Sucre Opublikowano 3 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 3 Września 2012 Jak piore auto na sprzedaz tez zawsze wykrecam, duzo wygodniej sie pierze i mozna dokladnie podloge doprac, doczyscic tunel itp. Dzis sie troche nameczylem z megane II ale czytajac o przebojach z laguna I, to u mnie byla kaszka z mlekiem.
Jarek Opublikowano 4 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 4 Września 2012 na myjniach tez nie wyjmują Wypraszam "se"
Fancivi Opublikowano 4 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 4 Września 2012 Mialem na mysli myjnie zwane myjniami z nazwy
Jarek Opublikowano 4 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 4 Września 2012 Mialem na mysli myjnie zwane myjniami z nazwy im dalej tym głębiej EOT z mojej strony.... Fancivi, droczę się tylko aczkolwiek niewyciąganie foteli do prania to dość częste zjawisko, a to wszystko dla skrócenia czasu... Sam przyznaję się do tego, że kiedyś foteli nie wyciągałem, ale jak to zwykle bywa - klient wszystkiego cię nauczy
czysty Opublikowano 4 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 4 Września 2012 Panowie , laguna to wredota , ale odkręcisz - przykręcisz , poprzeklinasz na żabojada i spokój (wiem bo leżałem pod nią nie raz ) , auta "elektryczne" mnie bardziej męczą
paluch Opublikowano 4 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 4 Września 2012 Standard w czym ? W miarę nowe Mercedesy i nowe BMW. W starszych autach po prostu nie przekręcaj kluczyka na zapłon po wyjęciu foteli i będzie git
Administrator Evo Opublikowano 4 Września 2012 Administrator Zgłoś Opublikowano 4 Września 2012 Włączałes zapłon po odpięciu foteli ?
czysty Opublikowano 4 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 4 Września 2012 paluch, poprawiłem się " w tym modelu " , evo on się diagnozuje bez kluczyka tu zasada nie "wkładania" nic nie daje
paluch Opublikowano 4 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 4 Września 2012 W tym modelu tak. Ostatnio BMW 7 2011 rok robiłem to miałem ten sam przypadek. I ciężko znaleźć kogoś z kompem do tego auta (u mnie w mieście).
czysty Opublikowano 4 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 4 Września 2012 paluch, u mnie lepiej można pokasować prawie wszystko
pawel020202 Opublikowano 4 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 4 Września 2012 Zawsze jeszcze można odpiąć aku.
czysty Opublikowano 4 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 4 Września 2012 pawel020202, zależy w czym , czasami lepiej złapać błąd niż napytać sobie biedy. Akurat ten ML ma 2 aku (główny i pomocniczy), który chcesz odpiąć ?
paluch Opublikowano 4 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 4 Września 2012 Tak i zapłacić przykładowo za rozkodowanie radia bo właściciel nie ma kodu lub książki, w której był wklejony
czysty Opublikowano 4 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 4 Września 2012 Wykręcanie foteli temat rzeka , mam teraz fajnego CLS-a jak mi się uda wkleję fotki ,tam to powyjmowałem
pchlistosc Opublikowano 5 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 5 Września 2012 pchlistosc, no ze nie lubisz sobie ułatwiać to juz Twoj wybór, na myjniach tez nie wyjmują a jakie to niby ułatwienie ? Wystarczy mieć mocny ekstraktor i różne ssawki i wtedy wyjmowanie foteli to zbędna strata czasu.
czysty Opublikowano 5 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 5 Września 2012 Wystarczy mieć mocny ekstraktor i różne ssawki i wtedy wyjmowanie foteli to zbędna strata czasu nie zgadzam się , z wyciąganiem jest wygodniej i na pewno dokładniej , zależy jaki efekt chce się uzyskać i czego klient oczekuje, jaki budżet jest na dane pranie itd ...
bartk-k Opublikowano 6 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Września 2012 Witam. Co do wyciągania foteli mogę się podzielić doświadczeniem mianowicie powinno się mieć taką opcje usługi aby klient miał zawsze wybór. Oczywiście usługa taka trwa dłużej i co za tym idzie jest droższa ale za to dokładniejsza i efekt końcowy lepszy. Przeważnie 60% klientów wybiera taką opcje przynajmniej u mnie. Co do błędów poduszek jak nie przekręcisz kluczyka w stacyjce gdy są zdemontowane fotele nie wyskoczy błąd chyba, że było coś kombinowane wtedy zostaje tylko kasowanie, co do odkręcania śrub zawsze przed odkręcaniem śrub używam preparatów Bernera lub Forcha i przed przykręceniem smarujemy bo niektórzy bardzo brudzą i wracają wtedy jest łatwiej demontować.
Pavlik Opublikowano 6 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Września 2012 nie zgadzam się , z wyciąganiem jest wygodniej i na pewno dokładniej +1
czysty Opublikowano 6 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Września 2012 Co do błędów poduszek jak nie przekręcisz kluczyka w stacyjce gdy są zdemontowane fotele nie wyskoczy błąd nie trzymaj się tego kurczowo , nie we wszystkich autach to działa . Marek i modeli jest dużo , kto zna temat wie gdzie można , a gdzie lepiej się powstrzymać jeżeli się nie ma możliwości skasowania usterki. Mam fotki jednego z aut ( już porozpinanego ) , które widzi odpięte poduchy bez kluczyka. Wstawię jak adm pozwoli. W takim wypadku , świadomi konsekwencji pracujemy spokojnie , nie przejmując się świecącymi kontrolkami. Oczywiście osoba zlecająca , jest poinformowana jako pierwsza o naszych niecnych zamiarach . Na koniec komp , czyszczenie blatu , dziękujemy bardzo i zapraszamy ponownie
bartk-k Opublikowano 6 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Września 2012 Co do błędów poduszek jak nie przekręcisz kluczyka w stacyjce gdy są zdemontowane fotele nie wyskoczy błąd nie trzymaj się tego kurczowo , nie we wszystkich autach to działa . Marek i modeli jest dużo , kto zna temat wie gdzie można , a gdzie lepiej się powstrzymać jeżeli się nie ma możliwości skasowania usterki. Mam fotki jednego z aut ( już porozpinanego ) , które widzi odpięte poduchy bez kluczyka. Wstawię jak adm pozwoli. W takim wypadku , świadomi konsekwencji pracujemy spokojnie , nie przejmując się świecącymi kontrolkami. Oczywiście osoba zlecająca , jest poinformowana jako pierwsza o naszych niecnych zamiarach . Na koniec komp , czyszczenie blatu , dziękujemy bardzo i zapraszamy ponownie Słyszałem o takich przypadkach lecz jeszcze nie trafiłem a miałem auta niemieckie, francuskie, japońskie a jak się zdarzy to tak jak piszesz zostaje komp a na szczęście nie daleko mam guru elektroniki samochodowej
manio49 Opublikowano 6 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Września 2012 Bezpieczniej byłoby odpinać aku ale w pewnych przypadkach mogłoby to na przykład rozkodowywać radio etc. Kwestia tego na jakim autku dzialamy...
czysty Opublikowano 9 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2012 No to z mojej strony jeszcze jeden rozbieraniec na którego trzeba uważać , CLS i po zabiegu oczywiście SRS
dunga Opublikowano 9 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2012 czysty, kierownice do czyszczenia tez zdejmowales?
czysty Opublikowano 9 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2012 dunga, oczywiście i gałkę też , trudno to wszystko z autem do pralki wsadzić , na poważnie to renowacja , miało być obszyte na nowo ,a skończyło się na malowaniu.
fernando Opublikowano 9 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2012 A w nowych Jaguarach też występuje problem z kontrolka poduszek po odpieciu fotela (oczywiście bez "przekręcania" zapłonu)?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się