kanar Opublikowano 8 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 Jak to jest oryginalna pianownica PA to albo źle wyregulowana albo bijesz w nią za małym ciśnieniem bo strasznie słaba ta piana wychodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mihnova Opublikowano 8 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 golden0282, fajna relacja z odszczurzania Toyki Szkoda tylko, że pasażer prowadzi PS. Pamiętam, że w Technikum miałem widok z okna na jedną taką Celice o krwisto czerwonym lakierze. Codziennie patrzyliśmy i podziwialiśmy piękne auto. Jakie było nasze zdziwienie, gdy pewnego pięknego dnia, powolutku podszedł do niego dziadzia, na oko 65 - 70 lat. Z dużym spokojem wsiadł do środka, powiercił się z 5 minut w fotelu, zapiął pasy po czym odjechał z piskiem opon Miał dziadzia werwę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raku Opublikowano 8 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 Te felgi nowe raczej nie były świeżo przed tym jak auto zaczęło być nieużywane.. Ta jedna jest strasznie krzywa Świetne wyposażenie w takim aucie a efekt pracy rewelacyjny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
golden0282 Opublikowano 8 Października 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 Jak to jest oryginalna pianownica PA to albo źle wyregulowana albo bijesz w nią za małym ciśnieniem bo strasznie słaba ta piana wychodzi. Za pianownice zapłaciłem 60 euro , co do jej oryginalności to trudno cokolwiek mi powiedzieć, byłem wściekły widząc taką piane na aucie , próbowałem różnych kombinacji efekt był zawsze podobny , W sumie na te próby poszło mi chyba ze 3 litry piany . Dopiero piana VP dała zadowalający efekt , chociaż to też nie jest to co tak naprawdę bym oczekiwał . Jeszcze popróbuję coś usprawnić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sabat Opublikowano 8 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 Piękna robota, szkoda teraz że auto po takim czasie będzie lawinowo domagało się wkładu finansowego w gumy, paski itd.. Szacun Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanar Opublikowano 8 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 A ciśnienie na myjce masz ustawione maksymalne? bawiłem się tą pianownicą, co prawda na myjce HD ale była skręcona do 120 bar. Snow foam dawaliśmy około 100-200 (wiele prób), reszta woda i wychodziła piękna śmietana. Zresztą pieniło się wszystko, nawet płyn do szyb Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 8 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 To napewno ten sam samochód? co przed korektą Brawo za prace Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qub@ Opublikowano 8 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 Świetny efekt, gratulacje od młodszego celicowego brata Auto w świetnym stanie, choć oczywiście szkoda, że to nie Carlos Sainz tylk ozwykły alltrack. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
golden0282 Opublikowano 8 Października 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 A ciśnienie na myjce masz ustawione maksymalne? bawiłem się tą pianownicą, co prawda na myjce HD ale była skręcona do 120 bar. Snow foam dawaliśmy około 100-200 (wiele prób), reszta woda i wychodziła piękna śmietana. Zresztą pieniło się wszystko, nawet płyn do szyb Moja myjka to k3.540 nie ma chyba regulacji ciśnienia , jedynie ciśnienie można regulować lancą , którą trzeba zdjąć ,żeby założyć pianownice . Z danych wynika ,że ma 120 bar . Spróbuję jeszcze coś pokombinować . To napewno ten sam samochód? co przed korektą Blachy te same przed i po więc musi być ten sam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyga Opublikowano 8 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 Jakby to powiedzieć... trochę odgrzebałeś kotleta, ale w jakim stylu! Gratulacje, świetny efekt! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fireman Opublikowano 8 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 Po stanie początkowym wiedziałem, że będzie ciekawie, świetna robota Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Camel- Opublikowano 8 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 Ja to szczerze się bałem, że to będzie relacja typu UC na Tricolorze, ale z każdym zdjęciem było coraz ciekawiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miHoo79 Opublikowano 8 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 Jak to mówią: well done, nice turnaround Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeffik Opublikowano 8 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 Autko fajnie odżyło, szczególnie po tylu latach stania gdzieś pod chmurką. Genialna praca. PS. Na jednym zdjęciu felga wydaje mi się krzywa od wewnątrz. Ktoś to jeszcze widzi, czy mam coś ze wzrokiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzinkins Opublikowano 8 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 Fajna robota Poziom forum rośnie Oby tak dalej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SZyBA Opublikowano 8 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 Ja się nie znam ale duży plus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ciastek Opublikowano 8 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 Normalnie jak z DW trochę mchu tu, trochę tam Nie pozostaje nic innego jak Looks good mate Nice reflections Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareme89 Opublikowano 9 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Października 2012 Autko fajnie odżyło, szczególnie po tylu latach stania gdzieś pod chmurką. Genialna praca. PS. Na jednym zdjęciu felga wydaje mi się krzywa od wewnątrz. Ktoś to jeszcze widzi, czy mam coś ze wzrokiem? ja tez widze, mega krzywa. praca super, nic dodac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darjan Opublikowano 10 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Października 2012 Auto świetnie odżyło teraz tylko cieszyć się jazdą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czejzee Opublikowano 12 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Października 2012 auto zupełnie się zmieniło na lepsze. Będę musiał sam zacząć tak dbać.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubexx Opublikowano 12 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Października 2012 Bardzo solidna robota, a było przy czym pracować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekkawa Opublikowano 13 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2012 Czytając tę relację przypomniało mi się jak 4 lata temu po zakupie 126p z 1978 roku podobnie jak autor wyciągałem auto z paronastoletnich zaniedbań Starszego Pana poprzedniego i jedynego właściciela. Potężna satysfakcja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się