Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 10,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Opublikowano
Jaki jest najbardziej miękki BP 120/125 do DA? Czym czyścicie pady z mikrofiby?

 

Nie ma miękkich :)

 

Pady z mikrofibry np. w Lake Country Snappy Clean.

Jesli już się zdarzy, że włoski się skleiły mieszanką past i lakieru, to nitro na szmatkę i przecierać włókna. Nie przemaczać, bo się pad rozklei.

 

Na bierząco podczas polerowania kompresorem i/lub szczotką

Opublikowano

Witam. Właśnie robie pierwsza w życiu polerke mechaniczną. Mam problem z holsami przy wykanczaniu. Pierwsze dwa etapy idą dobrze, przy wykanczaniu niestety nie jest już tak różowo :-[ używam systemu koch. Antichologram plus pad 3m niebieski wafel plus polerka lare epl11. Nie wiem czemu zostają holsy. Prędkość do 1200obr i z powrotem w dół. Wszystko nowe, samochód octavia czarny metalik. Dodam że pasta trochę się roluje. Czy za wysokie obroty?

Opublikowano

Dzięki za szybką odpowiedź :-) nie dociskam, raczej tylko masa maszyny i sama sobie jeździ. Może faktycznie za dużo pasty. A obroty ok?

Opublikowano

PB BH + FK#2180 + dodo bv - taka kombinacja bardzo osłabi trwałość powłoki, bo już sam nie wiem jaka jest kolejność, naturalne na syntetyki czy może odwrotnie ?

Opublikowano

możecie polecić jakiś dobry środek do usuwania owadów, który jest bezpieczny dla powloki kwarcowej

  • Moderator
Opublikowano

kM3, poprawnie nalozonej powloki kwarcowej nie rusza polerowanie. Mozesz smialo uzywac APC. Nawet lepiej bo powloka sie dobrze oczysci i bedzie kropelkowac :P

Opublikowano

ok, dzięki za podpowiedz! a z produktów dedykowanych, gotowych co warto kupić, żby nie bawic sie w mieszanie APC....

  • Moderator
Opublikowano

hmm, to taki problem rozrobic sobie APC do atomizera i postawic na polce? :D

Opublikowano

podejrzewam, że nie tylko trzeba kupić APC, a wtedy rodzi się pytanie jakie, w jakich proporcjach rozcieńczać... :dontknow:

Opublikowano

Kolego takie proporcje jakie będą bezpieczne to do środka samochodu 1:20 / 1:25, natomiast na zewnątrz jak zastosujesz 1:10 / 1:15 to będzie dobrze :) Oczywiście w zależności od APC. Ja osobiście mogę polecić ci Nielsen Cyclone, oraz Shiny Garage Red Devil, którego obecnie używam. Przy proporcji 1:10 nawet rower solidnie wyczyściłem i zeszły wszystkie stare brudny (w tym też smar i olej) także polecam :) Spryskaj dany element, dobrze wypędzelkuj, odczekaj chwilę żeby preparat zadziałał (tylko nie dopusć do wyschnięcia) i to wytrzyj mokrą, a potem suchą fibrą.

Opublikowano

Pytanie spoza dziedziny detailingu.

 

Czy jest jakaś możliwość sprawdzenia faktycznego przebiegu silnika? Otóż kupiłem wczoraj silnik (ale sam słupek, bez osprzętu). Sprzedawca twierdził, że silnik jest z 2007 roku i ma 80tyś przebiegu. Czy jest możliwość w jakiś sposób zweryfikowania tego? Ewentualnie czy jest gdzieś chociaż wybita data produkcji silnika?

Chodzi o silnik do Vectry, 1.9 CDTI 150KM (19DTH).

Opublikowano

mati373737, Lakier ma traktować pędzlem, i potem jeszcze docierać to mokrą i suchą fibrą ? :dontknow:

 

Bez problemu, powinien wystarczyć oprysk, a potem płukanie pod ciśnieniem. :)

Opublikowano

Może ktoś wie czym są prane lub pryskane auta w warszawskich komisach? Chodzi mi konkretnie o mocno intensywny zapach cytrusów/cytryny :D oglądałem tam podpicowane e60 i chciałbym żeby moje auta też tak pachniały ;)

Opublikowano

escimo, obstawiam, iż karty identyfikacyjnej brak… ;)

 

Poszukaj na elementach silnika, przykładowo głowicy -- musi być naniesiona data produkcji (bodajże w kółku).

Opublikowano

piotr13,

 

Tak Piotrek zgodzę się z użyciem myjki, jeśli myjemy od razu całe auto, ale mi chodziło o raczej takie punktowe zastosowanie (zderzak, przód maski), gdzie owady lubią się roztrzaskiwać. Wtedy raczej nie ma sensu myć całego auta, jeśli reszta jest czysta.

  • Moderator
Opublikowano

Tak Piotrek zgodzę się z użyciem myjki, jeśli myjemy od razu całe auto, ale mi chodziło o raczej takie punktowe zastosowanie (zderzak, przód maski), gdzie owady lubią się roztrzaskiwać. Wtedy raczej nie ma sensu myć całego auta, jeśli reszta jest czysta.

 

:o:idea::?

Opublikowano

escimo,

z tego co pamiętam na głowicy będzesz miał wybity model głowicy, na kołnierzu przy skrzyni tylko oznaczenie silnika. z tego co pamiętam roczników nie będziesz miał wybitego. jedyne co możesz wg mnie sprawdzić to wyciei, stan oleju i manometr w ręku. ewentualnie przez gniazda świeczek możesz obadać stan tłoków. jak masz możliwość to niech sprzedawca wystawi Ci pisemne pokwitowanie opisujące stan silnika. teoretycznie "łatwiejsza furtka" do odzyskania pieniędzy od nieuczciwego sprzedawcy

ewentualnie jest możliwość że będziesz miał na bloku wybity datownik w formie 2 okrągłych symboli z cyferkami. kiedyś opel to stosował, nie wiem jak w nowszych modelach

Opublikowano

Panowie doradźcie

DJ BV vs Prima Banana Gloss ?

Ten drugi warty swojej ceny, dużo lepszy od DJ (którego obecnie mam) ? Cleaner mam DG #652, samochód czarna perła, po lekkiej korekcie maszynowej.

Zastanawiałem się również nad VW concours red, ale póki co nie mam na niego $ i zastanawiam się czy może by sobie właśnie tej Primy nie sprawić :-]

Z góry dzięki za podpowiedź ! :)

Opublikowano
wybity datownik w formie 2 okrągłych symboli z cyferkami. kiedyś opel to stosował, nie wiem jak w nowszych modelach

Fiat oznacza rok produkcji w podobnym układzie... :mrgreen:

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.