Jump to content

Fiat Stilo Blue


Recommended Posts

Witam wszystkich w moim temacie. Gwiazdą główną tego tematu jest Fiat Stilo w kolorze niebieskim w najpiękniejszej wersji nadwoziowej czyli 3 drzwiowej. Rocznik auta to 2003 rok i przebieg to ponad 230 tyś km, a silnik niezniszczalny diesel JTD 115 konny.

 

KOMORA SILNIKA

Relacje zaczynam od komory silnika.

 

Środki użyte to budżetowa chemia więc nie powala, ale moim zdaniem przy silniku w zupełności wystarczy.

 

Użyto:

K2 Akra

APC Daisy

Autoland do plastików (nazwy nie pamiętam) efekt matowy

Pędzelka

Myjka ciśnieniowa Karchera K2.100

 

Do prania wygłuszenia:

Karcher RM519

Odkurzacz piorąca Karcher SE 4001

 

 

No to zaczynamy.

 

Po podniesieniu maski taki widok

 

dsc4697h.jpg

 

Tragedii nie ma, ponieważ na bieżąco stara się dbać, ale nigdy nie miałem czasu na konkretne pucowanko

 

dsc4696k.jpg

 

dsc4695.jpg

 

dsc4704g.jpg

 

dsc4705c.jpg

 

dsc4706z.jpg

 

dsc4707p.jpg

 

No to ściągamy osłony

 

dsc4708u.jpg

 

dsc4709c.jpg

 

dsc4710d.jpg

 

dsc4711i.jpg

 

Wyciągamy akumulator by się podładował przed zimą, a i pod nim brud się znajduje

 

dsc4712iv.jpg

 

dsc4716t.jpg

 

Zabezpieczamy przed zalaniem skrzynkę z przekaźnikami i rozdzielacz

 

dsc4717e.jpg

 

Komputer

 

dsc4718u.jpg

 

Alternator

 

dsc4720.jpg

 

I zaczynamy od mycie maski

 

dsc4729i.jpg

 

dsc4730j.jpg

 

dsc4731i.jpg

 

Wszystkie zakamarki łącznie z zawiasami

 

dsc4732f.jpg

 

dsc4733r.jpg

 

dsc4734m.jpg

 

Z racji braku pomocnika brak zdjęć z prania wygłuszenia, ale efekt jest :good:

 

dsc4736u.jpg

 

dsc4738k.jpg

 

dsc4739a.jpg

 

dsc4740q.jpg

 

dsc4741.jpg

 

dsc4743v.jpg

 

dsc4744z.jpg

 

dsc4748c.jpg

 

A tak wygląda woda po praniu wygłuszenia

 

dsc4750x.jpg

 

Jedziemy dalej. Kielichu gdzie zbiera się najwięcej brudu

 

dsc4754l.jpg

 

I pędzelek

 

dsc4755p.jpg

 

I znów pędzelek

 

dsc4757m.jpg

 

I znów :kox:

 

dsc4758i.jpg

 

I znów :kox:

 

dsc4761i.jpg

 

I znów :kox:

 

dsc4763t.jpg

 

Dobra starczy :)

 

dsc4764.jpg

 

dsc4765f.jpg

 

dsc4766e.jpg

 

dsc4767wg.jpg

 

Jest ładnie więc tak samo druga strona, lecz pędzelka starczy więc efekt końcowy

 

dsc4768h.jpg

 

No to spryskujemy silnik K2

 

dsc4769j.jpg

 

I znów pędzelek :kox:

 

dsc4770g.jpg

 

dsc4774z.jpg

 

No to spłukujemy

 

dsc4775r.jpg

 

dsc4776c.jpg

 

dsc4777d.jpg

 

dsc4778l.jpg

 

dsc4779h.jpg

 

dsc4780.jpg

 

dsc4781p.jpg

 

dsc4782p.jpg

 

dsc4783gr.jpg

 

dsc4787c.jpg

 

dsc4788u.jpg

 

Nigdy nie miałem problemów z elektroniką w tym aucie, ale zapobiegawczo wszystkie widoczne wtyczki pryskam preparatem kontakt do styków

 

dsc4790r.jpg

 

dsc4792a.jpg

 

dsc4793ww.jpg

 

dsc4794y.jpg

 

dsc4795u.jpg

 

dsc4796d.jpg

 

dsc4798n.jpg

 

No i efekt końcowy

 

dsc4799z.jpg

 

dsc4801n.jpg

 

dsc4802p.jpg

 

dsc4803o.jpg

 

dsc4804h.jpg

 

dsc4805i.jpg

 

dsc4806j.jpg

 

dsc4808p.jpg

 

No i zakładamy obudowy które tez zostały dokładnie wymyte, ale brak zdjęć z tej operacji

 

dsc4809a.jpg

 

dsc4810anu.jpg

 

dsc4811t.jpg

 

dsc4812t.jpg

 

dsc4813.jpg

 

dsc4817u.jpg

 

Silnik lśni więc sprawdzam czy nie nałapał przypadkowo jakiś błędów. Ale czyściutki, 0 błędów :good:

 

dsc4822z.jpg

 

Mały bonusik :!::!::!:

 

Dodam jeszcze kilka zdjęć pacjenta po tej operacji podczas szybkiego mycia

 

dsc4823o.jpg

 

dsc4828.jpg

 

dsc4830.jpg

 

dsc4831y.jpg

 

Spłukujemy powierzchowny brud

 

dsc4832u.jpg

 

dsc4833.jpg

 

dsc4834d.jpg

 

dsc4835g.jpg

 

dsc4836n.jpg

 

I mycie na 2 wiadra

 

dsc4837h.jpg

 

dsc4838m.jpg

 

dsc4840x.jpg

 

Spłukujemy i wyjazd z podziemi :evil:

 

dsc4842.jpg

 

dsc4843r.jpg

 

dsc4844qd.jpg

 

dsc4845o.jpg

 

Na foto relacje z dokładnego mycia przyjdzie czas później. W następnej kolejce jest wnętrze, nad którym praca wre. Na smaczek dam jedno zdjęcie

 

dsc4918.jpg

 

Chętnie wysłucham krytykę i uwagi. Długo zastanawiałem się czy wrzucić tą prace nad silnikiem, lecz stwierdziłem, że od czegoś cza zacząć.

 

Pozdrawiam i dziękuje za uwagę.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

fajnie :) od razu inaczej :)

załóż tylko porządny filtr paliwa ... Filtron to nic dobrego .. u mnie w pracy auta tego nie przyjmują, niektóre nie chcą na tym chodzić , lepiej Knechta albo Manna ;) a jak nie to UFI tak jak fabrycznie były też :)

Link to comment
Share on other sites

Przyjemnie się czytało/oglądało te relacje :) Szkoda, że nie miałeś żadnego lepszego zabezpieczenia zamiast Autolanda. W środku masz nawigację czy to taki BC? Na przyszłość jeszcze zwróć uwagę na ostrzenie w aparacie ;)

Link to comment
Share on other sites

będziesz polerował reflektory??

 

Polerował nie, bo mają mikro pęknięcia które na które polerka nie zaradzi, ale będzie zmiana kloszy.

 

fajnie :) od razu inaczej :)

załóż tylko porządny filtr paliwa ... Filtron to nic dobrego ..

 

Ja od zawsze montuje wszystkie filtry z filtrona. Tak jest w tym aucie i było w poprzednich. Nigdy nie narzekałem więc jest ok. Za to co 10tyś km wymieniam wszystkie filtry, nie tylko oleju i powietrza, ale także paliwa i przeciwpyłkowy.

 

Przyjemnie się czytało/oglądało te relacje :) Szkoda, że nie miałeś żadnego lepszego zabezpieczenia zamiast Autolanda. W środku masz nawigację czy to taki BC? Na przyszłość jeszcze zwróć uwagę na ostrzenie w aparacie ;)

 

Musze jakiś środek kupić do tych plastików pod maską, ale jeszcze nie wiem co. Tak jest to fabryczna nawigacja. Co do zdjęć to porwałem narzeczonej lustrzankę, lecz jeszcze nie do końca umiem się nią posługiwać. Po za tym, ciężko z oświetleniem w mojej jaskini.

 

miejscówka fajna :D jak znalazł na detailingową dziuple :ad: gdzie to takie piwnice są??

 

Miejscówka to podziemne garaże. Miejscówka super, lecz nad oświetleniem muszę popracować.

 

No to już będę wiedział jak dokładnie myć u mnie... :) Wypas!

 

BTW. ori xenon, czy tylko mi się wydaje? :P

 

Oczywiście, że ori xenon. Zenona nie uznaje.

Link to comment
Share on other sites

:good:

 

jestem wzrokowcem (a przynajmniej tak mi się wydaje) i dopiero jak to zobaczyłem to się za głowę złapałem ;P

 

kiedy kolejna część ? silnik i wnętrze zawsze najbardziej mi się podobają w pracach :)

Link to comment
Share on other sites

Bardzo fajnie, teraz możesz śmiało cofnąć "szafę" na nasze standardowe 158 tys :D;)

Czekam na cd - zapowiada się ciekawie.... :good:

 

Co do"złego" Filtrona, to szkoda komentować :wallbash: , ale skoro niektórym jedzie olej, no to może filtry też :lol:

 

Ze strony firmy:

 

Jesteśmy dostawcą filtrów do takich firm jak: Volkswagen, General Motors, Ford, Land Rover, Jaguar, Mercedes-Benz, Saab, Lotus, Harley&Davidson, Suzuki, Aston Martin.

 

:lol:

Link to comment
Share on other sites

Bardzo fajnie, teraz możesz śmiało cofnąć "szafę" na nasze standardowe 158 tys :D;)

Czekam na cd - zapowiada się ciekawie.... :good:

 

Co do"złego" Filtrona, to szkoda komentować :wallbash: , ale skoro niektórym jedzie olej, no to może filtry też :lol:

 

Nawet na 100 tyś mógłbym cofnąć, ale po co. Wole się wyróżniać i śmiać w twarz tym co mają zapuszczone fury z przebiegiem 100 tyś w 10 letnim samochodzie co nie chce jechać :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Ładny kolor :good: Powodzenia przy pracy

 

Zakochałem się w tym kolorze. Ale tylko dobrze wygląda jak jest czysty :roll: Dzięki, ale najdłuższa praca, czyli wnętrze zakończona. Jeszcze jutro kilka zdjęć zrobię zakończonej pracy i wrzucę w ten temat :)

Link to comment
Share on other sites

@carquality: skoro skończyłeś wnętrze to już z góry zapytam - jak poszło odpinanie i zapinanie legendarnych poduszkowych kostek pod fotelami? nie obsrało błędami po operacjach?

 

pozdr

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.