Docent114 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Autor Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Sf4000 nie lubie, nie wiem czy to ja nie umiem z nia pracowac, ale ile nie wypracowywalbym na lakierze ti zawsze mam problem z wypolerowaniem microfibra. Megsowa 205 duzo przyjemniejsza. Do tego megasa 205 jakiej gabki sie używa? Moze kiedys spróbuję innych produktow. .
booohal Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Do finishu, jak ma byc na igle, nigdy nie uzylbym zoltego pada flexi, dla mnie jest stanowczo zatwardy. Czyli nie jestem sam
gruby_RS Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Do finishu, jak ma byc na igle, nigdy nie uzylbym zoltego pada flexi, dla mnie jest stanowczo zatwardy. Czyli nie jestem sam Panowie, tylko z żółtym flexi jest taki problem, że mimo pozornej twardości nowego bardzo łatwo i fajnie współgra właśnie z SF4000 i np SV CF Pro W miarę używania robi się "jakoś tak" coraz bardziej miękki i łatwiejszy .
booohal Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Na moim plastelinowym lakierze zostawia holsy jak bym nim nie pracował. Podczas pracy robi się miększy ale nie na tyle by porównać go chociażby do zółtego 3M-a. Na szczęście się nie znam
mirek85 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Widzę, że dyskusja na temat żółtego flexi trwa w najlepsze, mimo że zainteresowany opanował już sytuację właśnie tym padem i sf4000 Do tego megasa 205 jakiej gabki sie używa? Moze kiedys spróbuję innych produktow. Meg`s #105 i #205 to system oparty na cząsteczkach ściernych, które nie maleją, nie rozbijają się. Cały trik polega na tym, że podczas pracy tarcie "tępi" ostre krawędzie cząstek ściernych, stąd nawet po cuttingu mamy w miarę ładnie wykończoną powierzchnię. Praca tymi pastami powoduje, że od razu możemy wejść na wyższe obroty maszyny i na równie wysokich obrotach praca może zostać zakończona. Co więcej - gdy np. z jakiś względów przerwiemy wypracowywania pasty w połowie, możemy dokończyć proces z dobrymi rezultatami na lakierze. Praca tym systemem Meg`s pozwala teoretycznie zaoszczędzić na czasie. Drugą stroną medalu jest stosunkowo słabsza siła #105 w odniesieniu do cuttingów innych firm. Natomiast w przypadku #205, pasta wykańcza powierzchnię porównywalnie do finishów innych firm. Do #105 używamy pada z wełny lub pianki-cuttingu - np. fioletowy Scholl lub niebieski dla miękkich lakierów. W przypadku #205 to również zależy od lakieru. Najkorzystniej jest użyć z tą pastą pada polish (np. pomarańczowy Scholl), a potem finish (np. czarny Scholl). W moim odczuciu brak ogniwa między #105 a #205, wymusił na producentach, aby cutting był stosunkowo łagodny, aby #205 poradził sobie z tym, co #105 po sobie zostawia. Co za tym idzie - oszczędność na czasie (co było ideą stworzenia tych past) jest raczej wątpliwa.
fazy Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Walczyłem ostatnio z czarną perełką Peugeota. Wykończyć to i utrzymać efekt przez następne 15 min to jakaś masakra, dwa przeloty MF i od nowa.. Faktycznie, początkowo wykańczałem po FG400 żółtym flexi z FF3000 i zostawiała hologramy, dopiero żółta waflowa 3M'ka poradziła sobie z holsami. Lakier fajnie i szybko się tnie, ale wykończenie to jakaś pomyłka, trzeba pilnować obrotów i później mikrofibry, całą prace można zepsuć w mgnieniu oka, ostatecznie położyłem kwarc i niech sie dzieje co chce, bo przy jego ścieraniu na pewno coś zostanie Miałem wcześniej DA, ale rotacją też można ładnie wykończyć, najgorzej jest z usuwaniem resztek pasty. Co do zdjęć założyciela postu, wygląda to troche na zbyt duże obroty i mocny docisk.
wojtoo Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Panowie a czy SF4000 i niebieskim albo czarnym waflem od 3m narobie takiech holsów? mam własnie taki zestaw i forda czarny metalic. Dopiero zaczynam ,lakier mam z bardzo delikatnymi ryskami (2lata temu miałem pełną renowację) i zastanawiam sie po Waszych wypowiedziach czy nie zamienić rotacji na DA
Sucre Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Ja tam lakiery peuegota uwielbiam, bardzo przyjemne w obrobce. Dzis siedze na 407, kod lakieru exld i jak sie przyloze, to po fg400 i bialym flexi hologramow jest bardzo malo.
fazy Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Sucre, Bardzo fajnie się je robi, bo są miękkie i ładnie się swirlxy i nawet rysy poddają. Tyle mówie, sama mikrofibra potrafi zabić efekt, faktycznie hosów nie widać, ale wprawnione oko zawsze zaboli nawet najdrobniejsza ryska czy hologram.
Sucre Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Zgłoś Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Tata ma czarną 406 i po zimie faktycznie coś tam się narobiło, ale na codzień styczności z tymi lakierami nie mam, tyle co przed sprzedażą na dwie pasty polecę.
Tery Opublikowano 17 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2013 Panowie to żeby zrobić idealny finisz, na omawianych delikatnych lakierach, używając SF4000 na jakich obrotach najlepiej pracować? Ile przejazdów? Taką instrukcję bym poprosił Co do pada.. Po wypowiedziach wnioskuje, że najlepiej sprawdzi się od 3M?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się