Jump to content

Biały mat + czarny carbon


Bartas_LFC
 Share

Recommended Posts

Witam, niebawem moje auto dostanie nową "skórę", zamierzam zmienić kolor z czarnego na biały mat + dach, lusterka, listwa na klapie bagażnika i dyfuzor w zderzaku w czarnym carbonie. Mam pytanie jakim sposobem pielęgnować taką karoserię? Są jakieś specjalne kosmetyki, woski itd ?

Link to comment
Share on other sites

Dalej twierdze, ze bialy mat bedzie sie brudzil i juz po roku niewiele bedzie mial wspolnego z pierwotnym wygladem - wystarczy przylozyc dla porownania kawalek folli - czar prysnie. Po dwoch latach bedzie wiecej jak slabo. Zbadalem temat bo sam swego czasu chcialem bialy mat.

Link to comment
Share on other sites

Dalej twierdze, ze bialy mat bedzie sie brudzil i juz po roku niewiele bedzie mial wspolnego z pierwotnym wygladem - wystarczy przylozyc dla porownania kawalek folli - czar prysnie. Po dwoch latach bedzie wiecej jak slabo. Zbadalem temat bo sam swego czasu chcialem bialy mat.

 

Niestety taka prawda.

Sam miałem na dachu przez nieco ponad rok folię biały mat :thumbdown:

Regularne mycie i czyszczenie nic nie daje, ta folia brudzi się jak gdyby strukturalnie, nie pomaga nawet czyszczenie bardzo silnymi środkami.

Gdyby jeszcze brudziła się równomiernie, byłoby to do przełknięcia, ale po czasie widać jaśniejsze i ciemniejsze przebarwienia :wallbash:

Link to comment
Share on other sites

Wybór padł taki a nie inny i tak już zostanie, wczoraj się spotkałem ze znajomym który ma BMW x6 w białym macie i ma 1,5 roku już to na aucie i folia wygląda cały czas jak nowa :)capricorn, dzięki za nazwy :)

Link to comment
Share on other sites

Bartas pamietaj że najwieksze wały robi sie niejednokrotnie na grubych inwestycjach. takze to ze robia grube auta nie znaczy że musi być top jakość. oczywiscie generalizuje i to calkiem hipotetyczny przyklad, bron boze nie mam nic do tej czy innej firmy.

Link to comment
Share on other sites

Dalej twierdze, ze bialy mat bedzie sie brudzil i juz po roku niewiele bedzie mial wspolnego z pierwotnym wygladem - wystarczy przylozyc dla porownania kawalek folli - czar prysnie. Po dwoch latach bedzie wiecej jak slabo. Zbadalem temat bo sam swego czasu chcialem bialy mat.

 

Niestety taka prawda.

Sam miałem na dachu przez nieco ponad rok folię biały mat :thumbdown:

Regularne mycie i czyszczenie nic nie daje, ta folia brudzi się jak gdyby strukturalnie, nie pomaga nawet czyszczenie bardzo silnymi środkami.

Gdyby jeszcze brudziła się równomiernie, byłoby to do przełknięcia, ale po czasie widać jaśniejsze i ciemniejsze przebarwienia :wallbash:

 

Dobre zabezpieczenie i dobry cleaner i bialy mat zawsze bedzie swiezy. Testy naszego zabezpieczenia robilem na felgach, folia zrobila kilka tysiecy kilometrow na przednich felgach w BMW, po czesci czyszczona regularnie, po czesci wyszczyszona tylko raz po calym tescie, calosc wygladala jak nowa. Take same testy przeszla na masce i rozwniez bez problemu dalo sie ja doczyscic. Nie zabezpieczona natomiast, to faktycznie dramat. Testowalem na Orafol RA i zwyklym.

Link to comment
Share on other sites

szalik, +1, ile razy jest tak, że; reklamy, strony internetowe, opakowania itd itd są ładne, robione na zamówienie u profi grafików a w środku totalna lipa - nie to że mam coś do tej czy innej firmy, ale niestety tak często się zdarza biorąc za przykład, który już wspominałem na forum wybanerowaną eleganckimi szyldami i reklamami w moim mieście firme z usługami wulkanizacyjnymi, która założyła mi opony tylnej osi odwrotnie :dontknow:

Link to comment
Share on other sites

Rozumiem i doskonale wiem o tym że ładne reklamy, opakowania itd to nie wszystko :) ale akurat tutaj mam sprawdzoną firmę dlatego jestem pewien że będzie tak jak chce :)

 

spons, to o jakich zabezpieczeniach piszesz ? Mogę prosić o nazwę ?

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Mam ten sam problem tylko folia jest tak zniszczona że masakra. Ślady po ptasich odchodach zacieki po chemii. Auto przez 2 lata cały czas myte na myjniach bezdotykowych nigdy gruntownie nie umyte. Czym najlepiej ją oczyścić? Jakaś jeszcze alternatywa jest oprócz Plastic & Wrapped Cleaner?

Gdybym miał go pod domem to zrobił bym jakieś testy ale trafi do mnie na usługę dopiero w tygodniu i wtedy muszę ją od razu doprowadzić do ładu. Ciekawi mnie jak zadziałał by normalny cleaner np. LP lub pasta polerska np PF2500 i czy jadąc delikatnie maszyną czy się nie uszkodzi.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.