M4ciek Opublikowano 1 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 1 Maja 2013 jak na moje to za dużo pasty... stąd problemy z wypracowaniem
SzaKal Opublikowano 1 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 1 Maja 2013 The Shade, Pasty typu finish nie da się praktycznie wypracować do końca, a co dopiero menzerne 4000, pracujesz tak długo aż nie ma hologramów
The Shade Opublikowano 2 Maja 2013 Autor Zgłoś Opublikowano 2 Maja 2013 Witam! Mam taki przypadek, przyjechała do mnie Skoda Felicia szwagierki, lakier wygląda jak na zdjęciu. Od razu wziąłem futro + menzerna 500. Futro i pady barwią mi na kolor lakieru, czy to normalne? Pozdro
The Shade Opublikowano 2 Maja 2013 Autor Zgłoś Opublikowano 2 Maja 2013 Tak wygląda maska po 2h walki pozapychało mi 3 pady i 1 futro. Mam jeszcze takie pytanie: Jak jadę średnim zestawem czyli pomarańczowa gąbka od Lare i menzerna 2500 to na początku pasta ładnie się rozprowadza a po chwili maszyna zaczyna wyć, lakier się bardzo mocno nagrzewa, pasta zastyga i się roluje. Próbowałem zwiększać prędkość, zmniejszać, zmniejszać docisk spryskiwać wodą i za bardzo nic nie pomaga. Czemu się tak dzieje? Da się jakoś temu przeciwdziałać ?
The Shade Opublikowano 4 Maja 2013 Autor Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2013 No zlituj się ktoś i napisz czy spotkaliście się z takim problemem? chodzi o to że (u mnie tak się dzieje przy pomarańczowym padzie od lare i menzernie 2500 ) polerka zaczyna skakać tak, że nie idzie robić normalnych przejazdów a jak się maszynę dociśnie to lakier bardzo się grzeje a pasta się roluje i wyskakuje spod pada.
radekn Opublikowano 4 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2013 Sam spotykam się z takim problemem na twardym padzie, ale napisz jeszcze - na jakiej wielkości obszarze pracujesz?
The Shade Opublikowano 4 Maja 2013 Autor Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2013 Takim jak zaleca się do polerki, czyli kwadrat 40x40 cm oczywiście nie latam z linijką, raz zmierzyłem a teraz orientacyjnie.
Swoop Opublikowano 4 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2013 Tak wygląda maska po 2h walki pozapychało mi 3 pady i 1 futro. pomarańczowa gąbka od Lare i menzerna 2500 to na początku pasta ładnie się rozprowadza a po chwili maszyna zaczyna wyć, lakier się bardzo mocno nagrzewa, pasta zastyga i się roluje IMO to za dużo pasty dajesz
M4ciek Opublikowano 4 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2013 za dużo pasty, tak jak Paweł napisał... a może - to co mi pierwsze przyszło na myśl - trafiłeś na "sticky paint"? spróbuj dorzucić troszkę tłustszej, finishowej pasty
g.pajak Opublikowano 4 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2013 IMO to za dużo pasty dajesz za dużo pasty, tak jak Paweł napisał +1, tak jak przedmówcy napisali, ale dodatkowo jak na moje, może być jeszcze do tego zapchany pad - nie wchłaniający ewentualnego nadmiaru pasty i cząsteczek ciętego lakieru. Ja co kilka przejazdów płuczę pada bieżącą wodą i "wiruję" na najwyższych obrotach polerki przez ok 1-2 minuty. We wiadrze oczywiście... Naprawdę ułatwia to życie, spróbuj
The Shade Opublikowano 4 Maja 2013 Autor Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2013 dziękuję za porady na pewno spróbuję
The Shade Opublikowano 24 Maja 2013 Autor Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2013 Witam serdecznie! Ostatnio kupiłem w showcarshine "CAR PRO ORANGE PEEL REMOVAL PAD - DENIM 135MM" po 2,5h walki z pomarańczową skórką udało mi się osiągnąć taki efekt. Czy da się wyciągnąć coś z tego więcej ? pad po tym zabiegu i 1 praniu wygląda tak
bienek Opublikowano 24 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2013 Zobacz miernikiem ile masz lakieru to się dowiesz czy możesz jeszcze się bawić w zdzieranie mory czy będzie już to niebezpieczne. Teoretycznie da się zrobić lustro a tutaj tego nie widać chciaż zbyt dużej mory już nie ma.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się