fonnes Posted June 7, 2012 Report Posted June 7, 2012 Chcę pokazać dwa auta których wygląd i stan lakieru jest pod moja "kontrolą". Mercedes ML 350 '05, czerń obsydianu, przebieg 104 tyś. km - mój dupowóz Mercedes ML 320 CDI, 09, biel kalcytu, przebieg 101 tyś. km - autko żonki Zacznijmy od "czarnego". Auto w moich rekach od trzech lat. Delikatną korektę (głownie swirwle) taka na 95% robiłem w wrześniu ub.r. W kwietniu zrobiłem mu wiosenne odświeżenie. Zdjęć z etapu przygotowań tj. mycia, dekontaminacji lakieru, pędzelkowania detali, glinkowania nie mam Prace te wykonywałem na zaprzyjaźnionej myjni bezdotykowej więc czas naglił. Po powrocie z myjni Prosty zestaw środków Inspekcja lakieru. Trochę swirwli się pojawiło, ale nimi zajmiemy się później. Na początek PB Black Hole. PB BH po prawej stronie - na zdjęciu tego nie widać, ale głębia o te 2% się poprawiła Plastiki (Nielesen S-A-S) Całość na gotowo po nałożeniu PB Natty's Blue A teraz "białas" tego w całości robiłem pod domem. Tym opiekuję się od roku. Pierwsza ekipa gotowa do startu Po umyciu, dekontaminacja Pędzelek i APC (Nielsen Cyclone 1:20) Glinka nie miała już zbyt wiele do zebrania. Oczywiście po tym wszystkim było mycie i suszenie a później przygotowanie pod i nałożenie LSP Felgi, opony i dolne plastiki potraktowałem tym: Górne plastiki, ramki okien tym: ... a chromy i końcówki wydechów tym: Parę fotek po zakończeniu. Nic spektakularnego, jak to na białym Black & White A na koniec mały 'bonus". Kilka fotek z ogarnięcia komory silnika w "czarnym" Przed: Użyte środki - to co na zdjęciach + APC Nielsen Cyclone Mycie: Po wszystkim: Dziękuje za uwagę i gratuluje wszystkim którzy dotrwali do końca tej, zapewnie momentami nudnawej, relacji.
piotrusiek636 Posted June 7, 2012 Report Posted June 7, 2012 Po czarnym widać, że o samochody dbano. Ładnie odświeżone.
DawPi Posted June 7, 2012 Report Posted June 7, 2012 Rękawiczki panie! Nie szkoda Ci rąk? Nie wiem czy 'gdzieś' już tej relacji nie widziałem, ale słowa uznania się należą i teraz!
danielek. Posted June 7, 2012 Report Posted June 7, 2012 Auta fajne,relacja też fajna tylko zdejm pan te biżuterie
marian Posted June 7, 2012 Report Posted June 7, 2012 mam pytanko, jak długo utrzymuje się black wow? fajne masz auta do opieki:)
J0NES Posted June 7, 2012 Report Posted June 7, 2012 widziałem black na żywo pieknie się prezentuje i whita tez spotkałem dobra robota
Qub@ Posted June 7, 2012 Report Posted June 7, 2012 Mi by ten zegarek przeszkadzał w pracach, o istniejącej możliwości porysowania czegoś na aucie nie wspomnę.
fonnes Posted June 7, 2012 Author Report Posted June 7, 2012 Rękawiczki panie! Jeden woli w gumie, drugi bez - ja wole bez zdejm pan te biżuterie Poprawię się następnym razem jak długo utrzymuje się black wow? Kupiłem go już dawno, kiedy rynek się dopiero tworzył i nie było tylu innych dobrych środków. IMHO ten jest (był) przereklamowany i ma (miał) zbyt wysoką cenę. Efekt daje niezły, ale trwałość na poziome 2-3 miesięcy. Wiadomo, plastik plastikowi nierówny. Osobiście wolę raz na miesiąc - półtora pociągnąć plastiki Nielsenem S-A-S. widziałem black na żywo pieknie się prezentuje Dzięki ziomal
jodan Posted June 7, 2012 Report Posted June 7, 2012 Obiekty prac, jak i efekty Jeżeli chodzi o rękawiczki to mam podobne zdanie co fonnes, natomiast jeżeli chodzi o "biżuterie" to jak czytam o tym, żeby ją zdjąć, bo na pewno zrobi się "sieczkę" na lakierze to przypominają mi się teksty typu "ściągaczka do osuszania lakieru to zło" . Panowie trzeba po prostu uważać co i jak się robi, a nie panikować. Sorry za off
Danio Posted June 7, 2012 Report Posted June 7, 2012 Te napisy oklejałeś czy nie, u mnie na firmówce po spryskaniu T&g zaczęło to gówno obłazić , widomo nie spłynęły całkiem ale gdzieniegdzie krawędzie folii są luźne. Ale jak zrobione na dobrej folii to pewnie nie ma problemu
grzybero Posted June 7, 2012 Report Posted June 7, 2012 jestem świeżakiem i nie mi krytykować ... ale :(bym zmienił) do zdjęć było strzelać prawą łapke bez cykora no i hak jakiś taki nie do polerowany kuje w oczy w pracy przy silniku pędzelek zmieniłbym na jakiś bardziej okrąglejszy(wygodniejszy) i nie mów że na białym szału nie ma... biały jest konkret biorąc pod uwagę ,że powierzchni do ogarnięcia sporo praca
fonnes Posted June 7, 2012 Author Report Posted June 7, 2012 Te napisy oklejałeś czy nie, u mnie na firmówce po spryskaniu T&g zaczęło to gówno obłazić Robiła to firma reklamowa. Wożę to już trzeci rok i nie ma problemu. Nie działa na to żadna chemia ani pasty polerskie. Musiałem kiedyś zerwać jedna stronę i zeszło bez problemu, a lakier pod spodem bez żadnych zmian no i hak jakiś taki nie do polerowany kuje w oczy To jest zwykły chropowaty odlew. Żeby go zrobić "na błysk" musiałbym zacząć od szlifierki kątowej z ostrą tarczą tylko po co??? w pracy przy silniku pędzelek zmieniłbym na jakiś bardziej okrąglejszy(wygodniejszy) Owszem, ale..... okrągłe są, z reguły, krótkie a płaski ma długą "rączkę" i łatwiej jest nim sięgnąć do głębokich zakamarków w dole silnika i komory.
gruby_RS Posted June 7, 2012 Report Posted June 7, 2012 Praca spoko Witamy Kolegę, po dłuugieeej przerwieeee....
fonnes Posted June 8, 2012 Author Report Posted June 8, 2012 Witamy Kolegę, po dłuugieeej przerwieeee.... Wiesz, wypada się czasem odezwać
kuflik Posted June 10, 2012 Report Posted June 10, 2012 Witamy Kolegę, po dłuugieeej przerwieeee.... Wiesz, wypada się czasem odezwać Lepiej późno niż wcale. Piękna robota i fajny zestaw autek
kanar Posted June 11, 2012 Report Posted June 11, 2012 Widzę, zona nową furą jeździ Dobra robota, pozdrawiam p.s. Mirek jest twardziel, jemu rękawiczki nie potrzebne
fonnes Posted June 12, 2012 Author Report Posted June 12, 2012 Hejka Krzychu!!! Jeep Grand 5,7L HEMI śmiga teraz po Kołobrzegu z nowym właścicielem. Żonka uparła się na biały kolor, a ML w dieslu to była jedyna, w tym czasie, dostępna opcja. Była mocno zawiedziona (silnikową) przesiadką, ale chyba się już przyzwyczaiła Porównując z moją benzyna, to ten diesel też daje radę. A tak przy okazji, to zawsze bardzo mile wspominam Sorki za OT
kanar Posted June 21, 2012 Report Posted June 21, 2012 Hehhe, foty z wakacji u Mirka, polecam jego pensjonat bo jest naprawdę miło i przyjemnie Sam sie muszę skarcić bo mi pad odstaje na focie ale na usprawiedliwienie to dosyć dawno było no i byłem na urlopie Zgadza się maszyna to PowerUp Mirka.
koczownik Posted June 21, 2012 Report Posted June 21, 2012 Na czarnego poszedł tylko PB Black Hole i od razu Natty Blue? Czy usuwałeś czymś rysy i swirlle? Czy BP BH, sam daje rade ze swirllami?
MM.MM Posted June 21, 2012 Report Posted June 21, 2012 Sam sie muszę skarcić bo mi pad odstaje na focie Juz Cie chcialem upominac
Administrator Evo Posted June 21, 2012 Administrator Report Posted June 21, 2012 Krzychu mocno napiera krawędzią - rysy same się nie zaleją
HubertRinkon Posted June 21, 2012 Report Posted June 21, 2012 fonnes, U mnie też była zmiana z granda na ML i moim zdaniem auta mimo iż w jednej klasie są nie porównywalne . ML bije na głowę granda w każdym względzie .
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now