 Sierpnia 2013 kolego KamilRosen, z tymi felgami to nie jest taka prosta sprawa jak napisałeś bo ramiona felg z tego co wiem co porowate więc najpierw trzeba by zeszlifować papierem te pory czy jak to tam nazwać.Masa roboty, moim zdaniem leszym rozwiązaniem byłoby lakierowanie
masa140 Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Autor Zgłoś Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Hmmm nie wiem co żeście się uczepili tego pędzelka . Mam różne wielkości ale ten najbardziej mi podpasował e36ace, ma rację odnośnie felg na samych papierach by się nie skończyło bo one są lakierowane - chyba KamilRosen, nie podoba Ci się auto kwestia gustu - mi pasuje
masa140 Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Autor Zgłoś Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Hmmm nie wiem co żeście się uczepili tego pędzelka . Mam różne wielkości ale ten najbardziej mi podpasował e36ace, ma rację odnośnie felg na samych papierach by się nie skończyło bo one są lakierowane - chyba KamilRosen, nie podoba Ci się auto kwestia gustu - mi pasuje
pLaYmAn Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Nie wiem czy polerowanie tych felg to dobry pomysł, one bardzo mocno się utleniają (na pewno jest tak z felgami z wersji AWD). Powodem szybkiego utleniania jest podobno ich skład.
pLaYmAn Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Nie wiem czy polerowanie tych felg to dobry pomysł, one bardzo mocno się utleniają (na pewno jest tak z felgami z wersji AWD). Powodem szybkiego utleniania jest podobno ich skład.
masa140 Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Autor Zgłoś Opublikowano 31 Sierpnia 2013 pLaYmAn, masz rację jeszcze raz powtórzę, że felgi to bolączka wszystkich Chryslerów, właśnie przez to że się tak aluminium utlenia
masa140 Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Autor Zgłoś Opublikowano 31 Sierpnia 2013 pLaYmAn, masz rację jeszcze raz powtórzę, że felgi to bolączka wszystkich Chryslerów, właśnie przez to że się tak aluminium utlenia
pLaYmAn Opublikowano 1 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 1 Września 2013 Najlepiej pomalować je proszkowo i będzie spokój Na przykład na grafit
pLaYmAn Opublikowano 1 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 1 Września 2013 Najlepiej pomalować je proszkowo i będzie spokój Na przykład na grafit
Meffis Opublikowano 1 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 1 Września 2013 masa140, Nie tylko chryslerów to bolączka wszystkich amerykańskich aut z tymi felgami
Meffis Opublikowano 1 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 1 Września 2013 masa140, Nie tylko chryslerów to bolączka wszystkich amerykańskich aut z tymi felgami
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się