Skocz do zawartości

Krótkie pytanie - krótka odpowiedź część 4


Evo

Rekomendowane odpowiedzi

 

kupusso, poczas jazdy czy tylko hamowania to bicie ?

 

Tarcze są w porzo.

Zawiozłem na wiosnę do prostowania i okazało się, że są proste. Wyważyli ponownie i czekają na założenie, tylko, że tym razem te koła będą w tyle więc ewentualne bicie może być niewyczuwalne.

 

Sprawdź łączniki stabilizatora, jeśli masz drgania to najprawdopodobniej przez któryś z nich

 

Miałem bicie na zimowych kołach, zmieniłem na letnie i nic się nie działo, więc jakim cudem mogą mieć na to wpływ łączniki? Trochę dziwna teoria dla mnie. :idea:

Miałem wybite łączniki to stukało na dziurach, ale żadne drgania nie przenosiły się na maglownice.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 10,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Parę pytań dot. wosków Coli 476 i FK 1000p Hi-T

 

1. W jakiej min temperaturze można zaaplikować te woski ?

2. Jakbym chciał położyć 2 warstwy ile czasu muszę odczekać by położyć drugą ?

3. Jeżeli chce położyć druga warstwę wosku, a samochód się troszkę skurzył to czym

najlepiej przygotować powierzchnie: szampon, QD ?

 

Co do FK 1000p to nie pomogę ale o Coli476 moge coś powiedzieć.

Najlepiej jak byś miał dostęp do garażu w którym temperatura jest pow. 20 stopni, ale bez tego też można sobie poradzić. Ja ostatnio nakładałem w warunkach polowych :) przy temp 15 stopni. Gdy już skończyłem przygotowywać auto przed woskowaniem postawiłem go w słoneczku na 30 minut, potem do cienia, szybkie przedmuchanie spręzonym powietrzem i jedziemy. Ja dzielę woskowanie na elementy a maskę i dach na połowe, tak jest lepiej i przynajmniej jestem w stanie dokładnie wypracować każdą część. Proponuję nie przesadzać z aplikacją wosku, bo jak dasz za duzo to będą problemy, mianowicie smugi, tak samo jak dasz na zbyt zimny element. Dla tego najlepiej oszczędnie i każdy osobno. Co do drugiej warstwy to nakładałem już po 3 godzinach i też przed tym przedmuchałem całe auto sprężonym powietrzem i delikatnie przetarłem dobrą mikrofibrą. Wyszło całkiem fajnie, wieć Tobie też się uda. Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. A po drugiej stronie szyby położyć ciepły okład czy nie koniecznie?

 

Nic nie musisz przykładać - zrób to z głową (nie przegrzej szyby) a nic się nie stanie. Generalnie przy tych temperaturach jakie jeszcze mamy nie powinieneś nawet przy ostrym podgrzaniu narobić szkód - przykład? Dotknij szyby jak autko stało cały dzień latem w mocnym słońcu. i jak? parzy? :-]

 

Nie podrap sobie tylko szyby jakbyś używał jakiegoś narzędzia ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie dlatego wolałem uniknąć tej metody z żyletką- aby nie porysować szybki.

Dzisiaj czas na ogarnięcie wnętrza więc szybkie pytanie.

AG CGP od wewnątrz też użyć? Bo RainX Repelent to już chyba raczej nie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kubexx, tak, używa się go na sucho. Trzeba po prostu oczyścić felgę z syfu, i włączyć wiertarkę. Lakiernicy używają tego cuda także do usuwania kleju po listwach drzwiowych itp. O rysy na wewnętrznych stronach felg (o ile nie działasz na zapiaszczonej, brudnej feldze), to ja bym się nie martwił, bo tam jest taki lakier, że i tak nic nie będzie widać ;). Namaczanie, i podważanie to też metody dość inwazyjne :D.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wam Panowie! Ręcznie nie dałem rady usunąć tego kleju i gąbki. Tzn schodziło ale było tyle skrobania że masakra i sobie odpuściłem z braku czasu. Przy okazji zmiany opon na zimowe pewnie przeprowadzę ten zabieg przy użyciu tarczy gumowej.

 

Sobka01, dzięki. Naklejka zeszła elegancko:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bugi156 ;) Ja niedługo wrzucę film z przygotowania moich felg ;P Ale ręcznie bawiłem się kartą kredytową + aceton (w postaci zmywacza do paznokci mojej pięknej :kox: ) Da się ale lekko w kość dostaje lakier :P

 

T&G removery sobie zdecydowanie z tym tematem nie radzą z taką siłą jak by się chciało :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mess, zdecydowanie nie radzą. Psikałem chyba każdym środkiem jaki miałem pod ręką a to ustrojstwo nie chciało złazić. W końcu sięgnąłem po żyletkę ( hardcore) ale po pierwszym oczyszczonym fragmencie jak zobaczyłem rysy sobie odpuściłem temat. Wyglądało to lepiej niż czarne plamy pianki na feldze ale stwierdziłem, że znajdę mniej inwazyjny i pracochłonny sposób. I oto znalazłem:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.