czarekcw Opublikowano 2 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 2 Czerwca 2014 Natknął się może ktoś na talerz mocujący na rzep do maszynki DA o rozmiarze 100mm? Podejrzewam, że takie coś nie istnieje do normalnej DA tylko rupes chyba robi 4inczowe BP ale to nie podejdzie http://www.flexipads.pl/ Znalazłem tylko jeden http://www.flexipads.pl/produkt/529/pod ... -flexipads
zegarek Opublikowano 2 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 2 Czerwca 2014 Jaki jest najbardziej miękki BP 120/125 do DA? Czym czyścicie pady z mikrofiby? Nie ma miękkich Pady z mikrofibry np. w Lake Country Snappy Clean. Jesli już się zdarzy, że włoski się skleiły mieszanką past i lakieru, to nitro na szmatkę i przecierać włókna. Nie przemaczać, bo się pad rozklei. Na bierząco podczas polerowania kompresorem i/lub szczotką
Yasiek Opublikowano 2 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 2 Czerwca 2014 zegarek, Paweł bardziej chodziło mi o bieżące czyszczenie. Szczotka czy może wool pad cleanerem? A z miękkich to jest http://sklep.waxclusive.pl/talerze-mocu ... ki-da.html Z pewnością jest to bardziej miękkie rozwiązanie niż standardowy Lare
Dżefix Opublikowano 2 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 2 Czerwca 2014 Witam. Właśnie robie pierwsza w życiu polerke mechaniczną. Mam problem z holsami przy wykanczaniu. Pierwsze dwa etapy idą dobrze, przy wykanczaniu niestety nie jest już tak różowo :-[ używam systemu koch. Antichologram plus pad 3m niebieski wafel plus polerka lare epl11. Nie wiem czemu zostają holsy. Prędkość do 1200obr i z powrotem w dół. Wszystko nowe, samochód octavia czarny metalik. Dodam że pasta trochę się roluje. Czy za wysokie obroty?
Yasiek Opublikowano 2 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 2 Czerwca 2014 pasta trochę się roluje Za dużo pasty albo za mało wypracowana. Nie możesz też za bardzo dociskać maszyny do lakieru.
Dżefix Opublikowano 2 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 2 Czerwca 2014 Dzięki za szybką odpowiedź :-) nie dociskam, raczej tylko masa maszyny i sama sobie jeździ. Może faktycznie za dużo pasty. A obroty ok?
AST_KRK Opublikowano 2 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 2 Czerwca 2014 PB BH + FK#2180 + dodo bv - taka kombinacja bardzo osłabi trwałość powłoki, bo już sam nie wiem jaka jest kolejność, naturalne na syntetyki czy może odwrotnie ?
kM3 Opublikowano 2 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 2 Czerwca 2014 możecie polecić jakiś dobry środek do usuwania owadów, który jest bezpieczny dla powloki kwarcowej
Moderator krd Opublikowano 3 Czerwca 2014 Moderator Zgłoś Opublikowano 3 Czerwca 2014 kM3, poprawnie nalozonej powloki kwarcowej nie rusza polerowanie. Mozesz smialo uzywac APC. Nawet lepiej bo powloka sie dobrze oczysci i bedzie kropelkowac
kM3 Opublikowano 3 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 3 Czerwca 2014 ok, dzięki za podpowiedz! a z produktów dedykowanych, gotowych co warto kupić, żby nie bawic sie w mieszanie APC....
Moderator krd Opublikowano 3 Czerwca 2014 Moderator Zgłoś Opublikowano 3 Czerwca 2014 hmm, to taki problem rozrobic sobie APC do atomizera i postawic na polce?
kM3 Opublikowano 3 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 3 Czerwca 2014 podejrzewam, że nie tylko trzeba kupić APC, a wtedy rodzi się pytanie jakie, w jakich proporcjach rozcieńczać...
mati373737 Opublikowano 3 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 3 Czerwca 2014 Kolego takie proporcje jakie będą bezpieczne to do środka samochodu 1:20 / 1:25, natomiast na zewnątrz jak zastosujesz 1:10 / 1:15 to będzie dobrze Oczywiście w zależności od APC. Ja osobiście mogę polecić ci Nielsen Cyclone, oraz Shiny Garage Red Devil, którego obecnie używam. Przy proporcji 1:10 nawet rower solidnie wyczyściłem i zeszły wszystkie stare brudny (w tym też smar i olej) także polecam Spryskaj dany element, dobrze wypędzelkuj, odczekaj chwilę żeby preparat zadziałał (tylko nie dopusć do wyschnięcia) i to wytrzyj mokrą, a potem suchą fibrą.
escimo Opublikowano 3 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 3 Czerwca 2014 Pytanie spoza dziedziny detailingu. Czy jest jakaś możliwość sprawdzenia faktycznego przebiegu silnika? Otóż kupiłem wczoraj silnik (ale sam słupek, bez osprzętu). Sprzedawca twierdził, że silnik jest z 2007 roku i ma 80tyś przebiegu. Czy jest możliwość w jakiś sposób zweryfikowania tego? Ewentualnie czy jest gdzieś chociaż wybita data produkcji silnika? Chodzi o silnik do Vectry, 1.9 CDTI 150KM (19DTH).
Piotrek Opublikowano 3 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 3 Czerwca 2014 mati373737, Lakier ma traktować pędzlem, i potem jeszcze docierać to mokrą i suchą fibrą ? Bez problemu, powinien wystarczyć oprysk, a potem płukanie pod ciśnieniem.
yukon Opublikowano 3 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 3 Czerwca 2014 Może ktoś wie czym są prane lub pryskane auta w warszawskich komisach? Chodzi mi konkretnie o mocno intensywny zapach cytrusów/cytryny oglądałem tam podpicowane e60 i chciałbym żeby moje auta też tak pachniały
bgs Opublikowano 3 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 3 Czerwca 2014 escimo, obstawiam, iż karty identyfikacyjnej brak… Poszukaj na elementach silnika, przykładowo głowicy -- musi być naniesiona data produkcji (bodajże w kółku).
mati373737 Opublikowano 3 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 3 Czerwca 2014 piotr13, Tak Piotrek zgodzę się z użyciem myjki, jeśli myjemy od razu całe auto, ale mi chodziło o raczej takie punktowe zastosowanie (zderzak, przód maski), gdzie owady lubią się roztrzaskiwać. Wtedy raczej nie ma sensu myć całego auta, jeśli reszta jest czysta.
Moderator Eryczek Opublikowano 3 Czerwca 2014 Moderator Zgłoś Opublikowano 3 Czerwca 2014 Tak Piotrek zgodzę się z użyciem myjki, jeśli myjemy od razu całe auto, ale mi chodziło o raczej takie punktowe zastosowanie (zderzak, przód maski), gdzie owady lubią się roztrzaskiwać. Wtedy raczej nie ma sensu myć całego auta, jeśli reszta jest czysta.
Fiszer Opublikowano 3 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 3 Czerwca 2014 escimo, z tego co pamiętam na głowicy będzesz miał wybity model głowicy, na kołnierzu przy skrzyni tylko oznaczenie silnika. z tego co pamiętam roczników nie będziesz miał wybitego. jedyne co możesz wg mnie sprawdzić to wyciei, stan oleju i manometr w ręku. ewentualnie przez gniazda świeczek możesz obadać stan tłoków. jak masz możliwość to niech sprzedawca wystawi Ci pisemne pokwitowanie opisujące stan silnika. teoretycznie "łatwiejsza furtka" do odzyskania pieniędzy od nieuczciwego sprzedawcy ewentualnie jest możliwość że będziesz miał na bloku wybity datownik w formie 2 okrągłych symboli z cyferkami. kiedyś opel to stosował, nie wiem jak w nowszych modelach
Lucky Luck Opublikowano 3 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 3 Czerwca 2014 Panowie doradźcie DJ BV vs Prima Banana Gloss ? Ten drugi warty swojej ceny, dużo lepszy od DJ (którego obecnie mam) ? Cleaner mam DG #652, samochód czarna perła, po lekkiej korekcie maszynowej. Zastanawiałem się również nad VW concours red, ale póki co nie mam na niego $ i zastanawiam się czy może by sobie właśnie tej Primy nie sprawić Z góry dzięki za podpowiedź !
bgs Opublikowano 3 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 3 Czerwca 2014 wybity datownik w formie 2 okrągłych symboli z cyferkami. kiedyś opel to stosował, nie wiem jak w nowszych modelach Fiat oznacza rok produkcji w podobnym układzie...
Fiszer Opublikowano 3 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 3 Czerwca 2014 escimo, na prawej dolnej części bloku masz datownik
grabek246 Opublikowano 3 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 3 Czerwca 2014 panowie jaka piana kiler do zabicia hi tempa?
Rekomendowane odpowiedzi