Skocz do zawartości

Krótkie pytanie - krótka odpowiedź część 4


Evo

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 10,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Witam. Czy Onyx nakladany na Deep Gloss Paint Sealant 3.0 to dobre rozwiazanie kiedy chodzi o efekt wizualny? Lakier czarna perla. Na trwalosci mi nie zalezy, i tak woskuje co 2 tygodnie. Pytam bo wiem ze woski SV sa dosc systemowe. Takie polaczenie zagra? Czy moze lepszy efekt wizualny da sam Onyx bez sealantu pod nim.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Czy Onyx nakladany na Deep Gloss Paint Sealant 3.0 to dobre rozwiazanie kiedy chodzi o efekt wizualny? Lakier czarna perla. Na trwalosci mi nie zalezy, i tak woskuje co 2 tygodnie. Pytam bo wiem ze woski SV sa dosc systemowe. Takie polaczenie zagra? Czy moze lepszy efekt wizualny da sam Onyx bez sealantu pod nim.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderator

PleśniaK, ale do czego zmierzasz :o:o:o

Kładziesz na auto sealant, z tego co słyszałem dość trwały i piszesz że nie zależy Ci na trwałości. To czemu go używasz? - widziałem (wąchałem) pracę z nim i do przyjemnych to ona nie należała. Look to kwestia indywidualna ale na czarnej Beemce wyglądał jak FK 1000HT.

SV Onyx na Wolfganga, wg mnie nie ma sensu. Looku nie poprawi a i trwałością nie będzie grzeszyć.

 

Proponuję obrać dwie drogi:

- przygotuj lakier jakimś cleanerem pod sealanty (firmowy to będzie Paintwork Polish Enhancer) na to Deep Gloss Paint Sealant 3.0 i finito.

- przeleć lakier cleanerem do wosków naturalnych (wcale nie musi być SVa) i na to Onyx

 

Porównaj co Ci bardziej podchodzi i stosuj ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderator

PleśniaK, ale do czego zmierzasz :o:o:o

Kładziesz na auto sealant, z tego co słyszałem dość trwały i piszesz że nie zależy Ci na trwałości. To czemu go używasz? - widziałem (wąchałem) pracę z nim i do przyjemnych to ona nie należała. Look to kwestia indywidualna ale na czarnej Beemce wyglądał jak FK 1000HT.

SV Onyx na Wolfganga, wg mnie nie ma sensu. Looku nie poprawi a i trwałością nie będzie grzeszyć.

 

Proponuję obrać dwie drogi:

- przygotuj lakier jakimś cleanerem pod sealanty (firmowy to będzie Paintwork Polish Enhancer) na to Deep Gloss Paint Sealant 3.0 i finito.

- przeleć lakier cleanerem do wosków naturalnych (wcale nie musi być SVa) i na to Onyx

 

Porównaj co Ci bardziej podchodzi i stosuj ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za odpowiedz :). To polaczenie to dla mnie forma eksperymentu. Sealantu nie chce polozyc dla trwalosci ale dla efektu, slyszalem ze ten sealant zapewnia wyjatkowo dobry weet look jak na sealanty, a wlasnie go mam. Chcialem polozyc pod wosk liczac na zsumowanie sie efektu Wolfganga i Onyxa. Ale tak jak piszesz chyba daruje sobie ta pierwsza warstwe skoro nie bedzie roznicy w wygladzie pomiedzy Wolfgangiem i Onyxem a samym Onyxem. Tez watpilem w to ze jakikolwiek Sealant podbije efekt badz co badz SV. Oczywiscie przed tym pelen proces, piana, glinka, cleaner, BH i dopiero na to powloka. Wielkie dzieki za odpowiedz :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za odpowiedz :). To polaczenie to dla mnie forma eksperymentu. Sealantu nie chce polozyc dla trwalosci ale dla efektu, slyszalem ze ten sealant zapewnia wyjatkowo dobry weet look jak na sealanty, a wlasnie go mam. Chcialem polozyc pod wosk liczac na zsumowanie sie efektu Wolfganga i Onyxa. Ale tak jak piszesz chyba daruje sobie ta pierwsza warstwe skoro nie bedzie roznicy w wygladzie pomiedzy Wolfgangiem i Onyxem a samym Onyxem. Tez watpilem w to ze jakikolwiek Sealant podbije efekt badz co badz SV. Oczywiscie przed tym pelen proces, piana, glinka, cleaner, BH i dopiero na to powloka. Wielkie dzieki za odpowiedz :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy myjka parowa doczysci felgi od wewnątrz (na aucie), jak blisko musi być dysza? Felgi mają skomplikowany wzór (mnóstwo ramion), obejdzie się bez zdejmowania? (pewnie nie ;))

Samą parą nie ruszysz,szczoteczka na głowicy i da radę ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy myjka parowa doczysci felgi od wewnątrz (na aucie), jak blisko musi być dysza? Felgi mają skomplikowany wzór (mnóstwo ramion), obejdzie się bez zdejmowania? (pewnie nie ;))

Samą parą nie ruszysz,szczoteczka na głowicy i da radę ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy myjka parowa doczysci felgi od wewnątrz (na aucie), jak blisko musi być dysza? Felgi mają skomplikowany wzór (mnóstwo ramion), obejdzie się bez zdejmowania? (pewnie nie ;))

Samą parą nie ruszysz,szczoteczka na głowicy i da radę ;)

A to chyba prościej zdjąć, i Ironx ;) myslalem, ze jest wersja dla leniuchów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy myjka parowa doczysci felgi od wewnątrz (na aucie), jak blisko musi być dysza? Felgi mają skomplikowany wzór (mnóstwo ramion), obejdzie się bez zdejmowania? (pewnie nie ;))

Samą parą nie ruszysz,szczoteczka na głowicy i da radę ;)

A to chyba prościej zdjąć, i Ironx ;) myslalem, ze jest wersja dla leniuchów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam nadkola z blachy lakierowane :o

chciałbym je zabezpieczyć przed asfaltem i innymi świństwami przenoszonymi przez opony powłoka kwarcową ale w związku z tym , że jest to powierzchnia lakierowana to chętnie wydobył bym głębie koloru z lakieru jakimś woskiem ( kolor czarny czyli chyba najlepiej była by Carnauba :P ) pytanie jaka kolejność , najpierw wosk a potem powłoka czy na odwrót i czy taka mieszanka ma sens głównie chodzi o łatwość mycia i efektowny wygląd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam nadkola z blachy lakierowane :o

chciałbym je zabezpieczyć przed asfaltem i innymi świństwami przenoszonymi przez opony powłoka kwarcową ale w związku z tym , że jest to powierzchnia lakierowana to chętnie wydobył bym głębie koloru z lakieru jakimś woskiem ( kolor czarny czyli chyba najlepiej była by Carnauba :P ) pytanie jaka kolejność , najpierw wosk a potem powłoka czy na odwrót i czy taka mieszanka ma sens głównie chodzi o łatwość mycia i efektowny wygląd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy myjka parowa doczysci felgi od wewnątrz (na aucie), jak blisko musi być dysza? Felgi mają skomplikowany wzór (mnóstwo ramion), obejdzie się bez zdejmowania? (pewnie nie ;))

Samą parą nie ruszysz,szczoteczka na głowicy i da radę ;)

A to chyba prościej zdjąć, i Ironx ;) myslalem, ze jest wersja dla leniuchów.

Ja używam w trakcie z pomocą chemii,jest kosa :-]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy myjka parowa doczysci felgi od wewnątrz (na aucie), jak blisko musi być dysza? Felgi mają skomplikowany wzór (mnóstwo ramion), obejdzie się bez zdejmowania? (pewnie nie ;))

Samą parą nie ruszysz,szczoteczka na głowicy i da radę ;)

A to chyba prościej zdjąć, i Ironx ;) myslalem, ze jest wersja dla leniuchów.

Ja używam w trakcie z pomocą chemii,jest kosa :-]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie chce kupic miernik lakier do 200zl w celu uzycia przy ewentualnym zakupie auta..

 

Co sadzice o tych

http://allegro.pl/miernik-tester-lakier ... 03708.html

http://allegro.pl/miernik-tester-czujni ... 01407.html

 

Od ponad roku mam i używam GL-8 (ten z pierwszego linku). Kupiłem właśnie do pomocy przy zakupie auta, teraz używam przy sprawdzaniu grubości lakieru przy korektach. Jedyną wadą jest estetyka wykonania obudowy. Funkcjonalnie sprawdza się w 100%, a funkcja asystenta jest bardzo pomocna przy szybkim sprawdzaniu. Polega na tym, że pokazuje grubość lakieru i od razu jej interpretację: CIENKI, OK, 2xLAK, KIT!. Jest bardzo dokładny, trzeba sobie tylko co jakiś czas kalibrować (ma płytkę do tego w zestawie). Pozwolił mi uchronić się przed kilkoma "bezwypadkowymi" paździerzami. Przez ten rok nie miałem z nim jakichkolwiek problemów. Polecam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie chce kupic miernik lakier do 200zl w celu uzycia przy ewentualnym zakupie auta..

 

Co sadzice o tych

http://allegro.pl/miernik-tester-lakier ... 03708.html

http://allegro.pl/miernik-tester-czujni ... 01407.html

 

Od ponad roku mam i używam GL-8 (ten z pierwszego linku). Kupiłem właśnie do pomocy przy zakupie auta, teraz używam przy sprawdzaniu grubości lakieru przy korektach. Jedyną wadą jest estetyka wykonania obudowy. Funkcjonalnie sprawdza się w 100%, a funkcja asystenta jest bardzo pomocna przy szybkim sprawdzaniu. Polega na tym, że pokazuje grubość lakieru i od razu jej interpretację: CIENKI, OK, 2xLAK, KIT!. Jest bardzo dokładny, trzeba sobie tylko co jakiś czas kalibrować (ma płytkę do tego w zestawie). Pozwolił mi uchronić się przed kilkoma "bezwypadkowymi" paździerzami. Przez ten rok nie miałem z nim jakichkolwiek problemów. Polecam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.