Jump to content

korekta lakieru "morka" czym to ugryźć


szczepu
 Share

Recommended Posts

Witam wszystkich.

O temacie trochę poczytałem ale teraz bardziej chodzi mi o rady.

Po lakierowaniu całego samochodu fiat 125p i próbie polerowania go przez lakiernika, nie mam serca oddawać mu samochodu.

 

Jako, że zaczynam zabawę chodzi mi o low budget -> myślełem nad Grapgite i Menzerna 2lub3 etapy. Z polerowaniem nie miałem do czynienia toteż pytam jednoznacznie, czy bez papieru wodnego albo tarcz jeans/sztruks wyrównam strukturę pomarańczy pastami(nowicjusz).

Zdjęcia telefonem bo na cyfrówce nic nie było widać, jeśli nie są wystarczające to dorzuce.

Pacjent ma na sobie 3l akrylu IVAT bez klaru. Na test mam malucha :] Ogólnie samochód ma dużo chromu, i lakier chce zrobić aby było blink blink, czy może lepiej taką korekte komuś zlecić ?

jeśli był taki temat to go nie znalazłem. pozdro

IMAG0604.jpg.ff9906a1f549773e892578f8543f0067.jpg

IMAG0712.jpg.50e86b37194bcfc4d41fd9987d260721.jpg

IMAG0711.jpg.18f4251abdb31f2ecb3ea73be34e9929.jpg

IMAG0709.jpg.a11749baed942021f739023b4c8ab2dd.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Administrator
czy bez papieru wodnego albo tarcz jeans/sztruks wyrównam strukturę pomarańczy pastami(nowicjusz).

 

 

Nie licz na to ;) Żeby brać się za usuwanie morki na lakierze, trzeba trochę przebiegu zrobić maszyną po lakierze , nie jest to w żadnym wypadku zajęcie dla nowicjusza. Poćwicz polerowanie na co najmniej kilku autach i wtedy spróbuj pobawić się padami CarPro z jeansu, zawsze to bezpieczniejsza metoda niż wyciąganie papierów, trudniej coś popsuć , zwłaszcza że nie masz klaru.

Link to comment
Share on other sites

Na test masz malucha.. jeśli jest oryginalny lakier to się zdziwisz jaki jest twardy ;)

Na kredensie będzie bardziej miękko, chyba że był dobrze wygrzany w komorze.

 

Jesli nigdy nie robiles korekty, nie jechałes papierem to nie uważasz, że troche szkoda ryzykować?? zwłaszcza, że chcesz mieć bling bling ;) a nie bling przecierka bling ;)

 

Może faktycznie lepiej zleć to komuś doświadczonemu z forum z Twoich okolic :o

Link to comment
Share on other sites

 

Może faktycznie lepiej zleć to komuś doświadczonemu z forum z Twoich okolic :o

 

raczej bym się skłaniał do takiego rozwiązania. Gdzie pytać/ szukać kogoś odpowiedniego? chodzi tylko o korektę, o jakich pieniądzach taka rozmowa?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Żeby brać się za usuwanie morki na lakierze, trzeba trochę przebiegu zrobić maszyną po lakierze , nie jest to w żadnym wypadku zajęcie dla nowicjusza.
Jesli nigdy nie robiles korekty, nie jechałes papierem to nie uważasz, że troche szkoda ryzykować??

 

Panowie, jak się nie przewrócisz to się nie nauczysz :|:|:-]

 

szczepu, przecież to fiacicho to nie BMW M5 za 300 000 PLN. Jest na razie warty tyle co bak paliwa ;)

Ja bym spróbował na jednym z elementów, który ewentualnie można łatwo zdemontować i w razie "w" pomalować powtórnie. Przychodzi mi na myśl klapa bagażnika.

Jedyne w co bym się zaopatrzył to miernik lakieru i taki wskaźniczek laserowy do oślepiania pilotów samolotów. :D

Kurde gdzieś na DW chyba był dokładnie opisany temat z ogromem zdjęć. Nie mogę znaleźć teraz, ale jak znajdę wrzucę linka.

 

Podpytaj też kolegę Gruby_RS o jakieś porady, w dziale PSB znajdziesz jego relację z miziania Żuka :D

 

Ja tam trzymam kciuki za Ciebie, powodzenia :good:

Link to comment
Share on other sites

Podpytaj też kolegę Gruby_RS o jakieś porady, w dziale PSB znajdziesz jego relację z miziania Żuka

 

:acute: po tym (niedokończonym) mizianiu, to wiem tyle, że nic nie wiem :lol:8-)

 

EDIT: wiem tylko tyle: albo robimy lustro na 100%, 3mm do rantów - tylko to naprawdę wyższa szkoła jazdy, albo zapominamy że jest mora i jeźdźimy dalej :|

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
szczepu, przecież to fiacicho to nie BMW M5 za 300 000 PLN. Jest na razie warty tyle co bak paliwa ;)
pomijasz wartość sentymentalną która jest jeszcze nie oszacowana ;D
EDIT: wiem tylko tyle: albo robimy lustro na 100%
albo nie robić wcale

pierwszy samochód jaki miałem też biały i też fiat potraktowałem wodnym 2500 i jak dla laika to kolor ekstra się ożywił ale to nie ta liga , nie te materiały, także się nie liczy. jedyne co pamiętam to łatwo krawędzie się przecierały. także na razie passuje. Mam tutaj niby dużo marginesu ale najpierw będę się uczył na malaczu.

 

ewentualnie może ktoś z forumowiczów się podejmie, pas przedni jest do poprawy lakierniczej . Mogę podrzucić samochód w promieniu 100km od tarnowa. nie mam ciśnienia bo narazie będę jeździł takim.

 

dzięki wszystkim za rady

 

Gdzieś kiedyś widziałem fajny temat gdzie bodajże MrCleaner pokazywał zdjęcia z usuwania skóry pomarańczy za pomocą pasty matujące scholl S0

 

Edit: o mam

http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=606

już czytam pozdro
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.