biznes365 Opublikowano 27 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 Kolor mega bardzo mi się podoba.Praca też profi widać ze serce włożone i wyciągnięte to co się dało wyciągnąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz LKR Opublikowano 27 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 Łosiek odżył Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamek Opublikowano 28 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 Dzięki Panowie za dobre słowa, samochód nie należał do łatwych ponieważ z zaczynałem dostrzegać jaki jest duży. W dodatku sporo różnych przetłoczeń które utrudniały dojście polerką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CMQ Opublikowano 28 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 Wszystkie te S80 czarne i czarne a tu jaka miła odmiana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Masta Opublikowano 29 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2013 Ładnie auto ogarnąłeś Powiedz mi trochę więcej na temat lakieru, aż taki on twardy ? Mnie nie długo czeka korekta lakieru mojego Volvo C70 czarny metalik auto też z 2009. To i pewnie podobna twardość lakieru. Jak myślisz, FG400 i żółty flexi pad da rady, czy trzeba futrem? Zaznaczam, że ja kupiłem rotacje, a też długo się zastanawiałem nad DA I chyba na to wyjdzie że dobrze zrobiłem że posłuchałem kolegów z forum A co do oleju to ja w swoim po przejechaniu 20 tys. km musiałem dolać 0,5l, ale to raczej dla tego że 50% tych km to odcinki 7 km, więc silnik łyka bo jest zimny. Silnik to T5. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek123 Opublikowano 29 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2013 Jak myślisz, FG400 i żółty flexi pad da rady, czy trzeba futrem? Pod FG400 bardziej biały pad flexi . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kinek01 Opublikowano 30 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2013 Świetna robota i piękny kolor Czym oberwały tylnie lampy przy korekcie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamek Opublikowano 31 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2013 Czym oberwały tylnie lampy przy korekcie ? Dokładnie tym samym co lakier. Najpierw S17 + Niebieski pad a później S40 + Pomarańczowy pad. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artih Opublikowano 31 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2013 A co do oleju to ja w swoim po przejechaniu 20 tys. km musiałem dolać 0,5l ... Jak się dba o auto to po takim przebiegu dawno wymienia się olej a nie dolewa ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Masta Opublikowano 3 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2013 A co do oleju to ja w swoim po przejechaniu 20 tys. km musiałem dolać 0,5l ... Jak się dba o auto to po takim przebiegu dawno wymienia się olej a nie dolewa ... Kolego, jak nie jesteś w temacie i się nie znasz to nie pisz głupot. Auto jest serwisowane od samego początku w Volvo. Akurat mój silnik potrzebuje serwisu co 30tys km lub raz w roku! Borek123 Pod FG400 bardziej biały pad flexi Ale żółta też jest twarda. Chodziło mi o tą.. FLEXIPADS HEX LOGIC 135MM HARD CUTTING ŻÓŁTA, STYL CHEMICAL GUYS Mam też Menzerna 150mm Wool Pad Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geno Opublikowano 3 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2013 Masta, koledze chodziło chyba o to, że po 15kkm olej się już nadaje do bezwzględnej wymiany, a nie do trzymania go w silniku przez kolejne 5/10/15 tysięcy km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Masta Opublikowano 11 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2013 Masta, koledze chodziło chyba o to, że po 15kkm olej się już nadaje do bezwzględnej wymiany, a nie do trzymania go w silniku przez kolejne 5/10/15 tysięcy km Domyśliłem się. Jak by była taka potrzeba to i pewnie cześciej trzeba było serwisować moje auto, np. co 15tys. Nie chcę być mądrzejszy od mechaników z volvo i latać do serwisu na jeszcze częstsze wymiany oleju niż producent przewiduje. A tym bardziej że dla nich to czysta kasa, dać ludziom częstsze serwisy itp. U mnie kontrolka od serwisu włącza się gdy dobijemy już do konkretnej: ilości km, dni i jak długo chodził silnik. Bo przecież można go postawić na luzie i może chodzić 24 h, a to też zużywa olej itd.. Więc tutaj nie mam się czego obawiać, a tym bardziej że tutaj w Szwecji aut Volvo jest pewnie z 70/80% na drogach, i jakoś nikt nie narzeka, że się im silniki sypią KOniec OT Chciałem zapytać, jak kolego sobie poradziłeś z volvo'wską blachą, a dokładniej z jej kantami i załamaniami?? Jak się z tym obchodzić podczas polerki maszyna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się