nOx Opublikowano 15 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 15 Grudnia 2009 Ok ale są granice w głupocie ludzi wątpię żeby ktoś polerował nie umyte auto
kabul Opublikowano 15 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 15 Grudnia 2009 Ja sądzę ,że to po prostu dość silnie nałożony UC za pomocą szmatki plus miękki japoński lakier i tyle - ewidentnie widać ślady w których mocno naciskał końcami palców.
Administrator Evo Opublikowano 15 Grudnia 2009 Administrator Zgłoś Opublikowano 15 Grudnia 2009 Nie ujmując nic inteligencji Amerykanów,nic mnie już nie zdziwi
Łukasz Opublikowano 16 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 16 Grudnia 2009 Nie ujmując nic inteligencji Amerykanów,nic mnie już nie zdziwi Pokusiłbym się o podobne stwierdzenie
turzol Opublikowano 16 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 16 Grudnia 2009 w temacie UC - Meguiar's zaleca ją do stosowania z maszynami typu DA, ale czy sprawdzi się też z rotacyjną czy raczej sobie odpuścić? Analogiczne pytanie co do SwirlX
Łukasz Opublikowano 16 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 16 Grudnia 2009 w temacie UC - Meguiar's zaleca ją do stosowania z maszynami typu DA, ale czy sprawdzi się też z rotacyjną czy raczej sobie odpuścić? Analogiczne pytanie co do SwirlX Używałem UC i SX zarówno na maszynie mimośrodowej jak i rotacyjnej i efekty były bardzo dobre.
Emek Opublikowano 17 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 17 Grudnia 2009 Szybkie pytanie (prawda czy mit?): Czy lakier po polerce mechanicznej jest bardziej podatny na swirlsy? Jeśli tak to co można zrobić żeby po korekcie był bardziej odporny?
AutoDetailing Opublikowano 17 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 17 Grudnia 2009 Lakier jest tak samo podatny na powstawanie rys zarówno przed polerowaniem mechanicznym jak i po.
Tomasz KRK Opublikowano 17 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 17 Grudnia 2009 Szybkie pytanie (prawda czy mit?):Czy lakier po polerce mechanicznej jest bardziej podatny na swirlsy? Jeśli tak to co można zrobić żeby po korekcie był bardziej odporny? To często powtarzany mit. Niczym nieuzasadniony. Teoria być może wzięła się stąd, że nowe rysy łatwiej dostrzec na lakierze po korekcie niż na powierzchni gdzie rysek jest mnóstwo i nowe gubią się wśród starych. Można zaryzykować stwierdzenie, że bliższa prawdzie jest teoria przeciwna do tego mitu. Lakier używanego samochodu po korekcie teoretycznie powinno być trudniej zarysować niż przed. Dlaczego? Ponieważ przeprowadzając korektę lakieru usuwamy jego wierzchnią warstwę, która w trakcie eksploatacji pojazdu poddana jest oddziaływaniu czynników atmosferycznych. Ta wierzchnia warstwa w skutek utleniania, mikrozarysowań etc. staje się bardziej miękka, a co za tym idzie bardziej podatna na rysy. Po korekcie lakieru "odkryta" zostaje zdrowa, twardsza warstwa lakieru - teoretycznie trudniejsza do zarysowania. Piszę "teoretycznie", ponieważ jak wiadomo nowe lakiery są podatne na swirlsy zarówno przed jaki i po korekcie.
Marek Opublikowano 18 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 18 Grudnia 2009 Kilka dni emu robiłem UC , Oczywiście ręcznie nie ma mowy o efektach i nie da się coś zepsuć. Chyba,że za pada posłuży kuchenny druciak. Natomiast na polerce (i nieco twardym padzie ) poszło jak z płatka i co ciekawe w moim wykonaniu - bez świrli. Znaczy koledzy jak ja nie spierniczyłem to każdy może działać na UC. Inna sprawa, że A4 ma dość twardy lakier co z jednej strony nie pozwala robić nowe świrle, a z drugiej trzeba się napracowac,zeby stare usunąc.
SM Opublikowano 18 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 18 Grudnia 2009 Marek, pewnie nie była to polerka DA? Prawda?
Marek Opublikowano 19 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 19 Grudnia 2009 pewnie nie była to polerka DA? Prawda? W rzeczy samej. Nie była to DA. Zbyt późno zapisałem się na forum i nie załapałem sie na ostatnie zakupy polerek. Mam prostego SPARKY ale "musiałem" go kupic bo cena była baaardzo zachęcajaca,(nówka). A wracając - DA jest narzędziem zdecydowanie pewniejszym co by nie zepsuć sobie (lub klientowi) auta i do świrli posiadanych dołożyc nowe Tyle, ze praca na niej to dłuższy czas.
yacek _b Opublikowano 19 Grudnia 2009 Autor Zgłoś Opublikowano 19 Grudnia 2009 My tu sie zastanawiamy jak najlepiej usunąć ryski i poprawić kondycję lakieru a wyobraźcie sobie dzisiaj wracam z zakupów na osiedlu i oczom nie wierzę , koleś gada przez komórkę i spokojnie skrobaczką do szyb usuwa lód z dachu focusa ( kolorek niebieski metalik ).
Poszukiwacz Opublikowano 26 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 26 Lutego 2010 Podłącze się pod ten wątek. Na forum Megsa wyczytałem, że UC nie nadaje się do stosowania z polerką rotacyjną. Tu czytam, że jakoś wyszło więc proszę o ewentualne wskazówki co do stosowania UC na maszynie rotacyjnej. Będę bardzo wdzięczny za dokładne informację.
kabul Opublikowano 26 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 26 Lutego 2010 Wg. Megsa nic z serii konsumenckiej nie nadaje się do użytku rotacją bo oni promują swoją maszynę DA, oraz ponad wszystko chcą żeby ich produkty były uznawane za takie które niczego nie mogą zepsuć i są idioto odporne. Już widzę te tematy na MOL'u jakby napisali ,że można UC używać na rotacji.
przemas22 Opublikowano 26 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 26 Lutego 2010 Ja używałem na rotacji i to wiertarce z tanią gąbką Profil i wyszło lux. Mowa o Ultimate C. Oczywiscie na miejscowej rysce
Łukasz Opublikowano 27 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 27 Lutego 2010 Już o tym pisałem - spokojnie można używać UC na rotacji. Max. obroty 1200-1500 i działasz tak jak z innym środkami czy to zenitem czy to inną metodą.
Kuman Opublikowano 28 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 28 Lutego 2010 Jakiego pada z 3M zastosować do UC ?
Łukasz Opublikowano 28 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 28 Lutego 2010 Jakiego pada z 3M zastosować do UC ? Wszystko zależy od tego co chcesz uzyskać i co usunąć - albo zielony/pomarańczowy (płaskie) czyli CP, albo żółty/czarny czyli PP.
Lolopolozo Opublikowano 25 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 25 Maja 2012 Czy UC można użyć na słońcu czy tylko w cieniu .Mam zamiar trochę pośmigać ręcznie ale na działce brak miejsca w cieniu
sinner Opublikowano 25 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 25 Maja 2012 Lolopolozo, Zalecana praca w cieniu. Jeżeli chcesz pośmigać na działce to rób tą stronę która jest w cieniu lub ustaw samochód tak żeby tylko na jadnej jej częsc padało słońce
sq8shq Opublikowano 25 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 25 Maja 2012 a jak przyjdzie czas na korekte dachu to przewroc samochod na bok a tak serio to moze zainwestuj w jakis najtanszy "namiot" ogrodowy ? czasami w marketach mozna kupic za naprawde niewielkie pieniadze. miesiac temu chyba w leroy widzialem za bodaj 129zl takie 3x3m bez scianek i za 149zl 3x4m - pod takim juz idzie cos zrobic... moze nie nalezal do konstrukcji wybitnych ale generalnie jak stal rozlozony to jakos sie trzymal kupy
Tworek Opublikowano 25 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 25 Maja 2012 Lolopolozo, działaj z rana lub wieczorem gdzie temp. powietrza nie będzie za wysoka, bo to że słońce będziesz miał na drugiej stronie auta, może za wiele nie pomóc, a pasta będzie i tak za szybko przysychać.
harvard Opublikowano 26 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2012 Słuchajcie, mam gąbkę Lake Cutting Hand Pad i narobiłem hologramów używając UC. Może za twarda ta gabka? Jak teraz pozbyć się hologramów? I czy nadal używać UC? I z jakiego aplikatora kozytać takiego do wosku??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się