Skocz do zawartości

Malowanie felg lakierem bezbarwnym - pytanie.


animalx

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Niedawno zakupiłem komplet felg OZ Superturismo 17" w kolorze biały - po renowacji. Niby wszystko ok, jednak jest małe 'ale'. Felgi pomalowane są proszkowo, a na to położona jest warstwa (lub kilka warstw) lakieru bezbarwnego, ale tylko od strony zewnętrznej. Od strony tarczy bezbarwnego już niestety nie ma.

Czy istnieje możliwość pomalowania felg tylko od strony wewnętrznej lakierem bezbarwnym, czy trzeba od razu malować całość? Zależy mi na zabezpieczeniu felgi od środka przed osadem z kolcków, bo podejrzewam, że w obecnej sytuacji bardzo ciężko go będzie domyć, a na białej feldze będzie wyglądał okropnie. Znajomy polecił mi pomalowanie tego samemu Motipem bezbarwnym, ale wydaje mi się, że długo to nie wytrzyma.

Nie mam doświadczenia w tym temacie dlatego proszę Was o zdanie.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

możesz samą wewnętrzną stronę prysnąć klarem (masz pewnie na nich taki pasek przetłoczony przy krawędzi ramion) więc do niego mógłbyś okleić taśmą i po uprzednim zmatowaniu powierzchni pokryć lakierem bezbarwnym. Zalecałbym jednak pistoletem lakierniczym normalnym lakierem bezbarwnym z utwardzaczem. Trwalszy niż spray.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawa wygląda w ten sposób, że już ktoś odcisnął swoje brudne paluchy, i od przodu wszystko ładnie schodzi po przetarciu ręką, a od środka niestety - trzeba trochę to poszorować, żeby zeszło. Teraz to nie problem, ale sprawa się skomplikuje przy założeniu felg na auto :)

Wygląda to mniej więcej tak (polecam włączyć HD):

http://youtu.be/Bm4yH4gXrkk

 

I jeszcze jedno pytanie. Czy felgi pomaluje mi także lakiernik samochodowy, czy musi to być osoba zajmująca się tylko i wyłącznie felgami?

Znacie kogoś z okolic Gliwic, który by się podjął takiego czegoś? Ew. ile orientacyjnie taka zabawa może kosztować?

Odnośnik do komentarza