Yahoon Opublikowano 30 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2013 Panowie, czy do wymywania resztek past, bądź wypełniaczy z Cleanerów można użyć benzynki ekstrakcyjnej zamiast IPA? Bo benzynki mi się trochę wala po piwnicy, a IPA bym musiał kupić.
uaszb Opublikowano 30 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2013 Panowie, czy do wymywania resztek past, bądź wypełniaczy z Cleanerów można użyć benzynki ekstrakcyjnej zamiast IPA? Bo benzynki mi się trochę wala po piwnicy, a IPA bym musiał kupić. IPA kosztuje tylko 15zl/litr a starczy na dlugo, dlugo. Mi IPA mniej mazala. PZDR z RLKP
Moderator krd Opublikowano 30 Października 2013 Moderator Zgłoś Opublikowano 30 Października 2013 Panowie, czy do wymywania resztek past, bądź wypełniaczy z Cleanerów można użyć benzynki ekstrakcyjnej zamiast IPA? Bo benzynki mi się trochę wala po piwnicy, a IPA bym musiał kupić. Mozna smialo.
Yahoon Opublikowano 30 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2013 Dzięki bardzo Łukasz, także pozdrawiam
da_marcus Opublikowano 31 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2013 tanim zamiennikiem IPY jest też zmywacz silikonowy
kamilgt Opublikowano 31 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2013 To raczej IPA jest kiepskim zamiennikiem zmywacza
shadowpicture Opublikowano 31 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2013 Panowie, musze kupić opony na zimę do autka Żony. Opel Corsa C 1.2. Obecnie siedzą tam opony letnie w rozmiarze: 155/80 R13. Z racji tego, że musze wymienić na nowe zimówki jak i letnie chce zostawić felgi stalowe(R13) na zimówkach a na lato kupię R15 ALU. Pora na pytanie: Jakie rozmiary zimówek mogę kupić do felgi R13, tak aby pasowały? Dziękuję za pomoc!
qasu Opublikowano 31 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2013 Nie bardzo rozumiem jak jest z tym woskiem. 1. Nakładam aplikatorem, wcieram go w element. 2. Następnie mf mam go spolerować? Odczekać, czy od razu? Właśnie, ile odczekać? 3. Zostawić na słońcu na jakiś czas. 4. Znowu mf przelecieć auto? Dobrze to rozumiem?
sobka01 Opublikowano 31 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2013 Jakie rozmiary zimówek mogę kupić do felgi R13, tak aby pasowały? Wg kalkulatora opon będą pasować: 155/80R13 165/75R13 205/60R13 175/70R13 185/65R13 Tutaj masz link do kalkulatora: http://www.opony.com.pl/narzedzia/zamie ... 155/80r13/
LoozaQ Opublikowano 31 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2013 Jakie rozmiary zimówek mogę kupić do felgi R13, tak aby pasowały? Wg kalkulatora opon będą pasować: 155/80R13 165/75R13 205/60R13 175/70R13 185/65R13 Tutaj masz link do kalkulatora: http://www.opony.com.pl/narzedzia/zamie ... 155/80r13/ Generalnie to zostawiłbym 155/80R13
cz@rek Opublikowano 31 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2013 Generalnie to zostawiłbym 155/80R13 Zgodzę się z kolegą ten rozmiar był wkładany jako seria do Corsy, sam na takim jeździłem no i najważniejsze opon w tym rozmiarze dużo i niedrogie
shadowpicture Opublikowano 31 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2013 sobka01,LoozaQ,cz@rek Dziękuje zostanę przy tym samym rozmiarze na zime:)
Maggot Opublikowano 31 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2013 Nie bardzo rozumiem jak jest z tym woskiem. 1. Nakładam aplikatorem, wcieram go w element. 2. Następnie mf mam go spolerować? Odczekać, czy od razu? Właśnie, ile odczekać? 3. Zostawić na słońcu na jakiś czas. 4. Znowu mf przelecieć auto? Dobrze to rozumiem? 1.nakładasz rozprowadzając po elemencie aplikatorem . 2.robisz test "palca" tj. po jakimś czasie od nałożenia wosku, przejeżdżasz palcem, i jeśli wosk się marze, to znaczy, że jeszcze musisz poczekać, jeśli poszło gładko i nic nie zostało tam, gdzie przejechałeś palcem, to pkt. 3 3. polerujesz MF .
mati8201 Opublikowano 31 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2013 cleaner pod wosk FK1000 jaki clener proponujecie mysłałem o DODO JUICE jest coś tańszego a równie dobrego
Mess Opublikowano 31 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2013 cleaner pod wosk FK1000jaki clener proponujecie mysłałem o DODO JUICE jest coś tańszego a równie dobrego Na dodo krócej poleży Pytanie czy zależy Ci na wypełnieniu (tu można pomyśleć o SRP), wyczyszczeniu powierzchni (tutaj dodo się fajnie sprawdzi), czy maksymalnej trwałości (tutaj najlepiej goły lakier - czyli wymyć z ewentualnych olejków etapów poprzednich IPA albo zmywacz silikonowy).
mati8201 Opublikowano 31 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2013 mess a jakie mogą być róznice pomiedzy Dodo a IPA w trawłości wosku na lakierze
grzybero Opublikowano 31 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2013 Witam, szybkie pytanie: Co robimy z czujnikami cofania podczas korekty? Ja do tej pory bawiłem się oklejając pieczołowicie aby nie po zapychać ich pastą-macie jakieś swoje sposoby oprócz demontażu?
mati8201 Opublikowano 31 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2013 Powiem ze chciałbym aby był jakos to fajnie wygladało podobno jak sie uzyje dodo to jest lepszy efekt wizualny (wiekszosc osób zachwala dodo) i jescze jedno jak stosuje dodo to stosować jeszcze ipa (mysle tutaj o zmywaczu silikonowym) czy juz nie
cptolgierd Opublikowano 31 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2013 Nabyłem swoją pierwszą pastę Urban Shine one step - jaki pad będzie tutaj najlepiej odgrywał swoją rolę na Fordzie Focusie Mk2 w granatowym niemetalicznym kolorze - tzw. 'garniaku? Średni honeycombination jest ok? Auto idzie na sprzedaż więc nie robimy korekty na 90%+
kamilgt Opublikowano 31 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2013 będziesz kupował nowy pad? jeśli tak to ja bym wziął żółty 3M
cptolgierd Opublikowano 31 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2013 Nie, mam już przygotowane pady z serii honeycombination - twardy, średni i miękki
Mess Opublikowano 31 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2013 mess a jakie mogą być róznice pomiedzy Dodo a IPA w trawłości wosku na lakierze Lepszy efekt uzyskasz na jakimś dobrze wypełniającym AIO (np. AG SRP lub Autofiness tripple), z dodo źle tez nie bedzie Z drugiej strony jak sie kiedyś zdecydujesz na korektę to bedziesz mieć bardzo fajny Cleaner pod woski naturalne. Wiec żadne z podejść nie jest złe. Samo FK ma szanse polezec do wiosny jak bedzisz dbać a z dodo pewnie po nowym roku juz go nie bedzie
Tomek WRO Opublikowano 31 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2013 cptolgierd, Urban One Step to bardzo fajna pasta. Pracowałem z nią kilkakrotnie. Użyj padów w zależności od oczekiwanego efektu. Miękkim padem zjesz oksydację, drobne swirle i holsy. Ja używałem na skodzie i na pomarańczowym flexi zeszło dużo rys ale zostały holsy wykończyłem menzerną FF i było git. Generalnie nigdy nie da się wcześniej określić założeń pada, pasty i tym pracować. Zawsze trzeba kilka testów i prób z kombinacjami pasta/pad.
Tery Opublikowano 31 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2013 To jak to jest w końcu z tymi cleanerami... Mówi się, że samo glinkowanie to za słabe przygotowanie pod wosk. Mówi się, że Lime Prime to dobry cleaner i że po cleanerze wosk leży dłużej bo lepiej przygotowana powierzchnia a tu nagle czytam info, że bez Lime Prime poleży dłużej? Niebawem będę nakładał Duraglossa 105 i miałem przed nim obleciec lakier Lime Prime ale teraz mam wątpliwości...
Rekomendowane odpowiedzi