Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 10,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Opublikowano

Panowie, czy do wymywania resztek past, bądź wypełniaczy z Cleanerów można użyć benzynki ekstrakcyjnej zamiast IPA? Bo benzynki mi się trochę wala po piwnicy, a IPA bym musiał kupić.

Opublikowano
Panowie, czy do wymywania resztek past, bądź wypełniaczy z Cleanerów można użyć benzynki ekstrakcyjnej zamiast IPA? Bo benzynki mi się trochę wala po piwnicy, a IPA bym musiał kupić.

 

IPA kosztuje tylko 15zl/litr a starczy na dlugo, dlugo. Mi IPA mniej mazala.

 

PZDR z RLKP :)

  • Moderator
Opublikowano
Panowie, czy do wymywania resztek past, bądź wypełniaczy z Cleanerów można użyć benzynki ekstrakcyjnej zamiast IPA? Bo benzynki mi się trochę wala po piwnicy, a IPA bym musiał kupić.

 

Mozna smialo.

Opublikowano

Panowie,

musze kupić opony na zimę do autka Żony.

Opel Corsa C 1.2.

 

Obecnie siedzą tam opony letnie w rozmiarze: 155/80 R13.

Z racji tego, że musze wymienić na nowe zimówki jak i letnie chce zostawić felgi stalowe(R13) na zimówkach a na lato kupię R15 ALU.

 

Pora na pytanie:

 

Jakie rozmiary zimówek mogę kupić do felgi R13, tak aby pasowały?

 

Dziękuję za pomoc!

Opublikowano

Nie bardzo rozumiem jak jest z tym woskiem. :P

 

1. Nakładam aplikatorem, wcieram go w element.

2. Następnie mf mam go spolerować? Odczekać, czy od razu? Właśnie, ile odczekać?

3. Zostawić na słońcu na jakiś czas.

4. Znowu mf przelecieć auto?

 

 

Dobrze to rozumiem?

Opublikowano
Generalnie to zostawiłbym 155/80R13 ;)

Zgodzę się z kolegą ten rozmiar był wkładany jako seria do Corsy, sam na takim jeździłem no i najważniejsze opon w tym rozmiarze dużo i niedrogie

Opublikowano
Nie bardzo rozumiem jak jest z tym woskiem. :P

 

1. Nakładam aplikatorem, wcieram go w element.

2. Następnie mf mam go spolerować? Odczekać, czy od razu? Właśnie, ile odczekać?

3. Zostawić na słońcu na jakiś czas.

4. Znowu mf przelecieć auto?

 

 

Dobrze to rozumiem?

 

 

1.nakładasz rozprowadzając po elemencie aplikatorem .

2.robisz test "palca" tj. po jakimś czasie od nałożenia wosku,

przejeżdżasz palcem, i jeśli wosk się marze, to znaczy,

że jeszcze musisz poczekać, jeśli poszło gładko i nic nie zostało

tam, gdzie przejechałeś palcem, to pkt. 3

3. polerujesz MF .

Opublikowano
cleaner pod wosk FK1000

jaki clener proponujecie mysłałem o DODO JUICE jest coś tańszego a równie dobrego

 

Na dodo krócej poleży :) Pytanie czy zależy Ci na wypełnieniu (tu można pomyśleć o SRP), wyczyszczeniu powierzchni (tutaj dodo się fajnie sprawdzi), czy maksymalnej trwałości (tutaj najlepiej goły lakier - czyli wymyć z ewentualnych olejków etapów poprzednich IPA albo zmywacz silikonowy).

Opublikowano

Witam, szybkie pytanie:

Co robimy z czujnikami cofania podczas korekty?

Ja do tej pory bawiłem się oklejając pieczołowicie aby nie po zapychać ich pastą-macie jakieś swoje sposoby oprócz demontażu?

Opublikowano

Powiem ze chciałbym aby był jakos to fajnie wygladało podobno jak sie uzyje dodo to jest lepszy efekt wizualny (wiekszosc osób zachwala dodo) i jescze jedno jak stosuje dodo to stosować jeszcze ipa (mysle tutaj o zmywaczu silikonowym) czy juz nie

Opublikowano

Nabyłem swoją pierwszą pastę Urban Shine one step - jaki pad będzie tutaj najlepiej odgrywał swoją rolę na Fordzie Focusie Mk2 w granatowym niemetalicznym kolorze - tzw. 'garniaku? Średni honeycombination jest ok? Auto idzie na sprzedaż więc nie robimy korekty na 90%+

Opublikowano
mess a jakie mogą być róznice pomiedzy Dodo a IPA w trawłości wosku na lakierze

 

Lepszy efekt uzyskasz na jakimś dobrze wypełniającym AIO (np. AG SRP lub Autofiness tripple), z dodo źle tez nie bedzie ;)

Z drugiej strony jak sie kiedyś zdecydujesz na korektę to bedziesz mieć bardzo fajny Cleaner pod woski naturalne. Wiec żadne z podejść nie jest złe. Samo FK ma szanse polezec do wiosny jak bedzisz dbać ;) a z dodo pewnie po nowym roku juz go nie bedzie :)

Opublikowano

cptolgierd, Urban One Step to bardzo fajna pasta. Pracowałem z nią kilkakrotnie. Użyj padów w zależności od oczekiwanego efektu. Miękkim padem zjesz oksydację, drobne swirle i holsy. Ja używałem na skodzie i na pomarańczowym flexi zeszło dużo rys ale zostały holsy :/ wykończyłem menzerną FF i było git. Generalnie nigdy nie da się wcześniej określić założeń pada, pasty i tym pracować. Zawsze trzeba kilka testów i prób z kombinacjami pasta/pad.

Opublikowano

To jak to jest w końcu z tymi cleanerami... Mówi się, że samo glinkowanie to za słabe przygotowanie pod wosk. Mówi się, że Lime Prime to dobry cleaner i że po cleanerze wosk leży dłużej bo lepiej przygotowana powierzchnia a tu nagle czytam info, że bez Lime Prime poleży dłużej?

Niebawem będę nakładał Duraglossa 105 i miałem przed nim obleciec lakier Lime Prime ale teraz mam wątpliwości...

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.