kuba_zgr Opublikowano 4 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 4 Stycznia 2013 Puki nie sprawdzisz to się nie dowiesz ale ja bym nie polecał wrzucać politury przed Hartglanz'a.
Altay Opublikowano 6 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2013 Ehhh, liczylem, ze mam zabezpieczony samochod juz do konca "zimy", a dzisiaj takie rozczarowanie Wosk nalozony byl w niskich temperaturach (ok.8*) pod golym niebiem bez przesadnego spuszczania sie. Samochod zrobil przez ten czas okolo 500km, nie jest garazowany, 3 razy dostalo mu sie proszkiem. Dzis od rana pada deszcz, wpadlem na pomysl poobserwowania kropelek, jednak kiedy wyszedlem moim oczom ukazala sie niemal tafla wody na masce Pomyslalem, ze wosk sie "zapchal", wiec szybko myk na bezdotyk, prewash, odprowadzanie wody prawie zerowe, potem 2 wiaderka, wytarcie do sucha i co zobaczylem ? : Uploaded with ImageShack.us Na fotce wyszedl i tak korzystnie Dokladnie 6 miesiecy temu kladlem na inny samochod FK1000p, do dzis trzyma, niezle odprowadza wode i kropelkuje, a kladlem na niewyglinkowany samochod, bez cleanera czy ipy. Trzeba bedzie kupic znowu rekinka
blaszczu Opublikowano 11 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 11 Stycznia 2013 Używał ktoś może dedykowanego cleanera?
LoozaQ Opublikowano 30 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 30 Stycznia 2013 Aktualizacja po miesiącu od aplikacji: Samochód nie myty od tamtego czasu, 3 tygodnie temu opłukany demineralizowaną na bezdotyku, żadnych wspomagaczy, samochód głownie stał pod pierzynką śnieżno-lodową, zrobił tylko 350km od czasu mycia. Dzisiejszy deszczowy kropling. Doopy nie urywa, ale i tragedii też nie ma. Kiedy mycie?? W bliżej nieokreślonej przyszłości.
DS_Tomek Opublikowano 30 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 30 Stycznia 2013 Aktualizacja po miesiącu od aplikacji:Samochód nie myty od tamtego czasu, 3 tygodnie temu opłukany demineralizowaną na bezdotyku, żadnych wspomagaczy, samochód głownie stał pod pierzynką śnieżno-lodową, zrobił tylko 350km od czasu mycia. Dzisiejszy deszczowy kropling. Doopy nie urywa, ale i tragedii też nie ma. Kiedy mycie?? W bliżej nieokreślonej przyszłości. Obrazek Obrazek Prawdę mówiąc wygląda to bardzo słabo, ale nie do końca zrozumiałem, czy to są krople na brudnym samochodzie ?
Carire Opublikowano 30 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 30 Stycznia 2013 DS_Tomek, z tego co widac wnioskuje że chyba brudny jest
soll Opublikowano 30 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 30 Stycznia 2013 Dzisiejszy deszczowy kropling. Na to wygląda
DS_Tomek Opublikowano 30 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 30 Stycznia 2013 W takim razie zdjęcia nie wnoszą zbyt wiele do tematu, ale nie spodziewałbym się rewelacji po umyciu...
Carire Opublikowano 30 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 30 Stycznia 2013 LoozaQ, daj foty po myciu dla porównania chociaż tak jak DS_Tomek, pisze rewelacji nie będzie
dzinkins Opublikowano 31 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 31 Stycznia 2013 Faktycznie słabo - u mnie wytrwał ok 6k km, co zostało to zmyłem i poszło coś innego
soll Opublikowano 31 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 31 Stycznia 2013 co zostało to zmyłem Zmyłeś, czy usunąłeś chemicznie/maszynowo?
Carire Opublikowano 31 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 31 Stycznia 2013 dzinkins, co położyłeś ciekawego?
dzinkins Opublikowano 31 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 31 Stycznia 2013 co zostało to zmyłem Zmyłeś, czy usunąłeś chemicznie/maszynowo? Piana + mocna chemia (Truck cleane ) , glinka, mycie, IPA - to wystarczyło
Siwy Opublikowano 27 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 27 Lutego 2013 Dzis kladlem Einszett Hartglanz na maske razem z PNS i DG 105. Aplikacja rzeczywiscie naprawde prosta. Nie trzeba dawac duzo produktu, wystarczy kropelka i prawie pol maski mozna tym obleciec. Einszett Hartglanz wyroznia sie sliskoscia. Pod tym wzgledem (jak i aplikacji) jest najlepszy z testowanej trojki. Zobaczymy jak wypadnie w trasie
tukolarz Opublikowano 27 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 27 Lutego 2013 Siwy, w jakich warunkach kładłeś te sealant-y? Odczekałeś przynajmniej 12 h w temperaturze powyżej 10-15 stopni przed wyjazdem z garażu? 105 jest np. mega śliska, ale dopiero po pełnym związaniu (curing time). PNS nie zostawił delikatnych hologramów po wytarciu?
Siwy Opublikowano 27 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 27 Lutego 2013 Nalozylem je 2h temu w temp nie okolo 12-13st. Auto w takich warunkach przenocuje, jutro o 7 wyjezdzam w trase. DG uzywalem do tej pory takze wiem jak sie zachowuje. Dlatego pozwolilem sobie na porownanie sliskosci, chociaz po przeleceniu mf od prawej do lewej po elemencie ta cecha wyczuwalna jest najwyrazniej.
tukolarz Opublikowano 27 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 27 Lutego 2013 Siwy, spoko. Tak pytam, bo ja zauważyłem, że jedne sealanty są śliskie zaraz po aplikacji, a drugie po prostu "dojrzewają" i ten aspekt różnicy w śliskości się po prostu zmienia w dość zauważalny sposób... oczywiście jeśli przestrzegamy prawideł dotyczących aplikacji .
Siwy Opublikowano 18 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 18 Marca 2013 Dzis pierwszy raz od nalozenia 1Z Einszett Hartglanz oplukalem auto. Woda na czesci z PNS calkiem inaczej rozklada sie niz na DG 105 i 1Z Einszett Hartglanz (typowo sealant-owskie odprowadzaie wody). Uzylem piany Tenzi Truck, niestety tytulowy bohater oslabl po zadzialaniu ta piana. Na czesci z PNS i DG 105 nie zauwazylem zadnego pogorszenia dzialania
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się