Matos Posted May 1, 2013 Report Share Posted May 1, 2013 Witam wszystkich czytelników Chciałbym Wam przedstawić relację z szybkiego ogarniania samochodu, który jutro ma zawieść moją siostrzyczkę do ślubu... Oczywiście jak każdy samochód który ostatnio ogarniałem miał być gotowy w ciągu jednego dnia... Polerka nie wchodziła w grę, więc auto przetarte tylko AIO i woskiem. Przód auta to masakra z połączenia niemieckich autostrad, ogromnych prędkości i syfu na drodze. No ale może nie będę pisał jakiś poematów na temat samochodu tylko pokażę to cudo Marka: Lexus Model: ls460 Silnik: 4.6 benzyna, 381KM Co prawda wnętrze będzie tylko jutro odkurzone ale chociaż parę zdjęć jak wygląda. Czas zacząć zabawę... Samochód został opryskany aktywną pianą VP Neutral Snow Foam z maroleksa, felgi ogarnięte blue gel'em od VP, Ironx'em i Pickbort'em Umycie felg bez ich zdejmowania wymaga niezłej gimnastyki nadgarstków Coś tam płynie... Lecimy wiadomo czym po całości : ) A ja myślałem, że Iron nic nie zbierze z lakieru... Relacja bez pędzelków? Nigdy! Przerwa na... i oglądamy efekty naszej pracy Przechodzimy do wnęk... Czyszczone APC Nelsena 1:5 A tak opłukujemy... Ten widok skomentuje tylko tak: Dalej standard: Puchacz od CarPro, dwa wiaderka i szampon Shiny Garage No i glinka... Do poślizgu użyta sama sama woda Lampą też się dostało Wpadł brat, wiec zapędzamy go do roboty Zobaczmy jak nasze autko po tych zabiegach wygląda Chyba ktoś już kiedyś tutaj był... Zajeżdżamy na salony i działamy dalej. Przód nie jest brudny, to wypiaskowany lakier Dalej walczyliśmy AIO AF Tripple czas mnie gonił i mało fotek ale generalnie poleciało jeszcze to: Po całym dniu zabawy całość prezentowała się tak: PODSUMOWANIE Jak na robotę bez polerki samochód prezentuje się lepiej niż dobrze. Pewnie po odchudzeniu lakieru o parę mikronów auto jeszcze bardziej by odżyło ale na razie musi tak zostać. Przekonałem się na własnej skórze jak to jest pracować i cykać fotki - masakra... I w sumie to chyba było by na tyle. podsumowując w jednym zdaniu: Jestem zadowolony z pracy... Dzięki! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sucre Posted May 1, 2013 Report Share Posted May 1, 2013 Jak na jedno dniowa robote wyszlo calkiem fajnie, lez prezentuje sie bardzo godnie. Ale slabe lakiery sa na tych japoncach...auto nie stare, a przod zmasakrowany ja w 20latku. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator krd Posted May 1, 2013 Moderator Report Share Posted May 1, 2013 Zazdraszczam komory silnika ;P Idealna do relacji, 10 min roboty i spokoj Link to comment Share on other sites More sharing options...
M4ciek Posted May 1, 2013 Report Share Posted May 1, 2013 dobrze zrobiona relacja jedyna uwaga: Blue Gel i ten atomizer się nie lubią Link to comment Share on other sites More sharing options...
maciety1989 Posted May 1, 2013 Report Share Posted May 1, 2013 Lexus piękny aż się prosi zeby poświęcić mu trochę wiecej uwagi. Jak na pracę na jeden dzień Link to comment Share on other sites More sharing options...
dareme89 Posted May 2, 2013 Report Share Posted May 2, 2013 Bardzo fajnie wyszlo. Co to za przycisk z pasami na drzwiach pasazera, wysuwanie pasow zeby nie trzeba bylo po ne siegac? Link to comment Share on other sites More sharing options...
weglus Posted May 2, 2013 Report Share Posted May 2, 2013 dareme89, widze tam strzałki "góra-dół" więc może elektryczna regulacja wysokości pasa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matos Posted May 2, 2013 Author Report Share Posted May 2, 2013 Dokładnie, to jest regulacja wysokości pasa. W tym samochodzie wszystko jest sterowane elektrycznie wliczając zagłówki, rolety przeciwsłoneczne i wiele, wiele innych gadżetów. W sobotę prawdopodobnie będzie relacja z środka to dopiero będzie sobie można popatrzeć Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruby_RS Posted May 2, 2013 Report Share Posted May 2, 2013 Samochód to jedno z moich marzeń, odkąd posiedziałem kiedyś chwilę w 430 Solidne odświeżenie jak na jednodniową pracę....no i stołek techniczny na zdjęciu silnika wyjaśnia wszystko - pozdrawiam Kolegę z branży , pewnie nawet nie wiesz że praktycznie codziennie widuję tego białego Jumpera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Artih Posted May 2, 2013 Report Share Posted May 2, 2013 Fajny efekt i spędzony dzień Link to comment Share on other sites More sharing options...
marasec Posted May 2, 2013 Report Share Posted May 2, 2013 no ładnie ładnie. Takie piękne wydeszki, a chyba tam widać coś niedotarte ze spalin za bardzo na tym ostatnim zdjęciu, czy źle widzę przez jakość zdjęcia ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
daniels Posted May 2, 2013 Report Share Posted May 2, 2013 ehh bardzo lubie to auto, nie odbierz tego jako czepianie sie ale glinka z poślizgiem z samej wody i lakier na tym lexie w słońcu może słabo wyglądać po Twoim glinkowaniu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matos Posted May 3, 2013 Author Report Share Posted May 3, 2013 gruby_RS, Może i my się kiedyś już widzieliśmy Na Praskiej Giełdzie? marasec, Końcówki próbowałem dotrzeć ale bez żadnej pasty się nie da a pierwszego raczej nic nie kupie daniels, Oczywiście, przecież od tego jest relacja aby każdy mógł wyrazić swoją opinię i podyskutować... Glinkę moczyłem co chwilę w bardzo ciepłej wodzie, więc była mięciutka Patrzyłem pod halogenem i jest OK. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kuci5 Posted May 4, 2013 Report Share Posted May 4, 2013 Jak na jedno dniowa robote wyszlo calkiem fajnie, lez prezentuje sie bardzo godnie. Ale slabe lakiery sa na tych japoncach...auto nie stare, a przod zmasakrowany ja w 20latku. Nie ma aż takiej tragedii z Lexusami. Normalne mycie tzw. "po naszemu" nie robi dużo krzywdy. Bardzo przyjemnie się pracuje z Lexusowymi lakierami, dosyć łatwo oddają rysy, i lakieru jest dużo, tak więc pole manewru szerokie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frycu75 Posted May 6, 2013 Report Share Posted May 6, 2013 Normalnie jakbyś kolor mu zmienił z granatu na czarny Nieźle się musiał prezentować na ceremonii, a oto tu przecież chodziło Link to comment Share on other sites More sharing options...
pocas Posted May 10, 2013 Report Share Posted May 10, 2013 Dodatkowo w Lexusie jest możliwość domówienia "warstwy ochronnej". Sam mam takie cudo na lakierze i generalnie wystarczy przelecieć auto Manzerną 3000 i jest już mega efekt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
adr_ad Posted May 14, 2013 Report Share Posted May 14, 2013 Dodatkowo w Lexusie jest możliwość domówienia "warstwy ochronnej". Sam mam takie cudo na lakierze i generalnie wystarczy przelecieć auto Manzerną 3000 i jest już mega efekt. Tj. kolejnej warstwy klaru, którego i tak jest już sporo? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Driv3rrrr Posted May 14, 2013 Report Share Posted May 14, 2013 A w Lexie przypadkiem tam nie ma folii bezbarwnej jak w BMW i Jaguarze, jako ta warstwa ochronna?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
pocas Posted May 15, 2013 Report Share Posted May 15, 2013 Nie ma folii na żadnym elemencie. Prawdopodobnie jest to dodatkowy klar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matos Posted May 15, 2013 Author Report Share Posted May 15, 2013 O ile mi wiadomo to można domówić jedynie folię ochronną tylnego zderzaka. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DJ Posted May 17, 2013 Report Share Posted May 17, 2013 Fajnie fajnie, semynemalny samochod. Jeszcze tylko hybrydy braknie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now