MrcinKsi Opublikowano 9 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Września 2013 Ja na moje P II zużywam ok 1.7 l, także janeczek, bier 2 l Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janeczek Opublikowano 9 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Września 2013 Dobra, a jednak muszę wziąść te 2 litry . Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biznes365 Opublikowano 9 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Września 2013 Witam mam pytanie.Na jaki czas zostawiacie na lakierze preparaty typu TENZI TRUCK CLEAN,TENZI SPECJAL,DIMER,K2 DEEPER? I czy jest różnica w czasie, jak działam opryskiwaczem a jak pianownicą z marolex'a?.Ironx'a i Prickbort'a to zostawiam na ok.10min ponieważ tak na forum było napisane że można. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysztof79 Opublikowano 9 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Września 2013 WITAM Mam problem z usunięciem małych rys na lakierze, a mianowicie matowieje papierem ściernym 2000, rysa nie schodzi , a przecieram klar, jak to jest możliwe co robię nie tak?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mrcnsb Opublikowano 9 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Września 2013 Może to rysy pod klarem ? Element był lakierowany ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysztof79 Opublikowano 9 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Września 2013 element nie był lakierowany Te rysy nie są głębokie ,się trochę dziwie , bo na forum usuwają grube rysy i zaczynają od papieru o grubszej gradacji , a ja nie mogę usunąć małych rys Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszcz Opublikowano 10 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Września 2013 Witajcie Miałem pytanie jak spróbować usunąć rysy z wyświetlacza radia w Fordzie Mondeo MK4 ? To to radio : I dziś spróbowałem zrobić to Megsem UC no i poszło na mikrofibrze Oceniam ze zniknęło 80-85% rys A na koniec na ten plastik poszedł Zymol Carbon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebek96 Opublikowano 11 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 Co polecacie do uszczelek ? są dosyć brzydkie i wypłowiałe, chodzi o zewnętrzne. I jeszcze jedno, czym domyć ekranik nawigacji w bmw E46 ? jest dosyć brzydki Chodzi o taki ekran : Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PodLy Opublikowano 11 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 Panowie co polecacie do polerki elementów polakierowanych spray'em i pokrytych bezbarwnym również w spray'u? Wiadomo, że nie będzie to tak trwałe jak przy malowaniu pistoletem, dlatego nie bardzo wiem jakiej pasty i jakiego pada użyć do tego? Dodam, że pady/pasty będe dopiero zamawiał, więc nie mam możliwości testowania różnych. Nie chciałbym użyć pasty zbyt "mocnej" żeby nie dostać się do podkładu, macie z w tym temacie jakieś doświadczenia i możecie coś podpowiedzieć? Na elementach nie ma żadnych zacieków, kwestia wypolerowania chropowatej powierzchni i nadania połysku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mess Opublikowano 12 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Września 2013 PodLy Zawsze zaczynaj od najmniej tnącej kombinacji i zobacz czy efekty są wystarczające Na przykładzie Menzerny to będzie FF4000/3000 + Finishing Pad -> jak to za słabe to ząbek ostrzej np PF2500 + Finishing lub Polishing pad itd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator krd Opublikowano 12 Września 2013 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Września 2013 Co polecacie do uszczelek ? są dosyć brzydkie i wypłowiałe, chodzi o zewnętrzne. W sumie do zewnetrznych to kazdy dressing do plastiku powinien pomoc na jakis czas, oczywiscie mowa o tych dookola szyb? CarPro Perl daje ladnie rade. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maj0nez Opublikowano 12 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Września 2013 Do polerowania rantów felg dobre będzie to: MOTHERS Mag & Aluminium Polish ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yasiek Opublikowano 12 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Września 2013 maj0nez, jak najbardziej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kupusso Opublikowano 12 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Września 2013 Co polecacie do uszczelek ? są dosyć brzydkie i wypłowiałe, chodzi o zewnętrzne. AutoLand Uszczelka. Miałem kilka droższych i teoretycznie lepszych dersingów, ale w mojej opinii Autoland wygrywa. Wykończenie w satynie, dobrze odżywia, długo leży. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotto0 Opublikowano 12 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Września 2013 Chciał bym wybrać pianownicę do Karchera ( końcówka na "gwint" ), zależy mi żeby dobrą pianę robiła a nie wodnistą typu oryginalna pianownica Karcher ... trochę tematu zjadłem i teraz chce się upewnić, Czy pianownica PA - będzie dobrym produktem za ok~ 150zł, i będzie dawała mocną / dobrą pianę - nie takie "mleko" ? Czy mogę coś lepszego znaleźć ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelus668 Opublikowano 12 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Września 2013 Da rade coś z tym zrobić? Podczas taśma zerwała się i pojechałem trochę po zderzaku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mess Opublikowano 13 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Września 2013 pawelus668 , Opalarką delikatnie, ale struktury nie odbudujesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Masta Opublikowano 13 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Września 2013 A ja mam pytanko bo robiłem ostatnio polerke i na drzwiach widać lekkie hologramy. Zdaje mi się że za krótko pracowałem z pastami. Miałem ograniczony czas u znajomego w garażu Auto jest moje. Czarny metalik. Pasty jakimi robiłem to Menzerna 400/2500/4000. I do każdej odpowiedni pad. Gdzie zrobiłem błąd? Przy ostatniej ? Jak się ich pozbyć? I jakieś rady na przyszłość ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
molowwy Opublikowano 13 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Września 2013 do zmywania ptasiej kupy, ew jakiegoś innego rzadko pojawiającego się "punktowo" brudu można użyć rozrobionego APC Nielsena z wodą np 1:20? będzie bezpieczne dla wosku? czy jakieś inne stężenie wybrać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator Eryczek Opublikowano 13 Września 2013 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Września 2013 molowwy, APC co do zasady nie jest bezpieczne dla wosku. Ptasie odchody, z nawoskowanego auta, świetnie schodzą p QD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SpiderS Opublikowano 13 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Września 2013 Panowie czym ciąć stary, oryginalny lakier z grupy VW 96rok, futro scholla + menzerna FG400 lub biały korek nie do końca dają radę. Panel 40 na 40 obrabiam dobre 30 min i moim zdaniem mogło by być lepiej. Macie jakiś zestaw hardcorowy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_zgr Opublikowano 13 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Września 2013 SpiderS, http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=15868 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SpiderS Opublikowano 13 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Września 2013 SpiderS, http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=15868 przeleciałem ten temat przed zakupem właśnie FG 400 i futra i sądziłem że będzie to odpowiedni zestaw. Skusić się muszę na Kocha, bo inaczej tego paska bym robił tydzień Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_zgr Opublikowano 13 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Września 2013 SpiderS, ewentualnie próbuj zwiększyć obroty i docisk Miałem takie same problemy z jettą z lat 80 i spore obroty pomogły, tylko że wzrost obrotów to wzrost ryzyka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pardi Opublikowano 13 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Września 2013 A ja mam pytanko bo robiłem ostatnio polerke i na drzwiach widać lekkie hologramy. Zdaje mi się że za krótko pracowałem z pastami. Miałem ograniczony czas u znajomego w garażu Auto jest moje. Czarny metalik. Pasty jakimi robiłem to Menzerna 400/2500/4000. I do każdej odpowiedni pad. Gdzie zrobiłem błąd? Przy ostatniej ? Jak się ich pozbyć? I jakieś rady na przyszłość ? Co znaczy odpowiedni pad. Mi np z pomocą przyszedł czarny ABW bo 4000 na zółtym flexi robił mi jeszcze minimalne holsy. Czas tez mógł odegrać tu zdecydowaną role. Jeśli za szybko przeszedłeś z jednej pasty na drugą to niektóre hologramy może być ciężko usunąć. Możesz tez jeśli masz w asortymencie np DJLP lekko ścierne i tym spróbować usunąć hologramy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi