Skocz do zawartości

BMW E36 328i


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Tym razem obiektem pracy było BMW e36 328i - stan ciężki, miejscami nawet bardzo. Oprócz lakieru, ogarnialiśmy także czyszczenie wnęk i wnętrza. Przejdźmy zatem do konkretów. Całość prac zajęła dwóm osobom ok. 25 godzin.

 

Auto przejechało do nas w stanie na pierwszy rzut oka przyzwoitym choć zapuszczonym

 

DSC_4573.jpg

 

DSC_4586.jpg

DSC_4591.jpg

 

DSC_4583.jpg

DSC_4592.jpg

 

W takim razie wzięliśmy się za pierwsze mycie. Na początek poszła piana K2 Deeper z Glorii FM10, następnie mycie roztworem na bazie K2 Deeper i szamponu Duragloss 901. Wcześniej potraktowaliśmy lakier tam gdzie była taka potrzeba IronX'em i TarX'em. W użyciu była też biała glinka od temachemu do kompletu z poślizgiem na bazie szamponu ONR.

 

Po myciu przyszła pora na inspekcje - wniosek, jest co robić :ad:

 

DSC_4618.jpg

DSC_4580.jpg

 

Zanim zabraliśmy się za koretkę, zadbaliśmy o wyczyszczenie wnęk i kół. Do tego użyte zostały środki : APC Nielsen Cyclone, K2 Deeper, Atak do felg, R222 Wheel Gel Cleaner, TarX, IronX, 303 Aerospace Protectant.

 

DSC_4650.jpg

 

DSC_4665.jpg

 

Zawieruszyło mi się gdzieś foto z efektem prac na wnękami kół, jednak i tak jest tam sporo śladów po wieku i przebiegu auta, także wielkiego efektu wow by nie było. Tak za to wyszły koła :)

 

DSC_4711.jpg

 

DSC_4688.jpg

 

Dostało się też komorze silnika.

 

Stan zastany

 

DSC_4589.jpg

 

DSC_4668.jpg

 

DSC_4670.jpg

 

DSC_4591.jpg

 

A tak po czyszczeniu APC Nielsena i zabezpieczeniu 303 Aerospace Protectant + Collinite 476s

 

DSC_4678.jpg

 

DSC_4697.jpg

 

DSC_4678.jpg

 

Czas zabierać się za korektę ! Auto przyszykowane. Podczas prac użyte były : pasty 3M Fast Cut Plus, 4Nano High Gloss Strong Compound, Menzerna PF2500, pady denim i futro Flexipads, wykańczający Farecla i 3M, maszyna Eurotec, inspekcja IPA.

 

DSC_4605.jpg

 

DSC_4621.jpg

 

DSC_4627.jpg

 

DSC_4636.jpg

 

DSC_4736.jpg

 

No i efekty prac :) Na lakier poszedł wosk Chemical Guys Pete's 53, opony Meguiars Endurance, uszczelki 303 Aerospace Protectant, szyby AutoGlym Car Glass Polish. Skóra we wnętrzu wyczyszczone i zabezpieczona zestawem od Ledezentrum, plastiki APC Nielsen Cyclone i Poorboys World Natural Look.

 

DSC_4708.jpg

DSC_4729.jpg

 

DSC_4760.jpg

 

DSC_4764.jpg

DSC_4751.jpg

 

DSC_4736.jpg

 

DSC_4720.jpg

 

DSC_4717.jpg

 

DSC_4714.jpg

 

Korekta zrobiona na tyle ile pozwalał lakier, który ma sporo różnych śladów z boju. Wg. mnie jest jeżeli miałbym ocenić w skali od 0 do 100% to szczere będzie 70%. Jakby mieć więcej czasu, właściciel naprawił by to co jest do zrobienia i można by zrobić cuda, choć i tak właściciel nie mógł auta poznać :) Dzięki za poświęcony czas na lekturę i zapraszam do dyskusji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czas zabierać się za korektę ! maszyna Eurotec

 

Powiedz jak to się sprawuje? kolega dorywczo zajmuje się lakierowaniem, chciał kupić jakąś tanią maszynę, żeby przed oddaniem auta/elementu dokończyć robotę (dotychczas ja to robiłem, ale mam coraz mniej czasu, a on coraz więcej roboty :) ), znalazł w allegro tego euroteca, odradziłem mu z całego serca, może popełniłem błąd?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Loteria, mój egzemplarz jest nie do zabicia, ale wiem że często są z nimi problemy. My zresztą też przechodzimy teraz na maszyny Lare, ale to głównie z uwagi na wagę i poręczność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.