Dymis Opublikowano 13 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 nie tylko opel bo skoda tez, w rsce 18cali zaladowali a seryjny rozmiar to 15,16 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LoozaQ Opublikowano 13 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 LoozaQ, to jest baaardzo częsty schemat w PL, już była o tym rozmowa przy okazji gadki o autach używanych i bardzo fajnie podsumował to nasz kolega Mina kogoś, kto ją kupi, Kupi ją najgłupszy w stadzie, którego stać realnie na samochód z segmentu, 2 segmentów niżej ale odznaczając kryteria wieku (najmłodsze), mocy (najmocniejsze), cena (najniższa) wyskoczy mu kilkadziesiąt pozycji z półki na którą go stać i kilka grubszych aut (w tym m.in. to) w bardzo dobrej cenie. Po podjaraniu się przed monitorem i wyobrażeniu sobie jak w czasie wakacji mknie z całą rodziną na wczasu do Chorwacji autem wyładowanym konserwami i kiełbachą w bagażniku w celu zbicia kosztów (za dużo wydał na furę) egzotycznego wypadu oraz po skonsultowaniu się z małżonką lubującą się we fryzie typu trwała na baranka w odcieniu rudego kasztana podejmie decyzję o kupieniu takiego zgniłka ku ogólnej kampanii wkur*wiania całej wiochy furą za "grubą kasę"... Mając szczęście pobuja się nią kilka miesięcy do pierwszego fuck-upu, wymiany opon, opłacenia AC+OC albo naprawy elektroniki jak się coś po&*ierdoli po takim prysznicu i Wichura z zakładu "Józef Świszczypałka - naprawy blacharsko-lakiernicze" nie będzie swoim komputerkiem pamiętającym technologicznie akcję pustynna burza nic naprawić...sprzeda furę następnemu rozgarniętemu z wioski/miasteczka/miasta obok Dokładnie A co do ubezpieczenia szyby, to było tylko z gwiazdką (szczegółów nie znam). Skończyło się na standardowej likwidacji ubytku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubik Opublikowano 13 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 Co znaczy pozostawiały wiele do życzenia? Czułem bardziej sporo powyżej 10s do 100,jak poniżej,Insignia jest okrutnie ciężka i i 160KM to niewiele,chip to konieczność wręcz.Po przesiadce z 160konnej zafiry,która demonem prędkości nie jest, było mało masa wirująca Panie Dokładnie do tego szersza opona,a to i opory generuje,co było czuć. co oznacza ST w modelu którym jeździłeś? Sports Tourer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barat Opublikowano 13 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 A jak z szerokością 18 i 20? Bo tak na prawdę to ma spore znaczenie (opory toczenia opony też) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LoozaQ Opublikowano 13 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 Oczywiście jasne masz rację, aleeeeee Cię zaskoczę te 20 są lżejsze niż 18 co mam na zimę Tak tak jak z obrączkami mojej żony i moją Jakież moje było zdziwienie, że jej, nie dość że mniejsza to cięższa i droższa... Ach te baby Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
escimo Opublikowano 13 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 kubik, a nie była to wersja 4x4? Bo z tego co kojarzę to są one dużo cięższe od zwykłych... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtassss Opublikowano 13 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 Sporo powyżej 10 sekund to automat i 4x4 jak nic. Ja robię 100 w lekko ponad 10 sekund no ok 11. 18 ma 8J a 20 8,5J opony 245 tu i tu. A że taki myk z tym ST Co do chipa to na chwile obecną mogę tylko założyć boxa (gwarancja) a box wiadomo jakie opinie ma także chyba jednak nie zaryzykuję. Fakt faktem ciężka locha bo 1658 a to 2WD i w ręcznej skrzyni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubik Opublikowano 13 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 kubik, a nie była to wersja 4x4? Bo z tego co kojarzę to są one dużo cięższe od zwykłych... Nie,tylko w automatyczności i ogólnie tłusta(dach szklany itp.),przejażdżka tą wersja wyleczyła mnie z planowanej insignii w melexie i 4x4 Tam to 2,0cdti 195KM+koks to konieczność,bo inaczej kaplica Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Altay Opublikowano 13 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 Eee, nie jest taka wolna, bardzo lekką jak na swój segment lagunę III 2.0dci 150PS insignia 2.0cdti objeżdża, zwłaszcza przy prędkościach 170+ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubik Opublikowano 13 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 Uwierzcie mi w automatyczności jest dostojnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gary Opublikowano 13 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 kubik, a mnie ten automat denerwuje... i nie mogę się z nim dogadać a sam silnik też uważam za brzydko mówiąc gówniany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtassss Opublikowano 13 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 2.0 biTurbo jak nazwałeś 195 KM+ chip to koks? To powiem Ci tak czyste 195 idzie tak samo jeśli nie ciut wolniej od 160 bo jest po prostu cięższa. Więc 195 + chip (czego bym nie zaryzykował na tak wysilonej jednostce 2.0) idzie tak samo jak 160 + chip. Dałeś się złapać na jeździe próbnej jak większość podjarana "nową" jednostką 195, która jest droższa i gorsza niż 160 Bierz OPC i 325 KM powinno Cię zadowolić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubik Opublikowano 13 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 kubik, a mnie ten automat denerwuje... i nie mogę się z nim dogadać a sam silnik też uważam za brzydko mówiąc gówniany Automat jak automat,bez szału do poziomu BMW czy nawet Volvo,brakuje W insignii w sam raz byłby 2,4 jtd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtassss Opublikowano 13 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 kubik, a mnie ten automat denerwuje... i nie mogę się z nim dogadać a sam silnik też uważam za brzydko mówiąc gówniany Automat jak automat,bez szału do poziomu BMW czy nawet Volvo,brakuje W insignii w sam raz byłby 2,4 jtd Kupuj i rób swap. Z chęcią będę śledził wydarzenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Altay Opublikowano 13 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 Ja nie wiem po co Wam rakietowe przyśpieszenia w rodzinnym kombi Ważne, że na trasie się do pewnej prędkości dobuja, co zrobi i tak szybciej niż 50% aut na naszych drogach i będzie ją utrzymywał paląc przy tym niewiele Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtassss Opublikowano 13 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 Tak czy inaczej mnie zadowala. Szukając kombi w dieslu w tej klasie porzuciłem marzenia A4 i BMW 3 bo niestety jeszcze nie ta półka cenowa. VW odpadł z racji wyglądu, Octavia z racji starego modelu (BTW ten z 2013 jest świetny) Na placu boju została Insignia, 159 i Accord. Accord w Type-S kosztował ok 40 więcej więc no siłą rzeczy odpadł. Choć uważam, że wygląd ma po prostu kozacki. Została alfa i opel. Obydwa auta stylistycznie bardzo mi przypasowały. Insignia trafiła się pierwsza i bach jest Ot historia wybierania auta. Nie bronię Opla ani nic z tych rzeczy. Automat to tak 50/50 z chęciami na niego. Zwłaszcza, że Opel nie ma dobrego automatu. Insignia w latach 09 i 10 miała choroby wieku młodzieńczego jak każde nowe auto. Z biegiem czasu zostały wyeliminowane i daj boże żeby tak było Jeżeli ktoś się zastanawia czy kupić to polecam, zapraszam do teastów haha Nie jest tak źle z tym silnikiem jak kolega wyżej pisze Może po prostu ma większe potrzeby end of story [ Dodano: 13 Marzec 2013, 16:29 ] Ja nie wiem po co Wam rakietowe przyśpieszenia w rodzinnym kombi Ważne, że na trasie się do pewnej prędkości dobuja, co zrobi i tak szybciej niż 50% aut na naszych drogach i będzie ją utrzymywał paląc przy tym niewiele +1 zawsze mi się podoba jak jadę przez miasto, omijam dziury, radary etc. Na drugim pasie jakiś pro street racing driver i już zaciesza zaciesza bach poszedł. Żal mi jego opon, przegubów itp elementów ale ok poleciałłłłł. 5 minut później wyprzedzam go na trasie jadąc załóżmy 140 przy zużyciu 7 a on jedzie 100 bo ma zużycie 12 bezcenne. Gdyby było mnie stać na auto i paliwo to bym zmieniał felgi w BMW M5 (f10) niestety bozia pieniążków jeszcze nie zesłała (coś te przelewy długo idą) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gary Opublikowano 13 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 wojtassss, mi chodzi tylko o to, że między silnikami Opla, a np Volkswagena jest jedna wielka przepaść Nie wiem jak diesel, ja piszę o benzynie 2.0 turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubik Opublikowano 13 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 Kupuj i rób swap Są lepsze auta,ile można oplem jeździć A jak w konfiguratorze widzę 170k(tak wiem jakie są rabaty na opla)to i tak słabo się robi. Ja nie wiem po co Wam rakietowe przyśpieszenia w rodzinnym kombi Żeby bezpiecznie wyprzedzać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Altay Opublikowano 13 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 kubik, czekałem na ten argument Osiągi w tej insignii spokojnie powinny pozwolić na wyprzedzenie czegoś co znajduje się przed nami, zakładając, że jest to auto rodzinne, a z rodziną się nie ryzykuje, więc czekamy aż będzie bezpieczna odległość i myk Przynajmniej ja tak robię, wtedy też staram się nigdzie nie śpieszyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtassss Opublikowano 13 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 Kupuj i rób swap Są lepsze auta,ile można oplem jeździć A jak w konfiguratorze widzę 170k(tak wiem jakie są rabaty na opla)to i tak słabo się robi. Ja nie wiem po co Wam rakietowe przyśpieszenia w rodzinnym kombi Żeby bezpiecznie wyprzedzać Pewnie, że są lepsze auta. Ale nie sądzę, że jeździsz Veyronem Bezpiecznie wyprzedzisz nawet 206 z silnikiem 1.1 jeżeli jesteś kierowcą, a nie pizdą. Trzeba potrafić wyprzedzać, a nie tylko wciskać gaz. [ Dodano: 13 Marzec 2013, 16:43 ] wojtassss, mi chodzi tylko o to, że między silnikami Opla, a np Volkswagena jest jedna wielka przepaść Nie wiem jak diesel, ja piszę o benzynie 2.0 turbo Nie no jasne, że tak. Choć mamy dostawczaka z tym 2.0 TDi z pierwszego roku produkcji to pffffff lepiej nie mówić jaka tragedia. Ale wiadomo, że się zdarzyć może i nie kto inny testuje nowe rozwiązania jak klienci. Z VW to bym TFSI chciał mmmmm No ale oby było bezawaryjnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubik Opublikowano 13 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 Nikt nie mówi o wyskokach na czołówkę,czy innych nonszalancjach na drodze,ale wolę mieć pod nogą Zeszło trochę na fanatyczną dyskusję,z oplami jestem związany od 5roku życia,trochę o tych autach wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtassss Opublikowano 13 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 Nikt nie mówi o wyskokach na czołówkę,czy innych nonszalancjach na drodze,ale wolę mieć pod nogą Zeszło trochę na fanatyczną dyskusję,z oplami jestem związany od 5roku życia,trochę o tych autach wiem Broń boże Ci tego nie ujmuję. Jednak wydaje mi się, że chyba wciąż za mało żeby dostrzec brak różnic (poza ceną) w jeździe 195 i 160 PS. Ale mogę się mylić. Szerokiej drogi i duuuuużo pod nogą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Altay Opublikowano 13 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 kubik, Kurde ale im więcej pod nogą tym zdaje mi się, że więcej pali, niestety Optimum to właśnie około 200 konny diesel, najlepiej 4 cylindry i długie ostatnie przełożenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtassss Opublikowano 13 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 kubik, Kurde ale im więcej pod nogą tym zdaje mi się, że więcej pali, niestety Optimum to właśnie około 200 konny diesel, najlepiej 4 cylindry i długie ostatnie przełożenie +1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubik Opublikowano 13 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 im więcej pod nogą tym zdaje mi się, że więcej pali, niestety Optimum to właśnie około 200 konny diesel Z tym spalaniem to wiadomo,że nie jest to proporcjonalne i za komfort się płaci.Choć biorąc pod uwagę chiptuning to z racji,że nie trzeba gonić po skali i gazem do deski,spalanie bez zmian,,lub mniejsze Dokładnie jak w aucie klasy średniej z takim performance brakuje to znaczy,że chce się zrobić coś głupiego Ale każdy ma priorytety,ja kładę osiągi, nad lans Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi