Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jak na moje to za dużo pasty... stąd problemy z wypracowaniem

Opublikowano

The Shade, Pasty typu finish nie da się praktycznie wypracować do końca, a co dopiero menzerne 4000, pracujesz tak długo aż nie ma hologramów ;)

Opublikowano

Witam!

Mam taki przypadek, przyjechała do mnie Skoda Felicia szwagierki, lakier wygląda jak na zdjęciu. Od razu wziąłem futro + menzerna 500. Futro i pady barwią mi na kolor lakieru, czy to normalne?

Pozdro

f3.JPG

f2.JPG

f1.JPG

Opublikowano

Tak wygląda maska po 2h walki :) pozapychało mi 3 pady i 1 futro.

Mam jeszcze takie pytanie:

Jak jadę średnim zestawem czyli pomarańczowa gąbka od Lare i menzerna 2500 to na początku pasta ładnie się rozprowadza a po chwili maszyna zaczyna wyć, lakier się bardzo mocno nagrzewa, pasta zastyga i się roluje. Próbowałem zwiększać prędkość, zmniejszać, zmniejszać docisk spryskiwać wodą i za bardzo nic nie pomaga. Czemu się tak dzieje? Da się jakoś temu przeciwdziałać ?

 

 

f4.JPG

Opublikowano

No zlituj się ktoś i napisz czy spotkaliście się z takim problemem?

chodzi o to że (u mnie tak się dzieje przy pomarańczowym padzie od lare i menzernie 2500 )

polerka zaczyna skakać tak, że nie idzie robić normalnych przejazdów a jak się maszynę dociśnie to lakier bardzo się grzeje a pasta się roluje i wyskakuje spod pada.

Opublikowano

Takim jak zaleca się do polerki, czyli kwadrat 40x40 cm

oczywiście nie latam z linijką, raz zmierzyłem a teraz orientacyjnie.

Opublikowano
Tak wygląda maska po 2h walki :) pozapychało mi 3 pady i 1 futro.

 

pomarańczowa gąbka od Lare i menzerna 2500 to na początku pasta ładnie się rozprowadza a po chwili maszyna zaczyna wyć, lakier się bardzo mocno nagrzewa, pasta zastyga i się roluje

 

IMO to za dużo pasty dajesz

Opublikowano

za dużo pasty, tak jak Paweł napisał... a może - to co mi pierwsze przyszło na myśl - trafiłeś na "sticky paint"?

 

spróbuj dorzucić troszkę tłustszej, finishowej pasty :o

Opublikowano
IMO to za dużo pasty dajesz
za dużo pasty, tak jak Paweł napisał

 

+1, tak jak przedmówcy napisali, ale dodatkowo jak na moje, może być jeszcze do tego zapchany pad - nie wchłaniający ewentualnego nadmiaru pasty i cząsteczek ciętego lakieru.

 

Ja co kilka przejazdów płuczę pada bieżącą wodą i "wiruję" na najwyższych obrotach polerki przez ok 1-2 minuty. We wiadrze oczywiście... ;)

 

Naprawdę ułatwia to życie, spróbuj :good:

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam serdecznie!

 

Ostatnio kupiłem w showcarshine "CAR PRO ORANGE PEEL REMOVAL PAD - DENIM 135MM"

 

 

 

pt.jpg

pp.jpg

 

po 2,5h walki z pomarańczową skórką udało mi się osiągnąć taki efekt. Czy da się wyciągnąć coś z tego więcej ?

 

fot1.jpg

fot2.jpg

 

 

pad po tym zabiegu i 1 praniu wygląda tak

fot4.jpg

Opublikowano

Zobacz miernikiem ile masz lakieru to się dowiesz czy możesz jeszcze się bawić w zdzieranie mory czy będzie już to niebezpieczne. Teoretycznie da się zrobić lustro a tutaj tego nie widać chciaż zbyt dużej mory już nie ma.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.