Skocz do zawartości

Co dzisiaj zrobiłeś przy swoim aucie ?


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 19,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Wszyscy zmieniają na zimówki a ja letnie zakładam :idea:

Tutaj to koza jak siemasz :D

Wczoraj pomagałem koledze wrzucać sportsitze i przy okazji zrobiliśmy przymiarę stylingu 162 do e46,to bez przynajmniej -20 się nie obejdzie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak ale w szybie musi byc otwor zeby czujnik sie stykal z deszczem

 

co?

ja mam ten czujnik i on jest po prostu przyklejony od wewnątrz tak jak zrobił to czaptan ;)

gdzie wyczytałeś, że czujnik ma być połączony z deszczem?? :D

 

na moje oko to on "wyczuwa" jak coś porusza się po szybie. jak szyba jest mokra to po odpaleniu silnika żadko kiedy włączą się wycieraczki, dopiero jak ruszę i krople się poruszą ;)

 

GracjanS4 napisał/a: kubik, koza straszna to fakt a juz i tak mam sprezyny -40, jak byla seria to byla dopiero kozica

 

Czyli można powiedzieć,że jest zdrowo,ale Ską przyzwyczaiłeś do czego innego

 

dokładnie do dobrego to sie człowiek szybko przyzwyczaja :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kubik, koza straszna to fakt a juz i tak mam sprezyny -40, jak byla seria to byla dopiero kozica :)

Czyli można powiedzieć,że jest zdrowo,ale Ską przyzwyczaiłeś do czego innego :D

 

-40 to nie gleba, wiadomo ;) eSka służy do czegoś innego a daily też, stąd taka różnica ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziś udało mi się naszykować dupowóz pod zimę, nie było wiele roboty bo na początku września auto przeszło dużą kurację oczyszczającą, więc glinka po Sanesolvie nie miała nic do roboty

 

w skrócie prewash, myju pucu, troszkę cleanerku, wosku i dressingu

w środku materiały out, gumiaki in, na plastikach GTechniq Matte Dash (fajny środek, ale butelka/aplikacja beznadziejna) a na zewnątrz GTechniq C4 (do plastików miażdży, dajcie coś jeszcze do gumy)

 

generalnie coś tam się świeci w trakcie

img20121117121238.jpg

i na koniec

img20121117180323.jpg

 

ale postanowiłem wykorzystać sytuację i pokombinowałem:

* na maskę i cały prawy bok i pół dachu poszła kombinacja: Auto Finesse Touch Prep Paint Preparator, potem na to Auto Finesse Power Seal

* na lewy bok, tylną klapę poszedł i drugie pół dachu poszła kombinacja Duragloss Polish Bonding Agent #601 i na to Duragloss Clear Coat Polish #111

* a zderzaki na golasa Wolf's Body Wrap, przeleciane tylko wpierw CarPro Eraserem

 

tak BTW Auto Finesse Power Seal - ciekawy ten sealant, praktycznie niewidoczny przy nakładaniu. Z ciekawości - próbowałem go położyć grubo (by go zobaczyć) i było to nadzwyczaj ciężkie, żeby powiedzieć niemożliwe ;))

 

dodatkowo mam nadzieję, że uda się wreszcie odpowiedzieć na zajebiście ważne pytanie (lub jak kto woli: odwieczne pytanie)

img20121117121159.jpg

 

i z ciekawostek - tylko tyle wypłynęło po IronX po przeleceniu kół SNB Jetin S

img20121117105355.jpg

 

ten sam środek (w stężeniu 1:4) radzi sobie też świetnie z doczyszczaniem opon (były niemyte po poprzedniej zimie) - tak wygląda bowiem aplikator po nałożeniu AF Satin'a po potraktowaniu wszystkich 4 oponek

img20121117172023.jpg

Wygląda mi więc na killera Duragloss Tire Cleanera #701 (którego też mam i stosowałem do tej pory)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AF Power Seal wpierw ręcznie (na słoneczku), ale potem widząc co się dzieje, spróbowałem na DA na miękkim padzie i było to samo :dontknow:

 

potem próbując rozkminić o co chodzi - to jak słoneczko było fest nasiąknięte dopiero to wtedy coś tam dało się położyć grubiej i było widać gdzie posmarowane (tak jak przy każdym innym wosku) a gdzie nie - ale jak mówię - jak nakładałem wpierw Duraglossa czy jakiekolwiek inne woski w przeszłości, naturalne też - to takiego zjawiska nie miałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator
potem próbując rozkminić o co chodzi - to jak słoneczko było fest nasiąknięte dopiero to wtedy coś tam dało się położyć grubiej i było widać gdzie posmarowane (tak jak przy każdym innym wosku) a gdzie nie - ale jak mówię - jak nakładałem wpierw Duraglossa czy jakiekolwiek inne woski w przeszłości, naturalne też - to takiego zjawiska nie miałem.

 

 

Z tego co czytałem na DW, właśnie tak ma być, ciepło od maszyny ma sprawiać że PS się "wtapia" w lakier i praktycznie nic nie zostaje do wytarcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj był wstęp na bezdotyku a dziś (sry za jakość zdjęć.... robione atomizerem):

- Prewash Magi z Marolexa,

17112012579.jpg17112012578.jpg17112012577.jpg

- dwa wiadra z udziałem SG Orange Shampoo,

.... i oczom mym ukazała się śmierć FK1000P :/

17112012580.jpg17112012582.jpg

Szybka decyzja, że lepsza partyzantka niż brak czegokolwiek i maska, błotniki i dach kolejno przetarte SRP->IPA-> FK1000P.... reszta sam FK1000P.

Po rozprowadzeniu FK przyszła pora na wymianę ogumienia. Zważywszy na fakt, że na wiosnę myłem po wymianie koła zimowe jeszcze bez znajomości tajników datailingu, toteż doszorowałem je Red Devil HD Nano w proporcji 1:4.... i jeszcze cuś zeszło. Do tego "pod nóż" poszły gumowe dywaniki.... te to dopiero odżyły. Na koniec dotarłem FK, wysmalcowałem opony SG Back 2 Black i umyłem szyby SG Glass Cleanerem. Efekt poniżej:17112012583.jpg17112012584.jpg17112012585.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.