Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

 

kupusso, poczas jazdy czy tylko hamowania to bicie ?

 

Tarcze są w porzo.

Zawiozłem na wiosnę do prostowania i okazało się, że są proste. Wyważyli ponownie i czekają na założenie, tylko, że tym razem te koła będą w tyle więc ewentualne bicie może być niewyczuwalne.

 

Sprawdź łączniki stabilizatora, jeśli masz drgania to najprawdopodobniej przez któryś z nich

 

Miałem bicie na zimowych kołach, zmieniłem na letnie i nic się nie działo, więc jakim cudem mogą mieć na to wpływ łączniki? Trochę dziwna teoria dla mnie. :idea:

Miałem wybite łączniki to stukało na dziurach, ale żadne drgania nie przenosiły się na maglownice.

  • Odpowiedzi 10,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Opublikowano

Jakiego użyć środku do ręcznego polerowania, żeby uzyskać ładny połysk ? Czy Meguiars Deep crystal polish się nada, czy polecacie jakiś inny lepszy produkt ?

Opublikowano

Jak najłatwiej i najbezpieczniej usunąć naklejkę rejestracyjną z szyby?

Na różnych forach polecają żyletkę ale wydaje mi się, że do bezpiecznych ten sposób nie należy.

Opublikowano

bugi156, podgrzej delikatnie suszarką i sama zacznie ładnie schodzić. Resztki kleju przetrzyj benzynką ekstrakcyjną. Najważniejsza tutaj jest cierpliwość - nie ciągnij szybko bo Ci się podrze :evil:

Opublikowano
Parę pytań dot. wosków Coli 476 i FK 1000p Hi-T

 

1. W jakiej min temperaturze można zaaplikować te woski ?

2. Jakbym chciał położyć 2 warstwy ile czasu muszę odczekać by położyć drugą ?

3. Jeżeli chce położyć druga warstwę wosku, a samochód się troszkę skurzył to czym

najlepiej przygotować powierzchnie: szampon, QD ?

 

Co do FK 1000p to nie pomogę ale o Coli476 moge coś powiedzieć.

Najlepiej jak byś miał dostęp do garażu w którym temperatura jest pow. 20 stopni, ale bez tego też można sobie poradzić. Ja ostatnio nakładałem w warunkach polowych :) przy temp 15 stopni. Gdy już skończyłem przygotowywać auto przed woskowaniem postawiłem go w słoneczku na 30 minut, potem do cienia, szybkie przedmuchanie spręzonym powietrzem i jedziemy. Ja dzielę woskowanie na elementy a maskę i dach na połowe, tak jest lepiej i przynajmniej jestem w stanie dokładnie wypracować każdą część. Proponuję nie przesadzać z aplikacją wosku, bo jak dasz za duzo to będą problemy, mianowicie smugi, tak samo jak dasz na zbyt zimny element. Dla tego najlepiej oszczędnie i każdy osobno. Co do drugiej warstwy to nakładałem już po 3 godzinach i też przed tym przedmuchałem całe auto sprężonym powietrzem i delikatnie przetarłem dobrą mikrofibrą. Wyszło całkiem fajnie, wieć Tobie też się uda. Powodzenia

Opublikowano
Dzięki. A po drugiej stronie szyby położyć ciepły okład czy nie koniecznie?

 

Nic nie musisz przykładać - zrób to z głową (nie przegrzej szyby) a nic się nie stanie. Generalnie przy tych temperaturach jakie jeszcze mamy nie powinieneś nawet przy ostrym podgrzaniu narobić szkód - przykład? Dotknij szyby jak autko stało cały dzień latem w mocnym słońcu. i jak? parzy? :-]

 

Nie podrap sobie tylko szyby jakbyś używał jakiegoś narzędzia ;)

Opublikowano

Właśnie dlatego wolałem uniknąć tej metody z żyletką- aby nie porysować szybki.

Dzisiaj czas na ogarnięcie wnętrza więc szybkie pytanie.

AG CGP od wewnątrz też użyć? Bo RainX Repelent to już chyba raczej nie?

Opublikowano

RainX-a faktycznie od wewnątrz nie kładź - nie potrzebna Ci niewidzialna wycieraczka od środka ;)

 

Przejedź sobie szybki AutoGlymem od środka i od zewnątrz - zobaczysz jak czyste mogą być :-]

Opublikowano
ma to jakąś nazwę? gdzie to coś można kupić?

 

Eee... po prostu jest to krążek gumowy do usuwania kleju. Kupisz go w każdym specjalistycznym sklepie wulkanizacyjnym itp. ;).

Opublikowano

tukolarz, jak już wiem że gumowy to będzie łatwiej kupić :) używamy tak po prostu na sucho? Raczej felgi nie rysuje jeśli gość używa na felgach w Enzo?

Opublikowano

kubexx, tak, używa się go na sucho. Trzeba po prostu oczyścić felgę z syfu, i włączyć wiertarkę. Lakiernicy używają tego cuda także do usuwania kleju po listwach drzwiowych itp. O rysy na wewnętrznych stronach felg (o ile nie działasz na zapiaszczonej, brudnej feldze), to ja bym się nie martwił, bo tam jest taki lakier, że i tak nic nie będzie widać ;). Namaczanie, i podważanie to też metody dość inwazyjne :D.

Opublikowano

tukolarz dzięki za instrukcje obsługi

 

Szkoda że widzę to po walce ręcznej z klejem i pianką ;) Też wpada na listę zakupów na dziś :D

Ciekawe czy gdzieś się da kupić w wersji stożkowej a nie dysku :o

Opublikowano

Dzięki wam Panowie! Ręcznie nie dałem rady usunąć tego kleju i gąbki. Tzn schodziło ale było tyle skrobania że masakra i sobie odpuściłem z braku czasu. Przy okazji zmiany opon na zimowe pewnie przeprowadzę ten zabieg przy użyciu tarczy gumowej.

 

Sobka01, dzięki. Naklejka zeszła elegancko:)

Opublikowano

bugi156 ;) Ja niedługo wrzucę film z przygotowania moich felg ;P Ale ręcznie bawiłem się kartą kredytową + aceton (w postaci zmywacza do paznokci mojej pięknej :kox: ) Da się ale lekko w kość dostaje lakier :P

 

T&G removery sobie zdecydowanie z tym tematem nie radzą z taką siłą jak by się chciało :D

Opublikowano

Mess, zdecydowanie nie radzą. Psikałem chyba każdym środkiem jaki miałem pod ręką a to ustrojstwo nie chciało złazić. W końcu sięgnąłem po żyletkę ( hardcore) ale po pierwszym oczyszczonym fragmencie jak zobaczyłem rysy sobie odpuściłem temat. Wyglądało to lepiej niż czarne plamy pianki na feldze ale stwierdziłem, że znajdę mniej inwazyjny i pracochłonny sposób. I oto znalazłem:)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.