Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 10,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Opublikowano
są one dosc długie tzn dwie po około 15 cm ale nie są do podkładu

Tak jak koledzy pisali, Megsowe UC.... z tym, że przy tego typu rysach nie liczył bym na jakieś widoczne efekty bez maszyny i pasty typowo cuttingowej! :?

 

PS> Swoop, co się stało z Mazdą!!! O la boga! :shock::shock::shock::dontknow:

... i jeszcze srebrny!! :cry:

Opublikowano

2 szybkie pytanka:

 

1) Co ile odświeżać warstwę wosku na lakierze. Czy można bo dokładnym myciu nałożyć wosk czy należy najpierw usunąć starą warstwę? Jeśli tak to jak? Przeprowadzić pełen proces mycia, z glinką itd. czy jeszcze jakiś dodatkowy zabieg?

 

2) Czy między woskowaniami można odświeżyć powłokę PB BlackHole, która została wcześniej nałożona pod wosk? Czy mija się to z celem, ponieważ jest to warstwa pod woskiem?

 

pozdrawiam

Opublikowano

Witam,

 

Gdybym chciał zaopatrzyć się w amatorski, ale nie tandetny sprzęt do mycia, pielęgnacji i konserwacji auta, tj. myjka ciśnieniowa z osprzętem, pianownica, odkurzacz piorący, pistolet lakierniczy z kompresorem, maszyny polerskie plus reszta komponentów o których nie wspomniałem (z racji bycia laikiem) - ile by mnie taka zabawa kosztowała? Chodzi mi o sprzęt, który posłuży przez lata w ramach indywidualnego, domowego użytku, nie wyłączając możliwości kupna używanych narzędzi. Chcę kupić tanie auto pokroju Golfa II, ale za to wyposażyć właściwie od zera warsztat i zrobić z tego auta coś, co się nada do jazdy.

Opublikowano

Killaz, tak jadąć po taniości:

- myjka 350

- odkurzacz 350

- pistolet z kompresorem 400

- polerka amatorska 250

- bp, pady 200

- pasty 150

- reszta kosemtyków xxx

 

I to tak bardzo optymistycznie :)

Opublikowano

Nie chcę po taniości, chcę jak najlepiej pod względem stosunku jakości do ceny. Mam na to maksymalnie 4500 zł, ale resztę chciałbym przeznaczyć na wyposażenie warsztatu, dlatego mogłoby coś zostać z tej kwoty.

Poza tym podejrzewam, że część pieniędzy mi się zwróci, więc... :ad:

Opublikowano

Witam szanownych

 

Chciałbym skorzystać z możliwości zadania szybkiego pytania i poczekam na "szybką" odpowiedź :)

 

Pytania właściwie mam dwa:

1. Robiłem sobie wczoraj zaprawkę kładłem bazę w rysy- dzisiaj po nocy i połowie dnia chciałem przerzeć to miejsce IPA i ściąć to co się nadlało i okazało się że cała baza się zmyła. Czy to dlatego że za krótko leżała czy może przez to że była na polu przez noc i wilgoć zrobiła swoje ?

 

2. Jak się dobrać do okrągłych, dosyć głębokich rys na lakierze Pasata B5 ? Próbowałem futra i FG400, nie pomagało... Coś mocniejszego a jak tak to co ? czy dłużej pracować ??

 

Z góry dzięki za pomoc.

Opublikowano

Czy mógłby ktoś podpowiedzieć który pad do czego służy ? Dostałem je na ""dzień dziecka" , ale nie wiem którym zacząć a którym kończyć . Mam taki zestaw czy on do czegoś się przyda ?

IMAG0328.jpg

IMAG0330.jpg

IMAG0320.jpg

IMAG0332.jpg

 

 

 

a to lakier CAM00183.jpg

Opublikowano

1 Gąbka (biała) chyba tnąca, 2 to futro (uważaj, mocno tnące na zniszczone lakiery), ostatnia gąbka to finish, czyli na sam koniec. Pasty.... Niestety sie nie nadadzą.

Opublikowano

ale Cię ktoś uszczęśliwił... :mrgreen:

jeśli jesteś amatorem,to nic z tego nie wykorzystasz,no może te czarną gąbkę

Opublikowano
Ma ktoś doświadczenia czy PB Natty's Blue będzie siedział na AB Chery Glaze, bo zrobiłem taką kanapkę dzisiaj :mrgreen:

 

Dałeś Natty's Blue bezpośrednio po nałożeniu Cherry Glaze?

Czy może po nałożeniu AIO wygrzałeś go lub odczekałeś kilka-kilkanaście godzin, następnie wypolerowałeś wypociny i dopiero po tym poszedł wosk?

Opublikowano
Ma ktoś doświadczenia czy PB Natty's Blue będzie siedział na AB Chery Glaze, bo zrobiłem taką kanapkę dzisiaj :mrgreen:

 

Dałeś Natty's Blue bezpośrednio po nałożeniu Cherry Glaze?

Czy może po nałożeniu AIO wygrzałeś go lub odczekałeś kilka-kilkanaście godzin, następnie wypolerowałeś wypociny i dopiero po tym poszedł wosk?

to mnie zaciekawiło... :o ,jak jest prawidłowo ?

Opublikowano
Czy może po nałożeniu AIO wygrzałeś go lub odczekałeś kilka-kilkanaście godzin, następnie wypolerowałeś wypociny i dopiero po tym poszedł wosk?

Nie przesadzajmy ... przecież cherry to nie wosk naturalny .

Opublikowano

gruby_RS, jakie to audi?

pewnie musisz włączyć tryb serwisowy wycieraczek,

z tego co pamiętam to zapłon off i naciskasz manetką na jednorazowe przetarcie wycieraczkami, powinny się zejść do środka szyby żeby móc je podnieść.

  • Administrator
Opublikowano

Ale nie chcą się podnieść bo coś blokuje mechanizm, czy dlatego że zapieraja się o maske ?

Opublikowano

Wujas tak w A6 na siłę szarpał i uszkodził lakier na masce :mrgreen:

 

Trzeba było w kompie najpierw ustawić, że chcesz wycieraczki wymienić :lol:

  • Administrator
Opublikowano

W A3 8L podnoszą się normalnie, w 8P procedura tak jak opisał MarcinN , o ile oczywiście wszystko jest sprawne ;)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.