Waldek100581 Posted May 26, 2013 Report Share Posted May 26, 2013 Wnętrze: -odkurzanie -czyszczenie cleanerem skór -farbowanie dwóch boczków farbą do skór ( 2x farba,2x utrwalacz) -na koniec położyłem na skórze w całym aucie conditioner do skóry -czyszczenie szyb -na tworzywa sztuczne,plastik,guma itp dałem Ultimate protectant natural shine -dodatkowo umyłem APC komore silnika itp Efekt na skórze wyszedł świetnie,skóra odżyła,choć zdjęcia tego nie oddają na obu boczkach skóra miała zmarszczenia i lekkie przetarcia. Farba ładnie weszła w zagłebienia tych zmarszczeń, lekko je wypełniła i nadała właściwy kolor Polerka: Dokupiłem maszyne polerską,dodatkowe pasty i wszystko co potrzebne żeby usunąć rysy i przywrócić stan lakieru. Troche poczytałem o polerowaniu maszynowym,pastach i ich wypracowywaniu, zaraz po dostaniu paczki od Carok.pl wziąłem sie za auto. Testowałem Ultimate Compound ale z Menzerna 500 lepiej sie robi i usuwa większe rysy Dodam że robiłem to pierwszy raz ale ostrożnie,z czasem sie wczułem i jechałem z koksem UŻyłem dwóch past: -menzerna 500 i 4000 -pad twardy i miekki -polerka K2 -IPA -politura Megsa -wosk collinite 476s IPA Z pozoru ładny i świeży lakier po glince i inspekcji juz nie był taki cool :hyhy: nie wiem kiedy ale ta rysa zniknęła z dachu po menzernie 500 plus twardy pad flexipads :hyhy: Tu juz gotowiec po polerce maszynowej,politurze Megsa i Colinite 476s :cool: pozdro dla tych co dbaja o auta :ok: Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Shade Posted May 27, 2013 Report Share Posted May 27, 2013 Porażająca, żeby nie napisać przerażająca lakoniczność relacji. Nie wiem, czy koledzy się zgodzą ale przeskok z FG500 do SF4000 jest trochę za duży. Brak halogena, lampy do inspekcji albo chociaż słońca żeby ocenić efekt końcowy. Mało szczegółowych zdjęć z przed i po, albo chociaż 50/50. Za to wielki plus za chęci i starania ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Waldek100581 Posted May 27, 2013 Author Report Share Posted May 27, 2013 Porażająca, żeby nie napisać przerażająca lakoniczność relacji.Nie wiem, czy koledzy się zgodzą ale przeskok z FG500 do SF4000 jest trochę za duży. Brak halogena, lampy do inspekcji albo chociaż słońca żeby ocenić efekt końcowy. Mało szczegółowych zdjęć z przed i po, albo chociaż 50/50. Za to wielki plus za chęci i starania ! Nie bój sie to tylko maszyna i lakier Co do przeskoku z 500 na 4000 to nie wiem czy twoi koledzy wiedzą ale jest to możliwe Co do braku halogena to go mam i używałem go więc wiem gdzie rysy były i gdzie je trzeba było usunąć,to samo z hologramami było ich dosłownie kilka i je usunąłem menzerną 4000 na miekkim padzie (do lakieru bmw nie trzeba sie bawić w dobór pada do finiszu,nie trzeba "wafla") Co do 50/50 to masz tu nasz szybko jedno p.s-jak bedzie ładna pogoda to zrobie pare zdjęć auta to przestaniecie sie bać i przerażać Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now