Aivars Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Auto i tak poszło na sprzedaż, więc efekt jest jak najbardziej okej . Ktoś kto nie widzi świrli na samochodach będzie mega zadowolony. nawet ten kto widzi swirle na autach u mnie nie zobaczy bo ich nie zostawiam A powiedz kolego, Ty w ogole jakies bledy popelniasz ?
Gość Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Auto i tak poszło na sprzedaż, więc efekt jest jak najbardziej okej . Ktoś kto nie widzi świrli na samochodach będzie mega zadowolony. nawet ten kto widzi swirle na autach u mnie nie zobaczy bo ich nie zostawiam A powiedz kolego, Ty w ogole jakies bledy popelniasz ? ale o co ci kolego chodzi? napisałem że maski nie wyprowadziłem nawet na 90% bo po prostu się nie dało była tak zajechana że nie dałem rady dalej nie cisnąłem bo już by klar poszedł i wtedy by jaja były.
siwyjac Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Kurczę nie doczytałem. Dla mnie 12 godzin mówi wszystko, tyle czasu schodzi na odświeżenie samochodu. Przy takiej kolumbrynie to według mnie trzeba spędzić min.25godz. kurde no to się ucieszyłem, bo mi pełny proces mycia i przygotowania pod wosk (UC maszynowo) i woskowania mojego pikacza zajął coś około 13 godzin... to wychodzi na to, że zrobiłem korektę tylko się zastanawiam, dlaczego większość z obecnych na forum (w tym zjanomych z reala) spędza nad autami i to w dodatku mniejszymi po dwa-trzy dni... wychodzi na to, że się w opierda..ją zamiast pracować. no ale ja sie nie znam
propekMONTER Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Miałem na myśli kogoś kto się na detailingu nie zna, ale okej
Gość Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 5 Sierpnia 2013 panowie ale nie porównujmy własnych aut z np tą BMW która była szykowana na sprzedaż. Nie ściągałem nadkoli, nie myłem silnika itd i nie chodzi mi o to że się nie przykładałem czy coś ale wszystko zależy co kto oczekuje na jedne auta trzeba więcej czasu na inne mniej jedni chca to inni tamto. Tak jak to kolega dzinkins w innym temacie napisał poczeka na moją relację kolejnego auta żeby przekonać wszystkich niedowiarków o poziomie prac i tak też zrobię zakupię inna lampę żeby zrobić dobre foty zeby pokazać poziom pracy skoro w tej relacji widzę że dla niektórych różnicy przed a po nie widać
propekMONTER Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 5 Sierpnia 2013 LukiCarCare, super nastawienie, oby tak dalej
SzaKal Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 5 Sierpnia 2013 LukiCarCare, Qrcze szybki jesteś 14 dużych elementów w 12 godz. + mycie jakieś 40 min na element ...
jukojuko Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 5 Sierpnia 2013 LukiCarCare, Qrcze szybki jesteś 14 dużych elementów w 12 godz. + mycie jakieś 40 min na element ... Jaka płaca taka praca
Gość Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 5 Sierpnia 2013 LukiCarCare, Qrcze szybki jesteś 14 dużych elementów w 12 godz. + mycie jakieś 40 min na element ... Jaka płaca taka praca a skąd ty kolego możesz wiedzieć ile zainkasowałem za pracę? LukiCarCare, Qrcze szybki jesteś 14 dużych elementów w 12 godz. + mycie jakieś 40 min na element ... szybki Luki-lopez ze mnie
kamil_rosen Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 5 Sierpnia 2013 A nie lepiej jest napisać, że było to odświeżenie na powiedzmy nie wiem 40%, a nie korekta na 80-90%... Wszystko widać, po co się wykłócać. Nikt nie twierdzi, że robisz źle, bo auto odżyło i wygląda bardzo ładnie, tym bardziej jak szło do sprzedaży, ale korekty zbliżająca się do liczby oktanów w procentach to to nie jest, nie była i nie będzie. Sorry, ale w 12h to ja zrobiłem ostatnio prewash, odsmolenie, usuniecie opiłków metalicznych, glinkowanie, czyszczenie i zabezpieczenie kół i nadkoli, przejechanie CGP szyb, niewidzialna wycieraczka, SRP na maszynie na gąbce finish i zabezpieczenie woskiem + plastików i z biedą to zrobiłem. To co zrobiłeś to delikatna korekta i tyle. Ostatnio się bawiłem i pełna dekontaminacja + 3 etapy korekty, cleaner i wosk na zajechanych czerwonym akrylu, na drzwiach zajęło mi ok 1,5-2h. A i tak może było to realnie 70-80% z wycięcia rys. Tak z ciekawości przejechałeś przed cleanerem choćby IPA lub zmywaczem silikonowym albo płynem inspekcyjnym, czy od razu wosk i tyle? A tekst "im więcej wosku tym lepiej"... Przypomniał mi się program "Kup i zrób..." Identycznie mówił Wrzucaj relacje, bo autka fajne i dobrze się ogląda, ale zmień tylko opis np na "one step", albo korekta na 60% i tyle ps nie czepiam się, ale do korekty trochę brakuję. A praca sama w sobie jest ok
escimo Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Ja tam tylko podpytam co to za cudo na oponach jest?
soll Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 6 Sierpnia 2013 escimo, spokojnie, pewnie się wchłania
blaszczu Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Ładnie odświeżona "siódema". Generalnie tak jak koledzy już wcześniej Ci napisali nie można tego zbytnio nazwać korektą ale różnica jest zauważalna, samochód odżył i jako przygotowanie do sprzedaży świetnie Ci to wyszło Wrzuć relację z tego Lambo które pokazałeś na 2 str tematu
Aron15 Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Poprę post golden'a i KamilRosen. Auto odświeżone, poszło na sprzedaż i myślę, że ce odświeżenia został osiągnięty. Aby nie było takich "nieporozumień" najlepiej pisz co zamierzasz osiągnąć (korekta/odświeżenie) no i wypadało by fotki 50/50 robić lepsze, bo ja (pewnie się nie znam) na niektórych 50/50 nie wiem która strona była robiona, bo różnicy nie widzę... albo opisuj fotki i będzie ok
Gość Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Tak z ciekawości przejechałeś przed cleanerem choćby IPA lub zmywaczem silikonowym albo płynem inspekcyjnym, czy od razu wosk i tyle? nie robiłem bo tak jak pisałem auto na sprzedaż więc efekt był zadowalający. Ja tam tylko podpytam co to za cudo na oponach jest? :shock: środek do opon o nazwie HIGHSTYLE z silikonem fotki były robione zaraz po nałożeniu więc dlatego tak wyglada po jakimś czasie już się tak nie świeci ale utrzymuje się długo. na niektórych 50/50 nie wiem która strona była robiona, bo różnicy nie widzę masz racje słabe światło miałem już szukam nowej lampy LED-owej przy której bedzie widac wszystko i wtedy 50/50 powinny być dużo lepsze. Wrzuć relację z tego Lambo które pokazałeś na 2 str tematu niestety z lambo nie robilem relacji bo to firmowe auto i nigdy nie mam czasu na to jedynie mogę kilka innych wrzucić fotek z lambo i innymi 2 bestiami
escimo Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 6 Sierpnia 2013 środek do opon o nazwie HIGHSTYLE Szczerze to gorszego looku (przynajmniej wg moich gustów) na oponach nie widziałem. Masz jakieś zdjęcie "po" ?
Gość Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 6 Sierpnia 2013 środek do opon o nazwie HIGHSTYLE Szczerze to gorszego looku (przynajmniej wg moich gustów) na oponach nie widziałem. Masz jakieś zdjęcie "po" ? tu masz na audi jak już wsiąkło:
Geno Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 6 Sierpnia 2013 A dla mnie praca bardzo fajna, widać że całość odżyła, widać różnicę 50/50. Spoko robota
Gość Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 6 Sierpnia 2013 dzięki za miłe słowa kolego a tu kilka fotek "Super Cars" którymi się w firmie zajmuję (odświeżam lakier ) i jeżdzę :
kamil_rosen Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Po wchłonięciu jest git Nie ma się też co zbytnio przejmować, po jednej trasie/dniu efekt już nie będzie taki idealny A silikonowe środki się właśnie świecą, ale za to są trwałe Tyle, że gdzieś czytałem, że raczej dla gumy zbyt częste stosowanie nie jest za zdrowe, ale cóż począć ps Widać, że nie które auta "liźnięte" inne jeszcze nie Przeparkowywujesz je, czy jak? To są nówki, używki?
Gość Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Wszystkie auta były nowe ale juz nie są bo ludzie nie dbają w firmie i ja jestem od tego żeby na nowo wyglądały jak ze salonu czyli poleruje, jeżdżę nimi prawie codziennie bo sprawdzam czy wszystko ok zawiecha, silnik itd, przywożę , odwożę tankuje sprawdzam stan płynów i oleju i takie tam
coobah Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 7 Sierpnia 2013 LukiCarCare, jeśli to nie jest tajemnica to napisz jakiego charakteru jest ta firma.. Taka jest tam flota służbowych aut czy wypożyczalnia jakaś...? Może być nawet na PW. Z tego co piszesz to masz robotę niemal jak niejaki Jeremy Clarkson. A tego się "zazdraszcza"....
Gość Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 7 Sierpnia 2013 LukiCarCare, jeśli to nie jest tajemnica to napisz jakiego charakteru jest ta firma..Taka jest tam flota służbowych aut czy wypożyczalnia jakaś...? Może być nawet na PW. Z tego co piszesz to masz robotę niemal jak niejaki Jeremy Clarkson. A tego się "zazdraszcza".... Nie jest to żadną tajemnicą pracuję dla największej agencji nieruchomości w Londynie o nazwie FOXTONS w departamencie FLEET czyli zajmujemy się wszystkimi autami. Auta na fotkach są to nasze firmowe samochody. Cała flota to ponad 1300 samochodów więc mam co robić można by powiedzieć że praca nigdy się nie kończy . To na fotkach to tylko część samochodów mamy sporo aut DEMO jeżdzę autami najnowszymi które jeszcze nie są w sprzedaży dopiero trafiają za kilka miesięcy po tym jam my już nimi jeżdziliśmy. Praca jest naprawde ciekawa ciągle czymś nowym się jeździ
escimo Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 7 Sierpnia 2013 LukiCarCare, faktycznie po wchłonięciu jest już OK. Jednak pierwsze wrażenie to jak by ktoś smalcem wysmarował koła
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się