Jump to content

BMW E36 328i


Recommended Posts

Witam,

 

Tym razem obiektem pracy było BMW e36 328i - stan ciężki, miejscami nawet bardzo. Oprócz lakieru, ogarnialiśmy także czyszczenie wnęk i wnętrza. Przejdźmy zatem do konkretów. Całość prac zajęła dwóm osobom ok. 25 godzin.

 

Auto przejechało do nas w stanie na pierwszy rzut oka przyzwoitym choć zapuszczonym

 

DSC_4573.jpg

 

DSC_4586.jpg

DSC_4591.jpg

 

DSC_4583.jpg

DSC_4592.jpg

 

W takim razie wzięliśmy się za pierwsze mycie. Na początek poszła piana K2 Deeper z Glorii FM10, następnie mycie roztworem na bazie K2 Deeper i szamponu Duragloss 901. Wcześniej potraktowaliśmy lakier tam gdzie była taka potrzeba IronX'em i TarX'em. W użyciu była też biała glinka od temachemu do kompletu z poślizgiem na bazie szamponu ONR.

 

Po myciu przyszła pora na inspekcje - wniosek, jest co robić :ad:

 

DSC_4618.jpg

DSC_4580.jpg

 

Zanim zabraliśmy się za koretkę, zadbaliśmy o wyczyszczenie wnęk i kół. Do tego użyte zostały środki : APC Nielsen Cyclone, K2 Deeper, Atak do felg, R222 Wheel Gel Cleaner, TarX, IronX, 303 Aerospace Protectant.

 

DSC_4650.jpg

 

DSC_4665.jpg

 

Zawieruszyło mi się gdzieś foto z efektem prac na wnękami kół, jednak i tak jest tam sporo śladów po wieku i przebiegu auta, także wielkiego efektu wow by nie było. Tak za to wyszły koła :)

 

DSC_4711.jpg

 

DSC_4688.jpg

 

Dostało się też komorze silnika.

 

Stan zastany

 

DSC_4589.jpg

 

DSC_4668.jpg

 

DSC_4670.jpg

 

DSC_4591.jpg

 

A tak po czyszczeniu APC Nielsena i zabezpieczeniu 303 Aerospace Protectant + Collinite 476s

 

DSC_4678.jpg

 

DSC_4697.jpg

 

DSC_4678.jpg

 

Czas zabierać się za korektę ! Auto przyszykowane. Podczas prac użyte były : pasty 3M Fast Cut Plus, 4Nano High Gloss Strong Compound, Menzerna PF2500, pady denim i futro Flexipads, wykańczający Farecla i 3M, maszyna Eurotec, inspekcja IPA.

 

DSC_4605.jpg

 

DSC_4621.jpg

 

DSC_4627.jpg

 

DSC_4636.jpg

 

DSC_4736.jpg

 

No i efekty prac :) Na lakier poszedł wosk Chemical Guys Pete's 53, opony Meguiars Endurance, uszczelki 303 Aerospace Protectant, szyby AutoGlym Car Glass Polish. Skóra we wnętrzu wyczyszczone i zabezpieczona zestawem od Ledezentrum, plastiki APC Nielsen Cyclone i Poorboys World Natural Look.

 

DSC_4708.jpg

DSC_4729.jpg

 

DSC_4760.jpg

 

DSC_4764.jpg

DSC_4751.jpg

 

DSC_4736.jpg

 

DSC_4720.jpg

 

DSC_4717.jpg

 

DSC_4714.jpg

 

Korekta zrobiona na tyle ile pozwalał lakier, który ma sporo różnych śladów z boju. Wg. mnie jest jeżeli miałbym ocenić w skali od 0 do 100% to szczere będzie 70%. Jakby mieć więcej czasu, właściciel naprawił by to co jest do zrobienia i można by zrobić cuda, choć i tak właściciel nie mógł auta poznać :) Dzięki za poświęcony czas na lekturę i zapraszam do dyskusji.

Link to comment
Share on other sites

Czas zabierać się za korektę ! maszyna Eurotec

 

Powiedz jak to się sprawuje? kolega dorywczo zajmuje się lakierowaniem, chciał kupić jakąś tanią maszynę, żeby przed oddaniem auta/elementu dokończyć robotę (dotychczas ja to robiłem, ale mam coraz mniej czasu, a on coraz więcej roboty :) ), znalazł w allegro tego euroteca, odradziłem mu z całego serca, może popełniłem błąd?

Link to comment
Share on other sites

Loteria, mój egzemplarz jest nie do zabicia, ale wiem że często są z nimi problemy. My zresztą też przechodzimy teraz na maszyny Lare, ale to głównie z uwagi na wagę i poręczność.

Link to comment
Share on other sites

Ładnie dopieszczona e36 a nie jak sporo widywana na automatach, po których właściciele mówią no teraz można pojechać na miacho pokazać się :-]

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.