Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Chciałbym Wam przedstawić krótką i szybką relację z odświeżenia czarnej 206.

Autko z 1999 roku, drugi właściciel, mechanicznie w super stanie, ale lakier wymagał sporo pracy.

 

Podczas pracy używałem:

 

Użyte zostało:

 

Odsmolenie:

Prickbort MAC 124 + nafta oświetleniowa

Glinka ValetPro

 

Mycie:

Płyn do garów

Szampon Shiny Garage Orange Car Wash

Felgi i opony - Tenzi En-Jee

Rękawica z dredami bliżej nieokreślonej firmy

 

Korekta lakieru:

Taśma papierowa APP

Pasty: Menzerna - 500, 2500 i 4000

Pady: Urban (biały, żółty i czarny) + futro Flexipads

Maszyna: Graphite 59G242

Latarka (jakaś chińska) + 2x 150W halogen na statywie

IPA

 

Pod wosk: Megs DC2

Wosk: FinishKare 2685 Pink Paste Wax

Zabezpieczenie opon: Nielsen Brillance

Sealant na falgi: FinishKare 2180

Zewnętrzne plastiki + chlapacze: Owatrol Polytrol

 

Do osuszania auta:

Fluffy Dryer x2

 

 

Do spolerowania wosku:

fibra no-name

 

Dużo różnego rodzaju aplikatorów gąbkowych do cleanera, wosku i opon.

 

Autko przyjechało czyste, więc zostało zlane siuwaksami do usuwania drobinek asfaltu, smoły...

 

 

Autko po umyciu:

 

P1010286_zps49079f7a.jpg

P1010287_zpsf38abe32.jpg

P1010288_zpsbfe08ab4.jpg

 

I poszła w ruch glinka.

 

Po lewych drzwiach:

P1010290_zps89f71d96.jpg

 

po dachu:

P1010289_zps26f657c1.jpg

 

Po glince mycie i rzut oka co mnie czeka...

P1010292_zps13d4c945.jpg

P1010293_zpsb0da17d4.jpg

P1010294_zps9676a724.jpg

P1010295_zps8271ee15.jpg

P1010296_zps7e7029bd.jpg

P1010297_zps6ad9c460.jpg

P1010300_zps65597002.jpg

P1010302_zps94497123.jpg

P1010303_zps0dd1d0ad.jpg

 

nieśmiałe próby na drzwiach pasażera:

P1010304_zpsf484d94d.jpg

P1010305_zps02929994.jpg

P1010306_zpsa357fdc6.jpg

 

 

 

maska w trakcie:

 

P1010312_zps9e2fd533.jpg

 

P1010314_zps7cd7350e.jpg

 

P1010315_zpsfed34a92.jpg

 

Parę fotek prawego boku (do zrobienia zostały drzwi pod listwą):

 

P1010317_zpsb0d22634.jpg

P1010318_zps632ab369.jpg

P1010319_zpsdb6a77cb.jpg

 

auto praktycznie na gotowo:

 

P1010322_zpsbeb6df79.jpg

 

P1010323_zpsf200c020.jpg

 

dla porównania druga strona przed:

 

P1010324_zps86e0570a.jpg

 

P1010326_zps677925be.jpg

 

P1010327_zps325c2307.jpg

 

P1010328_zpsdad8d962.jpg

 

P1010329_zps6a183036.jpg

 

P1010330_zps7e1c4981.jpg

 

P1010331_zps028766e6.jpg

 

P1010332_zpse1c22f1a.jpg

 

P1010333_zps8ec09e08.jpg

 

P1010334_zpsad702b2f.jpg

 

 

Z góry dziękuję za konstruktywną krytykę :)

Opublikowano

Bardzo ładna robota, bardzo mi się podoba lakier po zrobieniu korekty, świetny efekt.

 

BTW co to za latarka?

Opublikowano
Mam wrazenie, ze rysy zostaly dobrze zapchane, sporo widac sladow past na zdjeciach. Tak czy siak sie blyszczy :-]

 

nie zgodze sie z Toba. Piszesz to pewnie sugerując się zdjeciami "w trakcie" ;).

Lakier oryginał i bardzo fajnie poddał się korekcie.

Opublikowano
Mam wrazenie, ze rysy zostaly dobrze zapchane, sporo widac sladow past na zdjeciach. Tak czy siak sie blyszczy :-]

 

nie zgodze sie z Toba. Piszesz to pewnie sugerując się zdjeciami "w trakcie" ;).

Lakier oryginał i bardzo fajnie poddał się korekcie.

 

Też mi się dobrze z tym lakierem pracowało, podczas ostatniej mojej "roboty" ile czasu Ci zajęła korekta? Praktycznie pracowałem na identycznym zestawie, też z racji braku cierpliwości futro poszło w obroty ;)

Opublikowano

Samochód odżył i to bardzo. Wygląda nieporównywalnie lepiej, z doświadczenia wiem że peugeotowskie lakiery są bardzo przyjemne w obróbce.

Opublikowano

A "nieśmiałe próby na drzwiach pasażera:" to jest przejazd tylko FG500 ?

Opublikowano

 

BTW co to za latarka?

 

a takie coś:

 

LATARKA

 

 

 

Też mi się dobrze z tym lakierem pracowało, podczas ostatniej mojej "roboty" ile czasu Ci zajęła korekta? Praktycznie pracowałem na identycznym zestawie, też z racji braku cierpliwości futro poszło w obroty ;)

 

w sumie z 16 godzin...

 

 

A "nieśmiałe próby na drzwiach pasażera:" to jest przejazd tylko FG500 ?

 

dokładnie po 500 i 2500

Opublikowano

No teraz pewnie najładniejszy na dzielni :-]:P

 

Widać nie było łatwo ale efekt ładny :good:

 

 

Nie widać dokładnie ale chyba felgi słabo domyte od środka i końcówka nie tknięta :/

Opublikowano

Mariusz, masz rację. Felgi od wewnątrz nie ruszone i końcówka także. Wydech niedługo pójdzie do wymiany, a temat felg kolega chce ogarnąć we własnym zakresie.

Wytyczne dostał, jak sobie nie poradzi to ma do mnie wrócić :)

Opublikowano

Ja specjalnie na takie lakiery jak ten kupiłem Dual-Action na wykończenie. Trzeba też uważać na fibre bo ona lubi porysować taki lakier.

 

Lakier musiał być mega brudny skoro po Prick'u glinka jeszcze tyle zebrała. Ale i tak nieźle, jak na oryginalny lakier, troche grubasów zostało, ale było by bezsensem ścinać je na autku do jazdy na codzień, gdzie widać je tylko pod "halogenem"

 

Dobra robota :)

  • 3 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
  • 2 lata później...
Opublikowano

Fajna przemiana :) o wiele lepiej teraz wygląda :) dobrze, że uaktualniłeś fotki to przynajmniej było co przejrzeć :D

Opublikowano

Dzięki za dobre słowo. Kilka aut się przewinęło przez mój garaż, ale tego Peugeocika nadal stawiam za wzór w kategorii "wylany lakier bez mory" :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.