Skocz do zawartości

Krótkie pytanie - krótka odpowiedź część 4


Evo

Rekomendowane odpowiedzi

Novus, i tak i nie ;) swoje V50 leciałem gf400 na białym flexi i potem 2500 na średnim i finishu (nie pamiętam już dokładnie), sporo rys zeszło a sama praca była dość przyjemna. Chociaż to srebrny lakier więc wiadomo jak jest z mocno zauważalnymi rysami 8-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 10,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Czy was też tak "kopie" prąd przy wysiadaniu z samochodu? Nie mam pojęcia dlaczego... może elektryzuje się tak od weluru? Zawsze kopnie mnie przy zamykaniu drzwi i to już jest na serio wkur.... Może podczepić pod auto taki pasek z drucikami, aby miał uziemienie? :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam w samochodzie winylowe boczki drzwiowe kiedys byly biale teraz sa kremowe ma ktos jakis pomysl jak to doczyscic. Probowalem piana do plandek z tenzi i preparatami do mycia silnikow. Jedyne co przynosi jakis efekt to nitro ale straszne ilosci na to ida. Moze ktos cos pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam w samochodzie winylowe boczki drzwiowe kiedys byly biale teraz sa kremowe ma ktos jakis pomysl jak to doczyscic. Probowalem piana do plandek z tenzi i preparatami do mycia silnikow. Jedyne co przynosi jakis efekt to nitro ale straszne ilosci na to ida. Moze ktos cos pomoc

 

Magiczna gąbka i APC.

 

eeeeh, szybszy byłeś;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy taki zestaw padów do polerki Vander DA będzie wystarczający:

- Flexipads Pro-Wool Velcro Pad 135mm;

- NAT Czerwona Średnio Miękka 135;

= NAT Żółta Średnia gąbka 135mm;

Będę chciał pracować tymi padami i Megsem UC i UP na lakierze Peugeota 407.

Chcę na początek coś nie drogiego, a w miarę skutecznego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem Ci, że bardzo przyjemnie mi się pracuje na tym żółtym NAT, co prawda nie Vander ale DA Krauss. Pracowałem na twardym lakierze UC i po kilku testach jaki docisk, prędkość ruchu maszyny itd. doszedłem chyba do porozumienia z maszyną gdyż UC ładnie usunął delikatne ryski a większe jako tako wygładził. Z tego co tak na szybko poczytałem wygląda, że Peugoty mają chyba miękki lakier, więc zacząłbym właśnie od średniego pada albo tego czerwonego (też zakupiłem ale jeszcze nie testowałem). Zakupiłbym sobie też miękki pad, polecam Ci zakupić po 2-3 sztuki pada średniego, miękkiego i twardy też może się przydać. U siebie na początku zrobiłem błąd i zakupiłem po jednej sztuce, średni flexi mi się rozwalił podczas polerki i trzeba było domawiać i dodatkowo dopłacać za ponowną wysyłkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

robię właśnie BMW e90 czarne, i w miejscu gdzie przejechałem rysę papierem, po dwóch przejazdach futrem i manzerną fg500 dalej jest lekko zmatowione, możliwe żeby lakier był aż tak twardy? albo manzerna jakaś lipna

 

Na Beemkach na ogół lakier jest bardzo twardy, działaj dalej. Jaki obroty? Docisk?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 raz już robiłem i jest trochę lepiej, ale jeszcze z raz będę musiał robić, dociskam lekko bo trochę się boje bo pierwszy raz robię futrem, kupiłem je specjalnie pod to BMW, mam power up to ma ograniczony zakres obrotów, zaczynam do 1000, potem 1500 i 2000 a takim tempie to całe auto będę ze 4 dni robił :-/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

żebym wiedział, że będzie tak ciężko to bym auto oddał w ręce profesjonalisty, ale mam sprzęt i lubię to robić więc trochę szkoda mi było, tylko niestety tyle czasu wolnego nie mam, ta fg500 z tym futrem flexi, na tym lakierze zachowuje się jak jakaś średnia pasta i gąbka, albo nawet finish, nic hologramów nie zostaje ani swirli, tylko głębszych rys nie rusza, a nie pisałem, papieru używam matador 2500 i do większych rys za słaby ten papier, ale po mocniejszym to pewnie bym jeszcze większy miał problem z wyprowadzenie tego, no nic pozostaje mi chyba tylko polerka do skutku, tylko nie wiem czy mi mała butelka manzerny na całe auto wystarczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki , już przeczytałem :)

 

Mam auto które rok temu miało korektę lakieru. Przed zimą chcę się nim zająć bo ma już trochę swirli i gdzie nie gdzie są hologramy.

Chyba nie ma sensu robić korekty. Czym odświeżyć ten lakier ? Mam VP Achillesa , UC , SX i FG400 , czy lepiej kupić coś innego ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.