Jump to content

Astra G Coupe - Yellow Capri


djmatti91
 Share

Recommended Posts

Witam ponownie. Tym razem napatoczyła się Astra Coupe od Bertone o numerze seryjny 995 ;)

 

Przyjechała z zachodu i miała zadbany lakier, nawet czymś zabezpieczony. Jednak postanowiłem to polepszyć:

 

thp1030675.jpg

thp1030676.jpg

thp1030679.jpg

thp1030685.jpg

 

Na pierwszy ogień usuwanie lotnej rdzy z SNB Zanitol, na tylnej klapie jej nie brakowało, dostało się również dolnym częścią drzwi, blotniką i felgą. Nie wiem ale jakoś mnie ten środek nie zaskoczył..

 

thp1030688.jpg

thp1030689.jpg

 

Poźniej umyłem auto za pomocą piany z extra mieszanki: K2 active Foam, Nerta We64, Piana aktywna Puls i płyn do myjek cisnieniowych Puls. Wszystko z odzysku :D więc na mycie wstępne jak najbardziej OK. Po pianie dwa wiadra i VP Concentrated Car Shampoo.

Poźniej poszła żółta glinka od VP. I oto nam takie kwiatki wyszły:

 

thp1030690.jpg

thp1030707.jpg

thp1030711.jpg

thp1030712.jpg

thp1030714.JPG

 

Papier ścierny się przydał :P

thp1030719.jpg

thp1030724.jpg

 

FG400 + Biały Flexi, IP2000 + Pomarańczowy Flexi, FF3000 + Żółty Flexi/ Czarny karbowany Flexi. I tradycyjne IPA. No i już coś ciekawego mamy i ładnego :)

thp1030723.jpg

thp1030726.jpg

thp1030727.jpg

thp1030729.jpg

thp1030733.jpg

thp1030735.jpg

thp1030736.jpg

thp1030738.jpg

thp1030739.jpg

thp1030741.jpgthp1030742.jpgthp1030745.jpgthp1030746.jpgthp1030747.jpgthp1030752.jpg

 

Po aplikacji Colli 476s, na to nałożyłem Duragloss'a Aquwax - podobno takie zestawienie sporo daję jeśli chodzi o nadmierne przyciąganie kurzu przez Colli, prawda to??

thp1030753.jpg

thp1030754.jpgthp1030755.jpg

thp1030756.jpg

thp1030757.jpg

thp1030759.jpg

thp1030760.jpg

thp1030762.jpg

thp1030763.jpg

thp1030764.jpg

thp1030765.jpg

thp1030766.jpg

thp1030767.JPGthp1030768.jpg

 

Na koniec cos dobrego dla plastików, ValetPRO Dionysus Trim Giltz

thp1030769.JPG

 

I efekt końcowy:

thp1030770.jpg

thp1030771.jpg

thp1030772.jpg

thp1030773.jpg

thp1030774.JPG

thp1030775.jpg

thp1030776.jpg

thp1030777.jpg

thp1030779.jpg

thp1030784.jpg

thp1030785.jpg

 

Szyby zostały machnięte K2 Nuta i zabezpieczone Rain-X'em, oponki potraktowane K2 Bold.

 

Aha i na deser... Komora silnika :)

 

W ruch poszły pędzelki, K2 Akra, APC Nielsen 1:10 i ekstrakcyjna :P. Potem wszystko zabezpieczone ValetPRO Dionysus Trim Giltz

 

Przed:

thp1030654.jpg

thp1030655.jpg

thp1030656.jpgthp1030657.jpg

thp1030658.jpg

thp1030659.jpg

thp1030660.jpg

 

Po:

thp1030661.jpgthp1030663.jpg

thp1030664.jpg

thp1030665.jpg

thp1030666.jpg

thp1030667.jpg

thp1030670.jpg

thp1030671h.jpg

thp1030672.jpg

thp1030673.jpg

 

 

Dziękuję za uwage :)

Link to comment
Share on other sites

Mateusz nie lepiej bylo zastosowac 2 pasty fg 500 i któryś z finishow ff3000?Duragloss Aquwax testowales wczesniej? jak jest z tym kurzem..

 

Lepiej nie lepiej... obawiam się że tak czy owak zużyłbym więcej ff3000 a takto zużyłem w miare po równo. Nie wiem jak z tym Aquwaxem gdzies to wyczytalem na szybko i szybko domówiłem.. zobaczymy z czasem ;)

 

Jedyne co mi się w tej Astrze nie podoba to końcówki wydechu. To irmscher?

 

Nie byłby zły gdyby nie był krzywy :D To Steinmentz, Aśka z salonu wyszła już z dodatkami od tego tunera tj. właśnie tłumik i grill. Irmi jest o wiele ładniejszy

Link to comment
Share on other sites

Wygląda super! :)

Długo się bawiłeś tym zestawem Menzerna? Tak na jeden element ile przejazdów i jaki mniej więcej czas?

Pytanie może laickie, a pytam bo w weekend majowy będę robił pierwszą korektę (fg500, ip2000, ff3000) i również na Oplu Astrze :) (bordowym)

 

PS. również obiło mi się o uczy w jakimś temacie o tym anty-przyciągniu kurzu, fajnie by było gdyby ktoś to potwierdził.

Link to comment
Share on other sites

Długo się bawiłeś tym zestawem Menzerna? Tak na jeden element ile przejazdów i jaki mniej więcej czas?

 

To zależy od stanu lakieru, na niektórych elementach jechałem po 2 razy każdą pastą, na naiektórych po raz a na spojlerze np. jechałem po 3-4 razy. Ten lakier był wyjątkowo zadbany więc szło jak po maśle.

 

A błotnik był malowany ? Bo jakiś kolor tam inny ?

 

Błotnik nie, ale tylny zderzak owszem.

Link to comment
Share on other sites

prawy przód prawie pewne malowanko

na kilku zdjęciach widać

 

Wcale nie musi być pewne malowanko.W Mondeo w malowaniu Ice-white kolor zależy od padającego słońca.Raz jest biały a raz ucieka w delikatne odcienie niebieskiego.

 

Dla autora gratulacje za mega prace przy bertonce. :)

Link to comment
Share on other sites

Gratuluje efektu.

 

Co do lakieru to niestety lakiernik nie poradził sobie a do tego omyłkowo zamiast "pomarańczowego" starał się dobrać coś na bazie klasycznego złotego opla albo nie udało mu sie uzyskać odpowiedniego ułożenia ziarna.

Dotyczy to prawego przodu oraz lewego tyłu z klapą - wspomnianego juz ze malowany.

 

Lakier kameleon zmieniałby się nie tylko z prawej strony auta ale i z lewej tak samo :-] tu zaś opalizuje tylko prawy przód i lewy tył co widać już na pierwszych 2 zdjęciach - lakier z każdego kąta wygląda tak samo i do sąsiedniego niepodobny.

Link to comment
Share on other sites

djmatti91, można przecież pomalować nowy błotnik ze sklepu, wtedy nie będziesz miał na nim szpachli a dobry lakiernik tak połozy lakier, że grubość będzie jak w fabryce. widać że malowany był prawy przedni błotnik i pół zderzaka (nie trzeba być znawcom wystarczy popatrzeć na 1 i 2 zdjęcie od góry - nie ma tam słońca więc wniosek jest prosty) :evil:

 

Niemniej jednak auto bardzo ładne i praca przy nim wykonana bardzo dobrze 8-)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.