Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 10,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Opublikowano
Zafarbowały mi pady podczas prania z mikrofibrą. Czy jest możliwe żeby podczas polerki zafarbowało mi lakier?

Raczej to niemożliwe. :)

  • Moderator
Opublikowano
Teraz i ja będę wiedział, może ta wiedza będzie kiedyś przydatna? :-]

no, na pewno :o:o:D

 

[ Dodano: 28 Kwiecień 2013, 12:53 ]

Eryczek, CR tak łatwo wychodzi ze słoiczka ? :D

 

tylko nowy, po pierwszym smalcowaniu przestał "wypadać" ze słoika ;)

Opublikowano

Witam, polerowałem w swoim samochodzie klosze przednie. Używałem papierów wodnych 800-1500-2500. Potem na to średni pad + PF2500. Klosze były dosyć mocno zniszczone (miały takie kropki na sobie) Nie udało mi sie usunąć wszystkiego, klosz wygląda lepiej ale jeszcze nie tak jak bym chciał.. Dodatkowo w paru miejscach zrobiłem na tym kloszu rysy, jak z tego wybrnąć ? Powtórzyć cały proces jeszcze raz + FG500 i PF2500 ? Czy klosz tak jak lakier można 'przetrzeć' ?

Opublikowano

Mam pytanie do właścicieli miękkich BP od 3M - czy warto go zakupić? Jestem posiadaczem "cienkiego" BP flexipads i niestety słabo sobie radzi na różnych obłościach i krzywiznach... zauważyłem na YT że ludzie znacznie lepiej manewrują rotacją mając właśnie żółty BP od 3M. Pomyślałem, że dla poprawy jakości pracy może warto w niego zainwestować?

 

Pozdrawiam ;)

Opublikowano
Witam, polerowałem w swoim samochodzie klosze przednie. Używałem papierów wodnych 800-1500-2500. Potem na to średni pad + PF2500. Klosze były dosyć mocno zniszczone (miały takie kropki na sobie) Nie udało mi sie usunąć wszystkiego, klosz wygląda lepiej ale jeszcze nie tak jak bym chciał.. Dodatkowo w paru miejscach zrobiłem na tym kloszu rysy, jak z tego wybrnąć ? Powtórzyć cały proces jeszcze raz + FG500 i PF2500 ? Czy klosz tak jak lakier można 'przetrzeć' ?

 

Przede wszystkim zrób mniejsze odstępy w papierach. 800-1000-1200-1500-2000-2500-ew. 3000 i trzyj na krzyż. Tzn. 800 góra-dół, 1000 lewo-prawo, 1200 góra-dół, 1500 lewo-prawo itd.

Zobaczysz dzięki temu czy zatarłeś szlif po grubszym papierze.

A żeby przetrzeć lampę musiałbyś chyba założyć druciaka na szlifierkę...

Najważniejsza jest równomierność tarcia, stąd warto papierkować z klockiem, a nie ręką. Perwera :D:evil: Powodzenia ;)

Opublikowano

czy dimer da rade mocno ubrudzonym felgą i da rade ogarnąć śruby od kół, chodzi mi o jakiś substytut kwasu do felg...?

Opublikowano
czy dimer da rade mocno ubrudzonym felgą i da rade ogarnąć śruby od kół, chodzi mi o jakiś substytut kwasu do felg...?

Nie używałem co prawda dimera, ale kiedyś potraktowałem zaszczurzone felgi czymś co zwie się TENZI Truck i nieźle sobie radził... zostawił tylko trochę czarnych kropek od smoły lub z klocków. Aha.. nie rozcieńczałem go :)

Opublikowano

Sebek96, dokładnie jak kolega wyżej napisał. Zajrzyj do tematu z polerowaniem reflektorów wczoraj wrzuciłem zdjęcia z opisem sobie zobaczysz.

 

Capaz, ja mam BP od 3M ;) Różnica jakaś tam jest na korzyść 3M lepiej się prowadzi i bardziej można go ugiąć na wyprofilowanych elementach

Opublikowano

Witam, czy jest sens kłaść DJ Blue Velvet na wcześniej położony Coli 476? chciałbym uzyskać trwałość i ochronę jak po Coli natomiast look jak po DJ. Ewentualnie czy istnieje wosk załatwiający oba tematy na raz? :o z góry dziekuję za odp. p.s. pytanie zadane ponownie gdyż wyparowało z innego wątku... :dontknow:

Opublikowano

Panowie jakie QD do 40zł, bo chcę złożyć zamówienie (min. 0,5l) i potrzebuję coś na plastiki zewnętrzne, uszczelki i opony także do max 40zł. :ad:

Opublikowano

jak chcesz coś uniwersalnego do plastików i gum (nie testowałem go co prawda na oponach) to polecam VP Talos Protectant.

Opublikowano

barry_1, Carbon cały kosztuje 190 zł, samplery chodzą po około 75 a są 4 razy mniejsze.... Napisz do Eryczek, za 300zł dostaniesz HDC + Carbon + aplikatory i chyba przesyłka w cenie ;)

Opublikowano

Wymieniłem wczoraj kanapę najbardziej standardową jaka może być na dzieloną.

Czy ktoś się orientuje co zrobić żeby rozruszać pas środkowy pasażera?

Po przełożeniu pasa do nowego oparcia nie chce się rozwijać, blokuje się, nie ma prawa - bo mechanizm nie jest niczym zablokowany, ale coś jest nie tak.

Nie mogę rozłożyć oparcia do pozycji pionowej, tak pas się zaciął, że dalej nie chce "popuścić".

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.