Skocz do zawartości

Insignia Czarny Carbon


Rekomendowane odpowiedzi

efekt kosmiczny :good: ! mam nadzieje ze twoja satysfakcja jest wprost proporcjonalna do uzyskanego przez ciebie efektu. ;)

 

po za tematem

mojego kolegi matka zginęła w momencie wypadku przez taki wieszak jak masz zamontowany na fotelu wiec uczulam wszystkich mających taki gadżet ze w momencie wypadku naprawdę potrafi przebić głowę pasażera który taki własnie gadżet ma przed swoimi oczami,

reasumując jeśli macie komplet ludzi w aucie zdejmować wieszaki

 

pozdrawiam ! ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 67
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Tomasz91 Zawsze jak tylko ktoś wsiada to wyciągam wieszak, raz na miesiąc dwa tam ktoś chwile jedzie :) Ale dziękuję :D

 

Frycu75 Nie zrzucałem nadkoli. Wahałem się nad tym. W ostateczności odpuściłem. Tego dnia tak piźd.... a i tak nadkola i dwa komplety kół zajęły mi ładnych parę godzin. Następnym razem zrzucę i zabezpieczę :good:

 

Dzięki wszystkim za dobre słowa :)8-)

 

Kilka fotek nowych :)

Jeszcze kropelki na dniach dorzucę :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taka jest oplowska nazwa tego lakieru, czarny - carbon.

 

Opel zmienia nazewnictwo, wcześniej czarny metalik to był Saphirschwarz.

Ładnie ogarnięta fura, widać ogrom włożonej pracy. Koła faktycznie wyraźnie dodają szyku i odróżniają od flotówek :)

Metoda suszenia po praniu faktycznie kontrowersyjna, DPF'y opla nie lubią takich rzeczy :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:good:

 

Ok szybki bezdotyk tylko zdemineralizowaną, bo musiałem dojechać przez jakieś błocko w jedno miejsce :( i w ogóle lało na trasie. Rim Protect na kołach świetna sprawa, błotko odpadło momentalnie, a płukane tylko demineralką. Przypuszczam, że świetnie zabezpieczy przed pyłem z klocków, smołą itp. :good:

 

http://www.youtube.com/watch?v=qYWq08F42BU&feature=youtu.be

 

A tu jeszcze uciekające kropelki po Rain Clear by Glass Science

 

Prędkość 15-90. Zaczynają uciekać ok 40 a przy 70 to już fruną.

 

Wczoraj jechałem z pół h w ulewie, która miejscami była tak duża, że wycieraczki latałyby na najwyższym biegu, a ani razu ich nie włączyłem. Świetne odprowadzanie wody, po prostu idealne.

 

http://www.youtube.com/watch?v=JHS5s4xX9-4&feature=youtu.be

 

Szyby umyte glass cleanerem z megsa a później auto glym. NW nałożona aplikatorem megsa i spolerowana po ok 40 minutach microfibrą megsa. Odczekałem ok 5 h w garażu i dopiero wyjechałem i w nocy dało się zauważyć lekkie jakby to określić tłuste miejsca, ale deszcz wyrównał wszystko i jest ideał. Polecam środek :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli potem wypali w pelni dpf nic mu nie bedzie. Wazne zeby nie przerywac nastepnego procesu wypalania. Gdyby bylo tak jak poszecie nie daloby sie tym autem jezdzic w korkach :D

 

A felgi to chyba jedyne jakie pasuja do tego auta na innych wyglada smiesznie ze wzgledu na ogromne nadkola..

Podobnie jest w Astrze gdzie 17 zupelenie ginie w nadkolu i min 19 jakos wyglada.. Taka nowomoda w Oplu ostatnio.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym aucie DPF wypala się również na postoju zwiększając sobie dawkę wtryskiwanego paliwa. Zużycie w tym momencie wzrasta z 0,7 na 2,2 i jeżeli proces przebiega bez zakłóceń tzn nie wyłączymy w trakcie silnika to wszystko w porządku. Poza tym filtr w tym aucie jest wypalony z "naddatkiem" więc don't worry :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym aucie DPF wypala się również na postoju zwiększając sobie dawkę wtryskiwanego paliwa. Zużycie w tym momencie wzrasta z 0,7 na 2,2 i jeżeli proces przebiega bez zakłóceń tzn nie wyłączymy w trakcie silnika to wszystko w porządku. Poza tym filtr w tym aucie jest wypalony z "naddatkiem" więc don't worry :D

 

 

W kazdym Oplu tak dziala ze na postoju jesli nie ma odpowiedniej temp wydechu to dorzuca sobie paliwa, ale wlasnie przez to pozniej musisz wypalic go na trasie zeby wyrzucic resztki tego paliwa inaczej wchodza one do oleju i go rozrzedzaja i powstaja problemy. Bo wypalanie nie jest wykonane w 100% mimo, ze proces przez Ecu zostaje uznany za zakonczony to zawsze cos zostaje w wydechu i trzeba go przedmuchac, ale jak piszesz ze jest wypalany z naddatkiem to znaczy ze lubisz troche pocisnac wiec bedzie ok :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpukać w żadnym aucie z DPF jeszcze nigdy nie zapaliła mi się kontrolka. Nie cisnę od świateł do świateł itp bo ten okres mam już za sobą :D Jeżdżę tak 60 % miasto 40 % trasa więc nie mam problemów na szczęście i oby tak zostało :D

Raz na pół roku przy praniu tapicerki to chyba mi wybaczy :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.