Sebek96 Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Moim zdaniem, lepiej Cherry glaze, ale na maszynie jeśli masz taką możliwość, lakier audi z tego co wiem jest dosyć twardy, ja robiłem bmw samym UC (maszyną, ręcznie braknie czasu) i pozostały hologramy, tak więc moim zdaniem lepiej politurka i może na to wosk, żeby troszkę utrwalić efekt?
szpadliszi Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2014 mam możliwość, bo DAS6 leży i czeka kurcze, tylko finiszowego pada akurat brak, mam żółty od Monster Shine, ale to chyba przy twardo będzie
Tery Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2014 panowie. szybkie pytanie. dziś podczas odśnieżania lakieru zauważyłem że Menzerna PF2500 Power Finish lubi sobie przyschnąć. była później trudna do zmycia nawet IPA. co zrobic żeby tego uniknąć? To u Ciebie jeszcze śniegiem sypie? Niezła strefa klimatyczna A tak poważnie to może za dużo pasty aplikujesz i za duży obszar ogarniasz? [ Dodano: 16 Kwiecień 2014, 16:59 ] ktm950, tak, myślałem o 1 litrze Korrosola bo w takiej ilości jest sprzedawany w sklepach partnerów forum. Pomyślałem o tym BH bo podobno jest najlepszym zamiennikiem IronXa. Te 10 zł to już nie taka duża różnica. Bardziej chodzi o to który lepszy
grabek246 Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Tery, 4 małe grochy pasty na pad. na panel około 40x40
Tery Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2014 To nie rozumiem jak mogła przyschnąć. Przecież po tak mały obszarze to co chwila jedzie maszyna.
rickson Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Jaki samochód? Spróbuj psiknąć QD na pad
grabek246 Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2014 leon. spróbuje i dam znać
Sypki Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Takie pytanko, czy tak jak na filmie przed pierwszym użyciem nowego pada należy rozetrzeć na całej jego powierzchni środek którego będzie stosowany a dopiero po tym nakładać normalnie?
kapselo2 Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2014 jestem po korekcie vw, jakoś poszło, teraz zacząłem Opla Corsa C, po pierwszym przejeździe, cały pad był niebieski, przestraszyłem się, że się przebiłem, ale to DA, poza tym delikatnie to robiłem, więc nie przebiłem się jednak, spróbowałem w innym miejscu i to samo, nałożyłem troche cleanera na mf, też po chwili tarcia stała się niebieska. Macie jakiś pomysł co to? Jakaś pasta kiedyś była nakładana, czy może bez lakieru jest?
pardi Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2014 jestem po korekcie vw, jakoś poszło, teraz zacząłem Opla Corsa C, po pierwszym przejeździe, cały pad był niebieski, przestraszyłem się, że się przebiłem, ale to DA, poza tym delikatnie to robiłem, więc nie przebiłem się jednak, spróbowałem w innym miejscu i to samo, nałożyłem troche cleanera na mf, też po chwili tarcia stała się niebieska. Macie jakiś pomysł co to? Jakaś pasta kiedyś była nakładana, czy może bez lakieru jest? A może po prostu lakier zwykły akryl bez klaru , wtedy zawsze ci gąbka będzie się barwić.
bizislawek Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Jest to najzwyklejszy lakier akrylowy, dlatego masz zabarwiony pad
kapselo2 Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2014 w takim przypadku mogę spokojnie jechać dwuetapowo fg400+4000 bez miernika? Jak z wykończeniem takiego lakieru łatwo powstają hologramy czy przeciwnie?
bizislawek Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Rób tak samo jak na vw, o którym wspomniałeś
Pan Miyagi Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Czy są jakieś obostrzenia odnośnie czasu jaki musi upłynąc między lakierowaniem (komora) a nakładaniem na lakier powłoki np. C1 ? Chodzi o to, czy zbyt świeży lakier nie wejdzie w jakąś dziwną reakcję z C1.
jaca62 Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2014 witam szanowne grono detailerow, mam do Was pytanie. Robilem w swoim zyciu kilka korekt przewaznie byly to lakiery metaliki pokryte bezbarwnym zazwyczaj udalo sie to ogarnac: menzerna 400 + twarda gabka menzerna 4000 + miekka gabka Teraz w rodzinie trafil sie samochod z lakierem niemetalizowanym tzw AKRYL, jak go ugryzc nigdy nie robilem takiego lakieru. Dodam, ze jest to lakier niebieski/granatowy. Czy kombinacja, ktora wykorzystywałem powyzej ogarne ten lakier? Na co zwrocic uwage pracujac nad takim lakierem? pozdrawiam Jacek.
grabek246 Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Pan Miyagi, u mnie w leonie po lakierowaniu dachu po 24 h kładlem sx od 4nano i nic sie nie działo. wszystko zależy od czasu jaki podaje producent od położenia do obróbki
impex Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Czy są jakieś obostrzenia odnośnie czasu jaki musi upłynąc między lakierowaniem (komora) a nakładaniem na lakier powłoki np. C1 ? Chodzi o to, czy zbyt świeży lakier nie wejdzie w jakąś dziwną reakcję z C1. Na temat powloki nic sie nie wypowiem, ale co do polerowania czy podobnej ingerencji w swiezy lakier radze odczekac do pelnego utwardzenia sie lakieru bezbarwnego (ok14dni)
Pan Miyagi Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Nawet mimo wygrzewania w komorze?
impex Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Tak, zgadza sie-nawet mimo wygrzewania w komorze. W dotyku lakier bedzie suchy, ale nie osiagnie od razu pelnej twardosci aby moc bezpiecznie ingerowac maszyna i pastami.
Pan Miyagi Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2014 To nasuwa się pytanie dlaczego lakiernicy polerują od razu po lakierowaniu
grabek246 Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Pan Miyagi, bo to sa lakiernicy?
Pan Miyagi Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Tak, z 30-letnim stażem. Wg specyfikacji producenta można polerować po 24h. Stąd moje pytanie... z drugiej strony po lakierowaniu nie drze się lakieru tylko finish robi przed np. powłoką, więc nie męczymy lakieru nadmiernie. Czy ktoś ogarnięty w temacie jest w stanie podpowiedzieć?
ArTh00r Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Witam serdecznie Mam do was takie pytanie, a mianowicie na rynku internetowym jest pełno różnych preparatów do poprawy lepszego połysku lakieru, które są reklamowane przez producentów lecz mi bardziej zależy na sprawdzonych opiniach użytkowników Ogólnie w mojej B8ce lakier nie ma widocznych rys lecz chciałbym poprawić nasycenie koloru. Samochód jest w kolorze Black phantom. Auto myję jedynie karcherem pod ciśnieniem oraz szamponem z woskiem. Który z tych preparatów będzie spisywał się najlepiej aby nasycić ten czarny kolor i żeby był większy połysk? 1. Woski : Sonax Wosk Koloryzujący + Kredka ( Czarny) 500 ml - 296.100 2. MEGUIARS - Quik Wax - wosk w sprayu 473ml (4094523076) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. 3. TENZI CAR SHINE 1L! NABŁYSZCZA, WZMACNIA KOLOR! (4077569083) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. 4. MEGUIARS BLACK DARK WAX WOSK CIEMNY LAKIER +GRATIS (4107632664) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Będę wdzięczny za wszelkie podpowiedzi, ponieważ nie mam wiedzy na ten temat, a szukając opinii w internecie na forach mam już mętlik w głowie Pozdrawiam Artur
kita33 Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2014 ArTh00r, Poorboys World Black Hole Show Glaze
Bazuka Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Pan Miyagi, Też obiło mi się o uszy, że lakier potrzebuje około 2tyg do całkowitego wyschnięcia. ArTh00r, jak kolega wyżej napisał, najlepiej nabądź PB BH, lub też Prima Amigo, a dopiero później na to nałóż wosk.
Rekomendowane odpowiedzi