Mess Posted March 24, 2013 Report Share Posted March 24, 2013 Zabierałem się za korektę mojego maleństwa od pół roku i w końcu udało zdobyć się miejsce na weekendową akcje Czas pracy około 25h przez 3 dni, z tego względu nie robilem korekty ani na 100% ani wszystkiego co bym chciał. Czwartek Mycie ze śniegu na bez dotyku taki pre-wash z użyciem mieszanki ValetPro Snow Foam + APC Nilsena Jedna fotka z myjki, ładnie widać że swirli to nie brak Piątek Autko już w miejscu pracy z psikane ironem Usuwanie rdzy lotnej i innych metalicznych syfków przy pomocy Iron-X Z kolejnych etapów dekontaminacji brak zdjęć ale są na filmie To będę starał się usunąć Oklejenie autka przed korektą I paseczek na środku by były ładne 50/50 Sobota i Niedziela Pierwsza zdjęcia z walki Tutaj po FG500 i Białym Flexi - coś się dzieje ale za mało Futro flexi na tarcze i jedziemy:) Step 2: PF2000 i pomarańczowy Flexipads - jest dobrze, prawie bardzo dobrze Step 3: Final Finish 4000 i żółty Flexi - hmm pozostały pojedyncze głębsze rysy, ale plan nie był by robić 100% korekty. Więc jest satysfakcjonująco Głębia odzyskana Użyte środki w kolejności Pre-wash: ValetPro Snow Foam, Nilsen APC Dekontaminacja: Iron-X; Sansevol; glinka BiltHamber medium Mycie: Meguiars Gold Class; Nilsen APC; rękawica Meguiars; pędzelek Korekta: Menzerna FG500, PF2500, FF4000; Pady Flexipads Biały, Żółty, Pomarańczowy; Czarny Wafel Urabana; Futro Flexipads Cleaner: Lusso Revitilizing Cream Końcówka wydechu: Mothers Mag & Aluminium Polish Wosk: Pete's 53 Film z prac Final fotos Wyjeżdzamy z garażu i :szok: miała być wiosna :cenzura: , wosk jest letni już :mur: Wszelkie uwagi mile widziane Potem się będę tłumaczyć Co mnie zaskoczyło to sticky paint na dachu, FF na żółtym flexi totalnie się kleił, co prawda w końcu nie spróbowałem z czarnym waflem bo chciałem go zostawić świerzego do cleanera Więc dach połebkach tylko futro z FG500 i PF2500 ale holosów nikt się nie dopatrzył więc jest Ps. Następne relacje będą mam nadzieje pełniejsze Ciężko być naraz jedynym pracującym i fotki robiącym Link to comment Share on other sites More sharing options...
adk Posted March 24, 2013 Report Share Posted March 24, 2013 Piękne auto! Mało fotek z korekty, a jeżeli po jednym przejeździe FG500 usunąłeś tyle co na zdjęciu, to drugi załatwiłby prawdopodobnie sprawę. IMHO futro flexi merino jest mniej agresywne niż ichniejsza biała gąbka, jeżeli tego uzywałeś Ale to moja opinia zaznaczam raz jeszcze. Co do klejenia się pada, dach mógł być zwyczajnie brudny, albo nie wystarczająco usunąłeś pastę po futrze i fg500. Bardzo ładny pojazd piękny lakier, jeśli z efektu jesteś zadowolony to gratuluję. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sucre Posted March 24, 2013 Report Share Posted March 24, 2013 Efekty bardzo przyzwoite, fajny filmik ale z tylnym zderzakiem to Cie poniosła fantazja.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Altay Posted March 24, 2013 Report Share Posted March 24, 2013 Ehh, samochód marzenie Najpiękniejsze bmw moim zdaniem, sam czaiłem się na 330Ci, ale miało automat, który nadawał się już tylko do wymiany Zderzaki faktycznie trochę przesadzone,o wiele lepiej wyglądałyby tu te z m'ki. Poza tym zazdroszczę garażu No i co do lakieru u mnie szafirowej czerni pozostawały takie ryski nawet po 3-4 przejazdach fg400+futro, już chciałem biegać z papierkami, ale stwierdziłem, że i tak za chwilę będzie to wyglądało tak samo Link to comment Share on other sites More sharing options...
danielek. Posted March 24, 2013 Report Share Posted March 24, 2013 Fajne auto i niezła nora Co tak wysoko przód stoi? Szkoda że tak mało zdjęć z pracy,jak zrobić taki filmik ze zdjęć ? Aparat jest ustawiony na statywie i co jakiś czas pstryka foto,później zostaje skleić je w filmik? Link to comment Share on other sites More sharing options...
masa140 Posted March 24, 2013 Report Share Posted March 24, 2013 No stary szybki to Ty jesteś Dobra robota ładnie wyszło Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mess Posted March 24, 2013 Author Report Share Posted March 24, 2013 Co do klejenia się pada, dach mógł być zwyczajnie brudny, albo nie wystarczająco usunąłeś pastę po futrze i fg500. Hmmm, może ale przecierałem chyba z 3 razy IPĄ na bogato przed podejściem z FF4000 po PF2500 (który się nic nie kleił a przed nim samą suchą MFką przeleciałem ). Także tutaj zagadka jak narazie Zderzaki faktycznie trochę przesadzone,o wiele lepiej wyglądałyby tu te z m'ki. Poza tym zazdroszczę garażu Zdzerzak przedni to imitacja M3, już taki kupiłem ale zmieniam się na zmianę już od dłuższego czasu tylko nie tak prosto bo poza zderzakiem kratki i halogeny... Ale mam nadzieje że się uda w tym sezonie A garaż nie mój, ale bym dał wiele by taki mieć Co tak wysoko przód stoi? Perspektywa taka, ogólnie stoi równo <=U===U=) Szkoda że tak mało zdjęć z pracy,jak zrobić taki filmik ze zdjęć ? Aparat jest ustawiony na statywie i co jakiś czas pstryka foto,później zostaje skleić je w filmik? Ogólnie Timelaps był składany w Lightroom v4, zdjęć użytych do stworzenia tych 5min to prawie 9000. Fotki przez pierwsze dwa dni robiłem co 5s, potem co 10s (widać jak przyspieszam ). W sumie jednorazowa akcja bo fotki cykałem Canon EOS 60D na statywie, mam nadzieje że do następnej zabawy będę mieć już swoją kamerkę bo szkoda strzelać lustrzanką tyle fot bo się po roku skończy migawka Link to comment Share on other sites More sharing options...
wojtassss Posted March 24, 2013 Report Share Posted March 24, 2013 Dobra robota Ogólnie Timelaps był składany w Lightroom v4, zdjęć użytych do stworzenia tych 5min to prawie 9000. Fotki przez pierwsze dwa dni robiłem co 5s, potem co 10s (widać jak przyspieszam ). W sumie jednorazowa akcja bo fotki cykałem Canon EOS 60D na statywie, mam nadzieje że do następnej zabawy będę mieć już swoją kamerkę bo szkoda strzelać lustrzanką tyle fot bo się po roku skończy migawka Ja ostatnio robiłem to za pomocją GoPro HD2 (polecam) + składanie w pinnacle studio. Co 10 s strzał i wyszło elegancko Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mess Posted March 24, 2013 Author Report Share Posted March 24, 2013 Na koniec kwietnia mam nadzieje już mieć GoPro HD3 Black Ale ciii nie chce zapeszać Link to comment Share on other sites More sharing options...
wojtassss Posted March 24, 2013 Report Share Posted March 24, 2013 Na koniec kwietnia mam nadzieje już mieć GoPro HD3 Black Ale ciii nie chce zapeszać :D good choice Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michał 330xd Posted March 24, 2013 Report Share Posted March 24, 2013 Autko jak każde BMW. Jak dla mnie najpiękniejszy model. Założyć zderzaki i felgi M-pakietowe i będzie malina Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mess Posted March 24, 2013 Author Report Share Posted March 24, 2013 Michał zderzak M-pak niedam Bo co 2gie copue z takim jeździ A co do felg to marzą mi się BBS CH 19" ale cena zabija. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Altay Posted March 24, 2013 Report Share Posted March 24, 2013 Pozostają Ci felgi dare Kolega ma z CSL'ki założone 19stki i wygląda obłędnie a dał coś koło 3,5 k za nowe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michał 330xd Posted March 24, 2013 Report Share Posted March 24, 2013 Michał zderzak M-pak niedam Bo co 2gie copue z takim jeździ A co do felg to marzą mi się BBS CH 19" ale cena zabija. E 46 Coupe w pełnym M - pakiecie jest piękna. A Coupe znowu tak dużo nie jeździ. BBS- jakość = cena. Niestety. Jak zjeżdżę letnie opony to będę szukał 313 performance 18". Link to comment Share on other sites More sharing options...
roomioo Posted March 24, 2013 Report Share Posted March 24, 2013 Być może to szczegół, ale powinieneś najpierw pracować przy dachu a pózniej przy bocznych elementach. Wowczas ewentualne otarcia na drzwiach np od spodni powstale w trakcie pracy usuniesz w trakcie ich korekty. Tak czy inaczej dobrze jest ubrać sobie fartuch z mikrofibry albo owinac sie w pasie recznikiem w trakcie korekty dachu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mess Posted March 24, 2013 Author Report Share Posted March 24, 2013 roomioo Sugestia z ręcznikiem nie glupia Szkoda że przy -5 na zewnątrz w garażu temp spadała też do słabych nastu i trzeba było jechać w bluzie... w sumie i tak tydzień odchorowywałem ale było warto Tak myślę że niegłupie było by przelecieć najpierw dach całą kombinacją a dopiero potem lecieć z resztą auta tylko ze to dużo mycia padów po 1 dniu, a drugiego nie są na tyle suche by się rewelacyjnie od razu nimi pracowało (pomimo "odwirowywania") Link to comment Share on other sites More sharing options...
ertunio Posted March 25, 2013 Report Share Posted March 25, 2013 Mess, dobra robota! Fajna zadbana trójeczka. Co do GoPro.. Time lapse z mojego balkonu. Długość ujęcia to 17 minut. Link to comment Share on other sites More sharing options...
roomioo Posted March 25, 2013 Report Share Posted March 25, 2013 Ja wyciągnąłem takie wnioski podczas niemiłego doświadczenia z porysowaniem guzikiem spodni drzwi nad którymi siedziałem z maszyną prawie 3 godziny. Od teraz zawsze pracuje najpierw przy dachu, a później bocznych elementach. To samo tyczy się maski i błotników przednich i zderzaka. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Randall Posted March 25, 2013 Report Share Posted March 25, 2013 Michał zderzak M-pak niedam Bo co 2gie copue z takim jeździ A co do felg to marzą mi się BBS CH 19" ale cena zabija. E 46 Coupe w pełnym M - pakiecie jest piękna. A Coupe znowu tak dużo nie jeździ. BBS- jakość = cena. Niestety. Jak zjeżdżę letnie opony to będę szukał 313 performance 18". 313 w 18" wystepuja tylko z ET pod serię 1. Pod E90 są w 19" i wyglądają obłędnie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
adek330 Posted March 25, 2013 Report Share Posted March 25, 2013 Piekna robota i fajne wrunki do pracy:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcin P. Posted March 25, 2013 Report Share Posted March 25, 2013 Michał zderzak M-pak niedam Bo co 2gie copue z takim jeździ A co do felg to marzą mi się BBS CH 19" ale cena zabija. E 46 Coupe w pełnym M - pakiecie jest piękna. A Coupe znowu tak dużo nie jeździ. BBS- jakość = cena. Niestety. Jak zjeżdżę letnie opony to będę szukał 313 performance 18". 313 w 18" wystepuja tylko z ET pod serię 1. Pod E90 są w 19" i wyglądają obłędnie. Są 313 pod serię 3 ale wyglądają fatalnie. 313 TYLKO w 19", wtedy tak jak piszesz jest bajka. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sitek Posted March 25, 2013 Report Share Posted March 25, 2013 Rejestracja Mess na aucie po korekcie <3 Fajnie odżyła, kurde chciałbym mieć dostęp do takiego garażu na 2 dni e46 coupe po lifcie tylko Mpakiecik i 313 jak się nie boisz w 19, ewentualnie BBS CH/CK Link to comment Share on other sites More sharing options...
Randall Posted March 26, 2013 Report Share Posted March 26, 2013 Michał zderzak M-pak niedam Bo co 2gie copue z takim jeździ A co do felg to marzą mi się BBS CH 19" ale cena zabija. E 46 Coupe w pełnym M - pakiecie jest piękna. A Coupe znowu tak dużo nie jeździ. BBS- jakość = cena. Niestety. Jak zjeżdżę letnie opony to będę szukał 313 performance 18". 313 w 18" wystepuja tylko z ET pod serię 1. Pod E90 są w 19" i wyglądają obłędnie. Są 313 pod serię 3 ale wyglądają fatalnie. 313 TYLKO w 19", wtedy tak jak piszesz jest bajka. Nie ma, chyba ze chinskie.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
adek330 Posted March 26, 2013 Report Share Posted March 26, 2013 e46 coupe po lifcie tylko Mpakiecik i 313 jak się nie boisz w 19, ewentualnie BBS CH/CK przecie to jest przed lift po liftowe ma tylko lampy z tylu ale bardzo fajna sztuka a przede wszystki dzieki temu co ma pod maska Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michał 330xd Posted March 26, 2013 Report Share Posted March 26, 2013 Michał zderzak M-pak niedam Bo co 2gie copue z takim jeździ A co do felg to marzą mi się BBS CH 19" ale cena zabija. E 46 Coupe w pełnym M - pakiecie jest piękna. A Coupe znowu tak dużo nie jeździ. BBS- jakość = cena. Niestety. Jak zjeżdżę letnie opony to będę szukał 313 performance 18". 313 w 18" wystepuja tylko z ET pod serię 1. Pod E90 są w 19" i wyglądają obłędnie. Tego nie wiedziałem. 19" dla mnie odpada. 18" to max. Drogi mamy jak ser szwajcarski. Jedną 17" już rozwaliłem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now