Skocz do zawartości

Krótkie pytanie - krótka odpowiedź część 4


Evo

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 10,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Jestem zmuszony pracować z polerką bez podtrzymania obrotów :lol: , więc gdy ją docisnę to spadają obroty i to dość wyraźnie. Intuicja podpowiada mi że w takim razie, skoro chcę np uzyskać 1200 obr to powinienem ustawić ją na pokrętle np na 1600?:dontknow:

 

Pad średni, pasta Meg's UC, potem jadę Mezerną 4000 na delikatnym padzie. Nie spodziewam się cudów, ale chcę czegoś więcej niż ręcznego odświeżenia lakieru.

 

(Jak mam kupić nową polerkę to chyba już wolę oddać auto w ręce speców ;) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam problem z moja czarna a4 2002r.

 

Wczoraj sciagalem emblemat audi + napisy a4, 1,9 tdi.

 

Klej, ktory pozostal usunalem rozpuszczalnikiem.

Zdaje sobie sprawe, ze zespsulem sprawe, poniewaz szorowalem ten klej gabka do naczyn.

 

Pytanie :

lakier w tym miejscu wybielil sie, jest jakis taki wyplowialy i nie blyszczy sie na czarno jak reszta klapy.

 

Probowalem tempo i nic ...

 

Da sie to jakos ogarnac czy zostaje mi malowanie klapy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.