Jump to content

BMW E46 330Ci - Stahlgrau metallic


Mess
 Share

Recommended Posts

Zabierałem się za korektę mojego maleństwa od pół roku i w końcu udało zdobyć się miejsce na weekendową akcje :)

Czas pracy około 25h przez 3 dni, z tego względu nie robilem korekty ani na 100% ani wszystkiego co bym chciał.

 

Czwartek

Mycie ze śniegu na bez dotyku taki pre-wash z użyciem mieszanki ValetPro Snow Foam + APC Nilsena :)

Jedna fotka z myjki, ładnie widać że swirli to nie brak ;)

IMG_4691.JPG

 

Piątek

Autko już w miejscu pracy z psikane ironem

IMG_4703.JPG

Usuwanie rdzy lotnej i innych metalicznych syfków przy pomocy Iron-X

IMG_4702.JPG

Z kolejnych etapów dekontaminacji brak zdjęć ale są na filmie ;)

To będę starał się usunąć

IMG_4704.JPG

IMG_4705.JPG

Oklejenie autka przed korektą :)

IMG_4711.JPG

IMG_4713.JPG

I paseczek na środku by były ładne 50/50 :)

IMG_4719.JPG

 

Sobota i Niedziela

Pierwsza zdjęcia z walki :) Tutaj po FG500 i Białym Flexi - coś się dzieje ale za mało ;)

IMG_4721.JPG

Futro flexi na tarcze i jedziemy:)

IMG_4728.JPG

Step 2: PF2000 i pomarańczowy Flexipads - jest dobrze, prawie bardzo dobrze ;)

IMG_4733.JPG

Step 3: Final Finish 4000 i żółty Flexi - hmm pozostały pojedyncze głębsze rysy, ale plan nie był by robić 100% korekty. Więc jest satysfakcjonująco ;)

IMG_4735.JPG

Głębia odzyskana :)

IMG_4739.JPG

IMG_4740.JPG

 

Użyte środki w kolejności :)

Pre-wash: ValetPro Snow Foam, Nilsen APC

Dekontaminacja: Iron-X; Sansevol; glinka BiltHamber medium

Mycie: Meguiars Gold Class; Nilsen APC; rękawica Meguiars; pędzelek :)

Korekta: Menzerna FG500, PF2500, FF4000; Pady Flexipads Biały, Żółty, Pomarańczowy; Czarny Wafel Urabana; Futro Flexipads

Cleaner: Lusso Revitilizing Cream

Końcówka wydechu: Mothers Mag & Aluminium Polish

Wosk: Pete's 53

 

Film z prac :)

 

Final fotos :evil:

IMG_4741.JPG

IMG_4743.JPG

IMG_4746.JPG

IMG_4749.JPG

IMG_4750.JPG

 

Wyjeżdzamy z garażu i :szok: miała być wiosna :cenzura: , wosk jest letni już :mur:

IMG_4762.JPG

IMG_4767.JPG

 

Wszelkie uwagi mile widziane ;) Potem się będę tłumaczyć :P

 

Co mnie zaskoczyło to sticky paint na dachu, FF na żółtym flexi totalnie się kleił, co prawda w końcu nie spróbowałem z czarnym waflem bo chciałem go zostawić świerzego do cleanera :) Więc dach połebkach tylko futro z FG500 i PF2500 ale holosów nikt się nie dopatrzył więc jest :good:

 

Ps. Następne relacje będą mam nadzieje pełniejsze ;) Ciężko być naraz jedynym pracującym i fotki robiącym

Link to comment
Share on other sites

Piękne auto!

Mało fotek z korekty, a jeżeli po jednym przejeździe FG500 usunąłeś tyle co na zdjęciu, to drugi załatwiłby prawdopodobnie sprawę. IMHO futro flexi merino jest mniej agresywne niż ichniejsza biała gąbka, jeżeli tego uzywałeś :) Ale to moja opinia zaznaczam raz jeszcze.

 

Co do klejenia się pada, dach mógł być zwyczajnie brudny, albo nie wystarczająco usunąłeś pastę po futrze i fg500.

 

Bardzo ładny pojazd piękny lakier, jeśli z efektu jesteś zadowolony to gratuluję.

Link to comment
Share on other sites

Ehh, samochód marzenie :oops: Najpiękniejsze bmw moim zdaniem, sam czaiłem się na 330Ci, ale miało automat, który nadawał się już tylko do wymiany :( Zderzaki faktycznie trochę przesadzone,o wiele lepiej wyglądałyby tu te z m'ki. Poza tym zazdroszczę garażu :cry: No i co do lakieru u mnie szafirowej czerni pozostawały takie ryski nawet po 3-4 przejazdach fg400+futro, już chciałem biegać z papierkami, ale stwierdziłem, że i tak za chwilę będzie to wyglądało tak samo :idea:

Link to comment
Share on other sites

Fajne auto i niezła nora :good:

Co tak wysoko przód stoi?

Szkoda że tak mało zdjęć z pracy,jak zrobić taki filmik ze zdjęć ? Aparat jest ustawiony na statywie i co jakiś czas pstryka foto,później zostaje skleić je w filmik?

Link to comment
Share on other sites

Co do klejenia się pada, dach mógł być zwyczajnie brudny, albo nie wystarczająco usunąłeś pastę po futrze i fg500.

Hmmm, może ale przecierałem chyba z 3 razy IPĄ na bogato przed podejściem z FF4000 po PF2500 (który się nic nie kleił a przed nim samą suchą MFką przeleciałem :o ). Także tutaj zagadka jak narazie

 

Zderzaki faktycznie trochę przesadzone,o wiele lepiej wyglądałyby tu te z m'ki. Poza tym zazdroszczę garażu :cry:

Zdzerzak przedni to imitacja M3, już taki kupiłem ale zmieniam się na zmianę już od dłuższego czasu tylko nie tak prosto bo poza zderzakiem kratki i halogeny... :( Ale mam nadzieje że się uda w tym sezonie ;)

 

A garaż nie mój, ale bym dał wiele by taki mieć :)

 

Co tak wysoko przód stoi?

Perspektywa taka, ogólnie stoi równo <=U===U=)

 

Szkoda że tak mało zdjęć z pracy,jak zrobić taki filmik ze zdjęć ? Aparat jest ustawiony na statywie i co jakiś czas pstryka foto,później zostaje skleić je w filmik?

Ogólnie Timelaps był składany w Lightroom v4, zdjęć użytych do stworzenia tych 5min to prawie 9000. Fotki przez pierwsze dwa dni robiłem co 5s, potem co 10s (widać jak przyspieszam :evil: ). W sumie jednorazowa akcja bo fotki cykałem Canon EOS 60D na statywie, mam nadzieje że do następnej zabawy będę mieć już swoją kamerkę bo szkoda strzelać lustrzanką tyle fot bo się po roku skończy migawka :shock:

Link to comment
Share on other sites

Dobra robota :good:

 

Ogólnie Timelaps był składany w Lightroom v4, zdjęć użytych do stworzenia tych 5min to prawie 9000. Fotki przez pierwsze dwa dni robiłem co 5s, potem co 10s (widać jak przyspieszam :evil: ). W sumie jednorazowa akcja bo fotki cykałem Canon EOS 60D na statywie, mam nadzieje że do następnej zabawy będę mieć już swoją kamerkę bo szkoda strzelać lustrzanką tyle fot bo się po roku skończy migawka :shock:

 

Ja ostatnio robiłem to za pomocją GoPro HD2 (polecam) + składanie w pinnacle studio. Co 10 s strzał i wyszło elegancko :D

Link to comment
Share on other sites

Michał zderzak M-pak niedam :P Bo co 2gie copue z takim jeździ :)

A co do felg to marzą mi się BBS CH 19" ale cena zabija.

 

E 46 Coupe w pełnym M - pakiecie jest piękna. A Coupe znowu tak dużo nie jeździ.

BBS- jakość = cena. Niestety.

Jak zjeżdżę letnie opony to będę szukał 313 performance 18".

Link to comment
Share on other sites

Być może to szczegół, ale powinieneś najpierw pracować przy dachu a pózniej przy bocznych elementach. Wowczas ewentualne otarcia na drzwiach np od spodni powstale w trakcie pracy usuniesz w trakcie ich korekty. Tak czy inaczej dobrze jest ubrać sobie fartuch z mikrofibry albo owinac sie w pasie recznikiem w trakcie korekty dachu.

Link to comment
Share on other sites

roomioo Sugestia z ręcznikiem nie glupia ;)

Szkoda że przy -5 na zewnątrz w garażu temp spadała też do słabych nastu :( i trzeba było jechać w bluzie... w sumie i tak tydzień odchorowywałem :ad: ale było warto ;)

Tak myślę że niegłupie było by przelecieć najpierw dach całą kombinacją a dopiero potem lecieć z resztą auta tylko ze to dużo mycia padów po 1 dniu, a drugiego nie są na tyle suche by się rewelacyjnie od razu nimi pracowało (pomimo "odwirowywania")

Link to comment
Share on other sites

Ja wyciągnąłem takie wnioski podczas niemiłego doświadczenia z porysowaniem guzikiem spodni drzwi nad którymi siedziałem z maszyną prawie 3 godziny.

Od teraz zawsze pracuje najpierw przy dachu, a później bocznych elementach.

To samo tyczy się maski i błotników przednich i zderzaka.

Link to comment
Share on other sites

Michał zderzak M-pak niedam :P Bo co 2gie copue z takim jeździ :)

A co do felg to marzą mi się BBS CH 19" ale cena zabija.

 

E 46 Coupe w pełnym M - pakiecie jest piękna. A Coupe znowu tak dużo nie jeździ.

BBS- jakość = cena. Niestety.

Jak zjeżdżę letnie opony to będę szukał 313 performance 18".

 

313 w 18" wystepuja tylko z ET pod serię 1.

Pod E90 są w 19" i wyglądają obłędnie.

Link to comment
Share on other sites

Michał zderzak M-pak niedam :P Bo co 2gie copue z takim jeździ :)

A co do felg to marzą mi się BBS CH 19" ale cena zabija.

 

E 46 Coupe w pełnym M - pakiecie jest piękna. A Coupe znowu tak dużo nie jeździ.

BBS- jakość = cena. Niestety.

Jak zjeżdżę letnie opony to będę szukał 313 performance 18".

 

313 w 18" wystepuja tylko z ET pod serię 1.

Pod E90 są w 19" i wyglądają obłędnie.

 

Są 313 pod serię 3 ale wyglądają fatalnie. 313 TYLKO w 19", wtedy tak jak piszesz jest bajka.

Link to comment
Share on other sites

Rejestracja Mess na aucie po korekcie <3

Fajnie odżyła, kurde chciałbym mieć dostęp do takiego garażu na 2 dni :cry:

 

e46 coupe po lifcie :song: tylko Mpakiecik i 313 jak się nie boisz w 19, ewentualnie BBS CH/CK :evil:

Link to comment
Share on other sites

Michał zderzak M-pak niedam :P Bo co 2gie copue z takim jeździ :)

A co do felg to marzą mi się BBS CH 19" ale cena zabija.

 

E 46 Coupe w pełnym M - pakiecie jest piękna. A Coupe znowu tak dużo nie jeździ.

BBS- jakość = cena. Niestety.

Jak zjeżdżę letnie opony to będę szukał 313 performance 18".

 

313 w 18" wystepuja tylko z ET pod serię 1.

Pod E90 są w 19" i wyglądają obłędnie.

 

Są 313 pod serię 3 ale wyglądają fatalnie. 313 TYLKO w 19", wtedy tak jak piszesz jest bajka.

 

Nie ma, chyba ze chinskie..

 

3e919c18b6e38f15d041860e3d6cc55c_zps9c9f9298.jpg

Link to comment
Share on other sites

 

e46 coupe po lifcie :song: tylko Mpakiecik i 313 jak się nie boisz w 19, ewentualnie BBS CH/CK :evil:

 

przecie to jest przed lift po liftowe ma tylko lampy z tylu

 

ale bardzo fajna sztuka a przede wszystki dzieki temu co ma pod maska

Link to comment
Share on other sites

Michał zderzak M-pak niedam :P Bo co 2gie copue z takim jeździ :)

A co do felg to marzą mi się BBS CH 19" ale cena zabija.

 

E 46 Coupe w pełnym M - pakiecie jest piękna. A Coupe znowu tak dużo nie jeździ.

BBS- jakość = cena. Niestety.

Jak zjeżdżę letnie opony to będę szukał 313 performance 18".

 

313 w 18" wystepuja tylko z ET pod serię 1.

Pod E90 są w 19" i wyglądają obłędnie.

 

Tego nie wiedziałem.

19" dla mnie odpada. 18" to max. Drogi mamy jak ser szwajcarski. Jedną 17" już rozwaliłem.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.