Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Novus, i tak i nie ;) swoje V50 leciałem gf400 na białym flexi i potem 2500 na średnim i finishu (nie pamiętam już dokładnie), sporo rys zeszło a sama praca była dość przyjemna. Chociaż to srebrny lakier więc wiadomo jak jest z mocno zauważalnymi rysami 8-)

  • Odpowiedzi 10,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Opublikowano

Czy was też tak "kopie" prąd przy wysiadaniu z samochodu? Nie mam pojęcia dlaczego... może elektryzuje się tak od weluru? Zawsze kopnie mnie przy zamykaniu drzwi i to już jest na serio wkur.... Może podczepić pod auto taki pasek z drucikami, aby miał uziemienie? :wallbash:

Opublikowano

mati373737, a może po prostu poproś żonę/dziewczynę/mamę żeby zmieniła płyn do płukania ciuchów :mrgreen: Serio, miałem to samo, jak mamuśka kupiła jakiś tańszy :D

Opublikowano
Volvo nie ma miękkich lakierów także szału po takim cleanerku się nie spodziewaj.

Przetrzyj IPĄ

ok dzięki za info. Czyli lepiej jak przetrę ipa to wosk dłużej posiedzi.

Opublikowano

Mam w samochodzie winylowe boczki drzwiowe kiedys byly biale teraz sa kremowe ma ktos jakis pomysl jak to doczyscic. Probowalem piana do plandek z tenzi i preparatami do mycia silnikow. Jedyne co przynosi jakis efekt to nitro ale straszne ilosci na to ida. Moze ktos cos pomoc

Opublikowano
Mam w samochodzie winylowe boczki drzwiowe kiedys byly biale teraz sa kremowe ma ktos jakis pomysl jak to doczyscic. Probowalem piana do plandek z tenzi i preparatami do mycia silnikow. Jedyne co przynosi jakis efekt to nitro ale straszne ilosci na to ida. Moze ktos cos pomoc

 

Magiczna gąbka i APC.

 

eeeeh, szybszy byłeś;)

Opublikowano

Czy przy nakładaniu Bonding Agenta od DG powinny mi się pojawiać małe kropelki? Wyglądem przypominam mi to wodę, bo sam środek ma kolor biały, a kropelki są bezbarwne.

 

FAQ

Czy auto jest osuszone po myciu? Tak

Opublikowano

Czy taki zestaw padów do polerki Vander DA będzie wystarczający:

- Flexipads Pro-Wool Velcro Pad 135mm;

- NAT Czerwona Średnio Miękka 135;

= NAT Żółta Średnia gąbka 135mm;

Będę chciał pracować tymi padami i Megsem UC i UP na lakierze Peugeota 407.

Chcę na początek coś nie drogiego, a w miarę skutecznego.

Opublikowano

Powiem Ci, że bardzo przyjemnie mi się pracuje na tym żółtym NAT, co prawda nie Vander ale DA Krauss. Pracowałem na twardym lakierze UC i po kilku testach jaki docisk, prędkość ruchu maszyny itd. doszedłem chyba do porozumienia z maszyną gdyż UC ładnie usunął delikatne ryski a większe jako tako wygładził. Z tego co tak na szybko poczytałem wygląda, że Peugoty mają chyba miękki lakier, więc zacząłbym właśnie od średniego pada albo tego czerwonego (też zakupiłem ale jeszcze nie testowałem). Zakupiłbym sobie też miękki pad, polecam Ci zakupić po 2-3 sztuki pada średniego, miękkiego i twardy też może się przydać. U siebie na początku zrobiłem błąd i zakupiłem po jednej sztuce, średni flexi mi się rozwalił podczas polerki i trzeba było domawiać i dodatkowo dopłacać za ponowną wysyłkę.

Opublikowano

Dzięki za podpowiedzi. Chyba masz rację, żeby wziąć co najmniej po 2 pady. Jeżeli chodzi o mniejszy rozmiar, to też o tym myślałem i chyba będą niezbędne przy polerce np zderzaków.

Opublikowano

robię właśnie BMW e90 czarne, i w miejscu gdzie przejechałem rysę papierem, po dwóch przejazdach futrem i manzerną fg500 dalej jest lekko zmatowione, możliwe żeby lakier był aż tak twardy? albo manzerna jakaś lipna

Opublikowano
robię właśnie BMW e90 czarne, i w miejscu gdzie przejechałem rysę papierem, po dwóch przejazdach futrem i manzerną fg500 dalej jest lekko zmatowione, możliwe żeby lakier był aż tak twardy? albo manzerna jakaś lipna

 

Na Beemkach na ogół lakier jest bardzo twardy, działaj dalej. Jaki obroty? Docisk?

Opublikowano

3 raz już robiłem i jest trochę lepiej, ale jeszcze z raz będę musiał robić, dociskam lekko bo trochę się boje bo pierwszy raz robię futrem, kupiłem je specjalnie pod to BMW, mam power up to ma ograniczony zakres obrotów, zaczynam do 1000, potem 1500 i 2000 a takim tempie to całe auto będę ze 4 dni robił :-/

Opublikowano

żebym wiedział, że będzie tak ciężko to bym auto oddał w ręce profesjonalisty, ale mam sprzęt i lubię to robić więc trochę szkoda mi było, tylko niestety tyle czasu wolnego nie mam, ta fg500 z tym futrem flexi, na tym lakierze zachowuje się jak jakaś średnia pasta i gąbka, albo nawet finish, nic hologramów nie zostaje ani swirli, tylko głębszych rys nie rusza, a nie pisałem, papieru używam matador 2500 i do większych rys za słaby ten papier, ale po mocniejszym to pewnie bym jeszcze większy miał problem z wyprowadzenie tego, no nic pozostaje mi chyba tylko polerka do skutku, tylko nie wiem czy mi mała butelka manzerny na całe auto wystarczy

Opublikowano

Powiedzcie jaka jest różnicy między jakimś AIO a np cleanerem ?

Wiadomo na koniec daję się wosk, więc czy przed woskiem będzie różnica czy zastosuje sie AIO-cleaner-wosk czy może po AIO nie trzeba już cleanera ?

Opublikowano

Dzięki , już przeczytałem :)

 

Mam auto które rok temu miało korektę lakieru. Przed zimą chcę się nim zająć bo ma już trochę swirli i gdzie nie gdzie są hologramy.

Chyba nie ma sensu robić korekty. Czym odświeżyć ten lakier ? Mam VP Achillesa , UC , SX i FG400 , czy lepiej kupić coś innego ?

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.