Skocz do zawartości

Poorboy na czerwonym VW


kanar

Rekomendowane odpowiedzi

poniewaz poprzedni wosk prawie mi zszedl z auta a mialem troche czasu to w sobote zaplikowalem na maske i przednie blotniki zestaw black hole + naty's blue. auto zostalo dokladnie umyte i przygotowane, potem wstawione do ogrzewanego garazu. Efekt? Jestem bardzo zadowolony, pomimo tego ze black hole mocno wyciagnal rysy zamaskowane wczesniej przez inne produkty. Pisalem wczesniej, ze bede uzywal srp dopoki nie zrobie pelnej korekty.. no coz, odwoluje to co pisalem ;)

 

 

nattysblue008.th.jpg

 

 

galeria zdjec, niestety w deszczu apart wymiekl, nie dalo rady uchwycic kolor albo ja jestem taki marny fotograf., zdjecia sa z aplikacji sobotniej a reszta z dzisiaj.

 

http://img403.imageshack.us/gal.php?g=blackhole.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki.

 

zapomnialem napisac, ze dosyc mocno trzeba sie namachac z clenarem bh, ja uzywalem duzego pada z mikrofibry i produkt na nim stawia dosc duzy opor. Probowalem tez gabkowym z megsa, ale gorzej sie pracowalo i szlo wiecej produktu. pad mikrofibrowy jak nasiaknal produktem to potem wystarczylo juz tylko kropla na wybrany panel nad ktorym pracowalem.

Zastanawia mnie czy mozna by tu uzyc maszyny tak jak w przypadku hd?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda baardzo ładnie :)

 

Ale tak gwoli ścisłości pewnie wyjde na czepialskiego ;) PB Black Hole to nie cleaner a Glaze

 

Co do twojego pytania czy można go aplikować za pomocą , Można :) na miękkim padzie np czarny 3m lub niebieski i niskie obroty .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PB Black Hole to nie cleaner a Glaze

 

 

Bardzo dobrze ,że o tym napisałeś bo miałem o to zapytać. Czym się różni jedno od drugiego.

Ja to rozumiem tak Glaze ma za zadanie odżywienie lakieru oraz wydobycie głębi.