coobah Opublikowano 10 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 10 Lipca 2013 Witam, Chciałbym Wam przedstawić krótką i szybką relację z odświeżenia czarnej 206. Autko z 1999 roku, drugi właściciel, mechanicznie w super stanie, ale lakier wymagał sporo pracy. Podczas pracy używałem: Użyte zostało: Odsmolenie: Prickbort MAC 124 + nafta oświetleniowa Glinka ValetPro Mycie: Płyn do garów Szampon Shiny Garage Orange Car Wash Felgi i opony - Tenzi En-Jee Rękawica z dredami bliżej nieokreślonej firmy Korekta lakieru: Taśma papierowa APP Pasty: Menzerna - 500, 2500 i 4000 Pady: Urban (biały, żółty i czarny) + futro Flexipads Maszyna: Graphite 59G242 Latarka (jakaś chińska) + 2x 150W halogen na statywie IPA Pod wosk: Megs DC2 Wosk: FinishKare 2685 Pink Paste Wax Zabezpieczenie opon: Nielsen Brillance Sealant na falgi: FinishKare 2180 Zewnętrzne plastiki + chlapacze: Owatrol Polytrol Do osuszania auta: Fluffy Dryer x2 Do spolerowania wosku: fibra no-name Dużo różnego rodzaju aplikatorów gąbkowych do cleanera, wosku i opon. Autko przyjechało czyste, więc zostało zlane siuwaksami do usuwania drobinek asfaltu, smoły... Autko po umyciu: I poszła w ruch glinka. Po lewych drzwiach: po dachu: Po glince mycie i rzut oka co mnie czeka... nieśmiałe próby na drzwiach pasażera: maska w trakcie: Parę fotek prawego boku (do zrobienia zostały drzwi pod listwą): auto praktycznie na gotowo: dla porównania druga strona przed: Z góry dziękuję za konstruktywną krytykę
kaskra1 Opublikowano 10 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 10 Lipca 2013 Ładnie lakier wylany w pugu...prawie nie ma skóry pomarańczy. Odrzył
Griffe Opublikowano 10 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 10 Lipca 2013 Mam wrazenie, ze rysy zostaly dobrze zapchane, sporo widac sladow past na zdjeciach. Tak czy siak sie blyszczy
adk Opublikowano 10 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 10 Lipca 2013 Bardzo ładna robota, bardzo mi się podoba lakier po zrobieniu korekty, świetny efekt. BTW co to za latarka?
coobah Opublikowano 10 Lipca 2013 Autor Zgłoś Opublikowano 10 Lipca 2013 Mam wrazenie, ze rysy zostaly dobrze zapchane, sporo widac sladow past na zdjeciach. Tak czy siak sie blyszczy nie zgodze sie z Toba. Piszesz to pewnie sugerując się zdjeciami "w trakcie" . Lakier oryginał i bardzo fajnie poddał się korekcie.
Qub@ Opublikowano 11 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 11 Lipca 2013 Mam wrazenie, ze rysy zostaly dobrze zapchane, sporo widac sladow past na zdjeciach. Tak czy siak sie blyszczy nie zgodze sie z Toba. Piszesz to pewnie sugerując się zdjeciami "w trakcie" . Lakier oryginał i bardzo fajnie poddał się korekcie. Też mi się dobrze z tym lakierem pracowało, podczas ostatniej mojej "roboty" ile czasu Ci zajęła korekta? Praktycznie pracowałem na identycznym zestawie, też z racji braku cierpliwości futro poszło w obroty
Sucre Opublikowano 11 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 11 Lipca 2013 Samochód odżył i to bardzo. Wygląda nieporównywalnie lepiej, z doświadczenia wiem że peugeotowskie lakiery są bardzo przyjemne w obróbce.
pawelpp Opublikowano 11 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 11 Lipca 2013 A "nieśmiałe próby na drzwiach pasażera:" to jest przejazd tylko FG500 ?
coobah Opublikowano 11 Lipca 2013 Autor Zgłoś Opublikowano 11 Lipca 2013 BTW co to za latarka? a takie coś: LATARKA Też mi się dobrze z tym lakierem pracowało, podczas ostatniej mojej "roboty" ile czasu Ci zajęła korekta? Praktycznie pracowałem na identycznym zestawie, też z racji braku cierpliwości futro poszło w obroty w sumie z 16 godzin... A "nieśmiałe próby na drzwiach pasażera:" to jest przejazd tylko FG500 ? dokładnie po 500 i 2500
sebcio Opublikowano 12 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 12 Lipca 2013 no teraz widać jakiego koloru jest ta 206
dzinkins Opublikowano 13 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 13 Lipca 2013 No teraz pewnie najładniejszy na dzielni Widać nie było łatwo ale efekt ładny Nie widać dokładnie ale chyba felgi słabo domyte od środka i końcówka nie tknięta
coobah Opublikowano 13 Lipca 2013 Autor Zgłoś Opublikowano 13 Lipca 2013 Mariusz, masz rację. Felgi od wewnątrz nie ruszone i końcówka także. Wydech niedługo pójdzie do wymiany, a temat felg kolega chce ogarnąć we własnym zakresie. Wytyczne dostał, jak sobie nie poradzi to ma do mnie wrócić
fazy Opublikowano 13 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 13 Lipca 2013 Ja specjalnie na takie lakiery jak ten kupiłem Dual-Action na wykończenie. Trzeba też uważać na fibre bo ona lubi porysować taki lakier. Lakier musiał być mega brudny skoro po Prick'u glinka jeszcze tyle zebrała. Ale i tak nieźle, jak na oryginalny lakier, troche grubasów zostało, ale było by bezsensem ścinać je na autku do jazdy na codzień, gdzie widać je tylko pod "halogenem" Dobra robota
coobah Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Autor Zgłoś Opublikowano 2 Sierpnia 2013 poprawiłem fotki w pierwszym poście, bo zdechły..
Degus Opublikowano 15 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 15 Września 2013 16 godzin z życia wziętych ale za to jaki efekt
coobah Opublikowano 16 Września 2013 Autor Zgłoś Opublikowano 16 Września 2013 Degus, to i tak była tzw. "szybka akcja"
coobah Opublikowano 1 Lutego 2016 Autor Zgłoś Opublikowano 1 Lutego 2016 uaktualniłem foty w pierwszym poście, bo padły..
Dzidziak888 Opublikowano 1 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 1 Lutego 2016 Uwielbiam twoje relacje. Krótko, zwięźle i na temat. Pozdrawiam
sebek1993 Opublikowano 1 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 1 Lutego 2016 Fajna przemiana o wiele lepiej teraz wygląda dobrze, że uaktualniłeś fotki to przynajmniej było co przejrzeć
coobah Opublikowano 1 Lutego 2016 Autor Zgłoś Opublikowano 1 Lutego 2016 Dzięki za dobre słowo. Kilka aut się przewinęło przez mój garaż, ale tego Peugeocika nadal stawiam za wzór w kategorii "wylany lakier bez mory"
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się