Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A propos... właśnie 2 dni temu rozmawiałem z szefem jednej z lepszych lakierni proszkowych w Krk i stwierdził, że lakierowanie proszkowe zacisków jest ryzykowne ze względu na to, że już przy 100*C ten lakier robi się miękki i może się zdarzyć zonk.

 

Jako argument przeciw podał też fakt, że proszkowy jest gruby i później nie wszystko może się układać w zaciskach jak trzeba.

 

Ciekawe jak się na to zapatrujecie..

  • Odpowiedzi 10,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Opublikowano

Pan Miyagi, kwestia wcześniejszego zabezpieczenia miejsc "pracujących".

Przykład -- klocki hamulcowe różnych producentów "pod" dane auto, różnią się minimalnie pomiędzy sobą wymiarami.

Opublikowano

Czy jest sens położyć na felgi aluminiowe ( oryg. VW nie gołe alu ) - Sonax NPT ?

 

Potrzebuję zakupić jakąś powłokę na felgi i tak sobie myślę może mógł bym spróbować jako "pół środek" zakupić na felgi NPT + od razu mógł bym go po-testować na lakierze :oops:

Opublikowano

Pan Miyagi,

Moje zdanie jest takie że proszkowo będą miały największą odporność. NIGDY nie spotkałem żeby proszek na zacisku sue podniósł, nawet gdy tarcze robiły się czerwone.

Opublikowano

Yasiek, to ma być odświeżenie lekkie, bo to auto jest służbowe, maszyny niestety nie mam, więc chciałem to robić ręcznie, ale skoro piszecie, że może się nie udać, to kupię jakieś AIO a później dozbieram kasy i kupię maszynę :ad:

 

Dzięki bardzo za odpowiedzi, jutro jeszcze wrzucę jakieś fotki, to może jeszcze coś doradzicie :)

Opublikowano

Yahoon, bardzo dobrze ręcznie radzi sobie Tenzi.

 

Masz odpowiedni temat odnośnie AIO i tam masz rezultaty pracy ręcznej z Tenzi AIO

Opublikowano
A propos... właśnie 2 dni temu rozmawiałem z szefem jednej z lepszych lakierni proszkowych w Krk i stwierdził, że lakierowanie proszkowe zacisków jest ryzykowne ze względu na to, że już przy 100*C ten lakier robi się miękki i może się zdarzyć zonk.

 

Jako argument przeciw podał też fakt, że proszkowy jest gruby i później nie wszystko może się układać w zaciskach jak trzeba.

 

Ciekawe jak się na to zapatrujecie..

 

miejsce na tloczki, prowadnice etc sie zabezpiecza. Gadales z Colorexem ?

 

Tak czy siak, zaroodporne lakiery za grube piniondze , sie luszcza i odpadaja z zaciskow , wiec chocby nawet proszek mial odpasc, albo sie uplastycznic to i tak zrobi to pozniej anizeli te zaroodporne cuda - moim skromnym zdaniem.

 

Jeszcze rozwaz opcje taka:

a) oddajesz do piaskowania

b) malujesz czymkolwiek tam chcesz we wlasnym zakresie

 

Ja np zaciski mam pomalowane SNIEZKA ( tak ta sniezka za kilka/kilkanascie zlotych do metalu ) i powiem Ci, ze caly sezon przejezdzily i zero luszczenia odpadania itd, a nie piaskowalem zaciskow, tylko picowalem pod domem godzinami druciakiem na wiertarce, papierami sciernymi itp, a nie latwo sie bylo dostac w zakamarki. To tak nie wiem w ramach dygresji :)

Opublikowano

Tą opinię, którą napisałem wziąłem od Czaji z Wieliczki.

Z Colorexem o tym temacie nie rozmawiałem.

 

Do zacisków kupiłem specjalnie lakier VHT żaroodporny, może jednak po prostu wypiaskuję i maźnę sam.

 

Chociaż kusi mnie proszek, obawiam się tylko tych temperatur. W końcu lakier proszkowy to tylko plastik roztopiony.

Opublikowano

VHT powinno dac rade, ja uwazam ogolnie ich lakiery za bdb produkty, tylko ze u nas w PL drogie cholery. Moim zdaniem najwazniejsze jest przygotowanie powierzchni i na tym bym sie skupil.

Opublikowano

Co do zaciskow wersje sa:

 

1. Piaskowanie/ podklad/ baza/ klar i taki zestaw byl u mnie w ITRze 2 lata, bez zarzutu

2. Piaskowanie/ malowanie proszkowe bez klaru proszkowego, bo peka ;) daje tez rade

3. Piaskowanie/ Hammerait , ladnie wypelnia pory, daje rowna powierzchnie jak sie dobrze umaluje, zywotnosc narazie trzyma sie ;)

4. Piaskowanie/ VHT, fajnie ale drogo i bez rewelacji w porownaniu do innych wariantow. VHT do pokryw zaworow jest super :good:

Opublikowano
Po zdjęciu tapicerki drzwi widać coś a'la "cerata", przyklejona czymś w postaci gumy - wiadomo do czego to służy natomiast pytanie brzmi czym to zastąpić, jakim materiałem i czym przykleić na nowo? Proszę o pomoc.
materiał nie wiem ale ta guma to mogła by być msza uszczelniająca do szyb z bolla np

http://www.skleprolniczy.pl/towar.463.m ... 07010.html

 

to nigdy nie zastyga i jest właśnie podobne do tego czym jest oryginalnie przyklejona ta "cerata"

 

[ Dodano: 5 Marzec 2014, 20:44 ]

a co do zacisków to ja bym to wypiaskował, na to cienka warstwa epoksydu i potem jaki tam kolorek chcesz w systemie DuPont IMRON ELITE HDC :D :D musi trzymać

Opublikowano

za duże stężenie, jeśli poleży trochę dłużej na felgach może porobić brzydkie ślady ;) jeśli popsikasz nawet czystym aluxem, wyszczotkujesz i po chwili spłuczesz, to nie powinno być problemu.

Opublikowano

Mam dwa woski, które... jakby to powiedzieć... powysychały trochę. Można coś z tym zrobić? Miał ktoś już taki problem?

Opublikowano

Zastanawiam się nad kupnem SNB Mac Prickbort 124 usuwanie smoły 1L. Gdzieś spotkałem opinie na forum, że środek ten trochę zmatowił lakier. Czy ktoś z was go stosuje? Jakie są Wasze opinie?

Opublikowano

Prickbort jest królem w swojej kategorii. Jest masa produktów które działają bardzo podobnie ale to właśnie on jest tym wyznacznikiem jakości przy usuwaniu smoły itp.

 

Czy komuś zmatowił lakier? Nie słyszałem takiej opinii... Być może jak ktoś spryskał nim auto i tak już zostawił bez mycia ale przy prawidłowym zastosowaniu coś takiego nie ma prawa się wydarzyć!

Opublikowano
Po zdjęciu tapicerki drzwi widać coś a'la "cerata", przyklejona czymś w postaci gumy - wiadomo do czego to służy natomiast pytanie brzmi czym to zastąpić, jakim materiałem i czym przykleić na nowo? Proszę o pomoc.

 

Ostatnio zmagam się z tym samym w mojej rolce, też mnie wkurza ta czarna maź/guma

Poczytałem troszkę i generalnie szykuję autko pod audio ale wariant "ekonomiczny" :)

 

Tu na przykładzie Boll'a - Zasada jest taka:

1. Drzwi od wewnątrz, matą twardą lepiej odbija dźwięk http://www.boll.pl/maty-gluszace-11/bol ... andard-154

2. Blacha drzwi w miejscu gdzie masz tą folię przeciw wilgoci http://www.boll.pl/maty-gluszace-11/bol ... a-flex-155

3. Warto w celach zwiększenia efektu wygłuszenia/wyciszenia podkleić to pod boczki drzwi http://www.boll.pl/maty-gluszace-11/bol ... filcem-159

 

Ja mam inne pytanie do Was koledzy,

Jakiego smaru użyć do prowadnic szyb elektrycznych i tej zębatki od opuszczania/podnoszenia szyb :?: Co lepiej sie sprawdzi: Zwykły do łożysk, Miedziany, Biały tzw. "suchy" :?:

Opublikowano

bbarti, suchy proponuje na prowadnice z uszczelka żeby kurz się nie lepił.

moim zdaniem na resztę prowadnic i cały mechanizm podnoszenia szyb proponuje nałożyć smar silikonowy (cx-80) :good:

Opublikowano

Chcę kupić cleaner DJ polecacie pod Coli. Lakier na samochodzie 4 letnim, raczej zadbany nie ma dużych rys.

Zastanawiam się teraz nad LP czy LPL. Cleaner do tej pory nie byl stosowany. LPL mocno ściera ?

Opublikowano
LPL mocno ściera ?

 

Cleaner ścierny to nie pasta do korekty lakieru więc jego "moc" jest prawie znikoma ale na tyle duża aby usunąć delikatne hologramy i ryski :good:

 

Więc chyba już znasz odpowiedz co wziąć 8-)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.