jmajka Opublikowano 10 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 Witam, tak podczas dochodzenia do siebie po imprezie, znalazłem stare zdjęcia mojego samochodu, podczas prac doprowadzających moje audi do stanu który uznałem za odpowiednie. Prace zajęły mi sporo czasu, ponieważ nad audi pracowałem gdzieś we wrześniu, a w między czasie spędziłem wakacje w Egipcie, po powrocie wróciłem do roboty. Lakier w audi był dość słabym stanie a dodając do tego szerokie koła, które systematycznie obijały ranty błotników przednich, poprowadziły do pojawienia się ognisk rdzy, ale z tym dałem radę, oprócz lakieru został doprowadzony środek do stanu używalności i zabezpieczenie go, więcej na pewno powiedzą zdjęcia. Użyta chemia: app inner cleaner app multi cleaner jakaś piana aktywna mc 124 prickbort ironx app fe cleaner ipa 1/1 woda demineralizowana cquartz było tego więcej ale z powodu braków pamięciowych nie pamiętam już To zaczynamy pacjent audi a4 z bardzo popularnym lakierem Widać że jednak automat daje w dupę klockom i pylenie jest spore apc z app wymieszany z aktywną pianą i tornadogunem z silnikiem szybko sobie poradziły a dodatkowo prick port poradził sobie z tym czym mieszanka, nie poradziła sobie jedno z 4 nadkoli oczywiście zdejmowanie, i pod nim także czyszczone zdjęcia później jak widać cleaner do felg z app nie pozostawił dużo roboty ironowi i prickowy Teraz to co pod nadkolami Gdzie to legendarne zabezpieczenie antykorozyjne ja się pytam ? Tym bardziej że samochód nie był uszkodzony w żadnej kolizji, o widać coś tego zabezpieczenia Auto już na warsztacie prick i iron w akcji Gdzie audi popełniło błąd z zabezpieczeniem antykorozyjnym to ja nie wiem, ale naprawa typu smart załatwi problem na jakiś czas jak już błotnik był robione, to stwierdziłem że warto zderzak polakierować ponieważ był już bardzo zbity od kamieni Błotniki przygotowane do lakierowania Przed zajęciem się błotnikami walczyłem z wnętrzem samochodu Jak to się uchowało szczególnie że zanim ja go kupiłem to jeszcze w Polsce był ponad rok, sądziłem że pod fotelami będzie dużo gorzej podsufitka była dość w miarę kilka mniejszych, gorzej było z tylnymi słubkami w komorze bagażnika ale i z nimi też dałem radę siedzenie wyprane schnie w promieniach wrześniowego słońca czas gonił bo wakacje czekały więc zdjęci dużo nie mam teraz zabezpieczenie w tym momencie powinno być zdjęcia roboty przy błotnikach, ale że wcześniej zrobiłem je przed a dużo później w trakcie roboty, ale podczas schnięcia pod kładów itp, stwierdziłem że zrobię przy swoim samochodzie mały akcent Tak zostawiłem samochód do po lakierowania przez pracownika ojca i wyjechałem na wakacje do Hurghady, mając nadzieje, że przez ten tydzień nic się nie wydarzy, odpoczywałem, ale po trzech dniach dowiedziałem się że mój dziadek zmarł co było dla mnie szokiem szczególnie że była to osoba która mnie zaraziła strażą, najgorsze było to że nie mogłem uczestniczyć w uroczystości pogrzebowej ponieważ nikt nie będzie czekał na wnuka więc pogrzeb odbył się dzień przed moim powrotem , pisząc to nawet teraz jest mi trochę smutno, przez to chyba zrozumiecie z zdjęć z korekt i zabezpieczenia a tym bardziej z efektu końcowego będzie raczej w okrojonej formie, bo nie miałem ani ochoty na korektę, a tym bardziej na robienie zdjęć, sama korekta po tym wydarzeniu zajęła mi prawie 2 tygodnie, mam nadzieje że rozumiecie dla czego Zabezpieczony cquartzem zdjęć po nie mam nie chciałem już ich robić, może baterie padły a może z powodu samopoczucia już nie pamiętam, wyjeżdżając samochodem był już październik, więc w krótkim czasie z powodów oczywistych zająłem się przygotowaniem felg aluminiowych z zimówkami Mam nadzieje że jednak się podobało, jutro zostawię komentarz jeszcze co do prac po i samego cquartza, oraz dopiszę środki które zostały użyte na audi jak sobie oczywiście przypomnę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coobah Opublikowano 10 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 nieźle! Chciałbym mieć garaż w którym mógłbym parkować auto w poprzek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZANDAR Opublikowano 10 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 Super efekt Lakier i felgi bardzo odżyły.Sam lakierowałeś zderzak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swoop Opublikowano 10 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 jmajka, pokaż wynik malowania błotnika Fajny garaż, fajna relacja tylko pędzelków jakoś brakowało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marco Opublikowano 10 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 Mnie się bardzo relacja podoba. Brawo! Ale ta korozja w tak młodym audi jest dla mnie szokiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blaszczu Opublikowano 11 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 Jak pojawiają się nowe relacje w PSB, to wiedz, że coś się dzieje Chyba naprawdę wiosna nadchodzi hehe Co do samej pracy to moim zdaniem elegancko poradziłeś sobie z tym Audi, wielkie słowa uznania. Miałeś bardzo dobre warunki do pracy - pozazdrościć tak fajnego miejsca! Mnie się bardzo relacja podoba. Brawo! Ale ta korozja w tak młodym audi jest dla mnie szokiem +1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vhs Opublikowano 11 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 Relacja bardzo udana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bieniek Opublikowano 11 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 Pieknie odzylo auto. Niestety blotniki w a4 z tamtyych lat to loteria.... Ja tez musze robic swoje. U mnie postapila ruda duzo dalej i tylko wymiana blotnikow mnie ratuje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marszo Opublikowano 11 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 Stosunkowo spory szczurek Zacna robota, jestem zdziwiony, że udało Ci się tak doczyścić felgi... ja jak swoje odkopywałem to nie udało mi się doczyścić ich tak jakbym chciał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gary Opublikowano 11 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 ojj był zapuszczony było co robić fajnie się oglądało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pushkarev90 Opublikowano 11 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 dobra robota, auto gotowe na zbliżający się sezon ale ta rdza, zastanawiające Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vaxh Opublikowano 11 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 Bardzo fajna relacja, efekt tez super samochod mocno odzyl. czym czysciles felgi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Silver_Shadow Opublikowano 11 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 robota profi a miejsca do pracy zazdroszczę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yesfan Opublikowano 11 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 jmajka, właśnie, mógłbyś dokładnie opisać proces ratowania błotników i samego miejscowo malowania, dobór lakieru, czy użyłeś coś na rdzę itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proximo Opublikowano 11 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 Bardzo fajna relacja, dobrze sie ogląda i czyta. Podpinam sie do pytania wyżej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jmajka Opublikowano 11 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 co do roboty przy błotnikach rdza została usunięta scotch brite discs na wiertarce, reszta matowana papierem ściernym p240 oraz p400 na gąbce, niestety jak napisałem wcześniej rdza jest już tak naprawdę między ziarnami a nie powierzchniowa, więc kwestia czasu powrotu, na goła blachę został natrysnięty ocynkiem w spreju, na to podkład lakierniczy, ja jeszcze byłem przy dobraniu koloru, przez technika z dupoint, resztą już zajął się lakiernik który pracuje u ojca (który kilka lat pracował u podwykonawcy audi vw), na bazę został położony specjalny lakier bezbarwny który jest przewidziany do refinischa w bmw, chyba już tyle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Camel- Opublikowano 11 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 jest już tak naprawdę między ziarnami Jesteś pewien? Jeśli tak to to jest wina złego stopu a nie zabezpieczenia antykorozyjnego. Stare fiaty też tak korodowały - między krystalicznie. Na zewnątrz może być ocynk dwustronny, a jony przeskakują między fazami w metalu i i tak będzie rdza - i tak. Nazywa się to rdzą elektrochemiczną. Relacja oglądałem z zaciekawieniem. Smutna informacja o dziadku. Współczuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Horas91 Opublikowano 11 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 Ładna relacja, gratuluje wytrwałości, jednak z jedną rzeczą dałeś d***... (oczywiście nie chce Cię urazić ) Skoro zdejmowałeś zderzak to lakierowania, to warto było poświęcić 20 minut i zrzucić także nadkole. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yesfan Opublikowano 11 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 jmajka, dzięki za opis! Byłem ciekaw gdzie będzie łączenie nowego i starego lakieru na błotnikach, ale to widać na zdjęciach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Camel- Opublikowano 11 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 A martwiłem się, że mi rdzewieje 16 letnie CLK Jeśli rdza nie została usunięta do końca to na pewno wyjdzie z powrotem. Warto taki kawałek metalu potraktować odrdzewiaczem albo dedykowanym środkiem wiążącym się z rdzą - Brunox czy Cortanin f. A potem podkładować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fr0styyy. Opublikowano 11 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 Mnie się bardzo relacja podoba. Brawo! Ale ta korozja w tak młodym audi jest dla mnie szokiem Ja na swojej 12 letniej B6 nie mam żadnych oznak korozji... Błotnik przetarty do gołej blachy od ponad roku i rdza tego nie bierze, żadne purchle się nie robią tylko nalot się pojawił a tutaj co? Purchle jakieś oO' Poza tym fajna relacja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek305 Opublikowano 11 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 bo B6 jest porządniejsza niż B7.. jak wiele przypadków, że starsze to lepiej zrobione.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bieniek Opublikowano 11 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 Ja mam b6 i jest jeszcze gorzej Plan to kupic blotniki nie ruszone rdza i pomalowac w swoj kolor. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek305 Opublikowano 11 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 na pewno nie bite ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bieniek Opublikowano 11 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 Niet. Nie pierwszy przypadek w klubie kiedy takie jaja sie dzieja. Np. tylko w 2004 roku produkcji szlag trafial listwu drzwiowe. Rozwarstwialy sie i zarazaly korozja spody drzwi. Sorry za OT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się