carquality Posted September 27, 2012 Report Share Posted September 27, 2012 Witam wszystkich w moim temacie. Gwiazdą główną tego tematu jest Fiat Stilo w kolorze niebieskim w najpiękniejszej wersji nadwoziowej czyli 3 drzwiowej. Rocznik auta to 2003 rok i przebieg to ponad 230 tyś km, a silnik niezniszczalny diesel JTD 115 konny. KOMORA SILNIKA Relacje zaczynam od komory silnika. Środki użyte to budżetowa chemia więc nie powala, ale moim zdaniem przy silniku w zupełności wystarczy. Użyto: K2 Akra APC Daisy Autoland do plastików (nazwy nie pamiętam) efekt matowy Pędzelka Myjka ciśnieniowa Karchera K2.100 Do prania wygłuszenia: Karcher RM519 Odkurzacz piorąca Karcher SE 4001 No to zaczynamy. Po podniesieniu maski taki widok Tragedii nie ma, ponieważ na bieżąco stara się dbać, ale nigdy nie miałem czasu na konkretne pucowanko No to ściągamy osłony Wyciągamy akumulator by się podładował przed zimą, a i pod nim brud się znajduje Zabezpieczamy przed zalaniem skrzynkę z przekaźnikami i rozdzielacz Komputer Alternator I zaczynamy od mycie maski Wszystkie zakamarki łącznie z zawiasami Z racji braku pomocnika brak zdjęć z prania wygłuszenia, ale efekt jest A tak wygląda woda po praniu wygłuszenia Jedziemy dalej. Kielichu gdzie zbiera się najwięcej brudu I pędzelek I znów pędzelek I znów I znów I znów Dobra starczy Jest ładnie więc tak samo druga strona, lecz pędzelka starczy więc efekt końcowy No to spryskujemy silnik K2 I znów pędzelek No to spłukujemy Nigdy nie miałem problemów z elektroniką w tym aucie, ale zapobiegawczo wszystkie widoczne wtyczki pryskam preparatem kontakt do styków No i efekt końcowy No i zakładamy obudowy które tez zostały dokładnie wymyte, ale brak zdjęć z tej operacji Silnik lśni więc sprawdzam czy nie nałapał przypadkowo jakiś błędów. Ale czyściutki, 0 błędów Mały bonusik Dodam jeszcze kilka zdjęć pacjenta po tej operacji podczas szybkiego mycia Spłukujemy powierzchowny brud I mycie na 2 wiadra Spłukujemy i wyjazd z podziemi Na foto relacje z dokładnego mycia przyjdzie czas później. W następnej kolejce jest wnętrze, nad którym praca wre. Na smaczek dam jedno zdjęcie Chętnie wysłucham krytykę i uwagi. Długo zastanawiałem się czy wrzucić tą prace nad silnikiem, lecz stwierdziłem, że od czegoś cza zacząć. Pozdrawiam i dziękuje za uwagę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kemko Posted September 27, 2012 Report Share Posted September 27, 2012 K2 Akra nie arka fajny efekt, powodzenia przy dalszych pracach Link to comment Share on other sites More sharing options...
carquality Posted September 27, 2012 Author Report Share Posted September 27, 2012 K2 Akra nie arka fajny efekt, powodzenia przy dalszych pracach Poprawiono Dzięki. Powodzenie się przyda, bo jeszcze wiele przede mną. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maciej WTN Posted September 28, 2012 Report Share Posted September 28, 2012 Praca bardzo ładna, choć powiem szczerze, że czekam na ciąg dalszy czyli pranie wnętrza i prace nad lakierem Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamilgt Posted September 28, 2012 Report Share Posted September 28, 2012 Super kolor, to chyba mój ulubiony bardzo fajne stilo, czekam na relacje z dalszych prac będziesz polerował reflektory?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted September 28, 2012 Report Share Posted September 28, 2012 fajnie od razu inaczej załóż tylko porządny filtr paliwa ... Filtron to nic dobrego .. u mnie w pracy auta tego nie przyjmują, niektóre nie chcą na tym chodzić , lepiej Knechta albo Manna a jak nie to UFI tak jak fabrycznie były też Link to comment Share on other sites More sharing options...
szymon_k Posted September 28, 2012 Report Share Posted September 28, 2012 piękny egzemplarz, nigdy bym nie powiedział, że Fiat Stilo może tak wyglądać Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomek WRO Posted September 28, 2012 Report Share Posted September 28, 2012 Przyjemnie się czytało/oglądało te relacje Szkoda, że nie miałeś żadnego lepszego zabezpieczenia zamiast Autolanda. W środku masz nawigację czy to taki BC? Na przyszłość jeszcze zwróć uwagę na ostrzenie w aparacie Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukas1986 Posted September 28, 2012 Report Share Posted September 28, 2012 miejscówka fajna jak znalazł na detailingową dziuple gdzie to takie piwnice są?? a stilo fajne, czekamy na dalszy ciąg prac, bo rzeczywiście fajnie się czyta... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tymek Posted September 28, 2012 Report Share Posted September 28, 2012 No to już będę wiedział jak dokładnie myć u mnie... Wypas! BTW. ori xenon, czy tylko mi się wydaje? Link to comment Share on other sites More sharing options...
carquality Posted September 28, 2012 Author Report Share Posted September 28, 2012 będziesz polerował reflektory?? Polerował nie, bo mają mikro pęknięcia które na które polerka nie zaradzi, ale będzie zmiana kloszy. fajnie od razu inaczej załóż tylko porządny filtr paliwa ... Filtron to nic dobrego .. Ja od zawsze montuje wszystkie filtry z filtrona. Tak jest w tym aucie i było w poprzednich. Nigdy nie narzekałem więc jest ok. Za to co 10tyś km wymieniam wszystkie filtry, nie tylko oleju i powietrza, ale także paliwa i przeciwpyłkowy. Przyjemnie się czytało/oglądało te relacje Szkoda, że nie miałeś żadnego lepszego zabezpieczenia zamiast Autolanda. W środku masz nawigację czy to taki BC? Na przyszłość jeszcze zwróć uwagę na ostrzenie w aparacie Musze jakiś środek kupić do tych plastików pod maską, ale jeszcze nie wiem co. Tak jest to fabryczna nawigacja. Co do zdjęć to porwałem narzeczonej lustrzankę, lecz jeszcze nie do końca umiem się nią posługiwać. Po za tym, ciężko z oświetleniem w mojej jaskini. miejscówka fajna jak znalazł na detailingową dziuple gdzie to takie piwnice są?? Miejscówka to podziemne garaże. Miejscówka super, lecz nad oświetleniem muszę popracować. No to już będę wiedział jak dokładnie myć u mnie... Wypas! BTW. ori xenon, czy tylko mi się wydaje? Oczywiście, że ori xenon. Zenona nie uznaje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jagmar Posted September 28, 2012 Report Share Posted September 28, 2012 Musze jakiś środek kupić do tych plastików pod maską, ale jeszcze nie wiem co. 303 Aerospace Protectant a praca bardzo fajna Link to comment Share on other sites More sharing options...
carquality Posted September 28, 2012 Author Report Share Posted September 28, 2012 Wyciągamy akumulator by się podładował przed zimą, a i pod nim brut się znajduje. no proooosze cię... zmień szybko ten bród I ja błąd popełniłem, lecz kolego Ty też Bo się nie pisze ani brut ani bród. Tylko brud Link to comment Share on other sites More sharing options...
jagmar Posted September 28, 2012 Report Share Posted September 28, 2012 jestem wzrokowcem (a przynajmniej tak mi się wydaje) i dopiero jak to zobaczyłem to się za głowę złapałem ;P kiedy kolejna część ? silnik i wnętrze zawsze najbardziej mi się podobają w pracach Link to comment Share on other sites More sharing options...
carquality Posted September 28, 2012 Author Report Share Posted September 28, 2012 :kiedy kolejna część ? silnik i wnętrze zawsze najbardziej mi się podobają w pracach Dziś pauza w wkładaniu wnętrza, jutro ciąg dalszy, więc w niedziele pewnie wrzucę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruby_RS Posted September 28, 2012 Report Share Posted September 28, 2012 Bardzo fajnie, teraz możesz śmiało cofnąć "szafę" na nasze standardowe 158 tys Czekam na cd - zapowiada się ciekawie.... Co do"złego" Filtrona, to szkoda komentować , ale skoro niektórym jedzie olej, no to może filtry też Ze strony firmy: Jesteśmy dostawcą filtrów do takich firm jak: Volkswagen, General Motors, Ford, Land Rover, Jaguar, Mercedes-Benz, Saab, Lotus, Harley&Davidson, Suzuki, Aston Martin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carquality Posted September 28, 2012 Author Report Share Posted September 28, 2012 Bardzo fajnie, teraz możesz śmiało cofnąć "szafę" na nasze standardowe 158 tys Czekam na cd - zapowiada się ciekawie.... Co do"złego" Filtrona, to szkoda komentować , ale skoro niektórym jedzie olej, no to może filtry też Nawet na 100 tyś mógłbym cofnąć, ale po co. Wole się wyróżniać i śmiać w twarz tym co mają zapuszczone fury z przebiegiem 100 tyś w 10 letnim samochodzie co nie chce jechać Link to comment Share on other sites More sharing options...
escimo Posted September 28, 2012 Report Share Posted September 28, 2012 carquality, 160tyś km, innych nie ma Link to comment Share on other sites More sharing options...
xMarcin95x Posted September 29, 2012 Report Share Posted September 29, 2012 Ładny kolor Powodzenia przy pracy Link to comment Share on other sites More sharing options...
carquality Posted September 29, 2012 Author Report Share Posted September 29, 2012 Ładny kolor Powodzenia przy pracy Zakochałem się w tym kolorze. Ale tylko dobrze wygląda jak jest czysty Dzięki, ale najdłuższa praca, czyli wnętrze zakończona. Jeszcze jutro kilka zdjęć zrobię zakończonej pracy i wrzucę w ten temat Link to comment Share on other sites More sharing options...
piotrek233 Posted September 30, 2012 Report Share Posted September 30, 2012 :kiedy kolejna część ? silnik i wnętrze zawsze najbardziej mi się podobają w pracach Dziś pauza w wkładaniu wnętrza, jutro ciąg dalszy, więc w niedziele pewnie wrzucę. Czekamy na dalszą relacje Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Stig Posted September 30, 2012 Report Share Posted September 30, 2012 Bardzo fajna relacja, również czekam na dalszy etap Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maniek8888 Posted September 30, 2012 Report Share Posted September 30, 2012 fajne fele. pasuja do tego auta. to jakis abarth moze ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
carquality Posted September 30, 2012 Author Report Share Posted September 30, 2012 fajne fele. pasuja do tego auta. to jakis abarth moze ? Fele pochodzą z limitowanej wersji stilo o nazwie Schumacher. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tymek Posted September 30, 2012 Report Share Posted September 30, 2012 @carquality: skoro skończyłeś wnętrze to już z góry zapytam - jak poszło odpinanie i zapinanie legendarnych poduszkowych kostek pod fotelami? nie obsrało błędami po operacjach? pozdr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now