Administrator Evo Opublikowano 15 Lipca 2013 Autor Administrator Zgłoś Opublikowano 15 Lipca 2013 co aktualnie na lakierze ? Jedna strona Mitchell & King Armour, druga M&K Philip Gdzie to takie budynki/biurowce są ? Czemu wywaliłeś folię z lusterek ? Jak dla mnie fajnie łączyły się z felgami Róg Wilanowskiej/dolinki Slużewieckiej. Lusterka nie były w foli, to była farba. Przemalowałem, bo odcień lusterek i felg był zupełnie inny, rzucało się to w oczy. A zawias to chyba standardowy Eibach Pro Kit -30 Prawie, czerwony H&R -35 albo -40, nie pamiętam już.
MateoMK Opublikowano 15 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 15 Lipca 2013 Evo, Bardzo mi się podoba twój Leon !!. Mam pytanko, jak długo robiłeś modyfikacje, żeby doprowadzić do takiego stanu ??.
JM63 Opublikowano 15 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 15 Lipca 2013 Z seryjnym amorem? Jak to współpracuje? Jakiej firmy masz tarcze hamulcowe? Ogólnie wygląda super
fernando Opublikowano 15 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 15 Lipca 2013 Jakieś nowe modyfikacje "pod maska", czy na ten wskazniczek to gimnazjalistki pod klubami wyrywasz?
rev Opublikowano 15 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 15 Lipca 2013 Czym tylny znaczek malowałeś ? : Ogólnie efekt mega, plastki we wnętrzu w kolor by pasowały jeszcze
Administrator Evo Opublikowano 15 Lipca 2013 Autor Administrator Zgłoś Opublikowano 15 Lipca 2013 Z seryjnym amorem? Jak to współpracuje? Jakiej firmy masz tarcze hamulcowe? Tak, seryjne. Współpracuje ok, jak na moje potrzeby jest wystarczająco Tarcze Mikoda coś tam GT. Jakieś nowe modyfikacje "pod maska", czy na ten wskazniczek to gimnazjalistki pod klubami wyrywasz? Większe turbo chociaż te silniki mają na tyle powszechne problemy z zapiekaniem geometrii w turbo i przeładowaniami z różnych powodów, że taki wskaźnik powinien być montowany seryjnie, bo mocno ułatwia życie. Czym tylny znaczek malowałeś ? Zwykła farba akrylowa Wygląda to niestety słabo, i trzeba będzie wymyślić coś innego
kamil_rosen Opublikowano 15 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 15 Lipca 2013 Na tylni znaczek jeśli chcesz mieć np czarny, połysk, mat to polecam folię. Jak dobrze położysz to jest na naprawdę długi okres czasu. Opalarka, większy kawałek folii, jakieś patyczki płaskie, żeby to formować na znaczku, później tylko ostry nożyk do tapet, odcinasz nadmiar i gotowe
Lukk Opublikowano 15 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 15 Lipca 2013 Turbo z ASZ? Ile Ci wyszło po strojeniu? Dokładka od Cupry out? Czy sama się zdemontowała?
JM63 Opublikowano 15 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 15 Lipca 2013 Mikoda coś tam GT Mam to samo w Volvie i porobiły się spękania przy otworach
mariusz48 Opublikowano 17 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 17 Lipca 2013 jaki to kod lakieru bo nie moge doczytać albo ślepy jestem ??
dzinkins Opublikowano 17 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 17 Lipca 2013 Mam to samo w Volvie i porobiły się spękania przy otworach Norma w każdych nawiercanych tak się dziej
Gość Opublikowano 17 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 17 Lipca 2013 Mam to samo w Volvie i porobiły się spękania przy otworach Norma w każdych nawiercanych tak się dziej dlatego lepiej jest naciąć sam uzywam tarcz od Mikody mam ziomka który pracuje u Mikody i naciął mi na ich maszynach ponad 2 lata na aucie i tarcze się trzymają elegancko
Administrator Evo Opublikowano 17 Lipca 2013 Autor Administrator Zgłoś Opublikowano 17 Lipca 2013 Tyle że z tego co pamiętam, to nie bylo opcji zamówienia tych tarczach tylko nacinanych. Były gładkie, nawiercane lub nawiercane+nacinane. Mi też pękają , ale z tym się liczyłem. Turbo z ASZ? Ile Ci wyszło po strojeniu? Dokładka od Cupry out? Czy sama się zdemontowała? Hybryda z wnętrzem od ASZ Jeszcze nie mierzyłem, może w przyszłym tygodniu podjade. Dokładki już dawno nie ma
lakikwap Opublikowano 17 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 17 Lipca 2013 ejjtam, w moim wozie bojowym mam takie, nie pamietam jakiej firmy.. ale pewnie z tych lepszych ;D i nic nie pęka nigdzie a już ze 30tyś przelotu, a idą teraz na śmietnik bo już niema frezów tak tak, moje jeszcze frezowane były
dzinkins Opublikowano 17 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 17 Lipca 2013 ejjtam, w moim wozie bojowym mam takie, nie pamietam jakiej firmy.. ale pewnie z tych lepszych ;D i nic nie pęka nigdzie a już ze 30tyś przelotu, a idą teraz na śmietnik bo już niema frezów tak tak, moje jeszcze frezowane były Przy twojej jeździe ty się dziwisz!!
lakikwap Opublikowano 17 Lipca 2013 Zgłoś Opublikowano 17 Lipca 2013 dzinkins, ze niby co? Ojj wóz bojowy jest szczególnie traktowany
milo501 Opublikowano 1 Lutego 2014 Zgłoś Opublikowano 1 Lutego 2014 Czy ktoś zaktualizuje foty w jednej z moich ulubionych fotorelacji? Coś chyba nie tak z serwerem, na którym były foty...
PrzemekP_007 Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Zgłoś Opublikowano 11 Sierpnia 2015 palec boli od scrollowania Najbardziej cieszy oko efekt tych prac
Gaj3c Opublikowano 1 Stycznia 2017 Zgłoś Opublikowano 1 Stycznia 2017 faktycznie było co oglądać ,aż mi szyja zdrętwiała ale jakaś tam poprawa na + jest ,gratulacje
xXKrystianXx Opublikowano 2 Stycznia 2017 Zgłoś Opublikowano 2 Stycznia 2017 Nie pamiętam, który raz już tu zaglądam, ale za każdym razem warto. Samochód z grupy VAG, świetna robota . Możliwe, że już tu kiedyś pisałem coś podobnego, ale się człowiek zapomina
sl3py Opublikowano 22 Stycznia 2017 Zgłoś Opublikowano 22 Stycznia 2017 MIAZGA Chciał bym kiedyś móc pochwalić się tak perfekcyjną pracą jak twoja. I do tego Swissvax . SZACUN
JohnnyC Opublikowano 16 Lutego 2017 Zgłoś Opublikowano 16 Lutego 2017 Przebrnąłem do końca, udało się, zaczynam oglądać po raz drugi, aby dokładnie analizować. Świetna robota!
adriand0088 Opublikowano 19 Lutego 2017 Zgłoś Opublikowano 19 Lutego 2017 Genialna relacja, dla mnie absolutny wzór i instrukcja roboty przy aucie. Zastanawia mnie tylko czy tenzi truckiem myłeś tylko sinik czy również resztę z pierwszego etapu (czyt. silnik) czyli plastiki na podszybiu i wokoło reflektorów? Właśnie kupiłem ten specyfik zastanawiam się w jakim stężeniu go użyć np. do mycia nadkoli. Jak myślisz?
Rekomendowane odpowiedzi