prezes99 Opublikowano 16 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 16 Lipca 2012 Zazdroszcze... Co to dużo pisać PIĘKNIE "nic dodać nic ująć"
Sabat Opublikowano 16 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 16 Lipca 2012 Ja się po prostu nie wyłamię robota, gratuluję samozaparcia. Jestem pod wrażeniem.
miskieusz Opublikowano 16 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 16 Lipca 2012 nie ma co słodzić, bo myślę, że pozamiatałeś na jakiś czas PSB... a ja po raz kolejny powiem... masz coś z głową!
mihnova Opublikowano 16 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 16 Lipca 2012 Relacja super! Wzór do naśladowania i must have do przeczytania razem z regulaminem dla świeżaków Pod maską mamy znane i lubiane 1.9 TDI, tutaj w wydaniu 140 konnym. Jedno tylko małe pytanko - widzę, że to chyba AVG/AHF/ASV zatem 110KM, jak wnioskuję z plusem - coś więcej na ten temat? jakieś kreski? Bo że znany i lubiany to OK ale w oryginale takiej mocy nie miały
Dystrybutor Wiolka mx_n Opublikowano 16 Lipca 2012 Dystrybutor Zgłoś Opublikowano 16 Lipca 2012 Dawno nie oglądałem tak hardcoreowego porno... Pała mięknie... Oj oj oj to niedobrze a tak w temacie (wyjątkowo), a może wcale nie w temacie. Piotruś no przecież wiesz... A tak już całkiem serio- kawał dobrej roboty ale ja Ci zazdroszczę przede wszystkim niesłabnących chęci do fotografowania
ayrsen Opublikowano 16 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 16 Lipca 2012 Evo - uuuuuuuuuuułłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłaaaaaaaaa... Dodatkowo - bardzo dobrze, że siadłeś na ambicję tego od "seledynowego samochodu klasy kompakt w cenie limuzyny" - może wreszcie pęknie i coś pokaże... Jedno pytanie mi się nasunęło w związku z tym: Niestety, praktycznie całość prac, poza finishem i woskowaniem odbywały się pod chmurką na mojej posesji. Miało to wyglądać trochę inaczej , wyszło jak wyszło więc odbija się to niestety na jakości pracy. Jeśli to temat prywatny, to "no comment" mi wystarczy - ale zajmując się tym, czym się zajmujesz naprawdę nie miałeś możliwości pracy w pomieszczeniu? Chyba, że chodziło o wytrącenie argumentów tym, którzy twierdzą, że bez garażu to się nie da...
mihnova Opublikowano 16 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 16 Lipca 2012 Mat's, w to nie wątpię, ale opis jest z lekka mylący, stąd moje pytanie
Administrator Evo Opublikowano 16 Lipca 2012 Autor Administrator Zgłoś Opublikowano 16 Lipca 2012 czym się zajmujesz naprawdę nie miałeś możliwości pracy w pomieszczeniu? Podejrzewałem że ten argument padnie No nie, niestety nie miałem takiej możliwości, byłoby z tym wiecej zachodu niż było to warte. wytrącenie argumentów tym, którzy twierdzą, że bez garażu to się nie da... Da się....ale odbija się to na ogólnym poziomie pracy i ogólnej estetyki. Taka akcja to zawsze loteria , czy dopisze pogoda etc. mihnova, ASV po czipie, ~140/300. Na forum był nawet kiedyś wykres
sirtrojan Opublikowano 16 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 16 Lipca 2012 ale zaraz.. nie ma fotki mycia pod klapką paliwa a przecież bez tego to nie relacja trzeba będzie poprawić tak poważniej: grubo pojechałeś
TADEK14 Opublikowano 16 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 16 Lipca 2012 powiem tylko albo az tyle ide zbierac szczeke
Mat's Opublikowano 16 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 16 Lipca 2012 sirtrojan, Jeszcze raz musisz przelecieć zdjęcia 17 i 18 zdjęcie w V rozdziale czyli mycie
michałoś Opublikowano 16 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 16 Lipca 2012 Genialna robota ! A jeśli korektę robiłeś u Marcina, to wiem czemu auto było robione pod chmurką
Mat's Opublikowano 16 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 16 Lipca 2012 michałoś, Korektę robił u siebie. U Marcina położony był cleaner i wosk.
KR54321 Opublikowano 16 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 16 Lipca 2012 Brawa za świetną relację Imponująca ilość zdjęć, ale do mnie przede wszystkim przemawia podejście i zaangażowanie, no i to że jesteś w stanie przynieść pracę do domu i wykonać ją doskonale. Szewc może i bez butów chodzi, z tym że na pewno nie ten
siwy49 Opublikowano 16 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 16 Lipca 2012 EVO napisał/a Lusterka i przedni zderzak dostały Autobahnem : Ja o tym myślałem - super sprawa, położył bym go jeszcze na przodzie maski.
blade Opublikowano 16 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 16 Lipca 2012 Bardzo ciekawa relacja, przyjemnie się oglądało praca oczywiście
TADEK14 Opublikowano 16 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 16 Lipca 2012 VP Interior APC jako prespray w jakim stezeniu
Administrator Evo Opublikowano 16 Lipca 2012 Autor Administrator Zgłoś Opublikowano 16 Lipca 2012 1:10
maciekd24 Opublikowano 16 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 16 Lipca 2012 Ciastek to w empiku sa takie rzeczy nawet nie wiedzialem albo moj empik jest taki zacofany
przemas22 Opublikowano 16 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 16 Lipca 2012 Relacja oczywiście wymiata. Powiedz mi co to za patent z nakładka na pistolet od spręzarki. Dużo lepiej to działa jak sam pistolet. To jakaś samoróbka? Masz lepsza fotke
Administrator Evo Opublikowano 16 Lipca 2012 Autor Administrator Zgłoś Opublikowano 16 Lipca 2012 To już trzeba prosić ricksona o zdjęcie, ale sama końcówka miała ok ~1,5 - 2 cm średnicy i działała wprost rewelacyjnie, można się obejść z jedną mała mikrofibrą do wykończenia. Przez to że średnica spora to naraz zgarniała wode ze sporej powierzchni , ale dawała też radę w zakamarkach i szczelinach. W ogóle kompresor przy suszeniu auta , szczególnie czarnego to bajka
Rekomendowane odpowiedzi