Skocz do zawartości

Trójmiasto - spotkania regionalne


all4auto

Rekomendowane odpowiedzi

Jutro przerwa w pracy. Samochod w sumie odswiezamy, relacji nie bedzie bardzie tylko kilka zdjec przed i po. Ogolnie narazie oceniam na 70%. Maszyna zdaje egzamin w 100% ale moje gabki cutting wyzionely ducha i prace trzeba bylo przerwac.

 

Mysle ze wlasciciel jest zadowolony, moze uda sie na dachu zrobic jakies 50/50 bo jak narazie skupilem sie na pracy a nie na zdjeciach. Ostatni etap to dach, zderzaki i progi, zostawilem sobie rowniez blotnik na testy past od Wojtka.

 

Mysle ze niedlugo koniec i auto wyjedzie na slonce. Tego etapu najbardziej sie boje :-]:oops:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

haha, a ja wlasnie zaczynam go na sam koniec, bo na poczatku jak widze taka powierzchnie tak wysoko to mnie krew zalewa :wallbash: i sie odechciewa wszystkiego :cry: , a jak zaczne od czegos prostrzego i widze efekt :ad: to sie bardziej chce nawet te najgorsze miejsca robic :-]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie było spota to nałożyłem rainx na kabinę prysznicową;) żona zadowolona

 

to co wy robicie z tym autem że pady się kończą? usuwanie te wstretne rysy przy wlewie?

 

Przy wlewie sie nie da nic zrobic, tylko zaprawka bo rysy sa głębokie do podkładu. Moze na wiosne cos sie pokombinuję bo takich miejsc niestety wiecej jest :cry:

 

Co do padów. Od poczatku jade na tym samym, nauka, wiadomo błędy jak zaczynałem przygode no i niestety, kiedy człowiek już wie o co w tym hobby chodzi to pady są już tak zurzyte ze cuttingi wogóle nie tną, zrobiły sie miekkie, mniej zbite więc pochłaniają zbyt dużą ilość pasty... Naszczęscie mam jeszcze sholla cuttingowego :). Nie robiłem nim jeszcze więc wole narazie dokupić flexa. Produkt ten znam, kombinacje past do auta Bartka też już mam opanowaną, a niestety czasu już dużo nie mamy. Naszczęscie samej korekty już dużo nie ma, zostały tylko detale i czas na wykończenie. A to już na dwie pary rąk więc pójdzie raz dwa; plastiki, szyby, gumy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mówiłem w razie problemów dzwoń. Ma prawie nowe białe flexi 135 i 80 :P

 

I tak musze kupic i tak :) szykuje sie jak dobrze pojdzie kolejna "locha" :) wiec musze miec swoje :), ale dzieki Artur za pomoc, w razie czego bede pamiętał.

 

PS> a masz je na sprzedaż po jakies fajnej cenie? to sie mozemy spotkac i zrobic deal, tego i tak nigdy za wiele:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wroce do propozycji kolegi Tomka w sprawie z IronX, pare stron wczesniej,

ja bym wzial 0,5l, max 1l jak by juz sie nie dalo dostukac do tych 4l

wysle Ci jeszcze na PW info w sprawie zakupu

 

Bartki :) - projekt tajny czy nie, ale zapodajcie jakies zdjecia i z opisami co i jak robiliscie, wszyscy z rejonu 3City czekają na relacje :-]

Z lupą na następnym spocie ispekcję auta trzeba bedzie komisyjnie zrobic :lol:

 

pozdrawiam,

Andrzej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdjęcia będą relacji ni bedzie bo ni ma na to czasu :-] (nie kumam jak mozna robic po 400 ujeci lakieru podczas korekty, no pewnie mozna, jak sie robi korekte tydzien :)

 

zdjęcia bedą spokojnie, dajcie skonczyc. Wtorek juz planuje finito, bo wlasciciel posesji gdzie robimy juz sobie ostrzy zęby do zjedzenia nas zywcem :-]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.