Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzięki Panowie za dobre słowa, samochód nie należał do łatwych ponieważ z zaczynałem dostrzegać jaki jest duży.

W dodatku sporo różnych przetłoczeń które utrudniały dojście polerką.

Opublikowano

Ładnie auto ogarnąłeś ;)

Powiedz mi trochę więcej na temat lakieru, aż taki on twardy ?

Mnie nie długo czeka korekta lakieru mojego Volvo C70 czarny metalik :-] auto też z 2009. To i pewnie podobna twardość lakieru.

Jak myślisz, FG400 i żółty flexi pad da rady, czy trzeba futrem?

Zaznaczam, że ja kupiłem rotacje, a też długo się zastanawiałem nad DA :mrgreen: I chyba na to wyjdzie że dobrze zrobiłem że posłuchałem kolegów z forum :song:

A co do oleju to ja w swoim po przejechaniu 20 tys. km musiałem dolać 0,5l, ale to raczej dla tego że 50% tych km to odcinki 7 km, więc silnik łyka bo jest zimny. Silnik to T5.

Opublikowano
Czym oberwały tylnie lampy przy korekcie ? ;)

 

Dokładnie tym samym co lakier. Najpierw S17 + Niebieski pad a później S40 + Pomarańczowy pad. :-]

Opublikowano

A co do oleju to ja w swoim po przejechaniu 20 tys. km musiałem dolać 0,5l ...

Jak się dba o auto to po takim przebiegu dawno wymienia się olej a nie dolewa ...

Opublikowano

A co do oleju to ja w swoim po przejechaniu 20 tys. km musiałem dolać 0,5l ...

Jak się dba o auto to po takim przebiegu dawno wymienia się olej a nie dolewa ...

Kolego, jak nie jesteś w temacie i się nie znasz to nie pisz głupot.

Auto jest serwisowane od samego początku w Volvo. Akurat mój silnik potrzebuje serwisu co 30tys km lub raz w roku!

Borek123

Pod FG400 bardziej biały pad flexi

Ale żółta też jest twarda. Chodziło mi o tą.. FLEXIPADS HEX LOGIC 135MM HARD CUTTING ŻÓŁTA, STYL CHEMICAL GUYS

Mam też Menzerna 150mm Wool Pad ;)

Opublikowano

Masta, koledze chodziło chyba o to, że po 15kkm olej się już nadaje do bezwzględnej wymiany, a nie do trzymania go w silniku przez kolejne 5/10/15 tysięcy km ;)

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Masta, koledze chodziło chyba o to, że po 15kkm olej się już nadaje do bezwzględnej wymiany, a nie do trzymania go w silniku przez kolejne 5/10/15 tysięcy km

Domyśliłem się.

Jak by była taka potrzeba to i pewnie cześciej trzeba było serwisować moje auto, np. co 15tys.

Nie chcę być mądrzejszy od mechaników z volvo i latać do serwisu na jeszcze częstsze wymiany oleju niż producent przewiduje. A tym bardziej że dla nich to czysta kasa, dać ludziom częstsze serwisy itp.

U mnie kontrolka od serwisu włącza się gdy dobijemy już do konkretnej: ilości km, dni i jak długo chodził silnik. Bo przecież można go postawić na luzie i może chodzić 24 h, a to też zużywa olej itd.. Więc tutaj nie mam się czego obawiać, a tym bardziej że tutaj w Szwecji aut Volvo jest pewnie z 70/80% na drogach, i jakoś nikt nie narzeka, że się im silniki sypią :o

KOniec OT :P

 

Chciałem zapytać, jak kolego sobie poradziłeś z volvo'wską blachą, a dokładniej z jej kantami i załamaniami?? Jak się z tym obchodzić podczas polerki maszyna. :ad:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.