Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 353
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Ja się po prostu nie wyłamię :good: robota, gratuluję samozaparcia.

Jestem pod wrażeniem.

Opublikowano

Relacja super! :good: Wzór do naśladowania i must have do przeczytania razem z regulaminem dla świeżaków :mrgreen:

 

Pod maską mamy znane i lubiane 1.9 TDI, tutaj w wydaniu 140 konnym.

Jedno tylko małe pytanko - widzę, że to chyba AVG/AHF/ASV zatem 110KM, jak wnioskuję z plusem - coś więcej na ten temat? jakieś kreski? Bo że znany i lubiany to OK ale w oryginale takiej mocy nie miały :mrgreen:

  • Dystrybutor
Opublikowano
Dawno nie oglądałem tak hardcoreowego porno... :shock:

Pała mięknie... :song::evil:

 

Oj oj oj to niedobrze :o:lol:

 

a tak w temacie (wyjątkowo), a może wcale nie w temacie. Piotruś no przecież wiesz... :oops::D

 

A tak już całkiem serio- kawał dobrej roboty ale ja Ci zazdroszczę przede wszystkim niesłabnących chęci do fotografowania ;)

Opublikowano

Evo - uuuuuuuuuuułłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłaaaaaaaaa... 8-):good:

Dodatkowo - bardzo dobrze, że siadłeś na ambicję tego od "seledynowego samochodu klasy kompakt w cenie limuzyny" - może wreszcie pęknie i coś pokaże... ;)

 

Jedno pytanie mi się nasunęło w związku z tym:

Niestety, praktycznie całość prac, poza finishem i woskowaniem odbywały się pod chmurką na mojej posesji. Miało to wyglądać trochę inaczej , wyszło jak wyszło więc odbija się to niestety na jakości pracy.

Jeśli to temat prywatny, to "no comment" mi wystarczy - ale zajmując się tym, czym się zajmujesz naprawdę nie miałeś możliwości pracy w pomieszczeniu?

Chyba, że chodziło o wytrącenie argumentów tym, którzy twierdzą, że bez garażu to się nie da... ;)

  • Administrator
Opublikowano
czym się zajmujesz naprawdę nie miałeś możliwości pracy w pomieszczeniu?

 

 

Podejrzewałem że ten argument padnie ;) No nie, niestety nie miałem takiej możliwości, byłoby z tym wiecej zachodu niż było to warte.

 

 

wytrącenie argumentów tym, którzy twierdzą, że bez garażu to się nie da...

 

 

Da się....ale odbija się to na ogólnym poziomie pracy i ogólnej estetyki. Taka akcja to zawsze loteria , czy dopisze pogoda etc.

 

 

mihnova, ASV po czipie, ~140/300. Na forum był nawet kiedyś wykres ;)

Opublikowano

ale zaraz.. nie ma fotki mycia pod klapką paliwa a przecież bez tego to nie relacja :o trzeba będzie poprawić :mrgreen:

 

tak poważniej:

grubo pojechałeś :good:

Opublikowano

sirtrojan, Jeszcze raz musisz przelecieć zdjęcia

17 i 18 zdjęcie w V rozdziale czyli mycie :mrgreen:

Opublikowano

michałoś, Korektę robił u siebie.

U Marcina położony był cleaner i wosk. ;)

Opublikowano

Brawa za świetną relację :)

Imponująca ilość zdjęć, ale do mnie przede wszystkim przemawia podejście i zaangażowanie, no i to że jesteś w stanie przynieść pracę do domu i wykonać ją doskonale.

 

Szewc może i bez butów chodzi, z tym że na pewno nie ten :good:

Opublikowano

EVO napisał/a

Lusterka i przedni zderzak dostały Autobahnem :
Ja o tym myślałem - super sprawa, położył bym go jeszcze na przodzie maski. :good:
Opublikowano

Relacja oczywiście wymiata. Powiedz mi co to za patent z nakładka na pistolet od spręzarki. Dużo lepiej to działa jak sam pistolet. To jakaś samoróbka? Masz lepsza fotke

  • Administrator
Opublikowano

To już trzeba prosić ricksona o zdjęcie, ale sama końcówka miała ok ~1,5 - 2 cm średnicy i działała wprost rewelacyjnie, można się obejść z jedną mała mikrofibrą do wykończenia. Przez to że średnica spora to naraz zgarniała wode ze sporej powierzchni , ale dawała też radę w zakamarkach i szczelinach. W ogóle kompresor przy suszeniu auta , szczególnie czarnego to bajka 8-)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.