Mat's Opublikowano 31 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 Tył ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojak Opublikowano 31 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 Może narazie nie do końca przy aucie,ale w tym kierunku: Kompletowanie tejli,które mogą się przydac przy zakladaniu gwintu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pro rider Opublikowano 31 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 kojak dobry wybór Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojak Opublikowano 31 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 Z czym konkretnie? Z częściami czy zdecydowaniem się na gwint ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pro rider Opublikowano 31 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 Z czym konkretnie? Z częściami czy zdecydowaniem się na gwint ? decyzja o gwincie jak najbardziej na PLUS a jeśli chodzi o części to Lemforder to dobry wybór Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojak Opublikowano 31 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 Aha. No zobaczymy jak to się będzie jeździło itd. Czym najlepiej przesmarowac ? Grafitowym ? Podobno aluminiowym smarem było by idealnie,ale tak po sklepach ciężko jest dostac smar aluminiowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GracjanS4 Opublikowano 31 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 A jaki gwint kupiłeś ? Ja mojego niczym nie smaruje ( KW INOX V1 - nierdzewka ) i można kręcić nakrętkami w miarę łatwo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilgt Opublikowano 31 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 po co smarować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojak Opublikowano 31 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 GracjanS4, Gwint MTSa,na coś z wyższej półki mnie poprostu nie stac. A jeździsz autem normalnie w zimę,czy tak bardziej weekendowo ? A smarowac po to,żeby się nie zapiekało itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryczken16 Opublikowano 31 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 Posmarujesz to zalepi piachem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GracjanS4 Opublikowano 31 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 Auto weekendowe, nie ma co ukrywać Zimą miałem cały gwint zawinięty w strechu i taśmie klejącej, na tą zimę planuje nic nie robić... Tylko jak to możliwe będę płukał nadkola z soli Na lato tym bardziej jak gwint nowy tym bardziej z nierdzewki ( nie wiem czy MTS jest z nierdzewki ) nic bym nie robił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kempus Opublikowano 31 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 Mat's, przód Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojak Opublikowano 31 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 Coś takiego byłoby fajnym rozwiązaniem,które mi się podoba: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mat's Opublikowano 31 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 kempus, To co ty zrobiłeś. Spaliłeś czy przypaliłeś ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinz Opublikowano 31 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 Gwint wystarczy zawinąć streachem i po problemie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mihnova Opublikowano 31 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 kojak, smar miedziany daje rade A w temacie - auto umyte, wysuszone, Cherry Glaze AIO tricolorem, wytarte Eurowem, na oponki Nielsen Brillance Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KR54321 Opublikowano 31 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 Ludwik w ciepłej wodzie i APC podczas opadów śniegu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rise and Shine Opublikowano 31 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 Jak patrzę na Wasze patenty z osłoną gwintu, to aż wstyd co ja wymądrowałem, żeby uchronić poduchy przed tarciem piasku, brudu itp. między bałwankami... Podwójna warstwa WYSOKOGATUNKOWYCH rajstop Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kempus Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2012 kempus, To co ty zrobiłeś. Spaliłeś czy przypaliłeś ? 3 ostre hamowania na SUCHYM i tak powyginało tarcze, że zrobiły się harmonijki, klocki trą non stop o tarcze i się palą, śmierdzi w całym samochodzie, do tego wymiana zestawu naprawczego tłoczka zacisku Tarcze motorcraft + klocki ferodo. Niestety motorcrafty są znane z takich wyczynów, ale nie sądziłem, że na suchym też. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mat's Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2012 To Mikody też nie kupuj. Dużo się o nich nasłuchałem. Fajnie wyglądają i to tylko tle co mogą zaoferować. Brembo to też już nie to samo Brembo co było kiedyś niestety, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k24 Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2012 kempus, od siebie bolecam ATE, tarcze bez nacięć, nawiertów itp. Przy szybkiej jeździe nie puchną i nie są z plasteliny. Do tego klocki też ATE, mogą być ceramics ale mi nie podpasowały, są za twarde. Mimo iż mniej pylą, to wydaje mi sie że gorzej hamują Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pro rider Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Jeśli chodzi o gwint KW (inox) to spokojnie można latać zimą na lato nie ma sensu zabezpieczać MTS'a. [ Dodano: 1 Kwiecień 2012, 09:52 ] To Mikody też nie kupuj. Dużo się o nich nasłuchałem. Fajnie wyglądają i to tylko tle co mogą zaoferować. Brembo to też już nie to samo Brembo co było kiedyś niestety, jeśli chodzi o brembo ty tylko ORO ale cena takich tarczy jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mat's Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Ja też mogę polecić komplet ATE/ATE TRW to lipa straszna głośne i twarde. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
red Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2012 ATE jak najbardziej ok (miałem w poprzednim aucie) - jedyna wada, że mocno klocki pylą (zwykłe, nie ceramic). TRW też są ok, na pewno nie gorsze niż ATE. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojak Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2012 mihnova, no właśnie podobno miedziany nie jest za bardzo wskazany do gwintu - aluminium w kontakcie ze smarem miedziowym podobno się utlenia,lepiej chyba grafitowym,lub podobno idealnie byłoby aluminiowym smarem,tylko ciężko go gdzieś znaleźc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi