rickson Posted August 8, 2012 Report Share Posted August 8, 2012 Temat rozwojowy, z biegiem czasu będą aktualizacje. Jest to mój pierwszy test na forum więc nie spodziewajcie się profi zdjęć i opisów Zaczynamy od opisów ze stron dystrybutorów. CarPro Cquartz DLUX CarPro Cquartz DLUX 30ml kit pack to produkt dedykowany do zabezpieczenia tworzyw i felg. Bazuje na dobrze znanej i sprawdzonej powłoce kwarcowej, jednak dzięki zmienionej formule uzyskuje świetne rezultaty na zupełnie innych powierzchniach. Idealny za nielakierowane zderzaki, zapewnia trwałość nieporównywalną z PERL. Aplikacja bardzo podobna do CQuartz nakładanego na lakier. Powierzchnia musi być bardzo czysta i bardzo dobrze odtłuszczona. Preparat nakładamy na powierzchnię za pomocą dołączonego aplikatora. Po 10-30minutach ścieramy nadmiar produktu. Auto może być użytkowane po 3godzinach, jednak pełną trwałość powłoka uzyskuje po 24 godzinach. Bez wątpienia jest to najbardziej zaawansowany technologicznie sposób zabezpieczenia tworzyw dostępny na rynku! Gtechniq C4 Permanent Trim Restorer Nano kompozytowa ochrona elementów z tworzyw sztucznych. Ochrona przed promieniowaniem UV. Unikalne wiązania chemiczne, kowalencyjne tworzą trwałą powłokę przedłużającą żywotność i nadającą pożądany wygląd. Zszarzałe i zmatowiałe czarne elementy plastikowe będą wyglądały jak nowe. Jedna aplikacja wytrzymuje nawet do dwóch lat.C4 wykorzystuje wiązania chemiczne kowalencyjne, aby stać się cząsteczką tworzywa sztucznego. Chroni je przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych zachowując oryginalny wygląd. Oznacza to, że C4 jest nie podważalnie trwałą powłoką ochronną. Preparat C4 po nałożeniu tworzy bardzo cienką (~30nm) niewidoczną dla oka powłokę, która nie tylko oddziałuje odświeżająco na tworzywa sztuczne, ale także przywiera, odświeża i chroni przed codziennym otoczeniem. C4 nie wypłowieje, ani nie pozostawi smug. Czas trwania aż do dwóch lat po jednej aplikacji. Pierwszym obiektem testowym będzie plastikowe krzesełko. Co ważne, cały rok stoi na balkonie, słońce praktycznie od rana do wieczora. W czasie testu postawie je na skraju balkonu żeby padający deszcz mógł dodać swoje 3 grosze. po umyciu APC oraz dwukrotnym przetarciu IPA Opakowanie: w obu przypadkach szklane buteleczki z plastikową nakrętką. W komplecie z DLUXem otrzymujemy formatkę z gąbki i ściereczki do aplikacji, wszystko zapakowane w znaną z CQUARTZ torebkę strunową. C4 kupiłem na forum - gołe, być może w komplecie ze sklepu są "płatki kosmetyczne". Aplikacja: do tego użyłem płatków kosmetycznych na krześle lepiej szło mi z C4, był bardziej wodnisty, jedno przechylenie butelki na płatek kosmetyczny i cały obszar testowy zrobiony, było sporo czasu na zebranie nadmiaru. DLUX natomiast bardzo szybko się krystalizował i natychmiast po nałożeniu trzeba było zebrać nadmiar.Następnym razem spróbuję z oryginalnym aplikatorem. Co widać na zdjęciach, C4 wniknął pod taśmę papierową, DLUX nie. DLUX posiada skraplacz w butelce co pozwala na większą kontrolę zużywanej ilości. Wygląd po aplikacji: póki co nie widzę większej różnicy, kobieta zielona w sprawach KA stwierdziła że produkt CarPro wygląda lepiej, a po chwili dodała że w sumie to wyglądają tak samo. Może na zdjęciach będzie lepiej widać. Kropelkowanie, ochrona przed UV: jutro będą filmy i zdjęcia z "lania wody" teraz zdjęcia, lewa DLUX - prawa Gtechniq po 10 minutach na słońcu przetarte mikrofibrą Podsumowania na razie nie będzie, za to raz na jakiś czas będzie update oraz porównania tych produktów na plastikach samochodowych i innych tworzywach sztucznych. Wszelkie uwagi, sugestie i pytania mile widziane. Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
SJake Posted August 8, 2012 Report Share Posted August 8, 2012 Zapowiada się ciekawie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carire Posted August 8, 2012 Report Share Posted August 8, 2012 tez czekam na updaty bo tescik bardzo ciekawy Link to comment Share on other sites More sharing options...
geo Posted August 8, 2012 Report Share Posted August 8, 2012 Ciekawie się zapowiada. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rickson Posted August 8, 2012 Author Report Share Posted August 8, 2012 no to pierwszy oprysk mamy za sobą DLUX Gtechniq film Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator rychu Posted August 8, 2012 Moderator Report Share Posted August 8, 2012 Film nie działa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
saddam Posted August 8, 2012 Report Share Posted August 8, 2012 Ten film jest aktualnie przetwarzany.Spróbuj ponownie za kilka minut. Dobry test Czekam na rozwój wydarzeń. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CarPro Posted August 9, 2012 Report Share Posted August 9, 2012 To żadna propaganda, ale szkoda że w tym teście nie ma zakładów Link to comment Share on other sites More sharing options...
DawPi Posted August 9, 2012 Report Share Posted August 9, 2012 CarPro, widzę, że robiliście już taki test. Możesz coś więcej napisać? Kto wygrał, jak z trwałością etc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gtechniq Mike Posted August 9, 2012 Report Share Posted August 9, 2012 To żadna propaganda, ale szkoda że w tym teście nie ma zakładów Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carire Posted August 9, 2012 Report Share Posted August 9, 2012 CarPro, więc jak wyszło? Link to comment Share on other sites More sharing options...
CarPro Posted August 10, 2012 Report Share Posted August 10, 2012 W naszych testach DLUX napewno utrzymuje się od kiedy został wprowadzony na rynek. Myty już około 15X mocnym APC, często zostawianym do wyschnięcia. Nadal jest w stanie idealnym, możemy wstawić aktualny filmik 50/50. C4 również znamy z testów - ale nie psujmy sobie zabawy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carire Posted August 10, 2012 Report Share Posted August 10, 2012 CarPro, czemu nie możesz wstawic? zawsze każdy test sie przyda Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley08 Posted August 10, 2012 Report Share Posted August 10, 2012 Carire, nie wiem czy o to chodzi, ale test wstawiony prze dystrybutora danego produktu mógłby zostać odebrany jako nieobiektywny. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DawPi Posted August 10, 2012 Report Share Posted August 10, 2012 Ale wstawić może. To jak zostanie odebrany to już inna bajka. A najfajniej by było zobaczyć testy obu producentów tych produktów. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley08 Posted August 10, 2012 Report Share Posted August 10, 2012 A najfajniej by było zobaczyć testy obu producentów tych produktów. i do tego wyniki testu ricksona Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carire Posted August 10, 2012 Report Share Posted August 10, 2012 Wiadome ze kolega tez musi wstawic i wtedy bedzie dopiero porównanie innej opcji nie widze Link to comment Share on other sites More sharing options...
CarPro Posted August 10, 2012 Report Share Posted August 10, 2012 http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=10180 i czekamy na postępy testu Marcina:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
dzinkins Posted August 10, 2012 Report Share Posted August 10, 2012 Oj ciekawie się zapowiada Jak na razie znaczącej różnicy nie widać Czekamy na więcej.............. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rickson Posted August 10, 2012 Author Report Share Posted August 10, 2012 Spokojnie - test dopiero się zaczął, mam nadzieję że do końca roku oba środki spokojnie poleżą. W przyszłym tygodniu aplikacja na osobówkę kolegi, a później na mojego busa- przynajmniej na kilka elementów. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruby_RS Posted August 10, 2012 Report Share Posted August 10, 2012 a później na mojego busa- zapodaj na stopień w drzwiach kierowcy i podstopnicę obok sprzęgła , u mnie w Dukacinie właśnie wykazuję się w tych miejscach C4... Link to comment Share on other sites More sharing options...
rickson Posted August 10, 2012 Author Report Share Posted August 10, 2012 zapodaj na stopień w drzwiach kierowcy i podstopnicę obok sprzęgła Dobry pomysł , planuję jeszcze środkową listwę w tylnym zderzaku Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carire Posted August 15, 2012 Report Share Posted August 15, 2012 i jak ma sie teścik ? Moze jakiś updacik Link to comment Share on other sites More sharing options...
rickson Posted August 15, 2012 Author Report Share Posted August 15, 2012 Jeżeli chodzi o krzesło to bez zmian. Wczoraj wieczorem padało ale deszcz zacinał w inną stronę więc nie było czego filmować. Jak będzie ładna pogoda to jutro busa ogarnę i porobię foty. Auto stoi pod chmurką więc trzeba pilnować żeby obydwa preparaty miały dobre waruki do schnięcia. A kolega, ktorego auto mialem robic w tym tyg pojechał nad morze, bo wpadł mu darmowy nocleg na kilka dni. Na astrze Dlux leży już 4 miesiące i jest ok. Kropelki może już nie te, ale kolor i zrzut wody pierwsza klasa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DS_Tomek Posted August 21, 2012 Report Share Posted August 21, 2012 Podłączę się pod temat ze zdjęciami CQuartz DLUX na 22 letnim nielakierowanym zderzaku, zapowiada się obiecująco: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now