Skocz do zawartości

Black & White - dwa ML-e


fonnes

Rekomendowane odpowiedzi

Chcę pokazać dwa auta których wygląd i stan lakieru jest pod moja "kontrolą".

Mercedes ML 350 '05, czerń obsydianu, przebieg 104 tyś. km - mój dupowóz

Mercedes ML 320 CDI, 09, biel kalcytu, przebieg 101 tyś. km - autko żonki

 

 

Zacznijmy od "czarnego". Auto w moich rekach od trzech lat.

Delikatną korektę (głownie swirwle) taka na 95% robiłem w wrześniu ub.r.

W kwietniu zrobiłem mu wiosenne odświeżenie.

Zdjęć z etapu przygotowań tj. mycia, dekontaminacji lakieru, pędzelkowania detali, glinkowania nie mam :( Prace te wykonywałem na zaprzyjaźnionej myjni bezdotykowej

więc czas naglił.

 

Po powrocie z myjni

1004.jpg

 

 

Prosty zestaw środków

1008.jpg

 

 

Inspekcja lakieru. Trochę swirwli się pojawiło, ale nimi zajmiemy się później.

1001.jpg

 

1006.jpg

 

1000.jpg

 

 

Na początek PB Black Hole. PB BH po prawej stronie - na zdjęciu tego nie widać, ale

głębia o te 2% się poprawiła ;)

1009.jpg

 

 

Plastiki (Nielesen S-A-S)

1030.jpg

 

1031.jpg

 

 

Całość na gotowo po nałożeniu PB Natty's Blue

1016.jpg

 

1041.jpg

 

1034.jpg

 

1032.jpg

 

1035.jpg

 

1020.jpg

 

1033.jpg

 

 

 

A teraz "białas" tego w całości robiłem pod domem.

Tym opiekuję się od roku.

 

 

Pierwsza ekipa gotowa do startu

SAM-3474.jpg

 

 

Po umyciu, dekontaminacja

SAM-3492.jpg

 

SAM-3498.jpg

 

SAM-3494.jpg

 

SAM-3500.jpg

 

SAM-3493.jpg

 

SAM-3502.jpg

 

SAM-3503.jpg

 

SAM-3482.jpg

 

SAM-3506.jpg

 

 

Pędzelek i APC (Nielsen Cyclone 1:20)

A003---Kopia.jpg

 

A002---Kopia.jpg

 

SAM-3481.jpg

 

 

Glinka nie miała już zbyt wiele do zebrania.

A000.jpg

 

A001---Kopia.jpg

 

 

Oczywiście po tym wszystkim było mycie i suszenie a później

przygotowanie pod i nałożenie LSP

A004.jpg

 

A005.jpg

 

Felgi, opony i dolne plastiki potraktowałem tym:

A009.jpg

 

 

Górne plastiki, ramki okien tym:

A008.jpg

 

... a chromy i końcówki wydechów tym:

A011.jpg

 

A012.jpg

 

A021.jpg

 

 

 

 

Parę fotek po zakończeniu. Nic spektakularnego, jak to na białym :?

A031.jpg

 

A007.jpg

 

A025.jpg

 

A020.jpg

 

A028.jpg

 

A013.jpg

 

 

 

Black & White

A032.jpg

 

 

 

A na koniec mały 'bonus".

Kilka fotek z ogarnięcia komory silnika w "czarnym"

 

Przed:

SAM-3569.jpg

 

SAM-3583.jpg

 

SAM-3578.jpg

 

SAM-3570.jpg

 

SAM-3577.jpg

 

 

 

Użyte środki - to co na zdjęciach + APC Nielsen Cyclone

SAM-3581.jpg

 

SAM-3605.jpg

 

 

Mycie:

SAM-3585.jpg

 

SAM-3588.jpg

 

SAM-3591.jpg

 

 

Po wszystkim:

SAM-3614.jpg

 

SAM-3611.jpg

 

SAM-3615.jpg

 

SAM-3616.jpg

 

SAM-3612.jpg

 

 

Dziękuje za uwagę i gratuluje wszystkim którzy dotrwali do końca tej, zapewnie momentami nudnawej, relacji. 8-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rękawiczki panie! :acute:

Jeden woli w gumie, drugi bez - ja wole bez :kox:

 

zdejm pan te biżuterie :thumbdown::/

Poprawię się następnym razem :oops:

 

jak długo utrzymuje się black wow?

Kupiłem go już dawno, kiedy rynek się dopiero tworzył i nie było tylu innych dobrych środków.

IMHO ten jest (był) przereklamowany i ma (miał) zbyt wysoką cenę. Efekt daje niezły,

ale trwałość na poziome 2-3 miesięcy. Wiadomo, plastik plastikowi nierówny.

Osobiście wolę raz na miesiąc - półtora pociągnąć plastiki Nielsenem S-A-S.

 

widziałem black na żywo pieknie się prezentuje

Dzięki ziomal ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obiekty prac, jak i efekty :good:

 

Jeżeli chodzi o rękawiczki to mam podobne zdanie co fonnes, natomiast jeżeli chodzi o "biżuterie" to jak czytam o tym, żeby ją zdjąć, bo na pewno zrobi się "sieczkę" na lakierze to przypominają mi się teksty typu "ściągaczka do osuszania lakieru to zło" :D. Panowie trzeba po prostu uważać co i jak się robi, a nie panikować.

Sorry za off :oops:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jestem świeżakiem i nie mi krytykować ...

ale :(bym zmienił)

do zdjęć było strzelać prawą łapke bez cykora ;)

no i hak jakiś taki nie do polerowany kuje w oczy

w pracy przy silniku pędzelek zmieniłbym na jakiś bardziej okrąglejszy(wygodniejszy)

i nie mów że na białym szału nie ma... biały jest konkret

 

biorąc pod uwagę ,że powierzchni do ogarnięcia sporo praca :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te napisy oklejałeś czy nie, u mnie na firmówce po spryskaniu T&g zaczęło to gówno obłazić

Robiła to firma reklamowa. Wożę to już trzeci rok i nie ma problemu. Nie działa na to żadna chemia

ani pasty polerskie. Musiałem kiedyś zerwać jedna stronę i zeszło bez problemu, a lakier pod spodem

bez żadnych zmian :good:

 

no i hak jakiś taki nie do polerowany kuje w oczy

To jest zwykły chropowaty odlew. Żeby go zrobić "na błysk" musiałbym zacząć od szlifierki kątowej

z ostrą tarczą tylko po co??? :o

 

w pracy przy silniku pędzelek zmieniłbym na jakiś bardziej okrąglejszy(wygodniejszy)

Owszem, ale..... okrągłe są, z reguły, krótkie a płaski ma długą "rączkę" i łatwiej jest nim sięgnąć

do głębokich zakamarków w dole silnika i komory.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hejka Krzychu!!! :)

Jeep Grand 5,7L HEMI śmiga teraz po Kołobrzegu z nowym właścicielem.

Żonka uparła się na biały kolor, a ML w dieslu to była jedyna, w tym czasie, dostępna opcja.

Była mocno zawiedziona (silnikową) przesiadką, ale chyba się już przyzwyczaiła ;)

Porównując z moją benzyna, to ten diesel też daje radę.

 

A tak przy okazji, to zawsze bardzo mile wspominam :)

P1030104.jpg

P1030106.jpg

 

Sorki za OT :acute:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.