Skocz do zawartości

BMW E36 CLASSIC EDITION-POLEROWANIE MASZYNOWE


Rekomendowane odpowiedzi

Wnętrze:

-odkurzanie

-czyszczenie cleanerem skór

-farbowanie dwóch boczków farbą do skór ( 2x farba,2x utrwalacz)

-na koniec położyłem na skórze w całym aucie conditioner do skóry :D

-czyszczenie szyb

-na tworzywa sztuczne,plastik,guma itp dałem Ultimate protectant natural shine

-dodatkowo umyłem APC komore silnika itp

 

Efekt na skórze wyszedł świetnie,skóra odżyła,choć zdjęcia tego nie oddają :P

na obu boczkach skóra miała zmarszczenia i lekkie przetarcia.

Farba ładnie weszła w zagłebienia tych zmarszczeń,

lekko je wypełniła i nadała właściwy kolor :)

 

DSCF5926.JPG

 

DSCF5927.JPG

 

DSCF5928.JPG

 

DSCF5929.JPG

 

DSCF5932.JPG

 

DSCF5923.JPG

 

DSCF5934.JPG

 

DSCF5939.JPG

 

DSCF5944.JPG

 

DSCF5946.JPG

 

DSCF5937.JPG

 

Polerka:

 

Dokupiłem maszyne polerską,dodatkowe pasty i wszystko co potrzebne żeby usunąć rysy i przywrócić stan lakieru.

Troche poczytałem o polerowaniu maszynowym,pastach i ich wypracowywaniu,

zaraz po dostaniu paczki od Carok.pl wziąłem sie za auto.

Testowałem Ultimate Compound ale z Menzerna 500 lepiej sie robi i usuwa większe rysy :)

Dodam że robiłem to pierwszy raz ale ostrożnie,z czasem sie wczułem i jechałem z koksem :D

UŻyłem dwóch past:

-menzerna 500 i 4000

-pad twardy i miekki

-polerka K2

-IPA

-politura Megsa

-wosk collinite 476s

 

 

zZlQZHmmrtTF0_RJvVgRP3od8juYcaLY4bnc1tpalGY=w695-h521-no

 

DSCF6542.JPG

 

IPA

DSCF6541.JPG

 

DSCF6545.JPG

 

DSCF6543.JPG

 

Z pozoru ładny i świeży lakier po glince i inspekcji juz nie był taki cool :hyhy:

DSCF6547.JPG

 

nie wiem kiedy ale ta rysa zniknęła z dachu po menzernie 500 plus twardy pad flexipads :hyhy:

DSCF6553.JPG

 

Tu juz gotowiec po polerce maszynowej,politurze Megsa i Colinite 476s :cool:

DSCF6554.JPG

 

GbvGlx7-3mFleE06gGj7V5zUGrBzltaEkIQQTFLnJKI=w695-h521-no

 

AGRv30pQGjoZtSrOp8Ex6kuv0iDAz6Hhl2W3CNx5pOU=w695-h521-no

 

DSCF6563.JPG

 

DSCF6568.JPG

 

pozdro dla tych co dbaja o auta :ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Porażająca, żeby nie napisać przerażająca lakoniczność relacji.

Nie wiem, czy koledzy się zgodzą ale przeskok z FG500 do SF4000 jest trochę za duży.

Brak halogena, lampy do inspekcji albo chociaż słońca :) żeby ocenić efekt końcowy.

Mało szczegółowych zdjęć z przed i po, albo chociaż 50/50.

Za to wielki plus za chęci i starania ! :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Porażająca, żeby nie napisać przerażająca lakoniczność relacji.

Nie wiem, czy koledzy się zgodzą ale przeskok z FG500 do SF4000 jest trochę za duży.

Brak halogena, lampy do inspekcji albo chociaż słońca :) żeby ocenić efekt końcowy.

Mało szczegółowych zdjęć z przed i po, albo chociaż 50/50.

Za to wielki plus za chęci i starania ! :good:

 

Nie bój sie :P

to tylko maszyna i lakier :-]

Co do przeskoku z 500 na 4000 to nie wiem czy twoi koledzy wiedzą ale jest to możliwe :-]

Co do braku halogena to go mam i używałem go więc wiem gdzie rysy były i gdzie je trzeba było usunąć,to samo z hologramami :-]

było ich dosłownie kilka i je usunąłem menzerną 4000 na miekkim padzie (do lakieru bmw nie trzeba sie bawić w dobór pada do finiszu,nie trzeba "wafla")

Co do 50/50 to masz tu nasz szybko jedno :P

 

374207_155177287997140_1969130060_n.jpg

 

p.s-jak bedzie ładna pogoda to zrobie pare zdjęć auta to przestaniecie sie bać i przerażać :-]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.