Jump to content

BMW E36 CLASSIC EDITION-POLEROWANIE MASZYNOWE


Recommended Posts

Wnętrze:

-odkurzanie

-czyszczenie cleanerem skór

-farbowanie dwóch boczków farbą do skór ( 2x farba,2x utrwalacz)

-na koniec położyłem na skórze w całym aucie conditioner do skóry :D

-czyszczenie szyb

-na tworzywa sztuczne,plastik,guma itp dałem Ultimate protectant natural shine

-dodatkowo umyłem APC komore silnika itp

 

Efekt na skórze wyszedł świetnie,skóra odżyła,choć zdjęcia tego nie oddają :P

na obu boczkach skóra miała zmarszczenia i lekkie przetarcia.

Farba ładnie weszła w zagłebienia tych zmarszczeń,

lekko je wypełniła i nadała właściwy kolor :)

 

DSCF5926.JPG

 

DSCF5927.JPG

 

DSCF5928.JPG

 

DSCF5929.JPG

 

DSCF5932.JPG

 

DSCF5923.JPG

 

DSCF5934.JPG

 

DSCF5939.JPG

 

DSCF5944.JPG

 

DSCF5946.JPG

 

DSCF5937.JPG

 

Polerka:

 

Dokupiłem maszyne polerską,dodatkowe pasty i wszystko co potrzebne żeby usunąć rysy i przywrócić stan lakieru.

Troche poczytałem o polerowaniu maszynowym,pastach i ich wypracowywaniu,

zaraz po dostaniu paczki od Carok.pl wziąłem sie za auto.

Testowałem Ultimate Compound ale z Menzerna 500 lepiej sie robi i usuwa większe rysy :)

Dodam że robiłem to pierwszy raz ale ostrożnie,z czasem sie wczułem i jechałem z koksem :D

UŻyłem dwóch past:

-menzerna 500 i 4000

-pad twardy i miekki

-polerka K2

-IPA

-politura Megsa

-wosk collinite 476s

 

 

zZlQZHmmrtTF0_RJvVgRP3od8juYcaLY4bnc1tpalGY=w695-h521-no

 

DSCF6542.JPG

 

IPA

DSCF6541.JPG

 

DSCF6545.JPG

 

DSCF6543.JPG

 

Z pozoru ładny i świeży lakier po glince i inspekcji juz nie był taki cool :hyhy:

DSCF6547.JPG

 

nie wiem kiedy ale ta rysa zniknęła z dachu po menzernie 500 plus twardy pad flexipads :hyhy:

DSCF6553.JPG

 

Tu juz gotowiec po polerce maszynowej,politurze Megsa i Colinite 476s :cool:

DSCF6554.JPG

 

GbvGlx7-3mFleE06gGj7V5zUGrBzltaEkIQQTFLnJKI=w695-h521-no

 

AGRv30pQGjoZtSrOp8Ex6kuv0iDAz6Hhl2W3CNx5pOU=w695-h521-no

 

DSCF6563.JPG

 

DSCF6568.JPG

 

pozdro dla tych co dbaja o auta :ok:

Link to comment
Share on other sites

Porażająca, żeby nie napisać przerażająca lakoniczność relacji.

Nie wiem, czy koledzy się zgodzą ale przeskok z FG500 do SF4000 jest trochę za duży.

Brak halogena, lampy do inspekcji albo chociaż słońca :) żeby ocenić efekt końcowy.

Mało szczegółowych zdjęć z przed i po, albo chociaż 50/50.

Za to wielki plus za chęci i starania ! :good:

Link to comment
Share on other sites

Porażająca, żeby nie napisać przerażająca lakoniczność relacji.

Nie wiem, czy koledzy się zgodzą ale przeskok z FG500 do SF4000 jest trochę za duży.

Brak halogena, lampy do inspekcji albo chociaż słońca :) żeby ocenić efekt końcowy.

Mało szczegółowych zdjęć z przed i po, albo chociaż 50/50.

Za to wielki plus za chęci i starania ! :good:

 

Nie bój sie :P

to tylko maszyna i lakier :-]

Co do przeskoku z 500 na 4000 to nie wiem czy twoi koledzy wiedzą ale jest to możliwe :-]

Co do braku halogena to go mam i używałem go więc wiem gdzie rysy były i gdzie je trzeba było usunąć,to samo z hologramami :-]

było ich dosłownie kilka i je usunąłem menzerną 4000 na miekkim padzie (do lakieru bmw nie trzeba sie bawić w dobór pada do finiszu,nie trzeba "wafla")

Co do 50/50 to masz tu nasz szybko jedno :P

 

374207_155177287997140_1969130060_n.jpg

 

p.s-jak bedzie ładna pogoda to zrobie pare zdjęć auta to przestaniecie sie bać i przerażać :-]

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.