djmatti91 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Witam ponownie. Tym razem napatoczyła się Astra Coupe od Bertone o numerze seryjny 995 Przyjechała z zachodu i miała zadbany lakier, nawet czymś zabezpieczony. Jednak postanowiłem to polepszyć: Na pierwszy ogień usuwanie lotnej rdzy z SNB Zanitol, na tylnej klapie jej nie brakowało, dostało się również dolnym częścią drzwi, blotniką i felgą. Nie wiem ale jakoś mnie ten środek nie zaskoczył.. Poźniej umyłem auto za pomocą piany z extra mieszanki: K2 active Foam, Nerta We64, Piana aktywna Puls i płyn do myjek cisnieniowych Puls. Wszystko z odzysku więc na mycie wstępne jak najbardziej OK. Po pianie dwa wiadra i VP Concentrated Car Shampoo. Poźniej poszła żółta glinka od VP. I oto nam takie kwiatki wyszły: Papier ścierny się przydał FG400 + Biały Flexi, IP2000 + Pomarańczowy Flexi, FF3000 + Żółty Flexi/ Czarny karbowany Flexi. I tradycyjne IPA. No i już coś ciekawego mamy i ładnego Po aplikacji Colli 476s, na to nałożyłem Duragloss'a Aquwax - podobno takie zestawienie sporo daję jeśli chodzi o nadmierne przyciąganie kurzu przez Colli, prawda to?? Na koniec cos dobrego dla plastików, ValetPRO Dionysus Trim Giltz I efekt końcowy: Szyby zostały machnięte K2 Nuta i zabezpieczone Rain-X'em, oponki potraktowane K2 Bold. Aha i na deser... Komora silnika W ruch poszły pędzelki, K2 Akra, APC Nielsen 1:10 i ekstrakcyjna . Potem wszystko zabezpieczone ValetPRO Dionysus Trim Giltz Przed: Po: Dziękuję za uwage Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol54 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Mateusz nie lepiej bylo zastosowac 2 pasty fg 500 i któryś z finishow ff3000?Duragloss Aquwax testowales wczesniej? jak jest z tym kurzem.. Praca ładna kolor mega Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alchemic Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Praca świetna. Kolor na żywo w słońcu musi robić mega robotę. Czym ogarniałeś plastiki pod maską? Jedyne co mi się w tej Astrze nie podoba to końcówki wydechu. To irmscher? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djmatti91 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Mateusz nie lepiej bylo zastosowac 2 pasty fg 500 i któryś z finishow ff3000?Duragloss Aquwax testowales wczesniej? jak jest z tym kurzem.. Lepiej nie lepiej... obawiam się że tak czy owak zużyłbym więcej ff3000 a takto zużyłem w miare po równo. Nie wiem jak z tym Aquwaxem gdzies to wyczytalem na szybko i szybko domówiłem.. zobaczymy z czasem Jedyne co mi się w tej Astrze nie podoba to końcówki wydechu. To irmscher? Nie byłby zły gdyby nie był krzywy To Steinmentz, Aśka z salonu wyszła już z dodatkami od tego tunera tj. właśnie tłumik i grill. Irmi jest o wiele ładniejszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekn Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Wygląda super! Długo się bawiłeś tym zestawem Menzerna? Tak na jeden element ile przejazdów i jaki mniej więcej czas? Pytanie może laickie, a pytam bo w weekend majowy będę robił pierwszą korektę (fg500, ip2000, ff3000) i również na Oplu Astrze (bordowym) PS. również obiło mi się o uczy w jakimś temacie o tym anty-przyciągniu kurzu, fajnie by było gdyby ktoś to potwierdził. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pascal Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 A błotnik był malowany ? Bo jakiś kolor tam inny ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blaszczu Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Świetny efekt Ten lakier w słońcu robi mega robotę Fajnie Ci wyszły te fotki z polewania wodą Ogólnie jak najbardziej na plus! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Miyagi Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 gut dżob, piękny kolor lakieru i tylko jedno ale... "dostało się również dolnym częścią drzwi, blotniką i felgą" jestę detailerę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djmatti91 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Długo się bawiłeś tym zestawem Menzerna? Tak na jeden element ile przejazdów i jaki mniej więcej czas? To zależy od stanu lakieru, na niektórych elementach jechałem po 2 razy każdą pastą, na naiektórych po raz a na spojlerze np. jechałem po 3-4 razy. Ten lakier był wyjątkowo zadbany więc szło jak po maśle. A błotnik był malowany ? Bo jakiś kolor tam inny ? Błotnik nie, ale tylny zderzak owszem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djtomas Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Błotnik nie, ale tylny zderzak owszem. prawy przód prawie pewne malowanko na kilku zdjęciach widać a robota elegancka, ładnie wyszło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biznes365 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 prawy przód prawie pewne malowankona kilku zdjęciach widać Wcale nie musi być pewne malowanko.W Mondeo w malowaniu Ice-white kolor zależy od padającego słońca.Raz jest biały a raz ucieka w delikatne odcienie niebieskiego. Dla autora gratulacje za mega prace przy bertonce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maestro00 Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Gratuluje efektu. Co do lakieru to niestety lakiernik nie poradził sobie a do tego omyłkowo zamiast "pomarańczowego" starał się dobrać coś na bazie klasycznego złotego opla albo nie udało mu sie uzyskać odpowiedniego ułożenia ziarna. Dotyczy to prawego przodu oraz lewego tyłu z klapą - wspomnianego juz ze malowany. Lakier kameleon zmieniałby się nie tylko z prawej strony auta ale i z lewej tak samo tu zaś opalizuje tylko prawy przód i lewy tył co widać już na pierwszych 2 zdjęciach - lakier z każdego kąta wygląda tak samo i do sąsiedniego niepodobny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djmatti91 Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Skoro sie tak upieracie to wychodzi na to że nawet miernikowi już nie można wierzyć. Co ciekawe, klapa faktycznie ma inny odcień, a pod spojlerem jest jak z fabryki wyszła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej.szkwarek Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2013 djmatti91, można przecież pomalować nowy błotnik ze sklepu, wtedy nie będziesz miał na nim szpachli a dobry lakiernik tak połozy lakier, że grubość będzie jak w fabryce. widać że malowany był prawy przedni błotnik i pół zderzaka (nie trzeba być znawcom wystarczy popatrzeć na 1 i 2 zdjęcie od góry - nie ma tam słońca więc wniosek jest prosty) Niemniej jednak auto bardzo ładne i praca przy nim wykonana bardzo dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się