Waldek100581 Posted May 26, 2013 Report Posted May 26, 2013 Wnętrze: -odkurzanie -czyszczenie cleanerem skór -farbowanie dwóch boczków farbą do skór ( 2x farba,2x utrwalacz) -na koniec położyłem na skórze w całym aucie conditioner do skóry -czyszczenie szyb -na tworzywa sztuczne,plastik,guma itp dałem Ultimate protectant natural shine -dodatkowo umyłem APC komore silnika itp Efekt na skórze wyszedł świetnie,skóra odżyła,choć zdjęcia tego nie oddają na obu boczkach skóra miała zmarszczenia i lekkie przetarcia. Farba ładnie weszła w zagłebienia tych zmarszczeń, lekko je wypełniła i nadała właściwy kolor Polerka: Dokupiłem maszyne polerską,dodatkowe pasty i wszystko co potrzebne żeby usunąć rysy i przywrócić stan lakieru. Troche poczytałem o polerowaniu maszynowym,pastach i ich wypracowywaniu, zaraz po dostaniu paczki od Carok.pl wziąłem sie za auto. Testowałem Ultimate Compound ale z Menzerna 500 lepiej sie robi i usuwa większe rysy Dodam że robiłem to pierwszy raz ale ostrożnie,z czasem sie wczułem i jechałem z koksem UŻyłem dwóch past: -menzerna 500 i 4000 -pad twardy i miekki -polerka K2 -IPA -politura Megsa -wosk collinite 476s IPA Z pozoru ładny i świeży lakier po glince i inspekcji juz nie był taki cool :hyhy: nie wiem kiedy ale ta rysa zniknęła z dachu po menzernie 500 plus twardy pad flexipads :hyhy: Tu juz gotowiec po polerce maszynowej,politurze Megsa i Colinite 476s :cool: pozdro dla tych co dbaja o auta :ok:
The Shade Posted May 27, 2013 Report Posted May 27, 2013 Porażająca, żeby nie napisać przerażająca lakoniczność relacji. Nie wiem, czy koledzy się zgodzą ale przeskok z FG500 do SF4000 jest trochę za duży. Brak halogena, lampy do inspekcji albo chociaż słońca żeby ocenić efekt końcowy. Mało szczegółowych zdjęć z przed i po, albo chociaż 50/50. Za to wielki plus za chęci i starania !
Waldek100581 Posted May 27, 2013 Author Report Posted May 27, 2013 Porażająca, żeby nie napisać przerażająca lakoniczność relacji.Nie wiem, czy koledzy się zgodzą ale przeskok z FG500 do SF4000 jest trochę za duży. Brak halogena, lampy do inspekcji albo chociaż słońca żeby ocenić efekt końcowy. Mało szczegółowych zdjęć z przed i po, albo chociaż 50/50. Za to wielki plus za chęci i starania ! Nie bój sie to tylko maszyna i lakier Co do przeskoku z 500 na 4000 to nie wiem czy twoi koledzy wiedzą ale jest to możliwe Co do braku halogena to go mam i używałem go więc wiem gdzie rysy były i gdzie je trzeba było usunąć,to samo z hologramami było ich dosłownie kilka i je usunąłem menzerną 4000 na miekkim padzie (do lakieru bmw nie trzeba sie bawić w dobór pada do finiszu,nie trzeba "wafla") Co do 50/50 to masz tu nasz szybko jedno p.s-jak bedzie ładna pogoda to zrobie pare zdjęć auta to przestaniecie sie bać i przerażać
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now