kupusso Opublikowano 17 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 17 Października 2013 kupusso, poczas jazdy czy tylko hamowania to bicie ? Tarcze są w porzo. Zawiozłem na wiosnę do prostowania i okazało się, że są proste. Wyważyli ponownie i czekają na założenie, tylko, że tym razem te koła będą w tyle więc ewentualne bicie może być niewyczuwalne. Sprawdź łączniki stabilizatora, jeśli masz drgania to najprawdopodobniej przez któryś z nich Miałem bicie na zimowych kołach, zmieniłem na letnie i nic się nie działo, więc jakim cudem mogą mieć na to wpływ łączniki? Trochę dziwna teoria dla mnie. Miałem wybite łączniki to stukało na dziurach, ale żadne drgania nie przenosiły się na maglownice.
lesniczy3 Opublikowano 17 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 17 Października 2013 Jaki docisk stosować przy vp achilles na rotacji? Lepszy będzie pad żółty flexi czy czarny wafel urbana?
Mati-Gdynia Opublikowano 17 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 17 Października 2013 Jakiego użyć środku do ręcznego polerowania, żeby uzyskać ładny połysk ? Czy Meguiars Deep crystal polish się nada, czy polecacie jakiś inny lepszy produkt ?
bugi156 Opublikowano 17 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 17 Października 2013 Jak najłatwiej i najbezpieczniej usunąć naklejkę rejestracyjną z szyby? Na różnych forach polecają żyletkę ale wydaje mi się, że do bezpiecznych ten sposób nie należy.
sobka01 Opublikowano 17 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 17 Października 2013 bugi156, podgrzej delikatnie suszarką i sama zacznie ładnie schodzić. Resztki kleju przetrzyj benzynką ekstrakcyjną. Najważniejsza tutaj jest cierpliwość - nie ciągnij szybko bo Ci się podrze
bugi156 Opublikowano 17 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 17 Października 2013 Dzięki. A po drugiej stronie szyby położyć ciepły okład czy nie koniecznie?
AST_KRK Opublikowano 17 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 17 Października 2013 Parę pytań dot. wosków Coli 476 i FK 1000p Hi-T 1. W jakiej min temperaturze można zaaplikować te woski ? 2. Jakbym chciał położyć 2 warstwy ile czasu muszę odczekać by położyć drugą ? 3. Jeżeli chce położyć druga warstwę wosku, a samochód się troszkę skurzył to czym najlepiej przygotować powierzchnie: szampon, QD ? Co do FK 1000p to nie pomogę ale o Coli476 moge coś powiedzieć. Najlepiej jak byś miał dostęp do garażu w którym temperatura jest pow. 20 stopni, ale bez tego też można sobie poradzić. Ja ostatnio nakładałem w warunkach polowych przy temp 15 stopni. Gdy już skończyłem przygotowywać auto przed woskowaniem postawiłem go w słoneczku na 30 minut, potem do cienia, szybkie przedmuchanie spręzonym powietrzem i jedziemy. Ja dzielę woskowanie na elementy a maskę i dach na połowe, tak jest lepiej i przynajmniej jestem w stanie dokładnie wypracować każdą część. Proponuję nie przesadzać z aplikacją wosku, bo jak dasz za duzo to będą problemy, mianowicie smugi, tak samo jak dasz na zbyt zimny element. Dla tego najlepiej oszczędnie i każdy osobno. Co do drugiej warstwy to nakładałem już po 3 godzinach i też przed tym przedmuchałem całe auto sprężonym powietrzem i delikatnie przetarłem dobrą mikrofibrą. Wyszło całkiem fajnie, wieć Tobie też się uda. Powodzenia
sobka01 Opublikowano 17 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 17 Października 2013 Dzięki. A po drugiej stronie szyby położyć ciepły okład czy nie koniecznie? Nic nie musisz przykładać - zrób to z głową (nie przegrzej szyby) a nic się nie stanie. Generalnie przy tych temperaturach jakie jeszcze mamy nie powinieneś nawet przy ostrym podgrzaniu narobić szkód - przykład? Dotknij szyby jak autko stało cały dzień latem w mocnym słońcu. i jak? parzy? Nie podrap sobie tylko szyby jakbyś używał jakiegoś narzędzia
bugi156 Opublikowano 17 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 17 Października 2013 Właśnie dlatego wolałem uniknąć tej metody z żyletką- aby nie porysować szybki. Dzisiaj czas na ogarnięcie wnętrza więc szybkie pytanie. AG CGP od wewnątrz też użyć? Bo RainX Repelent to już chyba raczej nie?
sobka01 Opublikowano 17 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 17 Października 2013 RainX-a faktycznie od wewnątrz nie kładź - nie potrzebna Ci niewidzialna wycieraczka od środka Przejedź sobie szybki AutoGlymem od środka i od zewnątrz - zobaczysz jak czyste mogą być
kubexx Opublikowano 17 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 17 Października 2013 Czy ktoś wie co to jest?
adam406peugeot Opublikowano 17 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 17 Października 2013 używałem kiedyś takiej nasadki jak pracowałem w ASO do usuwania właśnie kleju po ciężarkach, sprawdzało się znakomicie
kubexx Opublikowano 17 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 17 Października 2013 ma to jakąś nazwę? gdzie to coś można kupić? wygląda bardzo ciekawie i pewnie dość szybko można osiągnąć efekt.
tukolarz Opublikowano 17 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 17 Października 2013 ma to jakąś nazwę? gdzie to coś można kupić? Eee... po prostu jest to krążek gumowy do usuwania kleju. Kupisz go w każdym specjalistycznym sklepie wulkanizacyjnym itp. .
kubexx Opublikowano 17 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 17 Października 2013 tukolarz, jak już wiem że gumowy to będzie łatwiej kupić używamy tak po prostu na sucho? Raczej felgi nie rysuje jeśli gość używa na felgach w Enzo?
adam406peugeot Opublikowano 17 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 17 Października 2013 fachowa nazwa to tarcza gumowa, używałem na sucho, felg nie rysuje bo to tylko guma, śladów również nie zostawia, tylko usuwa sam klej
kubexx Opublikowano 17 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 17 Października 2013 adam406peugeot, tukolarz, dzięki, już znalazłem w necie i zamówiłem
tukolarz Opublikowano 17 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 17 Października 2013 kubexx, tak, używa się go na sucho. Trzeba po prostu oczyścić felgę z syfu, i włączyć wiertarkę. Lakiernicy używają tego cuda także do usuwania kleju po listwach drzwiowych itp. O rysy na wewnętrznych stronach felg (o ile nie działasz na zapiaszczonej, brudnej feldze), to ja bym się nie martwił, bo tam jest taki lakier, że i tak nic nie będzie widać . Namaczanie, i podważanie to też metody dość inwazyjne .
kamilgt Opublikowano 17 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 17 Października 2013 super, dzięki za pokazanie tego!!!! jutro jadę kupić
Mess Opublikowano 18 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 18 Października 2013 tukolarz dzięki za instrukcje obsługi Szkoda że widzę to po walce ręcznej z klejem i pianką Też wpada na listę zakupów na dziś Ciekawe czy gdzieś się da kupić w wersji stożkowej a nie dysku
bugi156 Opublikowano 18 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 18 Października 2013 Dzięki wam Panowie! Ręcznie nie dałem rady usunąć tego kleju i gąbki. Tzn schodziło ale było tyle skrobania że masakra i sobie odpuściłem z braku czasu. Przy okazji zmiany opon na zimowe pewnie przeprowadzę ten zabieg przy użyciu tarczy gumowej. Sobka01, dzięki. Naklejka zeszła elegancko:)
Mess Opublikowano 18 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 18 Października 2013 bugi156 Ja niedługo wrzucę film z przygotowania moich felg ;P Ale ręcznie bawiłem się kartą kredytową + aceton (w postaci zmywacza do paznokci mojej pięknej ) Da się ale lekko w kość dostaje lakier T&G removery sobie zdecydowanie z tym tematem nie radzą z taką siłą jak by się chciało
bugi156 Opublikowano 18 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 18 Października 2013 Mess, zdecydowanie nie radzą. Psikałem chyba każdym środkiem jaki miałem pod ręką a to ustrojstwo nie chciało złazić. W końcu sięgnąłem po żyletkę ( hardcore) ale po pierwszym oczyszczonym fragmencie jak zobaczyłem rysy sobie odpuściłem temat. Wyglądało to lepiej niż czarne plamy pianki na feldze ale stwierdziłem, że znajdę mniej inwazyjny i pracochłonny sposób. I oto znalazłem:)
FSO-Team Opublikowano 18 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 18 Października 2013 Czy mazda 323 ma podatny na polerowanie lakier? Twardy? Miekki? Trudno jest sie pozbyc ewentualnych holosow(kolor srebrny)
Rekomendowane odpowiedzi