Skocz do zawartości

Co mnie dziś wkurzyło ?


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 16,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Mozna kombinowac...chuchac...dmuchac...cuda wianki na kiju a i tak pewnego dnia przyjdzie taki piiiiii konserwator powierzchni plaskich i piiiiiii paleta w samochod... :wallbash:201208291042.jpg

cos czuje, ze jutro przysle L4, bo dzis zanim to zobaczylem, nagle poczul sie zle i uciekl na autobus...moze to i lepiej :dontknow::zly::wallbash:

 

Niestey sa dwie wgniotki bo rysy moze zejda :dontknow:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odebrałem auto od lakiernika. Nie dość że oddali dzień później, to robota spierdzielona.

Jedyne co jest ok, to odcień lakieru (ale tym się w mieszalni zajmowali, więc dlatego).

Żeby tego było mało, chcieli oddać ładne autko i na szybko umyli go LUDWIKIEM.

Jutro wash&wax bo auto wygląda jak... :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem wentylator na allegro, oczywiście wszystko ładnie zapakowane itd... Coś mnie pokusiło i zanim zacząłem składać auto postanowiłem sprawdzić na "krótko" czy działa i co ? Cisza... :wallbash: Od razu telefon do gościa... Panie, to musi przejść reklamację u producenta czy pan tego specjalnie nie zepsuł, do tygodnia czasu będzie decyzja jak z reklamacją :thumbdown:

 

Po co miałbym go zepsuć :dontknow:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GracjanS4, sprawdź czy dobrze podłączyłeś, niektóre wentylatory nie chcą się kręcić do tyłu. Tak tylko dla pewności. I życzę powodzenia. Z Allegro zawsze ciężko :?

 

patryczken16, a kompresor ze sprzęgłem czy bez?

 

Pavlik, przyjdzie szpachelek i będzie dobrze...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

patryczken16, są dwa typy napędu kompresorów. Przez elektromagnes i pomiar pomiaru prądu sprzegła i elektryczne sterowanie oraz bezpośrednie połączenie z mechanicznym zabezpieczeniem.

Skoro pisałeś u ukręconej śrubce [lub nakrętce] to obawiam się, że wymiana koła kompresora zakończy się takim samym uszkodzeniem. Bezpośrednie połączenie i zastąpienie nim sprzęgła kompresora wymusze zostało niższym kosztem produkcji oraz prawdopodobnie niższym zużyciem energii (co nie wiąże się tylko z tą operacją). Zerwanie zabezpieczenia oznacza zwiększone obciążenie koła czyli po prostu awarie kompresora. W przypadku Mercedesa wymienia się kompletny kompresor z kołem i nie ma do tego zestawu naprawczego w postaci koła z zabezpieczeniem. Wyłącznie klimatyzacji następuje przez otwarcie zaworu bypassu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Camel-, kolo przykrecane jest do walka glownego ktory idzie przez caly kompresor,na koncu walka jest przetoczenie/zwezka i zaklada sie kolo z zegerem itd,ukrecilo walek glowny przez ktory przekazywana jest moc z kola,calkiem mozliwe ze zatarlo kompresor i dlatego sie zatrzymal i ukrecil walek,co by nie bylo najszybciej wychodzi kupic nowy kompresor i tak zrobie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GracjanS4, a odwrotnie próbowałeś? :mrgreen:

 

Nie ;) Podpinałem zgodnie z wtyczką która wychodzi ze sterownika wentylatorów, odwrotnie nie wsadzę wtyczki bo jest "idiotoodporna" więc po co mi taki wentylator :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

patryczken16, U mnie dzisiaj identyczna usterka, efekt taki sam jak u Ciebie. Koło do wymiany, pasek na szczęście w dobrym stanie. Wizyta w Intercars, koszt 240zł, potem wizyta u mechanika i jutro rano odbieram samochód ze sprawną klimą ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.