Jump to content

Recommended Posts

Posted

No więc stało się, okleiliśmy auto matową folią. Pytanie co dalej, jeśli ktoś zawsze był we frakcji błysku i nagle coś mu się odmieniło?

To, że na aucie jest folia, nie znaczy jeszcze, że ma być brudne i zaniedbane. A zwłaszcza, że folia niezabezpieczone genialnie wprost przyjmuje brud, który świetnie się nią wgryza i zostaje na długo.

Czym więc zabezpieczyć auto z folią? Z testów wynika, że absolutnie nie każdy wosk się do tego nadaje. Znaczna część popularnych produktów zostawia smugi, zmienia mat w satynę lub nie daje się dobrze rozprowadzić na powierzchni.

 

Z odpowiedzią przychodzi znany z innych testów CQuartz DLux.

Produkt dedykowany do wszelakich tworzyw sztucznych, także na folii sprawdza się znakomicie, chroniąc ją przed osadzaniem się zanieczyszczeń, wżeraniem brudu w pory przy tej samej okazji zapewniając świetny efekt wizualny.

 

A więc do rzeczy:

 

Auto myjemy, oczyszczamy i odtłuszczamy, przed samą aplikacją stosując Car Pro Eraser.

 

DSC_1042800x531.jpg

 

DSC_1045800x531.jpg

 

 

Po aplikacji DLux:

 

DSC_1058800x531.jpg

 

DSC_1059800x531.jpg

 

DSC_1061800x531.jpg

 

DSC_1062800x531.jpg

 

DSC_1066800x531.jpg

 

DSC_1068800x531.jpg

 

Obszar po lewej stronie kadru to DLux, po prawej jeden z spray sealantów..(nie reload).

 

DSC_1072800x531.jpg

 

Kropelkowanie DLux-a

 

DSC_1077800x531.jpg

 

DSC_1081800x531.jpg

 

DSC_1089800x531.jpg

 

DLux sprawdza się również na folii typu carbon, nawet tej z mocną strukturą, tzw. 3D ;)

 

DSC_1093800x531.jpg

 

DSC_1094800x531.jpg

 

DSC_1095800x531.jpg

 

 

I jeszcze kilka zdjęć kropelek

 

DSC_1113800x531.jpg

 

DSC_1112800x531.jpg

 

DSC_1118800x531.jpg

 

 

Zalety:

 

- nie "nabłyszcza" matów;

- bardzo mocno nasyca kolor;

- świetnie kropelkuje;

- wedle wcześniejszych doświadczeń będzie baaardzo trwały;

- nie zostawia smug;

- praktycznie nie trzeba go docierać;

- zabezpieczenie nim matowego auto jest tańsze niż zwykłego lakieru CQuartzem!

 

Wady:

 

- wymaga uważnej i precyzyjnej aplikacji;

- wystarcza "na raz";

- powierzchnię trzeba przygotować równie dokładnie jak przed CQ czy CQ UK.

Posted

Dzięki za test! Ostatnio mi chodziło właśnie po głowie czy któraś z powłok nadaje się na folie i nie przyszło mi do głowy, że właśnie DLUX może się do tego nadawać :)

Posted

julian,

Ile buteleczek trzeba zużyć żeby zabezpieczyć całe auto? Przykładowo taka trójka jak na zdjęciach.

Czy następna warstwa coś daje czy jedna wystarczy?

Posted

julian, super rezultat ! Efekt bardzo na plus, wydaje mi się że pożądany na tego typu foliach - podkreśla przetłoczenia i załamania karoserii, nie nabłyszczając niepotrzebnie folii. CQuartz DLUX po raz kolejny zaskakuje na plus :good: Jak już kiedyś pisałem, dla mnie to fenomenalny produkt.

 

 

rickson, buteleczka 30ml pójdzie, sądzę że będzie to 1 warstwa.

Posted

rickson, jedna 30ml powinna być wystarczająca. Zużycie wydaje się być nieco większe niż w wypadku klasycznego CQ, ale bez przesady. Produkt trzeba dobrze rozcierać, nie tylko położyć.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.