Jump to content

Recommended Posts

Posted

Chcę pokazać dwa auta których wygląd i stan lakieru jest pod moja "kontrolą".

Mercedes ML 350 '05, czerń obsydianu, przebieg 104 tyś. km - mój dupowóz

Mercedes ML 320 CDI, 09, biel kalcytu, przebieg 101 tyś. km - autko żonki

 

 

Zacznijmy od "czarnego". Auto w moich rekach od trzech lat.

Delikatną korektę (głownie swirwle) taka na 95% robiłem w wrześniu ub.r.

W kwietniu zrobiłem mu wiosenne odświeżenie.

Zdjęć z etapu przygotowań tj. mycia, dekontaminacji lakieru, pędzelkowania detali, glinkowania nie mam :( Prace te wykonywałem na zaprzyjaźnionej myjni bezdotykowej

więc czas naglił.

 

Po powrocie z myjni

1004.jpg

 

 

Prosty zestaw środków

1008.jpg

 

 

Inspekcja lakieru. Trochę swirwli się pojawiło, ale nimi zajmiemy się później.

1001.jpg

 

1006.jpg

 

1000.jpg

 

 

Na początek PB Black Hole. PB BH po prawej stronie - na zdjęciu tego nie widać, ale

głębia o te 2% się poprawiła ;)

1009.jpg

 

 

Plastiki (Nielesen S-A-S)

1030.jpg

 

1031.jpg

 

 

Całość na gotowo po nałożeniu PB Natty's Blue

1016.jpg

 

1041.jpg

 

1034.jpg

 

1032.jpg

 

1035.jpg

 

1020.jpg

 

1033.jpg

 

 

 

A teraz "białas" tego w całości robiłem pod domem.

Tym opiekuję się od roku.

 

 

Pierwsza ekipa gotowa do startu

SAM-3474.jpg

 

 

Po umyciu, dekontaminacja

SAM-3492.jpg

 

SAM-3498.jpg

 

SAM-3494.jpg

 

SAM-3500.jpg

 

SAM-3493.jpg

 

SAM-3502.jpg

 

SAM-3503.jpg

 

SAM-3482.jpg

 

SAM-3506.jpg

 

 

Pędzelek i APC (Nielsen Cyclone 1:20)

A003---Kopia.jpg

 

A002---Kopia.jpg

 

SAM-3481.jpg

 

 

Glinka nie miała już zbyt wiele do zebrania.

A000.jpg

 

A001---Kopia.jpg

 

 

Oczywiście po tym wszystkim było mycie i suszenie a później

przygotowanie pod i nałożenie LSP

A004.jpg

 

A005.jpg

 

Felgi, opony i dolne plastiki potraktowałem tym:

A009.jpg

 

 

Górne plastiki, ramki okien tym:

A008.jpg

 

... a chromy i końcówki wydechów tym:

A011.jpg

 

A012.jpg

 

A021.jpg

 

 

 

 

Parę fotek po zakończeniu. Nic spektakularnego, jak to na białym :?

A031.jpg

 

A007.jpg

 

A025.jpg

 

A020.jpg

 

A028.jpg

 

A013.jpg

 

 

 

Black & White

A032.jpg

 

 

 

A na koniec mały 'bonus".

Kilka fotek z ogarnięcia komory silnika w "czarnym"

 

Przed:

SAM-3569.jpg

 

SAM-3583.jpg

 

SAM-3578.jpg

 

SAM-3570.jpg

 

SAM-3577.jpg

 

 

 

Użyte środki - to co na zdjęciach + APC Nielsen Cyclone

SAM-3581.jpg

 

SAM-3605.jpg

 

 

Mycie:

SAM-3585.jpg

 

SAM-3588.jpg

 

SAM-3591.jpg

 

 

Po wszystkim:

SAM-3614.jpg

 

SAM-3611.jpg

 

SAM-3615.jpg

 

SAM-3616.jpg

 

SAM-3612.jpg

 

 

Dziękuje za uwagę i gratuluje wszystkim którzy dotrwali do końca tej, zapewnie momentami nudnawej, relacji. 8-)

Posted

Rękawiczki panie! :acute: Nie szkoda Ci rąk? :)

 

Nie wiem czy 'gdzieś' już tej relacji nie widziałem, ale słowa uznania się należą i teraz! :good:

Posted

widziałem black na żywo pieknie się prezentuje i whita tez spotkałem dobra robota :good:

Posted

Mi by ten zegarek przeszkadzał w pracach, o istniejącej możliwości porysowania czegoś na aucie nie wspomnę.

Posted
Rękawiczki panie! :acute:

Jeden woli w gumie, drugi bez - ja wole bez :kox:

 

zdejm pan te biżuterie :thumbdown::/

Poprawię się następnym razem :oops:

 

jak długo utrzymuje się black wow?

Kupiłem go już dawno, kiedy rynek się dopiero tworzył i nie było tylu innych dobrych środków.

IMHO ten jest (był) przereklamowany i ma (miał) zbyt wysoką cenę. Efekt daje niezły,

ale trwałość na poziome 2-3 miesięcy. Wiadomo, plastik plastikowi nierówny.

Osobiście wolę raz na miesiąc - półtora pociągnąć plastiki Nielsenem S-A-S.

 

widziałem black na żywo pieknie się prezentuje

Dzięki ziomal ;)

Posted

Obiekty prac, jak i efekty :good:

 

Jeżeli chodzi o rękawiczki to mam podobne zdanie co fonnes, natomiast jeżeli chodzi o "biżuterie" to jak czytam o tym, żeby ją zdjąć, bo na pewno zrobi się "sieczkę" na lakierze to przypominają mi się teksty typu "ściągaczka do osuszania lakieru to zło" :D. Panowie trzeba po prostu uważać co i jak się robi, a nie panikować.

Sorry za off :oops:

Posted

Te napisy oklejałeś czy nie, u mnie na firmówce po spryskaniu T&g zaczęło to gówno obłazić :D, widomo nie spłynęły całkiem ale gdzieniegdzie krawędzie folii są luźne. Ale jak zrobione na dobrej folii to pewnie nie ma problemu :o

Posted

jestem świeżakiem i nie mi krytykować ...

ale :(bym zmienił)

do zdjęć było strzelać prawą łapke bez cykora ;)

no i hak jakiś taki nie do polerowany kuje w oczy

w pracy przy silniku pędzelek zmieniłbym na jakiś bardziej okrąglejszy(wygodniejszy)

i nie mów że na białym szału nie ma... biały jest konkret

 

biorąc pod uwagę ,że powierzchni do ogarnięcia sporo praca :good:

Posted
Te napisy oklejałeś czy nie, u mnie na firmówce po spryskaniu T&g zaczęło to gówno obłazić

Robiła to firma reklamowa. Wożę to już trzeci rok i nie ma problemu. Nie działa na to żadna chemia

ani pasty polerskie. Musiałem kiedyś zerwać jedna stronę i zeszło bez problemu, a lakier pod spodem

bez żadnych zmian :good:

 

no i hak jakiś taki nie do polerowany kuje w oczy

To jest zwykły chropowaty odlew. Żeby go zrobić "na błysk" musiałbym zacząć od szlifierki kątowej

z ostrą tarczą tylko po co??? :o

 

w pracy przy silniku pędzelek zmieniłbym na jakiś bardziej okrąglejszy(wygodniejszy)

Owszem, ale..... okrągłe są, z reguły, krótkie a płaski ma długą "rączkę" i łatwiej jest nim sięgnąć

do głębokich zakamarków w dole silnika i komory.

Posted
Witamy Kolegę, po dłuugieeej przerwieeee.... :good::-]:P

Wiesz, wypada się czasem odezwać :-]

Posted
Witamy Kolegę, po dłuugieeej przerwieeee.... :good::-]:P

Wiesz, wypada się czasem odezwać :-]

Lepiej późno niż wcale.

Piękna robota i fajny zestaw autek 8-)

Posted

Widzę, zona nową furą jeździ ;) Dobra robota, pozdrawiam

 

p.s. Mirek jest twardziel, jemu rękawiczki nie potrzebne ;)

Posted

Hejka Krzychu!!! :)

Jeep Grand 5,7L HEMI śmiga teraz po Kołobrzegu z nowym właścicielem.

Żonka uparła się na biały kolor, a ML w dieslu to była jedyna, w tym czasie, dostępna opcja.

Była mocno zawiedziona (silnikową) przesiadką, ale chyba się już przyzwyczaiła ;)

Porównując z moją benzyna, to ten diesel też daje radę.

 

A tak przy okazji, to zawsze bardzo mile wspominam :)

P1030104.jpg

P1030106.jpg

 

Sorki za OT :acute:

  • 2 weeks later...
Posted

Hehhe, foty z wakacji u Mirka, polecam jego pensjonat bo jest naprawdę miło i przyjemnie ;) Sam sie muszę skarcić bo mi pad odstaje na focie ale na usprawiedliwienie to dosyć dawno było no i byłem na urlopie :lol: Zgadza się maszyna to PowerUp Mirka.

Posted

Na czarnego poszedł tylko PB Black Hole i od razu Natty Blue? Czy usuwałeś czymś rysy i swirlle? Czy BP BH, sam daje rade ze swirllami?

  • Administrator
Posted

Krzychu mocno napiera krawędzią - rysy same się nie zaleją :D:P

Posted

fonnes, U mnie też była zmiana z granda na ML i moim zdaniem auta mimo iż w jednej klasie są nie porównywalne . ML bije na głowę granda w każdym względzie .

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.