Mess Opublikowano 24 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Zabierałem się za korektę mojego maleństwa od pół roku i w końcu udało zdobyć się miejsce na weekendową akcje Czas pracy około 25h przez 3 dni, z tego względu nie robilem korekty ani na 100% ani wszystkiego co bym chciał. Czwartek Mycie ze śniegu na bez dotyku taki pre-wash z użyciem mieszanki ValetPro Snow Foam + APC Nilsena Jedna fotka z myjki, ładnie widać że swirli to nie brak Piątek Autko już w miejscu pracy z psikane ironem Usuwanie rdzy lotnej i innych metalicznych syfków przy pomocy Iron-X Z kolejnych etapów dekontaminacji brak zdjęć ale są na filmie To będę starał się usunąć Oklejenie autka przed korektą I paseczek na środku by były ładne 50/50 Sobota i Niedziela Pierwsza zdjęcia z walki Tutaj po FG500 i Białym Flexi - coś się dzieje ale za mało Futro flexi na tarcze i jedziemy:) Step 2: PF2000 i pomarańczowy Flexipads - jest dobrze, prawie bardzo dobrze Step 3: Final Finish 4000 i żółty Flexi - hmm pozostały pojedyncze głębsze rysy, ale plan nie był by robić 100% korekty. Więc jest satysfakcjonująco Głębia odzyskana Użyte środki w kolejności Pre-wash: ValetPro Snow Foam, Nilsen APC Dekontaminacja: Iron-X; Sansevol; glinka BiltHamber medium Mycie: Meguiars Gold Class; Nilsen APC; rękawica Meguiars; pędzelek Korekta: Menzerna FG500, PF2500, FF4000; Pady Flexipads Biały, Żółty, Pomarańczowy; Czarny Wafel Urabana; Futro Flexipads Cleaner: Lusso Revitilizing Cream Końcówka wydechu: Mothers Mag & Aluminium Polish Wosk: Pete's 53 Film z prac Final fotos Wyjeżdzamy z garażu i :szok: miała być wiosna :cenzura: , wosk jest letni już :mur: Wszelkie uwagi mile widziane Potem się będę tłumaczyć Co mnie zaskoczyło to sticky paint na dachu, FF na żółtym flexi totalnie się kleił, co prawda w końcu nie spróbowałem z czarnym waflem bo chciałem go zostawić świerzego do cleanera Więc dach połebkach tylko futro z FG500 i PF2500 ale holosów nikt się nie dopatrzył więc jest Ps. Następne relacje będą mam nadzieje pełniejsze Ciężko być naraz jedynym pracującym i fotki robiącym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adk Opublikowano 24 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Piękne auto! Mało fotek z korekty, a jeżeli po jednym przejeździe FG500 usunąłeś tyle co na zdjęciu, to drugi załatwiłby prawdopodobnie sprawę. IMHO futro flexi merino jest mniej agresywne niż ichniejsza biała gąbka, jeżeli tego uzywałeś Ale to moja opinia zaznaczam raz jeszcze. Co do klejenia się pada, dach mógł być zwyczajnie brudny, albo nie wystarczająco usunąłeś pastę po futrze i fg500. Bardzo ładny pojazd piękny lakier, jeśli z efektu jesteś zadowolony to gratuluję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sucre Opublikowano 24 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Efekty bardzo przyzwoite, fajny filmik ale z tylnym zderzakiem to Cie poniosła fantazja.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Altay Opublikowano 24 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Ehh, samochód marzenie Najpiękniejsze bmw moim zdaniem, sam czaiłem się na 330Ci, ale miało automat, który nadawał się już tylko do wymiany Zderzaki faktycznie trochę przesadzone,o wiele lepiej wyglądałyby tu te z m'ki. Poza tym zazdroszczę garażu No i co do lakieru u mnie szafirowej czerni pozostawały takie ryski nawet po 3-4 przejazdach fg400+futro, już chciałem biegać z papierkami, ale stwierdziłem, że i tak za chwilę będzie to wyglądało tak samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielek. Opublikowano 24 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Fajne auto i niezła nora Co tak wysoko przód stoi? Szkoda że tak mało zdjęć z pracy,jak zrobić taki filmik ze zdjęć ? Aparat jest ustawiony na statywie i co jakiś czas pstryka foto,później zostaje skleić je w filmik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
masa140 Opublikowano 24 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 No stary szybki to Ty jesteś Dobra robota ładnie wyszło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mess Opublikowano 24 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Co do klejenia się pada, dach mógł być zwyczajnie brudny, albo nie wystarczająco usunąłeś pastę po futrze i fg500. Hmmm, może ale przecierałem chyba z 3 razy IPĄ na bogato przed podejściem z FF4000 po PF2500 (który się nic nie kleił a przed nim samą suchą MFką przeleciałem ). Także tutaj zagadka jak narazie Zderzaki faktycznie trochę przesadzone,o wiele lepiej wyglądałyby tu te z m'ki. Poza tym zazdroszczę garażu Zdzerzak przedni to imitacja M3, już taki kupiłem ale zmieniam się na zmianę już od dłuższego czasu tylko nie tak prosto bo poza zderzakiem kratki i halogeny... Ale mam nadzieje że się uda w tym sezonie A garaż nie mój, ale bym dał wiele by taki mieć Co tak wysoko przód stoi? Perspektywa taka, ogólnie stoi równo <=U===U=) Szkoda że tak mało zdjęć z pracy,jak zrobić taki filmik ze zdjęć ? Aparat jest ustawiony na statywie i co jakiś czas pstryka foto,później zostaje skleić je w filmik? Ogólnie Timelaps był składany w Lightroom v4, zdjęć użytych do stworzenia tych 5min to prawie 9000. Fotki przez pierwsze dwa dni robiłem co 5s, potem co 10s (widać jak przyspieszam ). W sumie jednorazowa akcja bo fotki cykałem Canon EOS 60D na statywie, mam nadzieje że do następnej zabawy będę mieć już swoją kamerkę bo szkoda strzelać lustrzanką tyle fot bo się po roku skończy migawka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtassss Opublikowano 24 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Dobra robota Ogólnie Timelaps był składany w Lightroom v4, zdjęć użytych do stworzenia tych 5min to prawie 9000. Fotki przez pierwsze dwa dni robiłem co 5s, potem co 10s (widać jak przyspieszam ). W sumie jednorazowa akcja bo fotki cykałem Canon EOS 60D na statywie, mam nadzieje że do następnej zabawy będę mieć już swoją kamerkę bo szkoda strzelać lustrzanką tyle fot bo się po roku skończy migawka Ja ostatnio robiłem to za pomocją GoPro HD2 (polecam) + składanie w pinnacle studio. Co 10 s strzał i wyszło elegancko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mess Opublikowano 24 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Na koniec kwietnia mam nadzieje już mieć GoPro HD3 Black Ale ciii nie chce zapeszać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtassss Opublikowano 24 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Na koniec kwietnia mam nadzieje już mieć GoPro HD3 Black Ale ciii nie chce zapeszać :D good choice Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał 330xd Opublikowano 24 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Autko jak każde BMW. Jak dla mnie najpiękniejszy model. Założyć zderzaki i felgi M-pakietowe i będzie malina Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mess Opublikowano 24 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Michał zderzak M-pak niedam Bo co 2gie copue z takim jeździ A co do felg to marzą mi się BBS CH 19" ale cena zabija. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Altay Opublikowano 24 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Pozostają Ci felgi dare Kolega ma z CSL'ki założone 19stki i wygląda obłędnie a dał coś koło 3,5 k za nowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał 330xd Opublikowano 24 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Michał zderzak M-pak niedam Bo co 2gie copue z takim jeździ A co do felg to marzą mi się BBS CH 19" ale cena zabija. E 46 Coupe w pełnym M - pakiecie jest piękna. A Coupe znowu tak dużo nie jeździ. BBS- jakość = cena. Niestety. Jak zjeżdżę letnie opony to będę szukał 313 performance 18". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roomioo Opublikowano 24 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Być może to szczegół, ale powinieneś najpierw pracować przy dachu a pózniej przy bocznych elementach. Wowczas ewentualne otarcia na drzwiach np od spodni powstale w trakcie pracy usuniesz w trakcie ich korekty. Tak czy inaczej dobrze jest ubrać sobie fartuch z mikrofibry albo owinac sie w pasie recznikiem w trakcie korekty dachu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mess Opublikowano 24 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 roomioo Sugestia z ręcznikiem nie glupia Szkoda że przy -5 na zewnątrz w garażu temp spadała też do słabych nastu i trzeba było jechać w bluzie... w sumie i tak tydzień odchorowywałem ale było warto Tak myślę że niegłupie było by przelecieć najpierw dach całą kombinacją a dopiero potem lecieć z resztą auta tylko ze to dużo mycia padów po 1 dniu, a drugiego nie są na tyle suche by się rewelacyjnie od razu nimi pracowało (pomimo "odwirowywania") Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ertunio Opublikowano 25 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 Mess, dobra robota! Fajna zadbana trójeczka. Co do GoPro.. Time lapse z mojego balkonu. Długość ujęcia to 17 minut. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roomioo Opublikowano 25 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 Ja wyciągnąłem takie wnioski podczas niemiłego doświadczenia z porysowaniem guzikiem spodni drzwi nad którymi siedziałem z maszyną prawie 3 godziny. Od teraz zawsze pracuje najpierw przy dachu, a później bocznych elementach. To samo tyczy się maski i błotników przednich i zderzaka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Randall Opublikowano 25 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 Michał zderzak M-pak niedam Bo co 2gie copue z takim jeździ A co do felg to marzą mi się BBS CH 19" ale cena zabija. E 46 Coupe w pełnym M - pakiecie jest piękna. A Coupe znowu tak dużo nie jeździ. BBS- jakość = cena. Niestety. Jak zjeżdżę letnie opony to będę szukał 313 performance 18". 313 w 18" wystepuja tylko z ET pod serię 1. Pod E90 są w 19" i wyglądają obłędnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adek330 Opublikowano 25 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 Piekna robota i fajne wrunki do pracy:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin P. Opublikowano 25 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 Michał zderzak M-pak niedam Bo co 2gie copue z takim jeździ A co do felg to marzą mi się BBS CH 19" ale cena zabija. E 46 Coupe w pełnym M - pakiecie jest piękna. A Coupe znowu tak dużo nie jeździ. BBS- jakość = cena. Niestety. Jak zjeżdżę letnie opony to będę szukał 313 performance 18". 313 w 18" wystepuja tylko z ET pod serię 1. Pod E90 są w 19" i wyglądają obłędnie. Są 313 pod serię 3 ale wyglądają fatalnie. 313 TYLKO w 19", wtedy tak jak piszesz jest bajka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sitek Opublikowano 25 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 Rejestracja Mess na aucie po korekcie <3 Fajnie odżyła, kurde chciałbym mieć dostęp do takiego garażu na 2 dni e46 coupe po lifcie tylko Mpakiecik i 313 jak się nie boisz w 19, ewentualnie BBS CH/CK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Randall Opublikowano 26 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 Michał zderzak M-pak niedam Bo co 2gie copue z takim jeździ A co do felg to marzą mi się BBS CH 19" ale cena zabija. E 46 Coupe w pełnym M - pakiecie jest piękna. A Coupe znowu tak dużo nie jeździ. BBS- jakość = cena. Niestety. Jak zjeżdżę letnie opony to będę szukał 313 performance 18". 313 w 18" wystepuja tylko z ET pod serię 1. Pod E90 są w 19" i wyglądają obłędnie. Są 313 pod serię 3 ale wyglądają fatalnie. 313 TYLKO w 19", wtedy tak jak piszesz jest bajka. Nie ma, chyba ze chinskie.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adek330 Opublikowano 26 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 e46 coupe po lifcie tylko Mpakiecik i 313 jak się nie boisz w 19, ewentualnie BBS CH/CK przecie to jest przed lift po liftowe ma tylko lampy z tylu ale bardzo fajna sztuka a przede wszystki dzieki temu co ma pod maska Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał 330xd Opublikowano 26 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 Michał zderzak M-pak niedam Bo co 2gie copue z takim jeździ A co do felg to marzą mi się BBS CH 19" ale cena zabija. E 46 Coupe w pełnym M - pakiecie jest piękna. A Coupe znowu tak dużo nie jeździ. BBS- jakość = cena. Niestety. Jak zjeżdżę letnie opony to będę szukał 313 performance 18". 313 w 18" wystepuja tylko z ET pod serię 1. Pod E90 są w 19" i wyglądają obłędnie. Tego nie wiedziałem. 19" dla mnie odpada. 18" to max. Drogi mamy jak ser szwajcarski. Jedną 17" już rozwaliłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się