Tomek WRO Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Novus, i tak i nie swoje V50 leciałem gf400 na białym flexi i potem 2500 na średnim i finishu (nie pamiętam już dokładnie), sporo rys zeszło a sama praca była dość przyjemna. Chociaż to srebrny lakier więc wiadomo jak jest z mocno zauważalnymi rysami
mati373737 Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Czy was też tak "kopie" prąd przy wysiadaniu z samochodu? Nie mam pojęcia dlaczego... może elektryzuje się tak od weluru? Zawsze kopnie mnie przy zamykaniu drzwi i to już jest na serio wkur.... Może podczepić pod auto taki pasek z drucikami, aby miał uziemienie?
Trucky Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 29 Sierpnia 2014 mati373737, a może po prostu poproś żonę/dziewczynę/mamę żeby zmieniła płyn do płukania ciuchów Serio, miałem to samo, jak mamuśka kupiła jakiś tańszy
hunter Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Volvo nie ma miękkich lakierów także szału po takim cleanerku się nie spodziewaj.Przetrzyj IPĄ ok dzięki za info. Czyli lepiej jak przetrę ipa to wosk dłużej posiedzi.
woof Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 29 Sierpnia 2014 hunter, Tak posiedzi dłużej... IPA w sumie zawsze się przydaje:)
Bruczyk Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Mam w samochodzie winylowe boczki drzwiowe kiedys byly biale teraz sa kremowe ma ktos jakis pomysl jak to doczyscic. Probowalem piana do plandek z tenzi i preparatami do mycia silnikow. Jedyne co przynosi jakis efekt to nitro ale straszne ilosci na to ida. Moze ktos cos pomoc
Kubz Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Mam w samochodzie winylowe boczki drzwiowe kiedys byly biale teraz sa kremowe ma ktos jakis pomysl jak to doczyscic. Probowalem piana do plandek z tenzi i preparatami do mycia silnikow. Jedyne co przynosi jakis efekt to nitro ale straszne ilosci na to ida. Moze ktos cos pomoc Magiczna gąbka i APC. eeeeh, szybszy byłeś
kandy Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Czy przy nakładaniu Bonding Agenta od DG powinny mi się pojawiać małe kropelki? Wyglądem przypominam mi to wodę, bo sam środek ma kolor biały, a kropelki są bezbarwne. FAQ Czy auto jest osuszone po myciu? Tak
Bastek1980 Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Czy taki zestaw padów do polerki Vander DA będzie wystarczający: - Flexipads Pro-Wool Velcro Pad 135mm; - NAT Czerwona Średnio Miękka 135; = NAT Żółta Średnia gąbka 135mm; Będę chciał pracować tymi padami i Megsem UC i UP na lakierze Peugeota 407. Chcę na początek coś nie drogiego, a w miarę skutecznego.
kandy Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Bastek1980, Na Twoim miejscu pomyślałbym też o mniejszych padach
mateuszk Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Powiem Ci, że bardzo przyjemnie mi się pracuje na tym żółtym NAT, co prawda nie Vander ale DA Krauss. Pracowałem na twardym lakierze UC i po kilku testach jaki docisk, prędkość ruchu maszyny itd. doszedłem chyba do porozumienia z maszyną gdyż UC ładnie usunął delikatne ryski a większe jako tako wygładził. Z tego co tak na szybko poczytałem wygląda, że Peugoty mają chyba miękki lakier, więc zacząłbym właśnie od średniego pada albo tego czerwonego (też zakupiłem ale jeszcze nie testowałem). Zakupiłbym sobie też miękki pad, polecam Ci zakupić po 2-3 sztuki pada średniego, miękkiego i twardy też może się przydać. U siebie na początku zrobiłem błąd i zakupiłem po jednej sztuce, średni flexi mi się rozwalił podczas polerki i trzeba było domawiać i dodatkowo dopłacać za ponowną wysyłkę.
Bastek1980 Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Dzięki za podpowiedzi. Chyba masz rację, żeby wziąć co najmniej po 2 pady. Jeżeli chodzi o mniejszy rozmiar, to też o tym myślałem i chyba będą niezbędne przy polerce np zderzaków.
majkel207kj Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 31 Sierpnia 2014 robię właśnie BMW e90 czarne, i w miejscu gdzie przejechałem rysę papierem, po dwóch przejazdach futrem i manzerną fg500 dalej jest lekko zmatowione, możliwe żeby lakier był aż tak twardy? albo manzerna jakaś lipna
Kubz Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 31 Sierpnia 2014 robię właśnie BMW e90 czarne, i w miejscu gdzie przejechałem rysę papierem, po dwóch przejazdach futrem i manzerną fg500 dalej jest lekko zmatowione, możliwe żeby lakier był aż tak twardy? albo manzerna jakaś lipna Na Beemkach na ogół lakier jest bardzo twardy, działaj dalej. Jaki obroty? Docisk?
majkel207kj Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 31 Sierpnia 2014 3 raz już robiłem i jest trochę lepiej, ale jeszcze z raz będę musiał robić, dociskam lekko bo trochę się boje bo pierwszy raz robię futrem, kupiłem je specjalnie pod to BMW, mam power up to ma ograniczony zakres obrotów, zaczynam do 1000, potem 1500 i 2000 a takim tempie to całe auto będę ze 4 dni robił :-/
majkel207kj Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 31 Sierpnia 2014 żebym wiedział, że będzie tak ciężko to bym auto oddał w ręce profesjonalisty, ale mam sprzęt i lubię to robić więc trochę szkoda mi było, tylko niestety tyle czasu wolnego nie mam, ta fg500 z tym futrem flexi, na tym lakierze zachowuje się jak jakaś średnia pasta i gąbka, albo nawet finish, nic hologramów nie zostaje ani swirli, tylko głębszych rys nie rusza, a nie pisałem, papieru używam matador 2500 i do większych rys za słaby ten papier, ale po mocniejszym to pewnie bym jeszcze większy miał problem z wyprowadzenie tego, no nic pozostaje mi chyba tylko polerka do skutku, tylko nie wiem czy mi mała butelka manzerny na całe auto wystarczy
woof Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Nie wpadaj w panikę. Futro, 3 krople pasty, męski docisk podkręcania trochę maszynę i jedziesz
rustin Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Powiedzcie jaka jest różnicy między jakimś AIO a np cleanerem ? Wiadomo na koniec daję się wosk, więc czy przed woskiem będzie różnica czy zastosuje sie AIO-cleaner-wosk czy może po AIO nie trzeba już cleanera ?
kamilgt Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 31 Sierpnia 2014 AIO to usuwanie/krycie rys, cleaner i zabezpieczenie w jednym
pawelpp Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 31 Sierpnia 2014 rustin, tu poczytaj, coś ci może rozjaśni: http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=7624 http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=6938
rustin Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Aha czyli przy AIO nie trzeba już cleanera. VP Achilles to coś jak AIO prawda ?
pawelpp Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Koledze sie poczytac nie chce. Achilles to AIO..i cleaner.: http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=11028
rustin Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Dzięki , już przeczytałem Mam auto które rok temu miało korektę lakieru. Przed zimą chcę się nim zająć bo ma już trochę swirli i gdzie nie gdzie są hologramy. Chyba nie ma sensu robić korekty. Czym odświeżyć ten lakier ? Mam VP Achillesa , UC , SX i FG400 , czy lepiej kupić coś innego ?
Rekomendowane odpowiedzi