Skocz do zawartości

Mr Cleaner Detailing Expert Shop


Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderator
Opublikowano

Witam

 

Czy firma juz jest przeniesiona w nowe miejsce i mozna z czystym sumieniem was jutro przed 17 odwiedzic ?

 

pzdr.

Opublikowano
Witam

 

Czy firma juz jest przeniesiona w nowe miejsce i mozna z czystym sumieniem was jutro przed 17 odwiedzic ?

 

pzdr.

Na stronie jest informacja o nowym adresie:

nowy adres ul. Świętego Huberta 14A

 

Szkoda, że nikt tu nie zagląda od nich ostatnio :/

 

Zamówienie 1299 złożone :-]

Opublikowano

Na forum zapanował niepokój spowodowany brakiem informacji, dlatego chciałbym napisać, że właśnie zrobiłem zakupy osobiście w Mrcleaner pod nowym adresem, także możecie spokojnie ich odwiedzać i uzupełniać swój arsenał:) Faktycznie komunikacja elektroniczna jest dość utrudniona (również nie dostałem odpowiedzi na E-mail wysłany wczoraj), ale myślę że usprawiedliwia ich przeprowadzka.

 

Aha, co warto dodać - nowy adres to Huberta 14a, ale wjazd jest od ul. Kosów, ja najpierw chwilę pobłądziłem, z tym że ja nie miejscowy :) Nie ma też póki co żadnego logo sklepu - na bramie jedynie numer 14a.

 

Pozdrawiam serdecznie ekipę sklepu i do następnego razu!

Marcin

  • Moderator
Opublikowano

Zakupy udane :)

Bylem w nowej lokacji. Beda miec super wielki garaz na kilka aut do detailingu :)

Jak zwykle mila i fachowa obsluga a ja juz nie doczekam sie soboty gdzie to wszystko uzyje :D

 

 

ps. mi na wszystkie maile odpowiedziano :)

Opublikowano

Eh miało być pięknie, liczyłem, że przy wpłacie wczoraj do 13 będę miał dzisiaj towar u siebie a na stronie komunikat "oczekiwanie na wpłatę". Konto mamy w tym samym banku :(

Szkoda, bo jutro miało być :ad:

Opublikowano
Również czekam na towar na maile już się nie łudze otrzymać odpowiedz. To już ostatie zakupy w tej firmie !

Przyznam szczerze, że to moje pierwsze zakupy i trochę jestem zażenowany całą tą sytuacją. Na 5 maili dostałem może odpowiedź na jeden, w dodatku niepełną. Próbowałem się dodzwonić w czwartek ale przez godzinę mi się nie udało. Dodatkowo brak jakiejkolwiek reakcji na forum czasami przez 2-3 tygodnie(teraz ostatnia odpowiedź 24.08). Nie bardzo widzę tutaj wzorowego handlowego partnera forum.

Rozumiem, że przeprowadzka, rozumiem, że mało ludzi, okres wakacyjny, wysoki kurs franka, plamy na słońcu itp... wg mnie brakuje tu nagle czegoś - profesjonalizmu. Nie chcę nikogo urazić, ale chyba nie tak to wszystko powinno wyglądac :?

  • Moderator
Opublikowano

spokojnie panowie. Musze w tym wypadku stanac w obronie mrCleanera.

Wlasnie ta przeprowadzka jest powodem opoźnien. Bylem u nich 1 wrzesnia. Jeszcze internetu nie maja podpiętego i czytnika kart. SPOKOJNIE. Musza sie ogarnac w nowym miejscu i sytuacji. Rozumiem wasze zażenowanie bo czekacie i czekacie. Ja jestem o tyle w dobrej sytuacji ze mam do "centrali" 20 minut i zawsze bylem obsługiwany wzorowo.

 

pzdr.

Opublikowano
spokojnie panowie. Musze w tym wypadku stanac w obronie mrCleanera.

Wlasnie ta przeprowadzka jest powodem opoźnien. Bylem u nich 1 wrzesnia. Jeszcze internetu nie maja podpiętego i czytnika kart. SPOKOJNIE. Musza sie ogarnac w nowym miejscu i sytuacji. Rozumiem wasze zażenowanie bo czekacie i czekacie. Ja jestem o tyle w dobrej sytuacji ze mam do "centrali" 20 minut i zawsze bylem obsługiwany wzorowo.

 

pzdr.

Jasne, to da się zrozumieć. Tylko czemu dowiadujemy się o tym od Ciebie ( z całym szacunkiem ), a nie od pracowników? Przeprowadzka była z dnia na dzień i nie dało rady wspomnieć o tym?

No nic poczekamy zobaczymy

Opublikowano

zamówienie nr. 1296 dotarło, dzięki za prezencik;) mam pytanko jak uzywac Nielsen Odourkill oraz zapachow Monster Shine?? chodzi mi o "przepis" aby jak najdłużej sie zapach utrzymywal;)

  • Partner forum
Opublikowano
zamówienie nr. 1296 dotarło, dzięki za prezencik;) mam pytanko jak uzywac Nielsen Odourkill oraz zapachow Monster Shine?? chodzi mi o "przepis" aby jak najdłużej sie zapach utrzymywal;)

 

Witaj,

 

najlepiej produkt aplikowac na dywaniki odorkila bezposrednio z strefe przykrego zapachu :)

 

[ Dodano: 5 Wrzesień 2011, 20:01 ]

spokojnie panowie. Musze w tym wypadku stanac w obronie mrCleanera.

Wlasnie ta przeprowadzka jest powodem opoźnien. Bylem u nich 1 wrzesnia. Jeszcze internetu nie maja podpiętego i czytnika kart. SPOKOJNIE. Musza sie ogarnac w nowym miejscu i sytuacji. Rozumiem wasze zażenowanie bo czekacie i czekacie. Ja jestem o tyle w dobrej sytuacji ze mam do "centrali" 20 minut i zawsze bylem obsługiwany wzorowo.

 

pzdr.

Jasne, to da się zrozumieć. Tylko czemu dowiadujemy się o tym od Ciebie ( z całym szacunkiem ), a nie od pracowników? Przeprowadzka była z dnia na dzień i nie dało rady wspomnieć o tym?

No nic poczekamy zobaczymy

 

Przeprowadzka przyszła nam dosyć nagle nalożyła sie jeszcze częściowo z moim urlopem pare spraw prywatnych niestety też nie wybrało innego terminu nowe miejsce okazało sie nie dokońca przygotowane i pracowaliśmy przez pewien okreś dosłownie na jednym komputerze z netem z karty :/ urlopu niestety tak naprawe nie miałem w zamiast organizowac magazyn musieliśmy go suszyć przez 4 dni bo tak nam został oddany .

 

W przeciągu tygodnia mam nadzieje wszystko się już unormuje wiem że w tym okresie mieliśmy kilka wpadek z wami za co serdecznie przepraszamy w tym okresie najlepiej prosze o kotnat telefoniczny jest on w tym momeńcie najlepsza formą kontaktu z nami w ten sposób będziemy mogli poinformowac doradzić najszybciej jak to możliwe .

Opublikowano
Przeprowadzka przyszła nam dosyć nagle nalożyła sie jeszcze częściowo z moim urlopem pare spraw prywatnych niestety też nie wybrało innego terminu nowe miejsce okazało sie nie dokońca przygotowane i pracowaliśmy przez pewien okreś dosłownie na jednym komputerze z netem z karty urlopu niestety tak naprawe nie miałem w zamiast organizowac magazyn musieliśmy go suszyć przez 4 dni bo tak nam został oddany .

 

W przeciągu tygodnia mam nadzieje wszystko się już unormuje wiem że w tym okresie mieliśmy kilka wpadek z wami za co serdecznie przepraszamy w tym okresie najlepiej prosze o kotnat telefoniczny jest on w tym momeńcie najlepsza formą kontaktu z nami w ten sposób będziemy mogli poinformowac doradzić najszybciej jak to możliwe .

No i sprawa się wyjaśniła:) Następnym razem prosimy o krótkie info w razie problemów, żeby się nie stresować :dontknow:

Dzięki :good:

Opublikowano

Dzięki za zakupy :good:

Muszę przyznać, że nowa miejscóweczka zapowiada się naprawdę zacnie :shock:

jeszcze tylko "marmury i skórzane kanapy" i będzie git ;)

Opublikowano

Panowie mieliscie mi odesłać pada który rozleciał się po paru minutach pracy.

Było przepraszanie,dałem adres, na tym kontakt się urwał a pada ani widu ani słychu.

O co chodzi??Bo takimi metodami handlu to wiele nie zwojujecie.

Przecież to nie branża w której śle się setki paczek dziennie...

Na maila nikt nie odpisuje... :o Znowu jakiś problem?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.