Skocz do zawartości

polerowanie lakieru - dobra robota?


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,

Panowie jestem żółtodziobem, wyprostujcie mnie,

Robiłem u gościa polerkę lakieru wraz z ochroną kwarcową.

Podczas odbioru samochodu było widać malutkie nieznaczne cienkie pręgi hologramów - nie znam się za bardzo ale mnie to irytowało, więc zwróciłem gościowi uwagę.

Wówczas usłyszałem, że to są mazy po zastosowaniu środka ochrony lakieru (kwarc), i że one znikną po pierwszym umyciu.

Polerka i zabezpieczenie były robione 2 tygodnie temu.

Więc umyłem samochód wczoraj szamponem z neutralnym ph, na dwa wiadra, rekawicą megsa oraz wytarłem do sucha ręcznikiem - nic wiecej nie robiłem, bo cóż robić skoro jest nałożona ochrona kwarcowa.

Efekt po myciu możecie obejrzeć na załączonych fotkach - hologramy i niedopolerowane miejsca.

Zareklamowałem usługę - reklamację przyjęto, tłumacząc się że pasty 3M są pełne wypełniaczy i dlatego po zmyciu szamponem wyszły hologramy i niedotarcia.

Popatrzcie na zdjęcia i dajcie znać co myślicie, zobaczcie je w oryginalnym rozmiarze.

Według mnie to nie jest wina past 3M, tylko niepoprawne wykonanie polerowanie lakieru.

 

Co radzicie w tej sytuacji? Bo ja do tego gościa samochodu już chyba nie oddam pomimo iż zgodził się na poprawki. Czy taki stan da się wyprostować i co trzeba będzie zrobić - poradźcie?

 

P1050122.JPG - 1.5 MB

P1050125.JPG - 1.4 MB

P1050126.JPG - 1.4 MB

P1050140.JPG - 1.5 MB

P1050141.JPG - 1.5 MB

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile kosztowała usługa??

to są mazy po zastosowaniu środka ochrony lakieru (kwarc), i że one znikną po pierwszym umyciu

:lol::lol::lol:

Powiem Ci, że futrem nie zrobiłem takich hologramów na moim padle jak Ty masz na swoim, a robiłem maszyną pierwszy raz. Jak Ci gościu tłumaczy, że pasty 3M mają dużo wypełniaczy to spytaj się go czy wie co to inspekcja lakieru...