Dojnik91 Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Zafarbowały mi pady podczas prania z mikrofibrą. Czy jest możliwe żeby podczas polerki zafarbowało mi lakier? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwy49 Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Zafarbowały mi pady podczas prania z mikrofibrą. Czy jest możliwe żeby podczas polerki zafarbowało mi lakier? Raczej to niemożliwe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator Eryczek Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Teraz i ja będę wiedział, może ta wiedza będzie kiedyś przydatna? no, na pewno [ Dodano: 28 Kwiecień 2013, 12:53 ] Eryczek, CR tak łatwo wychodzi ze słoiczka ? tylko nowy, po pierwszym smalcowaniu przestał "wypadać" ze słoika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dreadlook Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Mogę używać bez problemu Meguiar's Quik Wax po Collinite 476? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebek96 Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Witam, polerowałem w swoim samochodzie klosze przednie. Używałem papierów wodnych 800-1500-2500. Potem na to średni pad + PF2500. Klosze były dosyć mocno zniszczone (miały takie kropki na sobie) Nie udało mi sie usunąć wszystkiego, klosz wygląda lepiej ale jeszcze nie tak jak bym chciał.. Dodatkowo w paru miejscach zrobiłem na tym kloszu rysy, jak z tego wybrnąć ? Powtórzyć cały proces jeszcze raz + FG500 i PF2500 ? Czy klosz tak jak lakier można 'przetrzeć' ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Capaz Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Mam pytanie do właścicieli miękkich BP od 3M - czy warto go zakupić? Jestem posiadaczem "cienkiego" BP flexipads i niestety słabo sobie radzi na różnych obłościach i krzywiznach... zauważyłem na YT że ludzie znacznie lepiej manewrują rotacją mając właśnie żółty BP od 3M. Pomyślałem, że dla poprawy jakości pracy może warto w niego zainwestować? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manio49 Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Witam, polerowałem w swoim samochodzie klosze przednie. Używałem papierów wodnych 800-1500-2500. Potem na to średni pad + PF2500. Klosze były dosyć mocno zniszczone (miały takie kropki na sobie) Nie udało mi sie usunąć wszystkiego, klosz wygląda lepiej ale jeszcze nie tak jak bym chciał.. Dodatkowo w paru miejscach zrobiłem na tym kloszu rysy, jak z tego wybrnąć ? Powtórzyć cały proces jeszcze raz + FG500 i PF2500 ? Czy klosz tak jak lakier można 'przetrzeć' ? Przede wszystkim zrób mniejsze odstępy w papierach. 800-1000-1200-1500-2000-2500-ew. 3000 i trzyj na krzyż. Tzn. 800 góra-dół, 1000 lewo-prawo, 1200 góra-dół, 1500 lewo-prawo itd. Zobaczysz dzięki temu czy zatarłeś szlif po grubszym papierze. A żeby przetrzeć lampę musiałbyś chyba założyć druciaka na szlifierkę... Najważniejsza jest równomierność tarcia, stąd warto papierkować z klockiem, a nie ręką. Perwera Powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebek96 Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Dziękuję Ci bardzo kolego ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adii Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 czy dimer da rade mocno ubrudzonym felgą i da rade ogarnąć śruby od kół, chodzi mi o jakiś substytut kwasu do felg...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Capaz Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 czy dimer da rade mocno ubrudzonym felgą i da rade ogarnąć śruby od kół, chodzi mi o jakiś substytut kwasu do felg...? Nie używałem co prawda dimera, ale kiedyś potraktowałem zaszczurzone felgi czymś co zwie się TENZI Truck i nieźle sobie radził... zostawił tylko trochę czarnych kropek od smoły lub z klocków. Aha.. nie rozcieńczałem go Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Salwinek91 Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Sebek96, dokładnie jak kolega wyżej napisał. Zajrzyj do tematu z polerowaniem reflektorów wczoraj wrzuciłem zdjęcia z opisem sobie zobaczysz. Capaz, ja mam BP od 3M Różnica jakaś tam jest na korzyść 3M lepiej się prowadzi i bardziej można go ugiąć na wyprofilowanych elementach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebek96 Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Lampy można zabezpieczyć FK 1000hp ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Oczywiście. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtassss Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Mogę używać bez problemu Meguiar's Quik Wax po Collinite 476? tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wysoczanin Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Pytanko na szybko! Czy APC można myć moto? Czy owady będą dobrze schodziły z owiewki i jaki roztwór proponujecie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barry_1 Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Witam, czy jest sens kłaść DJ Blue Velvet na wcześniej położony Coli 476? chciałbym uzyskać trwałość i ochronę jak po Coli natomiast look jak po DJ. Ewentualnie czy istnieje wosk załatwiający oba tematy na raz? z góry dziekuję za odp. p.s. pytanie zadane ponownie gdyż wyparowało z innego wątku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilgt Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 barry_1, Hdc + carbon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dreadlook Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Panowie jakie QD do 40zł, bo chcę złożyć zamówienie (min. 0,5l) i potrzebuję coś na plastiki zewnętrzne, uszczelki i opony także do max 40zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4ciek Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 jak chcesz coś uniwersalnego do plastików i gum (nie testowałem go co prawda na oponach) to polecam VP Talos Protectant. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barry_1 Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 barry_1, Hdc + carbon Czy zatem są gdzieś samplery Zymol-a do dostania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilgt Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 barry_1, Carbon cały kosztuje 190 zł, samplery chodzą po około 75 a są 4 razy mniejsze.... Napisz do Eryczek, za 300zł dostaniesz HDC + Carbon + aplikatory i chyba przesyłka w cenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soll Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Wymieniłem wczoraj kanapę najbardziej standardową jaka może być na dzieloną. Czy ktoś się orientuje co zrobić żeby rozruszać pas środkowy pasażera? Po przełożeniu pasa do nowego oparcia nie chce się rozwijać, blokuje się, nie ma prawa - bo mechanizm nie jest niczym zablokowany, ale coś jest nie tak. Nie mogę rozłożyć oparcia do pozycji pionowej, tak pas się zaciął, że dalej nie chce "popuścić". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pavlik Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Ja odkręcałem mocowanie pasa, bo nijak nie szło go ruszyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soll Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Rozumiem że to w podłodze? bo oparcia nie chce mi znowu się rozbierać z tapicerki. No nic spróbować można, dzięki Paweł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pavlik Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Pas z reguły trzyma jedna śruba, więc tragedii nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi