miw Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 30 Sierpnia 2013 nieznany15, jeżeli chodzi Ci po głowie zabezpieczenie felg/końcówek wydechu to 476 da radę, ale FK1000 spisze się lepiej
miw Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 30 Sierpnia 2013 nieznany15, jeżeli chodzi Ci po głowie zabezpieczenie felg/końcówek wydechu to 476 da radę, ale FK1000 spisze się lepiej
PleśniaK Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Witam. Czy Onyx nakladany na Deep Gloss Paint Sealant 3.0 to dobre rozwiazanie kiedy chodzi o efekt wizualny? Lakier czarna perla. Na trwalosci mi nie zalezy, i tak woskuje co 2 tygodnie. Pytam bo wiem ze woski SV sa dosc systemowe. Takie polaczenie zagra? Czy moze lepszy efekt wizualny da sam Onyx bez sealantu pod nim.
PleśniaK Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Witam. Czy Onyx nakladany na Deep Gloss Paint Sealant 3.0 to dobre rozwiazanie kiedy chodzi o efekt wizualny? Lakier czarna perla. Na trwalosci mi nie zalezy, i tak woskuje co 2 tygodnie. Pytam bo wiem ze woski SV sa dosc systemowe. Takie polaczenie zagra? Czy moze lepszy efekt wizualny da sam Onyx bez sealantu pod nim.
Moderator Eryczek Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Moderator Zgłoś Opublikowano 31 Sierpnia 2013 PleśniaK, ale do czego zmierzasz Kładziesz na auto sealant, z tego co słyszałem dość trwały i piszesz że nie zależy Ci na trwałości. To czemu go używasz? - widziałem (wąchałem) pracę z nim i do przyjemnych to ona nie należała. Look to kwestia indywidualna ale na czarnej Beemce wyglądał jak FK 1000HT. SV Onyx na Wolfganga, wg mnie nie ma sensu. Looku nie poprawi a i trwałością nie będzie grzeszyć. Proponuję obrać dwie drogi: - przygotuj lakier jakimś cleanerem pod sealanty (firmowy to będzie Paintwork Polish Enhancer) na to Deep Gloss Paint Sealant 3.0 i finito. - przeleć lakier cleanerem do wosków naturalnych (wcale nie musi być SVa) i na to Onyx Porównaj co Ci bardziej podchodzi i stosuj
Moderator Eryczek Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Moderator Zgłoś Opublikowano 31 Sierpnia 2013 PleśniaK, ale do czego zmierzasz Kładziesz na auto sealant, z tego co słyszałem dość trwały i piszesz że nie zależy Ci na trwałości. To czemu go używasz? - widziałem (wąchałem) pracę z nim i do przyjemnych to ona nie należała. Look to kwestia indywidualna ale na czarnej Beemce wyglądał jak FK 1000HT. SV Onyx na Wolfganga, wg mnie nie ma sensu. Looku nie poprawi a i trwałością nie będzie grzeszyć. Proponuję obrać dwie drogi: - przygotuj lakier jakimś cleanerem pod sealanty (firmowy to będzie Paintwork Polish Enhancer) na to Deep Gloss Paint Sealant 3.0 i finito. - przeleć lakier cleanerem do wosków naturalnych (wcale nie musi być SVa) i na to Onyx Porównaj co Ci bardziej podchodzi i stosuj
PleśniaK Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Dzieki za odpowiedz . To polaczenie to dla mnie forma eksperymentu. Sealantu nie chce polozyc dla trwalosci ale dla efektu, slyszalem ze ten sealant zapewnia wyjatkowo dobry weet look jak na sealanty, a wlasnie go mam. Chcialem polozyc pod wosk liczac na zsumowanie sie efektu Wolfganga i Onyxa. Ale tak jak piszesz chyba daruje sobie ta pierwsza warstwe skoro nie bedzie roznicy w wygladzie pomiedzy Wolfgangiem i Onyxem a samym Onyxem. Tez watpilem w to ze jakikolwiek Sealant podbije efekt badz co badz SV. Oczywiscie przed tym pelen proces, piana, glinka, cleaner, BH i dopiero na to powloka. Wielkie dzieki za odpowiedz .
PleśniaK Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Dzieki za odpowiedz . To polaczenie to dla mnie forma eksperymentu. Sealantu nie chce polozyc dla trwalosci ale dla efektu, slyszalem ze ten sealant zapewnia wyjatkowo dobry weet look jak na sealanty, a wlasnie go mam. Chcialem polozyc pod wosk liczac na zsumowanie sie efektu Wolfganga i Onyxa. Ale tak jak piszesz chyba daruje sobie ta pierwsza warstwe skoro nie bedzie roznicy w wygladzie pomiedzy Wolfgangiem i Onyxem a samym Onyxem. Tez watpilem w to ze jakikolwiek Sealant podbije efekt badz co badz SV. Oczywiscie przed tym pelen proces, piana, glinka, cleaner, BH i dopiero na to powloka. Wielkie dzieki za odpowiedz .
Taisho Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Panowie jakie lakiery lakiery maja FIAT konkretnie Grande punto , jechać je miękkimi padami tylko czy można twardszymi ?
Taisho Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Panowie jakie lakiery lakiery maja FIAT konkretnie Grande punto , jechać je miękkimi padami tylko czy można twardszymi ?
jeffik Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Jak wygląda sprawa z korektą lakieru w trudno dostępnych miejscach, np. pod klamkami. Pozostaje jak rozumiem praca ręczna aplikatorem i... no właśnie czym? UC, czy stosujecie coś innego?
jeffik Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Jak wygląda sprawa z korektą lakieru w trudno dostępnych miejscach, np. pod klamkami. Pozostaje jak rozumiem praca ręczna aplikatorem i... no właśnie czym? UC, czy stosujecie coś innego?
Emek Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Czy myjka parowa doczysci felgi od wewnątrz (na aucie), jak blisko musi być dysza? Felgi mają skomplikowany wzór (mnóstwo ramion), obejdzie się bez zdejmowania? (pewnie nie )
Emek Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Czy myjka parowa doczysci felgi od wewnątrz (na aucie), jak blisko musi być dysza? Felgi mają skomplikowany wzór (mnóstwo ramion), obejdzie się bez zdejmowania? (pewnie nie )
kubik Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Czy myjka parowa doczysci felgi od wewnątrz (na aucie), jak blisko musi być dysza? Felgi mają skomplikowany wzór (mnóstwo ramion), obejdzie się bez zdejmowania? (pewnie nie ) Samą parą nie ruszysz,szczoteczka na głowicy i da radę
kubik Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Czy myjka parowa doczysci felgi od wewnątrz (na aucie), jak blisko musi być dysza? Felgi mają skomplikowany wzór (mnóstwo ramion), obejdzie się bez zdejmowania? (pewnie nie ) Samą parą nie ruszysz,szczoteczka na głowicy i da radę
Emek Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Czy myjka parowa doczysci felgi od wewnątrz (na aucie), jak blisko musi być dysza? Felgi mają skomplikowany wzór (mnóstwo ramion), obejdzie się bez zdejmowania? (pewnie nie ) Samą parą nie ruszysz,szczoteczka na głowicy i da radę A to chyba prościej zdjąć, i Ironx myslalem, ze jest wersja dla leniuchów.
Emek Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Czy myjka parowa doczysci felgi od wewnątrz (na aucie), jak blisko musi być dysza? Felgi mają skomplikowany wzór (mnóstwo ramion), obejdzie się bez zdejmowania? (pewnie nie ) Samą parą nie ruszysz,szczoteczka na głowicy i da radę A to chyba prościej zdjąć, i Ironx myslalem, ze jest wersja dla leniuchów.
swampycare Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 31 Sierpnia 2013 mam nadkola z blachy lakierowane chciałbym je zabezpieczyć przed asfaltem i innymi świństwami przenoszonymi przez opony powłoka kwarcową ale w związku z tym , że jest to powierzchnia lakierowana to chętnie wydobył bym głębie koloru z lakieru jakimś woskiem ( kolor czarny czyli chyba najlepiej była by Carnauba ) pytanie jaka kolejność , najpierw wosk a potem powłoka czy na odwrót i czy taka mieszanka ma sens głównie chodzi o łatwość mycia i efektowny wygląd
swampycare Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 31 Sierpnia 2013 mam nadkola z blachy lakierowane chciałbym je zabezpieczyć przed asfaltem i innymi świństwami przenoszonymi przez opony powłoka kwarcową ale w związku z tym , że jest to powierzchnia lakierowana to chętnie wydobył bym głębie koloru z lakieru jakimś woskiem ( kolor czarny czyli chyba najlepiej była by Carnauba ) pytanie jaka kolejność , najpierw wosk a potem powłoka czy na odwrót i czy taka mieszanka ma sens głównie chodzi o łatwość mycia i efektowny wygląd
kubik Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Czy myjka parowa doczysci felgi od wewnątrz (na aucie), jak blisko musi być dysza? Felgi mają skomplikowany wzór (mnóstwo ramion), obejdzie się bez zdejmowania? (pewnie nie ) Samą parą nie ruszysz,szczoteczka na głowicy i da radę A to chyba prościej zdjąć, i Ironx myslalem, ze jest wersja dla leniuchów. Ja używam w trakcie z pomocą chemii,jest kosa
kubik Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Czy myjka parowa doczysci felgi od wewnątrz (na aucie), jak blisko musi być dysza? Felgi mają skomplikowany wzór (mnóstwo ramion), obejdzie się bez zdejmowania? (pewnie nie ) Samą parą nie ruszysz,szczoteczka na głowicy i da radę A to chyba prościej zdjąć, i Ironx myslalem, ze jest wersja dla leniuchów. Ja używam w trakcie z pomocą chemii,jest kosa
pmo Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Panowie chce kupic miernik lakier do 200zl w celu uzycia przy ewentualnym zakupie auta.. Co sadzice o tych http://allegro.pl/miernik-tester-lakier ... 03708.html http://allegro.pl/miernik-tester-czujni ... 01407.html Od ponad roku mam i używam GL-8 (ten z pierwszego linku). Kupiłem właśnie do pomocy przy zakupie auta, teraz używam przy sprawdzaniu grubości lakieru przy korektach. Jedyną wadą jest estetyka wykonania obudowy. Funkcjonalnie sprawdza się w 100%, a funkcja asystenta jest bardzo pomocna przy szybkim sprawdzaniu. Polega na tym, że pokazuje grubość lakieru i od razu jej interpretację: CIENKI, OK, 2xLAK, KIT!. Jest bardzo dokładny, trzeba sobie tylko co jakiś czas kalibrować (ma płytkę do tego w zestawie). Pozwolił mi uchronić się przed kilkoma "bezwypadkowymi" paździerzami. Przez ten rok nie miałem z nim jakichkolwiek problemów. Polecam.
pmo Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Panowie chce kupic miernik lakier do 200zl w celu uzycia przy ewentualnym zakupie auta.. Co sadzice o tych http://allegro.pl/miernik-tester-lakier ... 03708.html http://allegro.pl/miernik-tester-czujni ... 01407.html Od ponad roku mam i używam GL-8 (ten z pierwszego linku). Kupiłem właśnie do pomocy przy zakupie auta, teraz używam przy sprawdzaniu grubości lakieru przy korektach. Jedyną wadą jest estetyka wykonania obudowy. Funkcjonalnie sprawdza się w 100%, a funkcja asystenta jest bardzo pomocna przy szybkim sprawdzaniu. Polega na tym, że pokazuje grubość lakieru i od razu jej interpretację: CIENKI, OK, 2xLAK, KIT!. Jest bardzo dokładny, trzeba sobie tylko co jakiś czas kalibrować (ma płytkę do tego w zestawie). Pozwolił mi uchronić się przed kilkoma "bezwypadkowymi" paździerzami. Przez ten rok nie miałem z nim jakichkolwiek problemów. Polecam.
Taisho Opublikowano 1 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 1 Września 2013 szukam zestawu do swojej pierwszej polerki, jakie pady polecicie dla nowicjusza ? lakier do korekty nie ma głębokich rys, jedynie widoczne pod światło i hologramy. Lakier nie wiem czy twardy czy miękki ( Fiat Grande Punto ).
Rekomendowane odpowiedzi