Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 10,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Opublikowano

Może niech poszuka w necie starych cenników, folderów dotyczących tego modelu i po tym da się wywnioskować. Z reguły na forach konkretnego modelu są takie materiały w pdf czy skany z recenzji w pismach motoryzacyjncyh itp.

Opublikowano
Naklejki z kodami wyposażenia w bagażniku nie ma?

A gdzie tak dokladniej powinna byc ?

Może niech poszuka w necie starych cenników, folderów dotyczących tego modelu i po tym da się wywnioskować. Z reguły na forach konkretnego modelu są takie materiały w pdf czy skany z recenzji w pismach motoryzacyjncyh itp.

Mozna i tak tylko jak odroznic co bylo w pakiecie a co jest opcja?

Opublikowano

faraon3021,

Zazwyczaj na naklejka jest przyklejana do podłogi bagażnika od strony pasażera...

Trzeba podnieść tylko wykładzinę w bagażniku i poszukać

Naklejka ma wymiary na oko 10x10 cm.

Tutaj masz linka do wyglądu tej naklejki i dekodera kodów..

 

K L I K

  • Moderator
Opublikowano
I jakim padem wyprowadzałeś FG400 ;) Jak futrem, to normalne, że są holsy, wtedy może być konieczna 3 etapowa korekta.

KAZDA PORZADNA KOREKTA POWINNA BYC CONAJMNIEJ 3 ETAPOWA.

Opublikowano
KAZDA PORZADNA KOREKTA POWINNA BYC CONAJMNIEJ 3 ETAPOWA.

 

Krzysiu, nie ma co krzyczeć, choć każda porządna korekta powinna być dobrze zrobiona, niekoniecznie przez 3 etapy - to takie moje skromne zdanie, ale ja tam się nie znam :kox:

Opublikowano
I jakim padem wyprowadzałeś FG400 ;) Jak futrem, to normalne, że są holsy, wtedy może być konieczna 3 etapowa korekta.

KAZDA PORZADNA KOREKTA POWINNA BYC CONAJMNIEJ 3 ETAPOWA.

 

Dlaczego???? :o:o:o

Opublikowano

rufus295, Kwazar nie wytrzymuje temperatur zbliżonych do wrzątku. Ja raz się zagapiłem i wlałem wodę prawie już gotującą się i od tamtej pory przed każdym zalaniem muszę ponownie wkładać gumową zatyczkę, bo ciągle wypada :/

  • Moderator
Opublikowano

kolego w innym temacie wrzucił linka do sklepu:

 

 

bardzo spodobały mi się ich butelki i pompki, niestety minimalna ilość do sprzedaży to 100 sztuk :(

nie wie ktoś, czy gdzieś nie ma możliwości nabycia ich produktów w ilościach detalicznych?

  • Moderator
Opublikowano
Krzysiu, nie ma co krzyczeć, choć każda porządna korekta powinna być dobrze zrobiona, niekoniecznie przez 3 etapy

 

Zle sie wyrazilem. Tzn chodzilo mi o to, ze jak sie robi cuttingiem to nalezy pozniej przeprowadzic nastepne 2 etapy - polish i finish.

Uzywanie Menzerny 400 lub 500 i pomijanie polishu, badz finishu nigdy nie da mozliwie najlepszego rezultatu.

 

Oczywiscie na aucie w miare zadbanym sam finish lub polish + finish wystarczy.

No ale umowmy sie, malo kto robi korekte auta, w ktorym to starcza, 95% wszystkich korekt na forum to ostre darcie i to mialem na mysli piszac, ze potrzebne conajmniej 3 etapy.

 

Potem ludzie sie dziwia ze po mocno tnacej pascie nie moga delikatna kombinacja wyciagnac hologramow...

Opublikowano

Koledzy mam na szybie nałożony Rain-X. Auto jest po dłuższej trasie, gdzie zamiast soldnego deszczu była mżawka oraz po jezdzie w nocy są ślady owadów na szybie.

Mam teraz pytanie czym umyć szybę żeby nie zmyć przy okazji NW?

Opublikowano

Ehh muszę się Was poradzić bo sam już nie mam na to siły :dontknow: Jakieś dwa miesiące temu pochlapałem sobie bok samochodu niezidentyfikowaną substancją, przypominającą do złudzenia smołę. Akurat odwiedziałem miejscowy bezdotyk, maznąłem palcem i faktycznie pozostała na nim brązowa maź. Stwierdziłem, że usunę prickbortem przy nastepnym myciu. Niestety poświeciło słoneczko i 2 dni później zrobiła się z tego mocna skorupa, której nie można usunąć. Kolor tego czegoś brązowy, większe plamy na progach, mnóstwo drobnych kropeczek na całym boku. Próbowałem już glinki, polerowania, rozpuszalników, prickborta i chyba wszystkiego co mam w zapasie. Nie wiem już co z tym dalej robić :idea: Może ktoś z Was się już z takim problemem zmagał?

Opublikowano
Ehh muszę się Was poradzić bo sam już nie mam na to siły :dontknow: Jakieś dwa miesiące temu pochlapałem sobie bok samochodu niezidentyfikowaną substancją, przypominającą do złudzenia smołę. Akurat odwiedziałem miejscowy bezdotyk, maznąłem palcem i faktycznie pozostała na nim brązowa maź. Stwierdziłem, że usunę prickbortem przy nastepnym myciu. Niestety poświeciło słoneczko i 2 dni później zrobiła się z tego mocna skorupa, której nie można usunąć. Kolor tego czegoś brązowy, większe plamy na progach, mnóstwo drobnych kropeczek na całym boku. Próbowałem już glinki, polerowania, rozpuszalników, prickborta i chyba wszystkiego co mam w zapasie. Nie wiem już co z tym dalej robić :idea: Może ktoś z Was się już z takim problemem zmagał?

Miałem coś podobnego w poprzednim aucie, z tym, że nie w takiej ilośći. Dokładniej to miałem 3 takie kropki jakbyś palcem dotknął, były zaschnięte i twarde, ale benzyna ekstrakcyjna i mocne darcie szmatą pomogło.

Opublikowano

kupiłem mały pad(80mm), żółty, niby z flexipads, wydaje się dużo twardszy niż biały z flexi albo pomarańczowy scholla, które już wcześniej miałem, też małe, tyle te dwa już troche używane

Opublikowano
Ehh muszę się Was poradzić bo sam już nie mam na to siły :dontknow: Jakieś dwa miesiące temu pochlapałem sobie bok samochodu niezidentyfikowaną substancją, przypominającą do złudzenia smołę. Akurat odwiedziałem miejscowy bezdotyk, maznąłem palcem i faktycznie pozostała na nim brązowa maź. Stwierdziłem, że usunę prickbortem przy nastepnym myciu. Niestety poświeciło słoneczko i 2 dni później zrobiła się z tego mocna skorupa, której nie można usunąć. Kolor tego czegoś brązowy, większe plamy na progach, mnóstwo drobnych kropeczek na całym boku. Próbowałem już glinki, polerowania, rozpuszalników, prickborta i chyba wszystkiego co mam w zapasie. Nie wiem już co z tym dalej robić :idea: Może ktoś z Was się już z takim problemem zmagał?

 

cam00279__746041.jpg

cam00280__756342.jpg

Nie wiem czy masz to samo , ale u Mnie takie coś było . Glinka nie ruszała , paznokieć nie ruszał , ipa,apc . Denaturat rozpuścił to ślicznie

, dodatkowo water spoty ( tryb " woskowanie " nie wytarty przez tydzień )

zredukowały się .

Efekt końcowy gdzie były te skorupy

 

 

cam00283__889740.jpg

cam00282__163636.jpg

Opublikowano

Panowie, ile może kosztować naprawa smart repair Astry H GTC, na każdym elemencie po 2-3 rysy (na długość elementu) do podkładu? Tak orientacyjnie, bo nie jestem w temacie takich napraw ;)

Opublikowano

damiann88, Pewnie około 500zł od elementu, ale ciężko znaleść dobrego fachowca. Dało by się pewnie i bez malowania ale troszkę może być widać.

Opublikowano
Panowie, ile może kosztować naprawa smart repair Astry H GTC, na każdym elemencie po 2-3 rysy (na długość elementu) do podkładu? Tak orientacyjnie, bo nie jestem w temacie takich napraw ;)

 

raczej w malarni nikomu nie będzie się chciało w to bawić i będą "zachęcać" do malowania całych elementów co to dla nich kasa

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.